Skoči na vsebino

Število prodanih Mazd po modelih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 15 minutami je Slivka napisal:

Izbiramo nov avto pa gledamo tudi CX-30. Baje je to najboljši in najbolj opremljen avto v naši galaksiji in bližnji okolici. Pa me zanima, če ima v serijski opremi tudi vibrator na desnem sedežu ali je to dodatna oprema?

Pa ni vrag, da ga rabiš? 🤗 Se ni glih za hvalit s tem. 😉

pred 13 urami je Alex napisal:

A bo ta primerjava boljša? Poglejte predvsem porabo. 😉 In vse ostale parametre. 

https://www.automobile-catalog.com/auta_cmp2.php#gsc.tab=0

Kako zdaj, NevLado, a ne boš nič pokomentiral performanse tvojega tako opevanega 2,5 motorja? O neki  superiornosti nad x186 motorjem... 😉

 

 

Napisano

Mogoce pa nima kaj za komentirat? 😜

 

Tvoj link pokaze tole:

 

image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je FuManchu napisal:

Jaz bi ga pa imel. In to FF-ja :bravo:

 

 

2012-ferrari-ff-photo-394052-s-986x603-1557780060.jpg

Zakaj pa ne, če nebi denar bil problem...... 😊😉

Napisano
pred 44 minutami je Slivka napisal:

Izbiramo nov avto pa gledamo tudi CX-30. Baje je to najboljši in najbolj opremljen avto v naši galaksiji in bližnji okolici. Pa me zanima, če ima v serijski opremi tudi vibrator na desnem sedežu ali je to dodatna oprema?

Je na voznikovi... 😂

Napisano

Tole ni najboljša primerjava, ker primerjaš 150kg težjega CX-5 z avtomatskim menjalnikom proti CX-30 z ročnim. 150kg več teže pri enaki moči pomeni cca 0,8s slabši rezultat pri pospeških do 100kmh. Ker gre pa še za različna menjalnika je verjetno ročni šel do 100kmh v drugi, avtomatika je pa šla že v tretjo pa je še kaka desetinka ali dve izgubljena.

 

Seveda dodatna teža, avtomatika dvigujeta porabo ampak zanimivo, da pri podatkih s strani uporabnikov ni tolk razlike kot pri WLTP merjenjih. V povprečju 1,2 litra višjo, če se izbere avtomatski menjalnik tudi za CX-30 pa seveda še razlika v teži, ki spet daje razliko nekaj deci. Seveda je razlika, to noben ne zanika, ampak vseeno ni tako grozno da bi bilo dva litra višja poraba z 2.5 motorjem. Realno verjetno tam nekje malo pod enim litrom.

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

Tole ni najboljša primerjava, ker primerjaš 150kg težjega CX-5 z avtomatskim menjalnikom proti CX-30 z ročnim. 150kg več teže pri enaki moči pomeni cca 0,8s slabši rezultat pri pospeških do 100kmh. Ker gre pa še za različna menjalnika je verjetno ročni šel do 100kmh v drugi, avtomatika je pa šla že v tretjo pa je še kaka desetinka ali dve izgubljena.

 

Seveda dodatna teža, avtomatika dvigujeta porabo ampak zanimivo, da pri podatkih s strani uporabnikov ni tolk razlike kot pri WLTP merjenjih. V povprečju 1,2 litra višjo, če se izbere avtomatski menjalnik tudi za CX-30 pa seveda še razlika v teži, ki spet daje razliko nekaj deci. Seveda je razlika, to noben ne zanika, ampak vseeno ni tako grozno da bi bilo dva litra višja poraba z 2.5 motorjem. Realno verjetno tam nekje malo pod enim litrom.

Tukaj na forumu je govora in primerjava točno o mazdi 6 2,5 in o cx 5 2,5 vse avtomatski menjalnik. Hotel sem samo, da vidijo to, kar stalno govorim. Da je moderen x motor superioren nad 2,5 na vseh področjih pri  vseh meritvah. Da ne govorimo o porabi. Se pravi, da imaš 2,5 litrski motor  z dvema do tremi litri višjo porabo pri enakih hitrostih, kot pri x 186 motorju. 😉

 

 

 

Napisano

Ne vem kje ti vidiš tri litre višjo porabo. Mislim no tol je pa resno pretiravanje. Če gledam podatke, ki si jih objavil majo tud take smešne. 10l/100km po AC razen, če so ga žgali do konca po autobahnu. pa 13-15 litrov pri mestni vožnji 🤪 To upam, da ga ni heroja da v tole verjame.

 

Sej se spomniš lanske pomladi, ko smo naredili poraba test ko je recimo lažja Mazda 3 s 186 X motorjem in ročnim menjalnikom imela 5,41, v primerjavi z Mazdo 6 z 2.5 AT, ki je bila pri 6,16l/100km. To ni niti blizu dveh ali treh litrov razlike kot trdiš.

 

slika.png

 

 

Drugač pa ja... obvezno spomlad naredimo nov poraba test, ker bomo dali bolj zahtevne cestne razmere. Več AC-ja, manj relacije pa še kakšen vzpon bomo ruknili, da bo ja čimbolj pestro. Pa da vidimo razlika pol.

33112_1.png

Napisano

Česa se bojijo, da X186 ni opcija tudi zdej, ko so zadnji FL delal na CX-5?

Napisano

SkyActive X je kot kaze boljsa izbira pri manjsih in lazjih modelih... zato pa je na voljo samo v trojkah in CX-30 ... 

