Skoči na vsebino

MX-30 R-EV podaljsevalnik dosega - wankel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Po moje je ta mx 30 bolj neprimičnima kot ne. To je avto za se vozit v službo in domov, par deset kilometrov na elektriko in zraven moliš boga, da ta wankel motor ne bo spustil duše v kakem letu ali dveh...Za kaj resnega pa je bolj bogo in neuporabno vse skupaj. Je pa "fensi", ker so takšni avto dan danes - fensi. 😉

 

 

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Ne bi smel biti. Baterija je pol manjša kar je verjetno nekje v rangu 4-5 jurjev manj. Ta majhen wanklov verjetno enorotorski motor je veliko bolj enostaven od katerega koli 4 cilindrskega in zato bistveno cenejši. Verjetno nekje v rangu 2 jurja. Ne potrebuješ niti avtomatskega menjalnika niti sprege tega z motorjem in elektromotorjem. Edino kar je več je še  generator ampak za ustvarjat tam nekje 50kW tud to ni nek finančni zalogaj. Tako, da po moje bo cena zelo zelo blizu, ali celo enaka električni MX-30, ki je milo rečeno dokaj neuporaben avto. Tole bo pa čisto druga pesem.

 

 

Sem sedaj videl, da bo imela R-EV verzija manjso baterijo... (EV = 32,0 kWh, R-EV = 17,8 kWh) ... 

 

Sem tudi na eni nemski strani nasel, da bosta cenovno v podobnem rangu ... v Nemciji od 36.000 do 45.000 €  ... 

 

 

image.png

Vir: https://www.auto-motor-und-sport.de/neuheiten/mazda-mx-30-bev-wankel-generator-serieller-plug-in-hybrid/

 

 

 

Cena sedanje MX-30:

image.png

pred 15 minutami je Alex napisal:

Po moje je ta mx 30 bolj neprimičnima kot ne. To je avto za se vozit v službo in domov, par deset kilometrov na elektriko in zraven moliš boga, da ta wankel motor ne bo spustil duše v kakem letu ali dveh...Za kaj resnega pa je bolj bogo in neuporabno vse skupaj. Je pa "fensi", ker so takšni avto dan danes - fensi. 😉

 

 

To ni dirkalnik ... Hitrost je omejena na max. 140 km/h ... Vsaj pri sedanji MX-30, verjetno bo pri R-EV podobno ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

Po moje je ta mx 30 bolj neprimičnima kot ne. To je avto za se vozit v službo in domov, par deset kilometrov na elektriko in zraven moliš boga, da ta wankel motor ne bo spustil duše v kakem letu ali dveh...Za kaj resnega pa je bolj bogo in neuporabno vse skupaj. Je pa "fensi", ker so takšni avto dan danes - fensi. 😉

Mislim, da se motiš. Avto bo mel 170KM in max navor od 0 obratov naprej. Tole bo skočilo tako dobro kot skoči BMW i3. Wankel ne bo obremenjen in se mu ne bo treba vrtet v dirkaške obrate, da bo opravljal svojo nalogo.  Se pravi ves čas bo pod enako konstantno obremenitvijo, nobenih nepredvidenih reakcije voznika, nobenih stresov, ker ni menjalnika na njem. Popolnoma nič. Lepo bo gnal generator s konstantnimi obrati, kar je za katerikoli ICE motor dejansko najmanj naporno. Ta MX-30 bo tudi uporaben napram samo električnem in odličen nadomestek za vse, ki rabijo lastnosti obeh svetov tako EV kot ICE. Boš videl.

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Jest napisal:

 

 

Sem sedaj videl, da bo imela R-EV verzija manjso baterijo... (EV = 32,0 kWh, R-EV = 17,8 kWh) ... 

 

Sem tudi na eni nemski strani nasel, da bosta cenovno v podobnem rangu ... v Nemciji od 36.000 do 45.000 €  ... 

