Skoči na vsebino

Umetna inteligenca (ChatGPT, Bard,...)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 15 minutami je Janez007 napisal:

Tega še ChatGPT ne zmore. 😂

 

 

Misliš, da ne zmore :P Tole spodaj je skvačkala UI 🤣

 

image.jpeg

 

Pa še drugi poskus :D ... 

 

image.jpeg

  • Všeč 1
  • Haha 5
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • Odgovori 90
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Naj jo kar UI sama odpre :D ... 

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

image.png

Fak, s tem vragom se ne morem niti sam kosati v znanju. 🤔

 

 

Napisano

Najprej mu povej, da se naj prijavi na forum in potem naj odpre novo temo.

 

33112_1.png

Napisano
pred 10 minutami je Boss napisal:

Najprej mu povej, da se naj prijavi na forum in potem naj odpre novo temo.

To bi pa ja sam UI lahko vedel. 😂

 

Ej sem zasmetil to temo, se opravičujem @tomib.  Saj bodo administratorji verjetno tole nekam pometli. :) 

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Sem premaknil tole v novo temo, ker smo cisto zasvinjali temo tomib-ju :D ... 

pred 55 minutami je Boss napisal:

Najprej mu povej, da se naj prijavi na forum in potem naj odpre novo temo.

 

 

Ne gre :) ... vsaj zaenkrat še ne :P ... 

 

image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Evo... potrjeno... Mazda CX-30 ni med premium Mazdami :) ... 

 

image.jpeg

 

Mozno, da je vzrok ta, da ima onformacije samo do leta 2021 se mi zdi :D 

Vsekakor pa pozna Mazdo CX-30 :)

 

image.jpeg

 

image.jpeg

 

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej je mazda sama rekla, da je vstopila v svet premijskih vozil šele z cx-60 🤣

 


image.jpeg

 

Napisano

CX-60 pa še ne pozna... pravi da ne obstaja :D ...

 

image.jpeg

  • Haha 2
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No saj tako nekako sem nekje prebral... ker je bil menda primer, kjer se je Microsoftova verzija UI skregala z uporabnikom, ker sta vsak trdila svoje :D ... Vprasanje je bilo nekaj o izidu filma Avatar 2 ... in je UI trdila, da se sploh ni izsel ... :) 

 

 

NYPOST.COM

Microsoft Bing's ChatGPT-infused artificial intelligence harshly — yet hilariously — degraded a user who asked a question about "Avatar."

 

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Kako pridete v Chat GPT, meni vedno piše da je busy server :(

 

EDIT: dela, sam tu sem moral pojamrat 😀

Popravljeno od g.Wankel
  • Všeč 1
  • Haha 1

Podpis.png

 

Napisano
pred 36 minutami je g.Wankel napisal:

Kako pridete v Chat GPT, meni vedno piše da je busy server :(

 

EDIT: dela, sam tu sem moral pojamrat 😀

mal pustiš odprto pa parkrat osvežiš

Napisano

U matr. Celo debato sva zdaj udarila. Sem napisal, da sem v bolnici in kako bom okreval.... Čisto vse lepo sem izvedel. Svašta...

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
Citat

It responds using a combination of pre-programmed scripts and machine learning algorithms. When asked a question, the chatbot will answer using the knowledge database that is currently available to it.

Začetek Terminatorja, če si gledal :D 

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Verjetno tale >>  MAZDA | Mazda MX3 MAGLEV MAZDAMX3EV.WORDPRESS.COM To je moj avto – Mazda MX-3 V6. Sem 32 letni strojni inženir. Delam v Slovenski vojski, kot letalski inženir. Na tej strani bom predstavil predelavo 20let starega športnega avta na...  
    • Daleč od tega, da bi bil poznavalec EV trga in proizvodnje oz. nasploh avtomobilizma, ampak tole (prekopirano iz neta iz enega članka) za moje pojme kar realen zapis trenutnega dogajanja na tem področju.... **** Trenutno se v Šanghaju odvija avtomobilski sejem - spektakel za vsakega avtomobilskega fana. Medtem, ko se EU- in ZDA proizvajalci ukvarjajo kako izdelati negorljive baterije, ki jih bo moč napolniti v manj, kot v 30 min, Kitajci predstavljajo avtomobile, ki so ob enem tudi helikopterji in e-avtomobile s 1.000 km dometa, negorljivimi baterijami, ki se napolnijo v 5 minutah. Ja. Prehiteli so nas. Močno. Vendar pozor! Pri mnogih novinarjih opažam, da ne razumejo poante, še manj pa ozadja, zato bom malo bolj podrobno razložil situacijo. 1.) EU in Kitajske ni moč primerjati! a.) Kitajska razpolaga z 88 % vseh resursov za proizvodnjo e-baterije, logično, da bodo zato lahko proizvajali mnogo cenejše in da bodo najboljšo/najnovejšo tehnologijo obdržali zase b.) Kitajska ponuja močne subvencije in olajšave pri nakupu e-avta. Do decembra 2025 so vsi oproščeni 10 % davka, poleg tega dobijo od 2.000-4.000 dolarjev subvencije/e-avto c.) Cena kwh elektrike na Kitajskem v domačem gospodinstvu je 7 centov/kwh, na javnih polnilnicah pa v povprečju 5 centov (!), v bolj urbanih okolicah in ob določenih urah (recimo Šanghai) 26 centov č.) Kitajska vozila so v povprečju 50% cenejša od ekvivalentnih naših vozil pri nam v Evropi d.) Povprečni strošek delovne ure: Na Kitajskem se povprečne urne postavke v avtomobilski industriji gibljejo med 66 in 90 kitajskimi juani (CNY) na uro. To je približno 9–10 evrov, odvisno od trenutnega menjalnega tečaja. V bolj razvitih mestih, kot sta Šanghaj in Shenzhen, so lahko urne postavke višje zaradi večjega povpraševanja po usposobljenem delu. Vendar pa so te razlike še vedno manjše v primerjavi z zahodnimi državami. V Nemčiji so urne postavke v avtomobilski industriji bistveno višje. Povprečna bruto urna postavka za proizvodne delavce je bila decembra 2024 približno 44,15 EUR. Za primerjavo, pri Volkswagnu so skupni stroški dela v Nemčiji znašali okoli 62 EUR na uro v letu 2023, kar vključuje tudi administrativne in razvojne delavce. 2.) Kot je povedal zadnjič znan nemški politik, bi EU morala ostati pri tem v čemer je bila vedno absolutno najboljša na svetu in to je izdelava ICE. Seveda bi to preverjeno tehnologijo še bolj izpopolnjevala, ampak že danes, če kupite avto, ki ima že euro6e normo, ste kupili ICE, ki ima zanemarljivi co2 izpust in namesto, da se EU cirkusantje še naprej ukvarjajo z izpustom avtomobilov (pri čemer 50 križark v EU izpusti več co2, kot vsi avti v EU), naj se EU in svet raje prične ukvarjati s pravimi onesnaževalci: gradbena in vojaška industrija. Avtoindustrija pa bo že znala še dodatno znižati odtis (npr Porsche testira svoj e-fuel, sintetično gorivo, Japonci testirajo nove načine vodikove celice, ki bodo varnejši in mnogo bolj ugodni itd.) EU proizvajalci so pred 20 leti odpirali svoje tovarne na Kitajskem. Čisto samo zaradi pohlepa, ker so tako dobili ultra poceni delovno silo. Kitajci so bili tiho in se učili. Sedaj prihajajo računi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.