  • Všeč 3
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 36 minutami je Jest napisal:

SkyActive X je kot kaze boljsa izbira pri manjsih in lazjih modelih... zato pa je na voljo samo v trojkah in CX-30 ... 

Tudi polno naložen ne pije dosti več na relacijskih vožnjah,le pri mestnih vožnjah bi se verjetno to poznalo.....🤔

Res je,da je na testu bila taka razlika,ampak tukaj čitam,da imajo eni 8- 9 litrov to pa je 2 litra razlike a nič zato,če so le zadovoljni z avtom in to je najbolj važno.....:prstgor:

Napisano
pred 45 minutami je Jest napisal:

SkyActive X je kot kaze boljsa izbira pri manjsih in lazjih modelih... zato pa je na voljo samo v trojkah in CX-30 ... 

V Cx5 tlačijo stare motorje, ker itak vse sproti prodajo. Ne bodo si delali stroškov z predelavo za vgradnjo novih varčnih, zmogljivih x motorjev. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Pa ni vrag, da ga rabiš? 🤗 Se ni glih za hvalit s tem. 😉

Kako zdaj, NevLado, a ne boš nič pokomentiral performanse tvojega tako opevanega 2,5 motorja? O neki  superiornosti nad x186 motorjem... 😉

Tema pogovora je bila primerjava dveh različnih paketov opreme v CX-30/6 kjer je Bini razlagal, da ima CX-30 več opreme z dotičnim paketom.

 

O samih motorjih nismo delali nobenih striktih primerjav, je pa bila utemeljitev iz moje strani - zakaj jaz mislim, da je 2.5 motor NI zastarel, za kar si ga označil. In seveda, X186 pije manj. Ampak stroškovno gledano zaradi večih komponent v X186 motorju, ko potegneš črto z G194 ni razlike :) 

 

Ampak ta debata perfektno odraža stanje tega foruma. Imamo neka črno bela dejstva, folk pa nikome ništa... po svoje :lol:

Napisano
pred 2 minutama je NevLado napisal:

Tema pogovora je bila primerjava dveh različnih paketov opreme v CX-30/6 kjer je Bini razlagal, da ima CX-30 več opreme z dotičnim paketom.

 

O samih motorjih nismo delali nobenih striktih primerjav, je pa bila utemeljitev iz moje strani - zakaj jaz mislim, da je 2.5 motor NI zastarel, za kar si ga označil. In seveda, X186 pije manj. Ampak stroškovno gledano zaradi večih komponent v X186 motorju, ko potegneš črto z G194 ni razlike :) 

 

Ampak ta debata perfektno odraža stanje tega foruma. Imamo neka črno bela dejstva, folk pa nikome ništa... po svoje :lol:

Ok... glede motorjev smo razčistili. 

 

 

Napisano

Pa zakaj imamo mi sploh več niti? A ni v vsaki ista debata ... :D

 

Da malo obnovim to temo: dejstvo je, da se zdaj, ko je @Jest tako lepo zbral podatke, počutim petičneža, ker imam zelo redek primerek avta in pika :D

Napisano
dne 12. 12. 2022 ob 11:22 je Slivka napisal:

Izbiramo nov avto pa gledamo tudi CX-30. Baje je to najboljši in najbolj opremljen avto v naši galaksiji in bližnji okolici. Pa me zanima, če ima v serijski opremi tudi vibrator na desnem sedežu ali je to dodatna oprema?

 

dne 12. 12. 2022 ob 12:08 je Shrek napisal:

Je na voznikovi... 😂

 

Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm lih tanartabl usega tega...

 

@Alex je za ženo kupoval CX-30, a ga večinoma vozi sam. In je nadpovprečno navdušen nad tem vozilom. In prav ognjevito prepričuje bližnjo in daljno okolico, da je to najboljši avto v naši galaksiji in bližnji okolici. Zdaj pa zvem, da ima ta avto vibrator na voznikovem sedežu. Kam si ga pa nastavi?

 

No, če dobro premislim, mogoče pa nočem vedeti...

 

Edino, kar bi mogoče bilo zanimivo izvedeti: a je @Alex kupil CX-30 ravno zaradi tega vibratorja ali mu je avto šele po nakupu tako prirastel k srcu zaradi tega vibratorja?

 

No, če dobro premislim, mogoče pa tudi tega nočem vedeti...

 

Napisano
dne 12. 12. 2022 ob 11:38 je Alex napisal:

Pa ni vrag, da ga rabiš? 🤗 Se ni glih za hvalit s tem. 😉

 

Hja, glej, med vožnjo niti telefonirati ne smem, ne pa, da bi počel kaj drugega. In če je le možno, raje vidim, da ženska na desnem sedežu vzdihuje kot pa da mi "polni glavo" celo pot. Zato sprašujem, če je vibrator že v serijski opremi ali ga je treba posebej doplačat. Saj sva do zdaj to reševala drugače, ampak če je tehnologija šla naprej, bi znalo biti, da se čas potovanja bistveno skrajša kot pa da se vsakih nekaj deset kilometrov ustaviva pa da uredim to "po starem"...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
    • Odvisno kje je poškodba. Če je v vidnem polju direkt pred tabo pol menjat če pa je kje bolj nemoteče pa bo tu popravilo OK.
    • Zmagali bodo, ti samo navijaj... tud če bo zgledal, da je bolj podobno baletu to ni balet in ne rabiš bit tiho.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.