 

 

image.png

Vir: https://www.auto-motor-und-sport.de/neuheiten/mazda-mx-30-bev-wankel-generator-serieller-plug-in-hybrid/

 

 

 

Cena sedanje MX-30:

image.png

 

 

To ni dirkalnik ... Hitrost je omejena na max. 140 km/h ... Vsaj pri sedanji MX-30, verjetno bo pri R-EV podobno ... 

Več k 140 km/h za bilokaterga EVja sploh nima smisla,k ti "papa" baterijo tako,da je pol itak slabše kot ICE🙄

Bi vseeno znalo biti za marsikoga zanimivo...

 

Jep....pr ceni se vse konča🤔

Napisano
pred 43 minutami je skritikrt napisal:

Več k 140 km/h za bilokaterga EVja sploh nima smisla,k ti "papa" baterijo tako,da je pol itak slabše kot ICE🙄

Bi vseeno znalo biti za marsikoga zanimivo...

 

Jep....pr ceni se vse konča🤔

Polovica električarjev se vozi po avtocesti z 110 do max. 120/uro.

Nepremičnine, kot sem že omenil. 😉

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Polovica električarjev se vozi po avtocesti z 110 do max. 120/uro.

Nepremičnine, kot sem že omenil. 😉

Mene je sram, ko jih prehitevam🤣

  • Všeč 2
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 13 minutami je FuManchu napisal:

Mene je sram, ko jih prehitevam🤣

Največji smeh je, ko vidiš te besne Tesle za 100000€ in njihove voznike, ki so prilepljeni na steklo, ker najbrž preračunavajo, koliko deset kilometrov jim je še ostalo. . In kamioniste, ki jim trobijo, da se odmaknejo, da jih ne zmeljejo. Neprecenljivo. 😊

 

 

Napisano

To je čist res... imet električni avto za daljše razdalje je čist preveč stresno. Če že pol edin PHEV al pa tale range extender.

 

 

 

Pri Mazdi  MX-30 so omejili hitrost na 140km/h, ker s hitrostjo 170km/h še od LJ do KP ne bi prišel.

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

To je čist res... imet električni avto za daljše razdalje je čist preveč stresno. Če že pol edin PHEV al pa tale range extender.

 

 

 

Pri Mazdi  MX-30 so omejili hitrost na 140km/h, ker s hitrostjo 170km/h še od LJ do KP ne bi prišel.

Kolega ima vw id4. Vprašal sem ga, naj mi čisto po pravici pove, koliko kilometrov naredi s tem avtom, ko je komplet napolnjen. Pravi, da sedaj pozimij, ko je bolj hladno (ne mrzlo) okoli 250 kilometrov. In to pri vožnji po avtocesti max 120, kratko lahko 130./ uro. Je naredil preizkus in je enkrat poleti vozil 140-150 iz Ljubljane do Kopra. In je ugotovil, da ne bi prišel niti nazaj v Ljubljano, če ne bi v Kopru priklopil na elektriko. Smešnica. 😊

pred 5 urami je Boss napisal:

To je čist res... imet električni avto za daljše razdalje je čist preveč stresno. Če že pol edin PHEV al pa tale range extender.

 

 

 

Pri Mazdi  MX-30 so omejili hitrost na 140km/h, ker s hitrostjo 170km/h še od LJ do KP ne bi prišel.

Vsi ti avti so veliko predragi. Kdaj prineseš razliko v ceni noter? 🤔

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Vsi ti avti so veliko predragi. Kdaj prineseš razliko v ceni noter? 🤔


Hmmm… ce gledas iz stalisca denarnice, potem je tudi tvoj avto oredrag… Za pol manj denarja bi si lahko nabavil eno Dacio (lahko tudi rdeco ;) )… Pa tudi ce porabi malo vec… saj kdaj pa prineses to razliko v ceni noter… 😜 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

To je čist res... imet električni avto za daljše razdalje je čist preveč stresno. Če že pol edin PHEV al pa tale range extender.

 

 

 

Pri Mazdi  MX-30 so omejili hitrost na 140km/h, ker s hitrostjo 170km/h še od LJ do KP ne bi prišel.

