Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!

Imam CX5 2.2 dizel in veliko kratkih voženj. 

Na netu sem našel forum, kjer predlagajo prisilno regeneracijo, pa mi po tem postopku ne dela.

Poskusil že kdo?

 

MANUAL DIESEL PARTICULATE FILTER (DPF) REGENERATION PROCEDURE.

1. BEST to Start This Process AFTER your short Distance Return Journey so engine is still warm-hot.

2. DO NOT Start Process on Stone Cold Engine as REGEN will take Longer.

3. Within SIX (6) Seconds of starting the engine, ''Press and Hold down'' the "TCS OFF" or "DSC OFF (Traction/Dynamic Stability Control) BUTTON for 2-5 Seconds (Maximum) to Start the compulsory DPF Regeneration.
Your Diesel Engine idle will Automatically raise to about 1750 RPM for 15-25 minutes until the DPF Regeneration Process is completed.

NOTE:
DO NOT Hold down this "TCS OFF" or "DSC OFF" BUTTON Any longer than 10 (ten) Seconds or the DTC C0089:64 (Diagnostic Trouble Code) and Dash Meter ''CEL'' Check Engine Light will be set On.

The Glow Plug indicator Light will flash during this DPF Regeneration.
DPF Regen is finished when the Glow Plug indicator Light Stops Flashing and Engine RPM returns to Normal IDLE after the 15-25 minutes.
You can then after either Drive Car and or Turn Engine OFF and Park Car/Lock as normal.

Napisano

Zakaj bi jo pa spoh delal? A kar tako ? Odsvetujem, oz če že, jo naredi tik pred menjavo olja.

 

Najlažje to narediš z aplikacijo Forscan in obd2 adapterjem.  A maš avtomatika?

Napisano
pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

Zakaj bi jo pa spoh delal? A kar tako ? Odsvetujem, oz če že, jo naredi tik pred menjavo olja.

 

Točno tako, če že misliš narediti prisilno regeneracijo, jo naredi tik pred servisom, ker precej uniči olje ...

Aja, pa 2.2 dizel in veliko kratkih voženj res nista posrečena kombinacija ... #sampovem

Napisano
pred 14 minutami je dvorjan napisal:

 

Točno tako, če že misliš narediti prisilno regeneracijo, jo naredi tik pred servisom, ker precej uniči olje ...

Aja, pa 2.2 dizel in veliko kratkih voženj res nista posrečena kombinacija ... #sampovem

Za kratko vožnjo se šteje vožnja krajša od 50 km. :)

 

Napisano

No ja 30 je že kar v redu. Jaz tudi nimam tako dolgih, pa kar se tiče DPFja ni nobenih težav, kolikor gledam včasih podatke, naj bi bil bolj ali manj čist. Težava so znane drugje, pač basanje s sajami ostalih komponent, ter z injektorji. 

No pa če je še avtomatik, te udari potem še poraba v takem primeru, ker ko je hladen je res tečno vozit kilometer ali dva dokler se menjalnik za silo ne ogreje in začne zaklepat wandler - do takrat pa drsi in je res zoprno :(

Napisano
pred 21 minutami je SpEkTr napisal:

No ja 30 je že kar v redu. Jaz tudi nimam tako dolgih, pa kar se tiče DPFja ni nobenih težav, kolikor gledam včasih podatke, naj bi bil bolj ali manj čist. Težava so znane drugje, pač basanje s sajami ostalih komponent, ter z injektorji. 

No pa če je še avtomatik, te udari potem še poraba v takem primeru, ker ko je hladen je res tečno vozit kilometer ali dva dokler se menjalnik za silo ne ogreje in začne zaklepat wandler - do takrat pa drsi in je res zoprno :(

A ni avtomatski menjalnik po mnenju nekaterih, ki ga imajo oh in sploh? 🤔

Se pravi, da ima tudi slabe strani.

 

 

Napisano

Poleti teh težav ni. No pa sej to je by design tako. Pozimi, ko so nizke temperature, se pač menjalnik na tak način najbrž hitreje ogreje, ampak meni je to res moteče, ampak ok, tisti kilometer do dva že zdržim. Jeba je, če maš ravno takrat kaka pogosta speljevanja ipd :)

Napisano

Jaz pa vedno začnem lepo počasi in me kvečjemu moti, da dvigne obrate tja do 2k ali celo več, preden prestavi višje. Nič drsenja, kot je bilo omenjeno višje. In če je tako, da ne morem tistih nekaj sto metrov voziti počasi, potem ročno prestavim v drugo (ali tretjo), po nekaj sto metrih pa je že praktično v redu. No, še vedno malo veliko obratov za moj okus, ampak se zadeva preživi.
Moram priznati, da prav uživam, ko vzamem ženino hibridno Yarisko. To je res zakon. Od prve sekunde naprej povsem zvezno in vedno enako - elegantno.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

No, počasi bo prikapljalo na plan, da avtomatika vseeno ni glih tako oh in sploh. 🤔

Da pozimi, ko je motor zelo mrzel in  spelješ v kak hribček, takoj nabije obrate, kar ni najboljše za motor. Ali pač? 🤔

 

 

Napisano

Jaz avtomatike vseeno ne bi menjal. To je skoraj edina stvar, ki je malo moteča. Ampak vseeno voznik odloča, koliko bo pritisnil. In preko 2k tudi ne gre oziroma lahko takrat prestaviš ročno.

