bajsi6 Napisano 9. januar, 2023 Prijavi Napisano 9. januar, 2023 Pozdrav! Imam CX5 2.2 dizel in veliko kratkih voženj. Na netu sem našel forum, kjer predlagajo prisilno regeneracijo, pa mi po tem postopku ne dela. Poskusil že kdo? MANUAL DIESEL PARTICULATE FILTER (DPF) REGENERATION PROCEDURE. 1. BEST to Start This Process AFTER your short Distance Return Journey so engine is still warm-hot. 2. DO NOT Start Process on Stone Cold Engine as REGEN will take Longer. 3. Within SIX (6) Seconds of starting the engine, ''Press and Hold down'' the "TCS OFF" or "DSC OFF (Traction/Dynamic Stability Control) BUTTON for 2-5 Seconds (Maximum) to Start the compulsory DPF Regeneration. Your Diesel Engine idle will Automatically raise to about 1750 RPM for 15-25 minutes until the DPF Regeneration Process is completed. NOTE: DO NOT Hold down this "TCS OFF" or "DSC OFF" BUTTON Any longer than 10 (ten) Seconds or the DTC C0089:64 (Diagnostic Trouble Code) and Dash Meter ''CEL'' Check Engine Light will be set On. The Glow Plug indicator Light will flash during this DPF Regeneration. DPF Regen is finished when the Glow Plug indicator Light Stops Flashing and Engine RPM returns to Normal IDLE after the 15-25 minutes. You can then after either Drive Car and or Turn Engine OFF and Park Car/Lock as normal. 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 9. januar, 2023 Prijavi Napisano 9. januar, 2023 Zakaj bi jo pa spoh delal? A kar tako ? Odsvetujem, oz če že, jo naredi tik pred menjavo olja. Najlažje to narediš z aplikacijo Forscan in obd2 adapterjem. A maš avtomatika? 1 Citiraj
dvorjan Napisano 9. januar, 2023 Prijavi Napisano 9. januar, 2023 pred 4 minutami je SpEkTr napisal: Zakaj bi jo pa spoh delal? A kar tako ? Odsvetujem, oz če že, jo naredi tik pred menjavo olja. Točno tako, če že misliš narediti prisilno regeneracijo, jo naredi tik pred servisom, ker precej uniči olje ... Aja, pa 2.2 dizel in veliko kratkih voženj res nista posrečena kombinacija ... #sampovem Citiraj
Janez007 Napisano 9. januar, 2023 Prijavi Napisano 9. januar, 2023 pred 14 minutami je dvorjan napisal: Točno tako, če že misliš narediti prisilno regeneracijo, jo naredi tik pred servisom, ker precej uniči olje ... Aja, pa 2.2 dizel in veliko kratkih voženj res nista posrečena kombinacija ... #sampovem Za kratko vožnjo se šteje vožnja krajša od 50 km. 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 9. januar, 2023 Prijavi Napisano 9. januar, 2023 No ja 30 je že kar v redu. Jaz tudi nimam tako dolgih, pa kar se tiče DPFja ni nobenih težav, kolikor gledam včasih podatke, naj bi bil bolj ali manj čist. Težava so znane drugje, pač basanje s sajami ostalih komponent, ter z injektorji. No pa če je še avtomatik, te udari potem še poraba v takem primeru, ker ko je hladen je res tečno vozit kilometer ali dva dokler se menjalnik za silo ne ogreje in začne zaklepat wandler - do takrat pa drsi in je res zoprno Citiraj