Bi.

 

Pri Nanosu bi crknil, pa bi si do Kopra baterije napolnil pobregu dol. 😉

Napisano
pred 14 urami je Alex napisal:

Največji smeh je, ko vidiš te besne Tesle za 100000€ in njihove voznike, ki so prilepljeni na steklo, ker najbrž preračunavajo, koliko deset kilometrov jim je še ostalo. . In kamioniste, ki jim trobijo, da se odmaknejo, da jih ne zmeljejo. Neprecenljivo. 😊

Ne vem,če sem to prigodo že kje tukaj opisal🤔...res se ne spomnim...ah,pa še enkrat...

 

Smo malo pred začetkom korona-krize en dan šli v Ikeo-Villesse (Italia...mal naprej od gorice)...mal Ikea,pa cunje,itd...je velik center...

In vidim eno belo teslo na ikejinem parkingu z Lj registrsko.....

Na poti domov...sem peljal čez naselja do izvoza za AC....in dohitim eno belo Teslo z Lj registrsko🧐 (ha,ha...ujel "tička")...in izven naselja cinca z 60km/h....pa sem bil "pri volji" in ga pustil in potrpežljivo vozil za njim....in je to trajalo sigurno cca 5 minut....tako,da je mene potrpežljivost minila,in sem ga seveda prehitel....

Od kod točno prihaja oz. je tip doma,in kam je namenjen seveda ne morem vedeti...a mislim si pa lahko,za kaj "cincanje"😂....iz Ljubljane na Ac ga je "pokal" in se hvalil,kako tesla "gre"...pr Ikeji ni bilo za Filati,pol pa "kriza" za nazaj🤣

 

Iz tega stališča...če kdo vozi večinoma kratke in le tu in tam kakšna daljša-za mojo "lepšo polovico" lih tapravi avto kot "drugi pri bajti"...priključek 230V na parkingu imam...in če bi bila cena in financiranje OK🙄👍

Napisano
pred 7 urami je godlike napisal:

Bi.

 

Pri Nanosu bi crknil, pa bi si do Kopra baterije napolnil pobregu dol. 😉

 

Nope, pri 170kmh ne prideš z MX-30 od Lj do Kp. Zaradi povečane sile upora pri tej hitrosti in SUV oblike kljub klancu navzdol bi naredil po mojem izračunu tam nekje 90km max. Tud klanc navzdol, da bi polnil baterije je prepoložen saj bi to polnjenje preveč bremzalo avto, da bi sploh lahko karkoli napolnil. Daj klasičen avto v ler po klancu Primorke do Kopra navzdol pa boš videl, da bo šel jedva tam nekje do 140kmh, kjer je klanec najstrmejši.

 

Škoda edin da to ne moremo sprobat, ker je proizvajalec omejil hitrost, da kupci ne bi porajtali kakšen crap je tale EV Mazda MX-30 s to majceno baterijo.

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je Jest napisal:

Hmmm… ce gledas iz stalisca denarnice, potem je tudi tvoj avto oredrag… Za pol manj denarja bi si lahko nabavil eno Dacio (lahko tudi rdeco ;) )… Pa tudi ce porabi malo vec… saj kdaj pa prineses to razliko v ceni noter… 😜 

 

Tole pa ni glih dober argument, ker pol je najboljš kupit 15 let star avto, ki bo zagotovo cenejši tud od Dacie. Govorimo le o pogonskih sklopih na pa o znamkah avtomobilov. Se pravi primerjamo CX-30 in MX-30 zato ker je nekje v istem rangu. Če MX polniš doma, kjer je najceneje je po trenutnih cenah kWh okoli 4,5€ na 100km. Pri bencinu poraba 6,5 te pride nekje 8,5€ na 100km. Razlika je torej okoli 4€. Povprečna razlika v nabavni ceni pa je okoli 5k€. Se pravi, da na gorivu prideš skupi pri 125.000km ampak seveda samo če striktno polniš doma.