Napisano

Ja, to da nabija v obrate v prvi tudi meni ni všeč, tako pač je. Če vse dela kot mora to sicer ne odtehta uporabe avtomatika, je pa res da prispeva konkretno k višji porabi. Kot najbrž tisto turiranje ob vžigu na 2000 obratov za nekaj sekund. Jaz bi to vse skenslal...

Napisano

Saj pravim, jaz lepo počasi speljem in ročno prestavim v drugo (to itak velja, ko je bolj hladno, sicer ni posebne panike). Potem naprej pa že lepo začne sam. Ni hudega, sam avtomatika ne zamenjam za ročnega nikoli več. Smo pa različni, naj to ne velja kot provokacija. 

Če se pa vrnemo na osnovno vprašanje v temi - glede prisilne regeneracije. Tudi sam bi si želel, da bi obstajala ta možnost. Pač v nekih okvirjih, ki bi bili določeni s strani proizvajalca. Recimo, ko presežeš cca 80 % (napisano na pamet) pričakovane polnosti pred regeneracijo, bi ti omogočilo, da jo sprožiš ročno. Prednost vidim v tem, da recimo sedajle vem, da imam dovolj dolgo vožnjo, potem pa bom imel nekaj krajših. In bi pač izkoristil tole vožnjo, da me ne bo "jebala regeneracija" v naslednjih krajših vožnjah in posledično neželenih prekinitvah.

Napisano

S to regeneracijo sem mislil naslednje: ker imam veliko kratkih voženj predvidevam, da do "normalnih" regeneracij zlepa ne pride in bi bilo mogoče pametno narediti vsake toliko kakšno prisilno.

Po omenjenih navodilih mi ne dela.

Napisano
1 hour ago, bajsi6 said:

S to regeneracijo sem mislil naslednje: ker imam veliko kratkih voženj predvidevam, da do "normalnih" regeneracij zlepa ne pride in bi bilo mogoče pametno narediti vsake toliko kakšno prisilno.

Po omenjenih navodilih mi ne dela.

Ne rabiš. Ko bo sistem zaznal da je količlina saj v filtru dovoljšna za sežig, bo začel s kurjenjem. In to ne glede na to, al se voziš po ac al po mestu.Samo traja dalj časa, pač ni optimalno. In sežigal bo načeloma tok časa, dokler ne bo količina saj pod določeno mejo.

 

Boljše bo,če boš več poudarkadal na to,ali so bile menjane podložke na injektorjih, ter ali je bilo pregledano sito v karterju. Glede na prevožene kilometre pa ob priliki še spucaš seesalni kolektor pa bi moralo biti ok - v kolikor res nisi extrem z res počasno konstantno vožnjo. 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Redki to v Sloveniji znajo narediti tako kot treba.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 20. 1. 2023 ob 20:36 je mazdaman napisal:

Redki to v Sloveniji znajo narediti tako kot treba.

Nekateri pa le znajo

😉

 

 

Napisano
dne 22. 1. 2023 ob 21:02 je Alex napisal:

Nekateri pa le znajo

😉

Da slišim kdo? 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 56 minutami je mazdaman napisal:

Da slišim kdo? 

Carpro. Tunerc ne dela tega. 

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Carpro. Tunerc ne dela tega. 

Dela. Meni je tako naredil in še marsikomu:bravo:Screenshot_2023-01-28-09-35-34-346_com.android.chrome.jpg

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 17 minutami je FuManchu napisal:

Dela. Meni je tako naredil in še marsikomu:bravo:Screenshot_2023-01-28-09-35-34-346_com.android.chrome.jpg

Na skyactiv motorjih tega ne dela več. Naredil je svojemu bratu, a ni bilo v redu in je vse povrnil v prvotno stanje. To vem iz prve roke, ker smo hoteli skupinsko čipirati naše mazde pri njem. 

Niso mu preveč všeč tej naši dizli. Tudi glede čipiranja teh motorjev je skeptičen zaradi same konstrukcije motorja, ki ni najbolj posrečena. 

Prav tako tuner v Carpro ni hotel povečati moči na moji 6-ki.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.