Skoči na vsebino

Kupim Mazdo 6 1.8 bencinar - okrog 2006 letnik +/- par let - limuzina

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

trenutno kulujem zgoraj omenjeno vozilo. Če slučajno kdo prodaja ali pa pozna koga, ki prodaja omenjen avto bi prosil, da me kontaktira. Na avtonetu ni nobene ponudbe. Vem, da so zelo redki ampak probat ni greh. Tudi če ima kdo kakšne nasvete pri nakupu tega modela bi zelo cenil. Najlepša hvala.

 

Lep pozdrav!

Napisano

Scream, kolega s foruma ti lahko poda večletne lastniške izkušnje. :)

 

Curko je tudi imel 1.8 B, koliko se spomnim.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 8. 12. 2022 ob 14:00 je Klemen99 napisal:

Koliko sem si bral in slišal so to baje zelo dobre mašine, če jih redno vzdržuješ. Mogoče veš kje imajo hibe? hvala

 

 Res je, odlične mašine so 👍

 

 

Napisano (urejeno)

Pri prvi generaciji je največji bau bau - RJA. Problematične so zadnje obrobe, pragovi, vrata in pa blatniki. Tudi to je res, da 1.8 in 2.0 motorji znajo mal več olja popapat. Meni je začela "piti" olje pri 180.000 km. Poraba olja je bila 1l/5.000 km, kar načeloma ni tak big deal. Pri bmwjih in ostalih znamkah je to nekaj čisto normalnega. Kakorkoli jaz sem preventivno naredil generalko (novi batni obročki in tefloni). Avto sem nato imel še vrsto let in sem ga prodal, ko je imela na števcu 320.000 km. Od dneva, ko sem naredil generalko, ter do dneva ko sem ga prodal je popila 0,6l olja na 20.000 km. Kar je pa povsem normalna poraba. Strošek generalke je bil takrat 450€. Jaz osebno bi iskal 2.3 motor, ker je 1.8 s svojimi 120 konji kar malo podhranjena. Pa poleg tega je pri prvi generaciji bencinarjev GT oprema na voljo samo z 2.3 motorjem. V kolikor pa želiš 1.8 pa glej za FL modelom. Načeloma so kao malo bolj zaščitene zadnje obrobe in pa notranjost je dost lepša, kot pred FL. S FL modelom so tudi glavni žarometi temni. Pomemben podatek je tudi ta, da 1.8 nima šeste pristave medtem, ko jo 2.0 in 2.3 FL imata.

 

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 46 minutami je Scr3am napisal:

Pri prvi generaciji je največji bau bau - RJA. Problematične so zadnje obrobe, pragovi, vrata in pa blatniki. Tudi to je res, da 1.8 in 2.0 motorji znajo mal več olja popapat. Meni je začela "piti" olje pri 180.000 km. Poraba olja je bila 1l/5.000 km, kar načeloma ni tak big deal. Pri bmwjih in ostalih znamkah je to nekaj čisto normalnega. Kakorkoli jaz sem preventivno naredil generalko (novi batni obročki in tefloni). Avto sem nato imel še vrsto let in sem ga prodal, ko je imela na števcu 320.000 km. Od dneva, ko sem naredil generalko, ter do dneva ko sem ga prodal je popila 0,6l olja na 20.000 km. Kar je pa povsem normalna poraba. Strošek generalke je bil takrat 450€. Jaz osebno bi iskal 2.3 motor, ker je 1.8 s svojimi 120 konji kar malo podhranjena. Pa poleg tega je pri prvi generaciji bencinarjev GT oprema na voljo samo z 2.3 motorjem. V kolikor pa želiš 1.8 pa glej za FL modelom. Načeloma so kao malo bolj zaščitene zadnje obrobe in pa notranjost je dost lepša, kot pred FL. S FL modelom so tudi glavni žarometi temni. Pomemben podatek je tudi ta, da 1.8 nima šeste pristave medtem, ko jo 2.0 in 2.3 FL imata.

 

Ja 6. prestavo je res tudi 2.3B dobil šele v pomlajenem modelu, ki so precej redki na slovenskem tržišču. Moja 2003 letnik je seveda imela zgolj 5 prestav, olja pa sem krepko dolival, morda je svoje prispevalo tudi 250000km na avtoplin. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mi mamo doma eno tako polnoletno s tem motorjem in je bila takrat leta 2005 celo prva FL v Sloveniji. Ima pa le dobrih 110kkm 🤣 in je čist nereprezentativen primerek glede porabe olja.

 

Problem je bil le to, da je fotr nekje slišal, da ta motor pije olje in je šel preverit. Obriše palčko da nazaj v cevko in potegne ven pa palčka suha. Vzame liter olja in pol litra notri zlije - palčka skoraj suha, komaj kaj olja vidnega spodaj. Dolije še pol pa je bil hepi k tranzistor, ko mi je povedal, kako je uspešno dolil olje.

