Skoči na vsebino

Umetna inteligenca (ChatGPT, Bard,...)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

@g.Wankel sam res.... ko se malo zamisliš kam vse pelje in kako smo povezani... je kar malo strašljivo. 

  • Odgovori 90
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Ja fantje, takole to gre. poklici, ki smo mislili, da bodo večni so zdajle na prepihu zaradi UI. Tale ChatGPT že zna programirat, ve več od povprečnega zdravnika splošne medicine, ućitelja in še marsikoga z družboslovnimi znanji. Tako da tole je res že rahlo strašljivo.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

Ja fantje, takole to gre. poklici, ki smo mislili, da bodo večni so zdajle na prepihu zaradi UI. Tale ChatGPT že zna programirat, ve več od povprečnega zdravnika splošne medicine, ućitelja in še marsikoga z družboslovnimi znanji. Tako da tole je res že rahlo strašljivo.

Ampak kitare pa me zna igrat, na srečo. 😊

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

Ja fantje, takole to gre. poklici, ki smo mislili, da bodo večni so zdajle na prepihu zaradi UI. Tale ChatGPT že zna programirat, ve več od povprečnega zdravnika splošne medicine, ućitelja in še marsikoga z družboslovnimi znanji. Tako da tole je res že rahlo strašljivo.

 

Na sreco pri programiranju se dela mal napak. Kar sem jest opazu ima problem pri dolocenih klicih

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Ampak kitare pa me zna igrat, na srečo. 😊

 

Fizično še ne, bo znal pa hitro rife spisat pa še besedila zraven. Tud muzikantje boste kmalu odveč, če bo šlo takole naprej.

Pravkar je Matick napisal:

 

Na sreco pri programiranju se dela mal napak. Kar sem jest opazu ima problem pri dolocenih klicih

 

Ampak to je šele začetek... kaj bo v nekaj letih živ hudič ne ve.

33112_1.png

Napisano
pred 26 minutami je Boss napisal:

 

Fizično še ne, bo znal pa hitro rife spisat pa še besedila zraven. Tud muzikantje boste kmalu odveč, če bo šlo takole naprej.

 

Ampak to je šele začetek... kaj bo v nekaj letih živ hudič ne ve.

 

Ja to je pa res. Jest kar sem se igrov, je slo iz parih ur branja dokumentacije v 15min popravljanja.

Napisano

Lahko gremo ja... ampak kako to, da noče omenjat CX-30? A zato, ker ni zanesljiva, varna, udobna in zmogljiva?:hudicek:

  • Všeč 1
  • Haha 3

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 51 minutami je Boss napisal:

Lahko gremo ja... ampak kako to, da noče omenjat CX-30? A zato, ker ni zanesljiva, varna, udobna in zmogljiva?:hudicek:

Ne omenja je zato,ker je CX-30 "premium" a ona tega še ne ve.....🤗

 

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Boss napisal:

image.png

 

 

Tole bo pa @Alex uglasbil,tako je dobra......🤗😉 

 

Screenshot_20230304-234614~2.png

Popravljeno od Bini
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Ojej, Bini tole smučanje te preveč izčrpava, da nisi opazil, da to sploh ni pesem in da je tekst prepisan oziroma preveden iz mazdinega kataloga za CX-30. 🤣😂🤣 Tega še Alex ne more uglasbit pa če ma konstantno 10 pirov v riti.🤪

  • Haha 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

 

 

Tole bo pa @Alex uglasbil,tako je dobra......🤗😉 

 

Screenshot_20230304-234614~2.png

U, boljšega teksta še sam ne bi mogel spisati o CX-30. Sicer pa ima Boss prav, takšen hvalospev so namenili cx30 že v sami mazdi. Je pa tale chatgpt en navaden plonk mojster. 😊

Tole pa je spesnila o CX-30. 😊

Niti ni tako slabo. 😄Bo potrebno to zadevo uporabiti pri pisanju kakega besedila. 😄😄

ChatGPT
06:53
Mazda CX30,moj ponos in veselje, 
Elegantna in zapeljiva, nenadkriljiva. 
S svojimi drznimi oblinami in osupljivimi 
vrlinami, varno me vsakič domov pripelje. 

