Skoči na vsebino

Mazda CX-90 (USA, Avstralija)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 2. 2. 2023 ob 17:17 je SeekK napisal:

A ni cx-50 beefana, stylana, osvezena cx-5? Tako imam v spominu.

Razširi  

Ne. Čisto nov model, ki k se prodaja čez lužo. Zelo všečna. To bi takoj kupil, če bi se prodajala pri nas. 

Screenshot_2023-02-02-19-44-31-82_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2023-02-02-19-44-45-79_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

 

 

Napisano

Raje naj naredijo kak športnik še namesto 5 enakih terencev...:rolleyes:

  • Všeč 2
  • Hvala 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
  dne 2. 2. 2023 ob 18:59 je FuManchu napisal:

Raje naj naredijo kak športnik še namesto 5 enakih terencev...:rolleyes:

Razširi  

Na žalost športnikov ne kupuje več nihče oziroma skoraj nihče. Edino kot drugi avto v familiji. A tudi tega je vedno manj. 

 

 

Napisano
  dne 2. 2. 2023 ob 16:25 je Boss napisal:

 

Vem, tako kot ne bo CX-70 niti CX-90. Pod kaj pol CX-50 spada, če je cx-70 samo 10 cm širša različica CX-60 in CX-90 ravno tako širša različica CX-80.

 

Ma tale SUV manija je ratala že čist nadrealistična zadeva.

Razširi  

CX-50 je na osnovi CX-30 platforme narejen večji avto za Ameriške trge. Nima nobene veze z CX-5, ki je narejena na osnovi Mazda 6 platforme. 
 

Avti z vzdolžnih motorjem in v osnovi z zadnjim pogonom pa imajo novo platformo in če razlikujejo po dolžini in širini 

 

Eu - Jap dobi krajše in ožje 60 in 80

Us pa dalje se in širše modele 70 in 90

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Oblikovno mi je CX-50 bolj všeč kot CX-60 in posledično to velja tudi za CX-90 (oziroma CX-80 ko bo na voljo na SI trgu).

Napisano
  dne 2. 2. 2023 ob 19:49 je Alex napisal:

Na žalost športnikov ne kupuje več nihče oziroma skoraj nihče. Edino kot drugi avto v familiji. A tudi tega je vedno manj. 

Razširi  

Kot sem rekel gre počasi svet tam, kjer sonce ne posije🤮

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
  dne 2. 2. 2023 ob 18:59 je FuManchu napisal:

Raje naj naredijo kak športnik še namesto 5 enakih terencev...:rolleyes:

Razširi  

Meni se ne zdijo glih terenci. :) Na videz pa res spominjajo nanje. Plus vidim v višjem sedenju in krajši dolžini (parkiranje), minus v slabši legi, manj udobnem sedenju, večjem uporu.

 

Kolegi z manjšimi otroki pogrešajo ponudbo enoprostorcev. 

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 4. 2. 2023 ob 11:26 je Janez007 napisal:

.

Kolegi z manjšimi otroki pogrešajo ponudbo enoprostorcev. 

Razširi  

Jah teh ni več, zame eden boljših, če ne najboljši je bil R Espace, res dober avto, prostoren, udoben in tudi takratni 2.2.dizel motorji so bili dobri....

Napisano
  dne 4. 2. 2023 ob 11:34 je sportman333 napisal:

Jah teh ni več, zame eden boljših, če ne najboljši je bil R Espace, res dober avto, prostoren, udoben in tudi takratni 2.2.dizel motorji so bili dobri....

Razširi  

Kolega ima 2.0 turbo in ga ne more prehvalit. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
  dne 4. 2. 2023 ob 11:26 je Janez007 napisal:

Meni se ne zdijo glih terenci. :) Na videz pa res spominjajo nanje. Plus vidim v višjem sedenju in krajši dolžini (parkiranje), minus v slabši legi, manj udobnem sedenju, večjem uporu.

 

Kolegi z manjšimi otroki pogrešajo ponudbo enoprostorcev. 

Razširi  

 

Kateri to krajši dolžini? Naša Mazda 5 s sedmimi sedeži je po dolžini primerljiva s SUVi, če ni celo krajša...

Napisano (urejeno)
  dne 4. 2. 2023 ob 19:07 je Slivka napisal:

Kateri to krajši dolžini? Naša Mazda 5 s sedmimi sedeži je po dolžini primerljiva s SUVi, če ni celo krajša...

Razširi  

Nisem bil jasen. Meni so za peljat še vedno najbolj všeč nizki avti - primerjava se je nanašala nanje. Je pa res, da kakšno posebno dragih CX-ov še nisem vozil. CX-5 G165 MT name ni naredila vtisa, veliko raje vozim trojko.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Vozniki limuzin in karavano že leta bijejo hajko proti družinskim ocetom, ki so včasih vozili enoprostorce sedaj pa vsi hočejo SUV.

Za športno vožnjo je naša 6 vseeno boljša a cc je pa vseeno bolj udoben in vsem v avtu ne paše če jaz polagam ovinke.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
  dne 5. 2. 2023 ob 19:10 je mazdaman napisal:

Vozniki limuzin in karavano že leta bijejo hajko proti družinskim ocetom, ki so včasih vozili enoprostorce sedaj pa vsi hočejo SUV.