 

Jaz debelo pogledam pa mu rečem, da je to nemogoče, ker ima od menjave olja manj kot 3000 prevoženih. Grem preverit in prvo kar ugotovim, je da palčka sploh ni bila porinjena do konca. In ja seveda olje je bilo daleč čez maksimum. Pa je šlo nekaj ur in precej packarije, da sem brez kanala spustil tisti liter spet ven. 😡

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
pred 28 minutami je Boss napisal:

Mi mamo doma eno tako polnoletno s tem motorjem in je bila takrat leta 2005 celo prva FL v Sloveniji. Ima pa le dobrih 110kkm 🤣 in je čist nereprezentativen primerek glede porabe olja.

 

Problem je bil le to, da je fotr nekje slišal, da ta motor pije olje in je šel preverit. Obriše palčko da nazaj v cevko in potegne ven pa palčka suha. Vzame liter olja in pol litra notri zlije - palčka skoraj suha, komaj kaj olja vidnega spodaj. Dolije še pol pa je bil hepi k tranzistor, ko mi je povedal, kako je uspešno dolil olje.

 

Jaz debelo pogledam pa mu rečem, da je to nemogoče, ker ima od menjave olja manj kot 3000 prevoženih. Grem preverit in prvo kar ugotovim, je da palčka sploh ni bila porinjena do konca. In ja seveda olje je bilo daleč čez maksimum. Pa je šlo nekaj ur in precej packarije, da sem brez kanala spustil tisti liter spet ven. 😡

DeSUS strategija merjenja olja, jao. :(

  • Všeč 1
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdavljeni,

 

hvala vsem za dobre napotke. Na žalost se vrjetno ne da preverit, če mašina pije olje ali ne?🧐 Trenutno je eden objavljen na avtonetu 1.8i facelift 2005 letnik. Stranka mi je dala vin in so od 2016 naprej km realne... če pa jih je pred tem kdo zbil pa bog ve.

https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=17915018

Zanima me tudi kako je z ketnami... ali dolgo držijo... kdaj ponavadi začnejo ružit in koliko je strošek menjave?

 

Hvala!

Napisano

Seveda se da. Če je izpušna cev mastna zadaj žre. Tako, da kr prste v cev pa mal povrtaš noter:D

  • Haha 1
  • Začuden 2

N7rRRL1.jpg

Napisano

Super, za ketno me je najbolj skrbelo, da imajo kje težave, ker mi je avto ki sem ga pred kratkim kupo zaribal in mi res ni še enkrat met tega sranja. Je kakšna frka da se preveri če olje pije?

 

Hvala vsem za odgovore.

Napisano
Pred eno uro je Brane napisal:

Najboljše da vprašaš lastnika koliko olja porabi,tudi če 2 litra na 10000 km ni panike.Če je več  pa kanto v bunker

Kako, kaj ni bilo rečeno, da so tej benzinski motorji večni? Sedaj pa 2litra olja na 10000 km?? Saj daš skoraj več za olje kot benz. 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Kako, kaj ni bilo rečeno, da so tej benzinski motorji večni? Sedaj pa 2litra olja na 10000 km?? Saj daš skoraj več za olje kot benz. 

Poglej  kaj piše v navodilih od  avta o porabi motornega olja, kupi citroena ali wv pa boš videl kaj je poraba olja

Napisano
pred 48 minutami je Alex napisal:

Kako, kaj ni bilo rečeno, da so tej benzinski motorji večni? Sedaj pa 2litra olja na 10000 km?? Saj daš skoraj več za olje kot benz. 


V prirocniku za tvoj avto pise, da je lahko poraba do 0,8l/1.000 km…. Torej celo do 8l/10.000 km ;)

 

image.png

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 46 minutami je Jest napisal:


V prirocniku za tvoj avto pise, da je lahko poraba do 0,8l/1.000 km…. Torej celo do 8l/10.000 km ;)

 

image.png

Lahko bi zajca ujel, lahko pa tudi lisico. 

 

 

Napisano (urejeno)

To je samo varka, da je servis zaščiten in da ne moreš uveljavljati garancije. Usak mehanik ti bo rekel, da je to močno pretirana poraba olja in da je daleč od normalne.

 

Moja sestka (2.5 motor) popije ene pol litra olja na 20k km. Trenutno ima 270.000 km. To je normalna oz. super poraba.

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je Boss napisal:

To je zato ker maš zastarel motor 2.5 :hudicek:🤪

Dizlercam se pa nekaj olja celo pridela......😁😉 

(na šipki tako zgleda :nevem:)

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 47 minutami je Bini napisal:

Dizlercam se pa nekaj olja celo pridela......😁😉 

(na šipki tako zgleda :nevem:)

Na nekaterih res, a to ni moja.😋

 

 

 

 

 

 

Napisano

Bos pa imel zato lahko kmalu probleme pri registraciji oz. tehnicnem pregledu… 

 

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Časi, ko bodo na tehničnih pregledih preverjali, ali so vozila opremljena s filtri trdih delcev so vse bližje

 

  • Haha 1
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.