Vzame na dogodivščine me, blizu in daleč, 
Vožnja je gladka, kot vožnja po zvezdi, 
Udobni so sedeži in prostorna je kabina,
Vem, da bom varen, kamor koli se ozrem. 

 Ko prestavljam med ročnimi prestavami,
 Se počutim živ, brez skrbi in strahu, 
 Njena tehnologija preseneča, 
 Na mojem obrazu neprestano sreča, 
 Vem, da se vozim v stilu, 
 Vsakič prisluhnem srca bilu. 

Zatorej pridite vsi n se zapeljite z menoj,
V moji prelepi Mazdi CX30, 
To je več kot le avto, je način življenja,
To poezija je, uresniči  hotenja. 
 
Pošlji
  • Všeč 2
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

Ojej, Bini tole smučanje te preveč izčrpava, da nisi opazil, da to sploh ni pesem in da je tekst prepisan oziroma preveden iz mazdinega kataloga za CX-30. 🤣😂🤣 Tega še Alex ne more uglasbit pa če ma konstantno 10 pirov v riti.🤪

Kakorkoli, to je tekst, ki ga je spisala UI brez podkupovanja ali reklame... 😉 Faušija.... 🙃

Je pač fin in fensi, sploh pa PREMIUM , če se strinjaš al pa ne😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Kakorkoli, to je tekst, ki ga je spisala UI brez podkupovanja ali reklame... 😉 Faušija.... 🙃

Je pač fin in fensi, sploh pa PREMIUM , če se strinjaš al pa ne😉

Tako pač je. Tudi nam ni bilo na začetku lahko, ko smo se morali navaditi na vse te premium materiale v njej. 😄

 

 

Napisano

A je to natecaj za besedilo pesmi za EMO 2024? Ali pa mogoce za nov Mazdin reklamni spot? :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 minuto je Jest napisal:

A je to natecaj za besedilo pesmi za EMO 2024? Ali pa mogoce za nov Mazdin reklamni spot? :D 

Vsako besedilo  bi bilo boljše za evrovizijo kot ta, ki smo jo poslali. 😄

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 22 minutami je Janez007 napisal:

😂

 

image.png

Lepo napisano. 👍

 

 

Napisano (urejeno)
Napiši dialog me lastnikom Mazde dizel in lastnikom bencinske Mazde
 

Dialog med lastnikom Mazde z dizelskim motorjem in lastnikom Mazde z bencinskim motorjem bi lahko potekal takole:

 

Lastnik dizelske Mazde: "Hej, lep avto imaš! Ampak zakaj si se odločil za bencinski motor namesto za dizelskega?"

 

Lastnik bencinske Mazde: "Hvala! No, izbira je bila precej enostavna zame. Bencinski motorji so bolj zanesljivi, manj občutljivi in bolj prijetni za vožnjo kot dizelski motorji."

 

Lastnik dizelske Mazde: "Ampak dizelski motorji so bolj učinkoviti in imajo boljši navor, kar pomeni, da so bolj primerni za daljše vožnje."

 

Lastnik bencinske Mazde: "No, ampak meni ni treba veliko potovati in se vozim predvsem po mestu, zato mi bencinski motor bolj ustreza."

 

Lastnik dizelske Mazde: "Razumem. Meni pa dizelski motor bolj ustreza, saj pogosto potujem na dolge razdalje in mi je pomembno, da imam dober izkoristek goriva."

 

Lastnik bencinske Mazde: "Ja, to razumem. V končni fazi pa je odločitev odvisna od osebnih potreb in preference. Vaša dizelska Mazda je prav tako lepa in zelo zmogljiva!"

 

Lastnik dizelske Mazde: "Hvala, tudi vaša bencinska Mazda izgleda super in verjamem, da je zelo zabavna za vožnjo."

 

Lastnik bencinske Mazde: "Seveda, zagotovo se boste lahko kdaj usedli za volan moje Mazde in se prepričali sami!"