 

Ker je baterija majhna je potreba po pogostejšem ponjenju večja in s tem se dodatno zmanjšuje dolgoživost baterije. Se pravi, da po vsej verjetnosti kaj dosti več od 250.000km ne bo doživela. Cena za baterijo MX-30 je danes pri Mazdi neverjetnih 17.000€.

 

Kaj hočem povedat je to, da v trenutni situaciji so baterije čist predrage in težko človek reče, da je nakup EV cenovno racionalno dejanje s tem, da ves čas si na trnih in se čist preveč ukvarjaš z dometom in samo uporabo, da nekako prideš skozi dokaj normalno in uspešno. Se pravi govorimo o tem, da je skoraj vsako malo daljšo pot treba načrtovati, da maš kljub polni bateriji ves čas občutek, da se voziš skoraj na rezervi, da je hitrost vožnje odločilen faktor, da na daljših poteh moliš, da bo polnilnica prosta, da skrbiš za baterijo in jo večino polniš do 80% in ne prazniš pod 10%, da si v nekem podzavestnem strahu, da če zagori bo pizdarija da je ni večje (marsikdo zato ne parkira v garaži svojega objekta in v podzemskih garažah, kjer nekje že ne dovolijo vstopa EV-jem), da je pri 200.000km z originalno baterijo EV skoraj nemogoče prodat, razen za nizko ceno. Ma tega je še tolk, da boljš da neham.

 

To ni bitching čez EV-je ampak resni pomisleki zakaj EV-ji trenutno res niso idealna rešitev pa ne glede da politična agenda sili ljudi v nakup le teh. Trenutno pa verjetno še nekaj časa bo najboljša možnost PHEV ali range extenderji. Najboljša zadeva bo pa verjetno PHEV na vodik, če ne bo prišlo do nekekega hudega preboja na področju baterij.

  • Všeč 6
  • Ljubim 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano

Jaz sem dobil še poljsko reklamo na mail! =)))

 

Miran, poznaj NOWĄ MAZDĘ MX-30 R-EV, jedyną w swoim rodzaju hybrydę plug-in.

WALORY NAPĘDU ELEKTRYCZNEGO
BEZ OBAW O ZASIĘG
Dzień dobry Miran,
 
Nowa Mazda MX-30 R-EV jest jedyną w swoim rodzaju hybrydą typu plug-in, zapewniającą przyjemność prowadzenia w trybie elektrycznym podczas wszystkich Twoich podróży. Dzięki wyjątkowemu silnikowi rotorowemu Mazdy, możesz cieszyć się zaletami pojazdu elektrycznego bez konieczności szukania punktów ładowania podczas dłuższych podróży. Pasja japońskich mistrzów oraz skoncentrowane na kierowcy podejście do projektowania samochodów sprawiają, że Mazda MX-30 R-EV wyróżnia się materiałami najwyższej jakości, doskonałymi właściwościami jezdnymi i czystą przyjemnością z prowadzenia.

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)

Če že, je za moje pojme alternativa samo hybrid, ki pa je za moje pojme itak samo kvazi eko usmerjen, v osnovi imajo pa navadne benz motorje, tisti elektirčni motor je samo zraven, da se lahko prodajajo za 10k € dražje in so eko usmerjeni.....pure EV vozila pa so za moje pojme way to go, da bi postala realnost, sploh pa ne v SLO......električno omrežje po vaseh škripa že samo ko folk prenavlja bajte in namesto centralne kurjave uvaja toplotne črpalke in omrežje tega ne zmore in prihaja do izpadov.....kaj šele, da bi vsaka bajta ali (da ne rečem) blok imel polnilnico za EV vozila....bo tema v SLO cel dan :)

pa še dve zadevi, to da imaš doseg 400km, to je res neko sranje, pa tak doseg imaš z lahkoto z kakim RS6 ki ima 500km, in ga žgeš do konca, pa mislim da ga niti normalen človek ne more toliko km...se ustaviš na "tank šteli", odkartaš 150€ in greš v 5min dalje....kaj boš pa s Teslo delal, čakal 5h :)......in če pozorno berete članke o EV vozilih, nikjer in nihče ne pripravi podrobnega članka o odsluženih baterijah, ki imajo v generalnem življensko dobo 8.let, kaj pa potem...., kjer se bo to shranjevalo, koliko časa,, itd....podobno kot za odpatke iz nuklearke, ko bodo sedaj po 20.letih mogoče začeli graditi skladišče nevarnih odpadkov......

