Skoči na vsebino

Število prodanih Mazd po modelih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 12. 12. 2022 ob 10:22 je Slivka napisal:

Izbiramo nov avto pa gledamo tudi CX-30. Baje je to najboljši in najbolj opremljen avto v naši galaksiji in bližnji okolici. Pa me zanima, če ima v serijski opremi tudi vibrator na desnem sedežu ali je to dodatna oprema?

Razširi  

Pa ni vrag, da ga rabiš? 🤗 Se ni glih za hvalit s tem. 😉

  dne 11. 12. 2022 ob 20:46 je Alex napisal:

A bo ta primerjava boljša? Poglejte predvsem porabo. 😉 In vse ostale parametre. 

https://www.automobile-catalog.com/auta_cmp2.php#gsc.tab=0

Razširi  

Kako zdaj, NevLado, a ne boš nič pokomentiral performanse tvojega tako opevanega 2,5 motorja? O neki  superiornosti nad x186 motorjem... 😉

 

 

Napisano

Mogoce pa nima kaj za komentirat? 😜

 

Tvoj link pokaze tole:

 

image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 12. 12. 2022 ob 10:22 je Slivka napisal:

Izbiramo nov avto pa gledamo tudi CX-30. Baje je to najboljši in najbolj opremljen avto v naši galaksiji in bližnji okolici. Pa me zanima, če ima v serijski opremi tudi vibrator na desnem sedežu ali je to dodatna oprema?

Razširi  

Je na voznikovi... 😂

Napisano

Tole ni najboljša primerjava, ker primerjaš 150kg težjega CX-5 z avtomatskim menjalnikom proti CX-30 z ročnim. 150kg več teže pri enaki moči pomeni cca 0,8s slabši rezultat pri pospeških do 100kmh. Ker gre pa še za različna menjalnika je verjetno ročni šel do 100kmh v drugi, avtomatika je pa šla že v tretjo pa je še kaka desetinka ali dve izgubljena.

 

Seveda dodatna teža, avtomatika dvigujeta porabo ampak zanimivo, da pri podatkih s strani uporabnikov ni tolk razlike kot pri WLTP merjenjih. V povprečju 1,2 litra višjo, če se izbere avtomatski menjalnik tudi za CX-30 pa seveda še razlika v teži, ki spet daje razliko nekaj deci. Seveda je razlika, to noben ne zanika, ampak vseeno ni tako grozno da bi bilo dva litra višja poraba z 2.5 motorjem. Realno verjetno tam nekje malo pod enim litrom.

33112_1.png

Napisano
  dne 12. 12. 2022 ob 11:54 je Boss napisal:

Tole ni najboljša primerjava, ker primerjaš 150kg težjega CX-5 z avtomatskim menjalnikom proti CX-30 z ročnim. 150kg več teže pri enaki moči pomeni cca 0,8s slabši rezultat pri pospeških do 100kmh. Ker gre pa še za različna menjalnika je verjetno ročni šel do 100kmh v drugi, avtomatika je pa šla že v tretjo pa je še kaka desetinka ali dve izgubljena.

 

Seveda dodatna teža, avtomatika dvigujeta porabo ampak zanimivo, da pri podatkih s strani uporabnikov ni tolk razlike kot pri WLTP merjenjih. V povprečju 1,2 litra višjo, če se izbere avtomatski menjalnik tudi za CX-30 pa seveda še razlika v teži, ki spet daje razliko nekaj deci. Seveda je razlika, to noben ne zanika, ampak vseeno ni tako grozno da bi bilo dva litra višja poraba z 2.5 motorjem. Realno verjetno tam nekje malo pod enim litrom.

Razširi  

Tukaj na forumu je govora in primerjava točno o mazdi 6 2,5 in o cx 5 2,5 vse avtomatski menjalnik. Hotel sem samo, da vidijo to, kar stalno govorim. Da je moderen x motor superioren nad 2,5 na vseh področjih pri  vseh meritvah. Da ne govorimo o porabi. Se pravi, da imaš 2,5 litrski motor  z dvema do tremi litri višjo porabo pri enakih hitrostih, kot pri x 186 motorju. 😉

 

 

 

Napisano

Ne vem kje ti vidiš tri litre višjo porabo. Mislim no tol je pa resno pretiravanje. Če gledam podatke, ki si jih objavil majo tud take smešne. 10l/100km po AC razen, če so ga žgali do konca po autobahnu. pa 13-15 litrov pri mestni vožnji 🤪 To upam, da ga ni heroja da v tole verjame.