 
ChatGPT Feb 13 Version. Free Research Preview. Our goal is to make AI systems more natural and safe to interact with. Your feedback will help us improve.
Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Verjetno tale >>  MAZDA | Mazda MX3 MAGLEV MAZDAMX3EV.WORDPRESS.COM To je moj avto – Mazda MX-3 V6. Sem 32 letni strojni inženir. Delam v Slovenski vojski, kot letalski inženir. Na tej strani bom predstavil predelavo 20let starega športnega avta na...  
    • Daleč od tega, da bi bil poznavalec EV trga in proizvodnje oz. nasploh avtomobilizma, ampak tole (prekopirano iz neta iz enega članka) za moje pojme kar realen zapis trenutnega dogajanja na tem področju.... **** Trenutno se v Šanghaju odvija avtomobilski sejem - spektakel za vsakega avtomobilskega fana. Medtem, ko se EU- in ZDA proizvajalci ukvarjajo kako izdelati negorljive baterije, ki jih bo moč napolniti v manj, kot v 30 min, Kitajci predstavljajo avtomobile, ki so ob enem tudi helikopterji in e-avtomobile s 1.000 km dometa, negorljivimi baterijami, ki se napolnijo v 5 minutah. Ja. Prehiteli so nas. Močno. Vendar pozor! Pri mnogih novinarjih opažam, da ne razumejo poante, še manj pa ozadja, zato bom malo bolj podrobno razložil situacijo. 1.) EU in Kitajske ni moč primerjati! a.) Kitajska razpolaga z 88 % vseh resursov za proizvodnjo e-baterije, logično, da bodo zato lahko proizvajali mnogo cenejše in da bodo najboljšo/najnovejšo tehnologijo obdržali zase b.) Kitajska ponuja močne subvencije in olajšave pri nakupu e-avta. Do decembra 2025 so vsi oproščeni 10 % davka, poleg tega dobijo od 2.000-4.000 dolarjev subvencije/e-avto c.) Cena kwh elektrike na Kitajskem v domačem gospodinstvu je 7 centov/kwh, na javnih polnilnicah pa v povprečju 5 centov (!), v bolj urbanih okolicah in ob določenih urah (recimo Šanghai) 26 centov č.) Kitajska vozila so v povprečju 50% cenejša od ekvivalentnih naših vozil pri nam v Evropi d.) Povprečni strošek delovne ure: Na Kitajskem se povprečne urne postavke v avtomobilski industriji gibljejo med 66 in 90 kitajskimi juani (CNY) na uro. To je približno 9–10 evrov, odvisno od trenutnega menjalnega tečaja. V bolj razvitih mestih, kot sta Šanghaj in Shenzhen, so lahko urne postavke višje zaradi večjega povpraševanja po usposobljenem delu. Vendar pa so te razlike še vedno manjše v primerjavi z zahodnimi državami. V Nemčiji so urne postavke v avtomobilski industriji bistveno višje. Povprečna bruto urna postavka za proizvodne delavce je bila decembra 2024 približno 44,15 EUR. Za primerjavo, pri Volkswagnu so skupni stroški dela v Nemčiji znašali okoli 62 EUR na uro v letu 2023, kar vključuje tudi administrativne in razvojne delavce. 2.) Kot je povedal zadnjič znan nemški politik, bi EU morala ostati pri tem v čemer je bila vedno absolutno najboljša na svetu in to je izdelava ICE. Seveda bi to preverjeno tehnologijo še bolj izpopolnjevala, ampak že danes, če kupite avto, ki ima že euro6e normo, ste kupili ICE, ki ima zanemarljivi co2 izpust in namesto, da se EU cirkusantje še naprej ukvarjajo z izpustom avtomobilov (pri čemer 50 križark v EU izpusti več co2, kot vsi avti v EU), naj se EU in svet raje prične ukvarjati s pravimi onesnaževalci: gradbena in vojaška industrija. Avtoindustrija pa bo že znala še dodatno znižati odtis (npr Porsche testira svoj e-fuel, sintetično gorivo, Japonci testirajo nove načine vodikove celice, ki bodo varnejši in mnogo bolj ugodni itd.) EU proizvajalci so pred 20 leti odpirali svoje tovarne na Kitajskem. Čisto samo zaradi pohlepa, ker so tako dobili ultra poceni delovno silo. Kitajci so bili tiho in se učili. Sedaj prihajajo računi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.