Skoči na vsebino

Avto za osemdesetletnike ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Skupaj z potniki ali brez? 

Ko stoji na mestu:D

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 15 urami je Janez007 napisal:

Sem preizkusil kandidata Toyota Yaris Cross 1.5 VVT-iE z navadnim atmosferskim trivaljnim motorjem in ročnim menjalnikom. Vse v skladu s pričakovanjem, občutek OK, predvsem zanimiv zvok motorja, preglednost boljša kot pri CX-3, pozicija notranje kljuke za odpiranje vrat nerodna, info sitem + prikazi modernejši. Všeč mi je bilo, ker nima start-stop sistema. :) 

 

Sprašujem pa se, zakaj že je Mazda nehala prodajati lepše zaobljeno CX-3 z bolj gladko tekočim 2.0 (gladko tekočim kar se ušes tiče)? ?zmeden?

 

image.png

In moja obsedenost s kamero :)

image.png

 

 

Jaz bi ga odsvetoval, ker ima kratko medosno. Zibajoča gajbica. Vozil sem CX-3 in sem na avtocesti včasih skakal ko kura, verjamem pa da avto ni narejen v mislih, da se voziš 130kmh+.

 

BI PA DEFINITIVNO PRIPOROČIL NAVADNEGA YARISA.

Popravljeno od NevLado
zatipkal sm sej ejga
Napisano
pred 13 urami je sportman333 napisal:

=nepremičnina....koliko ima to konjev, preseže 100?....

Vi se kar zafrkavajte. 😃

 

Ta Toyotin trivaljni motorček 1.5 VVT-iE s 125 KM je po občutku - po moči čisto primerljiv z G120/122 v Mazdi CX-3!. Opazna razlika je le zvok, kar pri na pol gluhih 80-letnikih ne more biti težava. :) . Po avtocesti je šel brez težav 150 km/h s sopotnico. Motor je super! Je pa žena porajtala to, kar opozarja @NevLado, več guncanja po cesti in je bila včeraj menda na meji slabosti. Meni ni praktično nikoli slabo, tako da me ni motilo.

 

Če primerjam udobje Mazde 3 in te Toyote Yaris Cross, je Mazda 3 razred višje. Mazdo CX-3 pa bi jaz umestil vmes.

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Vi se kar zafrkavajte. 😃

 

Ta Toyotin trivaljni motorček 1.5 VVT-iE s 125 KM je po občutku - po moči čisto primerljiv z G120/122 v Mazdi CX-3!. Opazna razlika je le zvok, kar pri na pol gluhih 80-letnikih ne more biti težava. :) . Po avtocesti je šel brez težav 150 km/h s sopotnico. Motor je super! Je pa žena porajtala to, kar opozarja @NevLado, več guncanja po cesti in je bila včeraj menda na meji slabosti. Meni ni praktično nikoli slabo, tako da me ni motilo.

 

Če primerjam udobje Mazde 3 in te Toyote Yaris Cross, je Mazda 3 razred višje. Mazdo CX-3 pa bi jaz umestil vmes.

S ženo si imel zdraven, da je kontra guncala avto in je bilo potem vožnja znosna ali kako? 😊

Samo, ko  pa potegne vipavska burja je pa bolje, da te žepne izvedbe avtov pustite doma. Takrat se morata oba, voznik in sovoznik nagniti na isto stran za protiutež. 😊

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.