Popravljeno od sportman333
Napisano

Baterije niso nikoli zares odslužene.

 

Tudi če npr. njihova kapaciteta v električnem vozilu pade po npr. 75 %, kjer nekateri proizvajalci garantirajo zamenjavo (če je baterija v najemu ali pa v času garancije), to še ne pomeni, da je fuč.

 

Pač, je manj primerna za el. vozilo. Renault jih lepo reciklira - v hranilnike energije za sončne elektrarne (beri: baterije za sončnice). In tam lahko še vedno mirno delajo vsaj desetletje. Potem pa gredo v reciklažo - kar je rentabilnega.

 

Tako da, jaz mislim, da imajo baterije, če bi jih "sistemsko naslovili", lahko izredno dolgo življenjsko dobo.

Napisano

Vodik bo zelo verjetno izpodrinil elektriko.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Moja izkušnja po 150k prevoženih z EV rex - Ampera. 

 

Dnevno relacijo imam dolgo okrog 60km, poleti večino voženj naredim samo z elektriko (72km), pozimi pa motor spije pol litra, ker je doseg manjši (50km). Tako, kot je nekdo že pred menoj omenil, idealen avto za dnevne ture, pri dolgih se pa ne obremenjuješ, ker imaš bencin. 

 

Ampera in i3 sta bila pred 10-timi leti malo pred časom in pogon ni bil dobro sprejet, pač navajeni dizla in tankat na 800km. Sedaj je ta trend PHEV v vzponu in mogoče vidimo še kakšen primerek. 

 

Ali se to splača kupit za 40k... pa vsak pri sebi, jaz kupujem 3 leta stare. Meni je elektro pogon zakon, močan in tih avto je.

Bom pa verjetno šel sedaj na bencin, ker so mi cene teh elektro igrač previsoke. 

Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

Vodik bo zelo verjetno izpodrinil elektriko.

Dokler je samo en avto na trgu za kupit bolj težko. Pa še točit ga nimaš kje. 

Še v UK ima James May (lasti si Mirai) problem, ker so menda na celem otoku samo tri črpalke z vodikom.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 21 urami je Alex napisal:

Največji smeh je, ko vidiš te besne Tesle za 100000€ in njihove voznike, ki so prilepljeni na steklo, ker najbrž preračunavajo, koliko deset kilometrov jim je še ostalo. . In kamioniste, ki jim trobijo, da se odmaknejo, da jih ne zmeljejo. Neprecenljivo. 😊

Jaz se toliko vozim po avtocesti in električarji mi gledajo zadnje luči:D

Je pa taka hitrost glih prov, če ni gužve. 

Si malo hitrejši od drugih, ne prehiter za radarje in ne ogrožaš drugih:bravo:

IMG_20230114_203714.jpg

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Jaz se toliko vozim po avtocesti in električarji mi gledajo zadnje luči:D

Je pa taka hitrost glih prov, če ni gužve. 

Si malo hitrejši od drugih, ne prehiter za radarje in ne ogrožaš drugih:bravo:

IMG_20230114_203714.jpg

To je prava potovalna hitrost na avtocestah. Dobro, na kakih odsekih lahko malo več. 😊

 

 

Napisano
WWW.AVTOMANIJA.COM

Mazda je v Bruslju predstavila priključni hibrid MX-30 e-Skyactiv R-EV z rotacijskim motorjem v vlogi generatorja, ki omogoča daljši doseg in ponuja lažji prehod na elektriko.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.