Skoči na vsebino

Chat is back ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz ne vem, kaj imajo/te ljudje tako gonjo proti avtomatikom.

 

Razumem, 20 let nazaj so bili sranje. Danes pa so zelo dobri, nekateri celo odlični. In seveda za voznika in potnike skoraj brez izjeme boljši od ročnih - samo poglejte tistega "Lolija", ki mu ni uspelo speljati pred Jestom ...

 

Zagotovo sem že kdaj to zapisal, pa bom še enkrat (ali večkrat) ponovil. Noro se mi zdi, da človek ob trenutnem stanju tehnike odšteje za nov avtomobil 30 ali več tisočakov, potem mora pa še "šaltati na polento". Zakaj se potemtakem še električnemu pomiku stekel ne odrečete?!

 

 

  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

... ... ... ... ... Zakaj se potemtakem še električnemu pomiku stekel ne odrečete?!

 

 

 

Ker električni pomik stekel, za razliko od avtomatskega menjalnika, res dela. In res dela tako, kot bi voznik rad.

 

Ko dobim nekaj odgovorov v neki drugi temi, ti bom dokazal, o čem govorim. Zdaj pa v temo Tehnične težave --->

Napisano

Vsak ima možnost izbire. Eni izberejo na žgance in eni avtomate. Jaz imam doma mešano🤣

  • Všeč 2
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

Napisano

V Ameriki dosegajo športni avtomobili z ročnim menjalnikom do 20% večje cene. In so veliko bolj iskani. Ravno v"eraj sem na enem ameriškem forumu mazda miata prebral, da, se je tip odpravil 800 km daleč z avionom po nakup mazde mx5 le zato, ker je imela ročni menjalnik. Pa dražja je bila za 3000$😊

 

 

Napisano
pred 18 minutami je Alex napisal:

V Ameriki dosegajo športni avtomobili z ročnim menjalnikom do 20% večje cene. In so veliko bolj iskani. Ravno v"eraj sem na enem ameriškem forumu mazda miata prebral, da, se je tip odpravil 800 km daleč z avionom po nakup mazde mx5 le zato, ker je imela ročni menjalnik. Pa dražja je bila za 3000$😊

 

Še tale možakar se starejšim avtomatikom izogiba. :) 

 

image.png

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

samo poglejte tistega "Lolija", ki mu ni uspelo speljati pred Jestom ...

 

 

Tak je bolje, da se najprej navadi na rocni menjalnik... Ker ce bo delal izpit z avtomatskim, ima v vozniskem dovoljenju vpisano kodo (ne vem katero ze)... in potem lahko vozi samo vozila s samodejnim menjalnikom... 

  • Všeč 4
  • Začuden 1
  • Zmeden 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 minutama je Jest napisal:

 

 

Tak je boilje, da se najprej navadi na rocni menjalnik... Ker ce bo delal izpit z avtomatskim, ima v vozniskem dovoljenju vpisano kodo (ne vem katero ze)... in potem lahko vozi samo vozila s samodejnim menjalnikom... 

V tem ne vidim nobene težave.

Čez 10 let bo 95 % vozil imelo samo še avtomatike, čez 12 pa vsa (električni avtomobili.press). 😃

Napisano
7 minutes ago, Jest said:

 

 

Tak je bolje, da se najprej navadi na rocni menjalnik... Ker ce bo delal izpit z avtomatskim, ima v vozniskem dovoljenju vpisano kodo (ne vem katero ze)... in potem lahko vozi samo vozila s samodejnim menjalnikom... 

A to v sloveniji?

Pa res :)

image.png

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Še tale možakar se starejšim avtomatikom izogiba. :) 

 

image.png

Ta je pa legenda 🙂  Vedno rad pogledam njegove oddaje 😉 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je MazdaBoy napisal:

Ta je pa legenda 🙂  Vedno rad pogledam njegove oddaje 😉 

Te legendarne oddaje navdušeno gleda še moja žena. 😂 Ni mi čisto jasno zakaj? 😃

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ne vem - mogoče je pa mal mahnjena na mravljice (Ant Anstead)?

 

So mi bile pa starejše serije z Edd-om nekoliko bolj všeč, ker je model pokazal nekoliko več trikov in zanimivih prijemov kako se lotiš določenega popravila. Čeprav dame bodo verjetno rekle glih kontra.

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

Ne vem - mogoče je pa mal mahnjena na mravljice (Ant Anstead)?

 

So mi bile pa starejše serije z Edd-om nekoliko bolj všeč, ker je model pokazal nekoliko več trikov in zanimivih prijemov kako se lotiš določenega popravila. Čeprav dame bodo verjetno rekle glih kontra.