 

Sej se spomniš lanske pomladi, ko smo naredili poraba test ko je recimo lažja Mazda 3 s 186 X motorjem in ročnim menjalnikom imela 5,41, v primerjavi z Mazdo 6 z 2.5 AT, ki je bila pri 6,16l/100km. To ni niti blizu dveh ali treh litrov razlike kot trdiš.

 

slika.png

 

 

Drugač pa ja... obvezno spomlad naredimo nov poraba test, ker bomo dali bolj zahtevne cestne razmere. Več AC-ja, manj relacije pa še kakšen vzpon bomo ruknili, da bo ja čimbolj pestro. Pa da vidimo razlika pol.

33112_1.png

Napisano

Česa se bojijo, da X186 ni opcija tudi zdej, ko so zadnji FL delal na CX-5?

Napisano

SkyActive X je kot kaze boljsa izbira pri manjsih in lazjih modelih... zato pa je na voljo samo v trojkah in CX-30 ... 

  • Všeč 3
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 12. 12. 2022 ob 12:42 je Jest napisal:

SkyActive X je kot kaze boljsa izbira pri manjsih in lazjih modelih... zato pa je na voljo samo v trojkah in CX-30 ... 

Razširi  

Tudi polno naložen ne pije dosti več na relacijskih vožnjah,le pri mestnih vožnjah bi se verjetno to poznalo.....🤔

Res je,da je na testu bila taka razlika,ampak tukaj čitam,da imajo eni 8- 9 litrov to pa je 2 litra razlike a nič zato,če so le zadovoljni z avtom in to je najbolj važno.....:prstgor:

Napisano
  dne 12. 12. 2022 ob 12:42 je Jest napisal:

SkyActive X je kot kaze boljsa izbira pri manjsih in lazjih modelih... zato pa je na voljo samo v trojkah in CX-30 ... 

Razširi  

V Cx5 tlačijo stare motorje, ker itak vse sproti prodajo. Ne bodo si delali stroškov z predelavo za vgradnjo novih varčnih, zmogljivih x motorjev. 

 

 

Napisano
  dne 12. 12. 2022 ob 10:38 je Alex napisal:

Pa ni vrag, da ga rabiš? 🤗 Se ni glih za hvalit s tem. 😉

Kako zdaj, NevLado, a ne boš nič pokomentiral performanse tvojega tako opevanega 2,5 motorja? O neki  superiornosti nad x186 motorjem... 😉

Razširi  

Tema pogovora je bila primerjava dveh različnih paketov opreme v CX-30/6 kjer je Bini razlagal, da ima CX-30 več opreme z dotičnim paketom.

 

O samih motorjih nismo delali nobenih striktih primerjav, je pa bila utemeljitev iz moje strani - zakaj jaz mislim, da je 2.5 motor NI zastarel, za kar si ga označil. In seveda, X186 pije manj. Ampak stroškovno gledano zaradi večih komponent v X186 motorju, ko potegneš črto z G194 ni razlike :) 

 

Ampak ta debata perfektno odraža stanje tega foruma. Imamo neka črno bela dejstva, folk pa nikome ništa... po svoje :lol:

Napisano
  dne 12. 12. 2022 ob 13:29 je NevLado napisal:

Tema pogovora je bila primerjava dveh različnih paketov opreme v CX-30/6 kjer je Bini razlagal, da ima CX-30 več opreme z dotičnim paketom.

 

O samih motorjih nismo delali nobenih striktih primerjav, je pa bila utemeljitev iz moje strani - zakaj jaz mislim, da je 2.5 motor NI zastarel, za kar si ga označil. In seveda, X186 pije manj. Ampak stroškovno gledano zaradi večih komponent v X186 motorju, ko potegneš črto z G194 ni razlike :) 

 

Ampak ta debata perfektno odraža stanje tega foruma. Imamo neka črno bela dejstva, folk pa nikome ništa... po svoje :lol:

Razširi  

Ok... glede motorjev smo razčistili. 

 

 

Napisano

Pa zakaj imamo mi sploh več niti? A ni v vsaki ista debata ... :D

 

Da malo obnovim to temo: dejstvo je, da se zdaj, ko je @Jest tako lepo zbral podatke, počutim petičneža, ker imam zelo redek primerek avta in pika :D

Napisano
  dne 12. 12. 2022 ob 10:22 je Slivka napisal:

Izbiramo nov avto pa gledamo tudi CX-30. Baje je to najboljši in najbolj opremljen avto v naši galaksiji in bližnji okolici. Pa me zanima, če ima v serijski opremi tudi vibrator na desnem sedežu ali je to dodatna oprema?

