Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
WWW.AVTOMOBILIZEM.COM

Kombinacija kompaktne limuzine, v kateri se vrti 2,5-litrski bencinski agregat brez pomoči prisilnega polnjenja...

Dober članek o 3ki z novim motorjem... 👍

 

Napisano

Teli moderni dino motorji, G140 se mi po eni strani precej dopadejo, ko sem gledal tiste vaše krivulje navora. Pri mojem mam pri 130km/h lih mal čez 3000 obratov. Pri teh G140 mi je krivulja navora precej všečno zgledala do 4500. Ampak potem pa vidim 9,8s 0-100km/h, sem pa mal kisel zraven. Primerjam s Cx30, ki je nekje sekundo boljši. Tako X186, kot prejšni G150. Kaj se potem v praksi ''bolj premakne'' med samo vožnjo, ko pohodiš gas v poden? Če prav razumem bi moral G140 bolj potegnit, zarad navora in ker ima tudi večjo samo prostornino?

Napisano
Pred eno uro je samSimon napisal:

Teli moderni dino motorji, G140 se mi po eni strani precej dopadejo, ko sem gledal tiste vaše krivulje navora. Pri mojem mam pri 130km/h lih mal čez 3000 obratov. Pri teh G140 mi je krivulja navora precej všečno zgledala do 4500. Ampak potem pa vidim 9,8s 0-100km/h, sem pa mal kisel zraven. Primerjam s Cx30, ki je nekje sekundo boljši. Tako X186, kot prejšni G150. Kaj se potem v praksi ''bolj premakne'' med samo vožnjo, ko pohodiš gas v poden? Če prav razumem bi moral G140 bolj potegnit, zarad navora in ker ima tudi večjo samo prostornino?

Se ve.😉😉

 

 

Napisano
pred 1 uro je samSimon napisal:

Ampak potem pa vidim 9,8s 0-100km/h, sem pa mal kisel zraven.

 

Ja jebat ga, torque converter automatic je. Verjetno gre z ročnim blizu 9s do 100kmh. Ampak ta podatek od 0 do 100 je en manj uporabnih. Pomembno je kolk je motor prožen, kako skoči med premikanjem, ko greš prehitevat ipd.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Se ve.😉😉

Ja dobr, tvoja lahko itak še speljuje v peti. Če ne bi mel tolk mikronov laka gor, bi pa še mal bolj letela. 😉 Meni sta oba motorja všečna. A pije 6.2 al 7.2 mi je gladko vseeno. Probal bi oba in vzel tistega, pri katerem bi (upam) opazil več prožnosti, kot pravi @Boss

Pred eno uro je ignacij napisal:

@Alex a si mogoče prebral del članka kjer govori o porabi?

seveda zna poskrbeti tudi za kakšen centiliter manjšo porabo goriva, ki se je tokrat ustavila pri dobrih 7 litrih. Ob bolj nežni desnici ter na kakšnih relacijskih poteh pa bo znala pasti celo pod 6 litrov na sto kilometrov.

 

Bo pa zdej

Napisano
pred 23 minutami je samSimon napisal:

Ja dobr, tvoja lahko itak še speljuje v peti. Če ne bi mel tolk mikronov laka gor, bi pa še mal bolj letela. 😉 Meni sta oba motorja všečna. A pije 6.2 al 7.2 mi je gladko vseeno. Probal bi oba in vzel tistega, pri katerem bi (upam) opazil več prožnosti, kot pravi @Boss

seveda zna poskrbeti tudi za kakšen centiliter manjšo porabo goriva, ki se je tokrat ustavila pri dobrih 7 litrih. Ob bolj nežni desnici ter na kakšnih relacijskih poteh pa bo znala pasti celo pod 6 litrov na sto kilometrov.

 

Bo pa zdej

Ob bolj nežni nogi in na relacijski poti spraviš cx30 z lahkoto  tudi pod 5 litrov. Enkrat se je ustavila poraba pri konstantnih 90/ uro pri 4,6l /100.

 

 

Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

Ob bolj nežni nogi in na relacijski poti spraviš cx30 z lahkoto  tudi pod 5 litrov. Enkrat se je ustavila poraba pri konstantnih 90/ uro pri 4,6l /100.

Ob bolj nežni nogi in na relacijski poti od Trbiža do Jesenic spraviš CX-30 G140 še nižje. Lahko grem stavit, ampak ne za manj kot 1.000€.

Napisano
pred 7 urami je Janez007 napisal:

Ob bolj nežni nogi in na relacijski poti od Trbiža do Jesenic spraviš CX-30 G140 še nižje. Lahko grem stavit, ampak ne za manj kot 1.000€.

Ha, ha, ob tako nežni nogi, da že sama leti po zraku in je niti ne čutiš več. 😊

 

 

Napisano

Nebi šel stavit proti Janezovim nogam, je vozil mazdo 6 2.5 avtomatika s povprečjem 6.3👏

  • Všeč 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 2 urama je SeekK napisal:

Nebi šel stavit proti Janezovim nogam, je vozil mazdo 6 2.5 avtomatika s povprečjem 6.3👏

Verjamem. Takrat so poročali o zastojih na cesti, baje. 😉

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Janez007 napisal:

In naš voznik CX-30 G140 AT je očitno po meni, povrečna poraba 6,1. 

Ta podatek sam po sebi ne pove nič. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.