Alex Napisano 9. januar, 2023 Prijavi Napisano 9. januar, 2023 pred 21 minutami je SpEkTr napisal: No ja 30 je že kar v redu. Jaz tudi nimam tako dolgih, pa kar se tiče DPFja ni nobenih težav, kolikor gledam včasih podatke, naj bi bil bolj ali manj čist. Težava so znane drugje, pač basanje s sajami ostalih komponent, ter z injektorji. No pa če je še avtomatik, te udari potem še poraba v takem primeru, ker ko je hladen je res tečno vozit kilometer ali dva dokler se menjalnik za silo ne ogreje in začne zaklepat wandler - do takrat pa drsi in je res zoprno A ni avtomatski menjalnik po mnenju nekaterih, ki ga imajo oh in sploh? 🤔 Se pravi, da ima tudi slabe strani. Citiraj
SpEkTr Napisano 9. januar, 2023 Prijavi Napisano 9. januar, 2023 Poleti teh težav ni. No pa sej to je by design tako. Pozimi, ko so nizke temperature, se pač menjalnik na tak način najbrž hitreje ogreje, ampak meni je to res moteče, ampak ok, tisti kilometer do dva že zdržim. Jeba je, če maš ravno takrat kaka pogosta speljevanja ipd 1 Citiraj
kacnje Napisano 9. januar, 2023 Prijavi Napisano 9. januar, 2023 Jaz pa vedno začnem lepo počasi in me kvečjemu moti, da dvigne obrate tja do 2k ali celo več, preden prestavi višje. Nič drsenja, kot je bilo omenjeno višje. In če je tako, da ne morem tistih nekaj sto metrov voziti počasi, potem ročno prestavim v drugo (ali tretjo), po nekaj sto metrih pa je že praktično v redu. No, še vedno malo veliko obratov za moj okus, ampak se zadeva preživi. Moram priznati, da prav uživam, ko vzamem ženino hibridno Yarisko. To je res zakon. Od prve sekunde naprej povsem zvezno in vedno enako - elegantno. 2 1 Citiraj
Alex Napisano 9. januar, 2023 Prijavi Napisano 9. januar, 2023 No, počasi bo prikapljalo na plan, da avtomatika vseeno ni glih tako oh in sploh. 🤔 Da pozimi, ko je motor zelo mrzel in spelješ v kak hribček, takoj nabije obrate, kar ni najboljše za motor. Ali pač? 🤔 Citiraj
kacnje Napisano 9. januar, 2023 Prijavi Napisano 9. januar, 2023 Jaz avtomatike vseeno ne bi menjal. To je skoraj edina stvar, ki je malo moteča. Ampak vseeno voznik odloča, koliko bo pritisnil. In preko 2k tudi ne gre oziroma lahko takrat prestaviš ročno. Citiraj
SpEkTr Napisano 10. januar, 2023 Prijavi Napisano 10. januar, 2023 Ja, to da nabija v obrate v prvi tudi meni ni všeč, tako pač je. Če vse dela kot mora to sicer ne odtehta uporabe avtomatika, je pa res da prispeva konkretno k višji porabi. Kot najbrž tisto turiranje ob vžigu na 2000 obratov za nekaj sekund. Jaz bi to vse skenslal... Citiraj
kacnje Napisano 10. januar, 2023 Prijavi Napisano 10. januar, 2023 Saj pravim, jaz lepo počasi speljem in ročno prestavim v drugo (to itak velja, ko je bolj hladno, sicer ni posebne panike). Potem naprej pa že lepo začne sam. Ni hudega, sam avtomatika ne zamenjam za ročnega nikoli več. Smo pa različni, naj to ne velja kot provokacija. Če se pa vrnemo na osnovno vprašanje v temi - glede prisilne regeneracije. Tudi sam bi si želel, da bi obstajala ta možnost. Pač v nekih okvirjih, ki bi bili določeni s strani proizvajalca. Recimo, ko presežeš cca 80 % (napisano na pamet) pričakovane polnosti pred regeneracijo, bi ti omogočilo, da jo sprožiš ročno. Prednost vidim v tem, da recimo sedajle vem, da imam dovolj dolgo vožnjo, potem pa bom imel nekaj krajših. In bi pač izkoristil tole vožnjo, da me ne bo "jebala regeneracija" v naslednjih krajših vožnjah in posledično neželenih prekinitvah. 4 Citiraj
