Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Avto je očitno vreden še okoli 2.500 € (15.000-2.500=12.500, 10.000+2.500=12.500). 

 

15.000 € po mojem ne bi dobil na trgu niti za stanje pred karambolom. 5.000 pa tam tam za razbitega.

 

Izklicno ceno 5.000€ so dali na licitacijo in tako so po cenitvi evrotaxa (15.000€-5.000€) dobili 10.000€, to dajo in avto ostane.... 

Popravljeno od Bini
Napisano

Jaz bi ga prodal za 15jurjev , kar se mi sploh ne zdi tako malo. Pa predvsem; živci so veliko vredni.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Ne se zajebavat... vzemi 15k€. Mislim, sam ne bi 2x razmišljal, ker jebe bo bistveno več, da boš na koncu mogoče imel jurja, jurja in pol manj stroškov... ni vredno, ker to je loto al bo šlo al ne. Tole se splače popravljat v lastni režiji le če imaš najboljšga prjatla za kleparja pa super soseda, ki je ličar. Švero pa ti ne bo dal nikoli 4k€, raje 3,5 ali celo manj.

  • Všeč 4
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano

Hvala vsem🤗. Lahko še daste kako mnenje a odločitev je že skoraj padla.... 😉

Glede na to, da je bil pred 3.leti 16k€ je 15.000€ lepa cena čeprav je šlo vse gor..... :nevem:

Napisano (urejeno)

Se strinjam z ostalimi, da vzemi 15k eur.

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano
pred 19 urami je Bini napisal:

Evo, zavarovalnica rešila primer moje nekdanje 3ke.(totalka) 😢

Ponudili so cca 10k€ in avto ostane v lasti, strošek popravila cca 11-12k€.

Ali isplačilo cca 15k€ in je avto njihov. (6let star in 65kkm)

Kaj menite,kaj je boljša varjanta🤔

Ps, prosim brez zajebancije, sem že tako dost jezen. 😤Hvala za mnenja.... :zoom-zoom:

Pozabil prlimat.... 👍

IMG_20240821_144606.jpg

škoda avta, res, komaj upeljan motor pizdarija

 

zunaj še lahko popraviš na tako tako, notri pa nova armaturka, airbagi in ostalo...

 

vzami denar, jebiga, pa po novo CX-30 G143 :hudicek:

Napisano
pred 2 minutama je NevLado napisal:

škoda avta, res, komaj upeljan motor pizdarija

 

zunaj še lahko popraviš na tako tako, notri pa nova armaturka, airbagi in ostalo...

 

vzami denar, jebiga, pa po novo CX-30 G143 :hudicek:

To je bla od hčere 3ka. Bo pa nekaj drugega vzela je že nagledano.... 😉

Napisano

Koliko je potem vredna enaka M3, pa da ni karambolirana?

Moja je 2017, 190.000 prevoženih, limuzina. Letos menjan jermen, vodna črpalka, vsi diski in ploščice, vse tekočine (klima, motorno olje, bremz olje, antifriz)...

Imam tudi vlečno kljuko.

Saj ne da jo prodajam, pač tako informativno... Zdaj ko je veliko zamenjanih stvari, jo mislim zgonit še par let.

Napisano
pred 1 uro je Jaka32 napisal:

Koliko je potem vredna enaka M3, pa da ni karambolirana?

Moja je 2017, 190.000 prevoženih, limuzina. Letos menjan jermen, vodna črpalka, vsi diski in ploščice, vse tekočine (klima, motorno olje, bremz olje, antifriz)...

Imam tudi vlečno kljuko.

Saj ne da jo prodajam, pač tako informativno... Zdaj ko je veliko zamenjanih stvari, jo mislim zgonit še par let.

10-11 realna cena... 😉

Napisano
pred 1 uro je Matick napisal:

Moja, letnik 2018 z 140k km, je po eurotaxu ~12k€

Če jo malo rukneš bo mogoče 13-14k€....😁

Hec😉

Naša dotalka se že rihta😊

Klepar jo je odkupil za razliko od 10.5k€ - 15k€.

Me prav zanima kako bo imela ceno, ko se bo prodajala.... 🤔

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Bini napisal:

Če jo malo rukneš bo mogoče 13-14k€....😁

Hec😉

Naša dotalka se že rihta😊

Klepar jo je odkupil za razliko od 10.5k€ - 15k€.

Me prav zanima kako bo imela ceno, ko se bo prodajala.... 🤔

 

 

 

Je bla ze dvakrat, ceprov ne tolk kt tvoja, je blo treba samo odbijac barvat, pa nisem je jest ... Mogoce je pa to, k jo mors sam ... 😂

Popravljeno od Matick
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Opažam, da na avtonetu M3 bencinarji 4. gen (specifično letniki 19/20) kar hitro izpuhtijo, primerljivi dizli pa ostajajo po več tednov ali celo mesecev. Je vzrok temu generičen stereotip mainstream publike do dizlov ali kaj drugega? Veljajo ti D116 dizel motorji kot relativno zanesljivi? Malce tipam, v prvem planu imam bencinarja, a če ga v roku nekaj mesecev ne najdem bo alternativa dizel.

Napisano

Če boš malo pogledal po forumu, so Mazdini dizli problematični.

 

Tudi iz uvoza pridejo bolj dizli, ker kdo prodaja avto po dveh letih, je ziher kupil dizla.

Napisano
pred 32 minutami je Toncek napisal:

Opažam, da na avtonetu M3 bencinarji 4. gen (specifično letniki 19/20) kar hitro izpuhtijo, primerljivi dizli pa ostajajo po več tednov ali celo mesecev. Je vzrok temu generičen stereotip mainstream publike do dizlov ali kaj drugega? Veljajo ti D116 dizel motorji kot relativno zanesljivi? Malce tipam, v prvem planu imam bencinarja, a če ga v roku nekaj mesecev ne najdem bo alternativa dizel.

Jah, povsem logično.

 

Med vozili omenjenih letnikov so edino Mazdini bencinski atmosferci stroji, za katere lahko pričakuješ, da bodo neproblematično delali 10+ let. Večina ostalih avtomobilov pa je z "downsizingom" motorjev močno downsizala tudi dolgoročno zanesljivost - delno celo namerno, da bodo živeli od servisov.

Napisano
dne 16. 9. 2024 ob 20:16 je Bini napisal:

Evo, zavarovalnica rešila primer moje nekdanje 3ke.(totalka) 😢

Ponudili so cca 10k€ in avto ostane v lasti, strošek popravila cca 11-12k€.

Ali isplačilo cca 15k€ in je avto njihov. (6let star in 65kkm)

Kaj menite,kaj je boljša varjanta🤔

Ps, prosim brez zajebancije, sem že tako dost jezen. 😤Hvala za mnenja.... :zoom-zoom:

Pozabil prlimat.... 👍

IMG_20240821_144606.jpg

Stolčena pa še zmer lepa. 

Upam, da dobro zrihtaš.

Napisano
On 11/5/2024 at 6:09 PM, dvorjan said:

Jah, povsem logično.

 

Med vozili omenjenih letnikov so edino Mazdini bencinski atmosferci stroji, za katere lahko pričakuješ, da bodo neproblematično delali 10+ let. Večina ostalih avtomobilov pa je z "downsizingom" motorjev močno downsizala tudi dolgoročno zanesljivost - delno celo namerno, da bodo živeli od servisov.

Hvala, dobro vedeti, da je situacija lahko opisana z "bencinar ali nč". Tudi za te dotične M3 dizelske motorje še vedno velja, da je njihovo popravilo dosti dražje od bencinskih ane?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.