Razširi  

 

  dne 12. 12. 2022 ob 11:08 je Shrek napisal:

Je na voznikovi... 😂

Razširi  

 

Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm lih tanartabl usega tega...

 

@Alex je za ženo kupoval CX-30, a ga večinoma vozi sam. In je nadpovprečno navdušen nad tem vozilom. In prav ognjevito prepričuje bližnjo in daljno okolico, da je to najboljši avto v naši galaksiji in bližnji okolici. Zdaj pa zvem, da ima ta avto vibrator na voznikovem sedežu. Kam si ga pa nastavi?

 

No, če dobro premislim, mogoče pa nočem vedeti...

 

Edino, kar bi mogoče bilo zanimivo izvedeti: a je @Alex kupil CX-30 ravno zaradi tega vibratorja ali mu je avto šele po nakupu tako prirastel k srcu zaradi tega vibratorja?

 

No, če dobro premislim, mogoče pa tudi tega nočem vedeti...

 

Napisano
  dne 12. 12. 2022 ob 10:38 je Alex napisal:

Pa ni vrag, da ga rabiš? 🤗 Se ni glih za hvalit s tem. 😉

Razširi  

 

Hja, glej, med vožnjo niti telefonirati ne smem, ne pa, da bi počel kaj drugega. In če je le možno, raje vidim, da ženska na desnem sedežu vzdihuje kot pa da mi "polni glavo" celo pot. Zato sprašujem, če je vibrator že v serijski opremi ali ga je treba posebej doplačat. Saj sva do zdaj to reševala drugače, ampak če je tehnologija šla naprej, bi znalo biti, da se čas potovanja bistveno skrajša kot pa da se vsakih nekaj deset kilometrov ustaviva pa da uredim to "po starem"...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • V Italiji velikokrat dobiš kapučino v kozarčku. In z normalno ceno. Pri nas pa kao neki šmensi fensi pa te upalijo za 2.50€.😄  
    • Sem pred dvajsetimi letih veliko hodil po trgovinah in pregledoval tudi vhodne papirje, račune, itd ... Včasih so dejansko določene trgovine privabljale kupce z nižjimi prodajnimi cenami od nabavnih. Ceneje 1 paleta PC-jev z 20% izgubo kot 20 sekund TV reklame.
    • Normalno, če je pa serviran kot špricar 🤣
    • Da dam se drug vpogled v primerjavi s polnjenjem avta....   Prisel sem iz Nemcije domov 1100km v dveh urah prepakiral avto nataknil kolesa in sva sla v benetke na dopust za 4 dni velikonocnih. V ponedeljek sva sla domov 400km do doma imel sem doma 1 uro da prepakiram in letim nazaj 1100km v nemcijo. Po tednu dni v nemciji sem sel v avstrijo poleg innsbrucka, casa za polnjenje niti pol ure ne, tam bil 4 dni in nato v Firenze, avto moral takoj pustiti v na parkingu ker se je zacela tura po toskani. Zadnji dan v petek bom samo dvignil avto in picil domov iz Firenc za nove 4 ure prepakiranja, vozim lahko tud 200 v nemcijo ce hocem brez skrbi   Naj mi 1 razlozi kako lahko to hendlas z elektriko? Ze samo doma rabis pol vsaj 8 ur za polnjenje....   P.S. kolega nemec ki je z mano tu je sel na pot za Firence 2 dni prej z el mercedesom....
    • 1 mesec od predelave. Nikoli ne gledam cene, nikoli ne uporabljam kake aplikacije. Vozim se brez skrbi od tanka do tanka.   Vozim na omejeni AC do 140, v neomejeni nemciji 170....ne gledam na porabo po domace.   Na pumpi kjer tankam lpg pogledam koliko stane euro95 in paralelno vpisem. Lpg imajo popopnoma povsod. Je pa v avstriji in nemciji drazji kot ostala eu, po enem mesecu in 4661km je prihranek 260€. Ce to pomnozim z 12 mesecev je napeljava odplacana   Ce pa dodam se 4661x0.44€ kilometrine je pa ze zdavnaj odplacana   P.S. ne rabis gruntat kje bos tankal izven AC...cena enaka
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.