bajsi6 Napisano 10. januar, 2023 Avtor Prijavi Napisano 10. januar, 2023 S to regeneracijo sem mislil naslednje: ker imam veliko kratkih voženj predvidevam, da do "normalnih" regeneracij zlepa ne pride in bi bilo mogoče pametno narediti vsake toliko kakšno prisilno. Po omenjenih navodilih mi ne dela. 1 Citiraj
dvorjan Napisano 10. januar, 2023 Prijavi Napisano 10. januar, 2023 Raje avto občasno zapelji na 100 km vožnjo. Razviješ nov hobi: raziskovanje Slovenije. 😃 1 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 10. januar, 2023 Prijavi Napisano 10. januar, 2023 1 hour ago, bajsi6 said: S to regeneracijo sem mislil naslednje: ker imam veliko kratkih voženj predvidevam, da do "normalnih" regeneracij zlepa ne pride in bi bilo mogoče pametno narediti vsake toliko kakšno prisilno. Po omenjenih navodilih mi ne dela. Ne rabiš. Ko bo sistem zaznal da je količlina saj v filtru dovoljšna za sežig, bo začel s kurjenjem. In to ne glede na to, al se voziš po ac al po mestu.Samo traja dalj časa, pač ni optimalno. In sežigal bo načeloma tok časa, dokler ne bo količina saj pod določeno mejo. Boljše bo,če boš več poudarkadal na to,ali so bile menjane podložke na injektorjih, ter ali je bilo pregledano sito v karterju. Glede na prevožene kilometre pa ob priliki še spucaš seesalni kolektor pa bi moralo biti ok - v kolikor res nisi extrem z res počasno konstantno vožnjo. 1 Citiraj
bajsi6 Napisano 18. januar, 2023 Avtor Prijavi Napisano 18. januar, 2023 Odstranitev DPF filtra, noter vložek za dušenje plinov in preprogramiranje računalnika? 1 1 Citiraj
mazdaman Napisano 20. januar, 2023 Prijavi Napisano 20. januar, 2023 Redki to v Sloveniji znajo narediti tako kot treba. 1 Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Alex Napisano 22. januar, 2023 Prijavi Napisano 22. januar, 2023 dne 20. 1. 2023 ob 20:36 je mazdaman napisal: Redki to v Sloveniji znajo narediti tako kot treba. Nekateri pa le znajo 😉 Citiraj
mazdaman Napisano 28. januar, 2023 Prijavi Napisano 28. januar, 2023 dne 22. 1. 2023 ob 21:02 je Alex napisal: Nekateri pa le znajo 😉 Da slišim kdo? Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Alex Napisano 28. januar, 2023 Prijavi Napisano 28. januar, 2023 pred 56 minutami je mazdaman napisal: Da slišim kdo? Carpro. Tunerc ne dela tega. Citiraj
FuManchu Napisano 28. januar, 2023 Prijavi Napisano 28. januar, 2023 pred 7 minutami je Alex napisal: Carpro. Tunerc ne dela tega. Dela. Meni je tako naredil in še marsikomu Citiraj
Shrek Napisano 28. januar, 2023 Prijavi Napisano 28. januar, 2023 Ne no... Alex ja ve vse... 2 Citiraj
Alex Napisano 28. januar, 2023 Prijavi Napisano 28. januar, 2023 pred 17 minutami je FuManchu napisal: Dela. Meni je tako naredil in še marsikomu Na skyactiv motorjih tega ne dela več. Naredil je svojemu bratu, a ni bilo v redu in je vse povrnil v prvotno stanje. To vem iz prve roke, ker smo hoteli skupinsko čipirati naše mazde pri njem. Niso mu preveč všeč tej naši dizli. Tudi glede čipiranja teh motorjev je skeptičen zaradi same konstrukcije motorja, ki ni najbolj posrečena. Prav tako tuner v Carpro ni hotel povečati moči na moji 6-ki. 2 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.