Za športno vožnjo je naša 6 vseeno boljša a cc je pa vseeno bolj udoben in vsem v avtu ne paše če jaz polagam ovinke.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Razširi  

Se popolnoma strinjam. 

Tudi sam se vsedem v 6-ko, ko grem recimo sam v Ljubljano ali kam drugam. In si sam duška. Res je bolj športna vožnja kot v cx30. To je normalno, saj se manj nagiba v ovinkih. A, ko gremo na izlet vsi bolj uživamo s CX30. Itak se nam nikamor ne mudi in ostali ne marajo preveč moje športne vožnje. Sedaj za na smučanje so vsi enoglasno izglasovali, da gremo s CX30. Sem jim pa dal pogoj, da vzamejo vsak samo po en kovček. Je pač v cx30 manjši prtljažnik. A bo vseeno dovolj velik, saj ne rabimo tovoriti drugih stvari, ker bomo itak v hotelu. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
  dne 5. 2. 2023 ob 19:10 je mazdaman napisal:

Vozniki limuzin in karavano že leta bijejo hajko proti družinskim ocetom, ki so včasih vozili enoprostorce sedaj pa vsi hočejo SUV.

Razširi  

 

O moj bog, kake pa strelaš? Kdo bije hajko proti družinskim očetom? :blink:

 

Alex ti pa isto... pa kake so zdaj to neumnosti... a nam hočeš povedat, da ima limuzina/karavan v obliki Mazde 6 samo dve možnosti OFF pa ON. Se pravi al stoji al pa ful gas čez ovinke? ?zmeden?:whatever: Vmesnega ni.

Pa sej veš zakaj je tisti pedal spodaj , ki ga prtiskaš z desno nogo. To ni pedal, ki ga prtisneš, do konca, ko se ti mudi, ampak pedal, ki dozira hitrost in dinamiko vožnje, da je ta udobna in prijetna in nima nobene veze z avtom v katerem je. Edini avto, ki ga Mazda trenutno ima pa ni družinsko naravnan je MX-5 vse ostalo so družinski avtomobili, če jih tako uporabljaš. Je pa res, da nekateri zmorejo še kaj več, ampak zgolj če tako hočeš in nikakor sami od sebe. In  če se kdo ne zna brzdat to ni problem v avtu ampak zgolj in samo v vozniku.

 

 

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Leta 2024 naj bi se prodajala tudi v Evropi, bo lahko zamenjal

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano

Če pride res v Evropo ni vrag, da je res ne zamenjam. Če bo seveda vožnja tako suverena in v redu motor kot pri premium cx30. Če bodo trpali noter zastarele motorje odpade. 😊

 

 

  • 2 tedna kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

OMG - tole je ogromno. Nekoč ene 10 let nazaj sem se hecal glede SUV-ov, da naj naredijo enak design pol pa samo velikost spremenijo S, M, L, XL in XXL. In evo ti ga na Mazda je ubogala.

 

 

33112_1.png

Napisano

Tako nekako ja.

 

Mazda bi lahko takole označevala svoje SUVe

CX-3 = Mazda XS

CX-30 = Mazda S

CX-50/CX-5 = Mazda M

CX-60 = Mazda L

CX-70 = Mazda XL

CX-80 = Mazda XXL

CX-90 = Mazda XXXL

 

Pa bi vsi točno vedeli kam kej paše :D

33112_1.png

Napisano (urejeno)
  dne 28. 3. 2023 ob 10:01 je Boss napisal:

Tako nekako ja.

 

Mazda bi lahko takole označevala svoje SUVe

CX-3 = Mazda XS

CX-30 = Mazda S

CX-50/CX-5 = Mazda M

CX-60 = Mazda L

CX-70 = Mazda XL

CX-80 = Mazda XXL

CX-90 = Mazda XXXL

 

Pa bi vsi točno vedeli kam kej paše :D

Razširi  

Konfekcijo imam M, morda je tud čas za avto velikosti M😆

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano
  dne 29. 3. 2023 ob 9:06 je MazdaBoy napisal:

Konfekcijo imam M, morda je tud čas za avto velikosti M😆

Razširi  

Ugotavljam,da imam cote za 2 št.prevelike za moj avto.....😲

Za mojo ž. je pa ravno pravšnji....👌😉

Napisano
  dne 28. 3. 2023 ob 10:01 je Boss napisal:

Tako nekako ja.

 

Mazda bi lahko takole označevala svoje SUVe

CX-3 = Mazda XS

CX-30 = Mazda S

CX-50/CX-5 = Mazda M

CX-60 = Mazda L

CX-70 = Mazda XL

CX-80 = Mazda XXL

CX-90 = Mazda XXXL

 

Pa bi vsi točno vedeli kam kej paše :D

Razširi  

 

Kam pašeta pa Mazda 5 in BT-50?

Sicer ju v Evropi ni (strel v koleno), ampak v proizvodnji ju pa ima...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.