A ni bil vmes še en možakar, ki je bil bivši mehanik pri F1 ekipi McLarna?

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Jaz ne vem, kaj imajo/te ljudje tako gonjo proti avtomatikom.

Razumem, 20 let nazaj so bili sranje. Danes pa so zelo dobri, nekateri celo odlični. In seveda za voznika in potnike skoraj brez izjeme boljši od ročnih - samo poglejte tistega "Lolija", ki mu ni uspelo speljati pred Jestom ...

Zagotovo sem že kdaj to zapisal, pa bom še enkrat (ali večkrat) ponovil. Noro se mi zdi, da človek ob trenutnem stanju tehnike odšteje za nov avtomobil 30 ali več tisočakov, potem mora pa še "šaltati na polento". Zakaj se potemtakem še električnemu pomiku stekel ne odrečete?!

 

Narobe razumeš, to ni gonja proti avtomatikom, čeprav zna biti proti tem starejšim s pretvornikom navora, kmalu dejansko bit, saj so preveč potratni napram drugim rešitvam.

 

V glavnem, avtomatik je pač dražji za nakup, načeloma v večinio priomerov še vedno bolj potrošen pri porabi goriva in tudi vzdrževanje je dražje, da v primeru okvare raje ne pišem. Mogoče so to najbolj pomembni vzroki.

 

Kot drugo pa, tudi sam vozim službene avtomatike, električarje in na poti domov sem prav vesel, da sem spet na ročnem menjalniku. Tko da, men so vsi cool, vsak po svoje in noben zanič.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

@Boss: Ne vem, če to v praksi drži.

 

Poglejmo zakaj - moje razbijanje mitov:

a) So preveč potratni napram ročnim menjalnikom?

- V idealnih/tovarniških pogojih. V praksi je zelo majhna razlika, saj niso vsi "top vozniki". Marsikdo ima z ročnim menjalnikom višjo porabo od enakovrednega avtomatika, ker rad posluša motor. Ali pa nima posluha.

- Pri dvosklopčnih pa to že v izhodišču ne drži, saj so bolj učinkoviti pri prestavljanju od povprečnega voznika.

 

b) Tudi vzdrževanje je dražje.

- Uradno ni, saj ne potrebujejo vzdrževanja. 😃

- Šalo na stran: menjava olja v avt. menjalniku enkrat ali dvakrat v življenjski dobi vozila je bistveno cenejša od menjave sklopke, vztrajnika in olja v menjalniku pri ročnem menjalniku (sploh pri "hudonavorskih dizlih"). Da ne omenimo stroškov v primeru uporabnikov, ki hote ali nehote poslušajo sinhrone.

 

c) V glavnem, avtomatik je pač dražji za nakup.

- Ja, je. Logično. Udobje stane. Se pa dolgoročno zagotovo splača. Si bolj spočit v vožnji itd.

 

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ni všeč 2
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Te legendarne oddaje navdušeno gleda še moja žena. 😂 Ni mi čisto jasno zakaj? 😃

 

image.png

Tudi moja. Neverjetno. Najbolj ji je bila všeč oddaja, ko so kupili in popravili porsche 911 cabrio. 

pred 4 minutami je dvorjan napisal:

@Boss: Ne vem, če to v praksi drži.

 

Poglejmo zakaj - moje razbijanje mitov:

a) So preveč potratni napram ročnim menjalnikom?

- V idealnih/tovarniških pogojih. V praksi je zelo majhna razlika, saj niso vsi "top vozniki". Marsikdo ima z ročnim menjalnikom višjo porabo od enakovrednega avtomatika, ker rad posluša motor. Ali pa nima posluha.

- Pri dvosklopčnih pa to že v izhodišču ne drži, saj so bolj učinkoviti pri prestavljanju od povprečnega voznika.

 

b) Tudi vzdrževanje je dražje.

- Uradno ni, saj ne potrebujejo vzdrževanja. 😃

- Šalo na stran: menjava olja v avt. menjalniku enkrat ali dvakrat v življenjski dobi vozila je bistveno cenejša od menjave sklopke, vztrajnika in olja v menjalniku pri ročnem menjalniku (sploh pri "hudonavorskih dizlih"). Da ne omenimo stroškov v primeru uporabnikov, ki hote ali nehote poslušajo sinhrone.

 

c) V glavnem, avtomatik je pač dražji za nakup.

- Ja, je. Logično. Udobje stane. Se pa dolgoročno zagotovo splača. Si bolj spočit v vožnji itd.

 

Udobje stane? A te tistih par menjavanj v eni vožnji na par sto kilometrov utrudi?🤔🤔

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Udobje stane? A te tistih par menjavanj v eni vožnji na par sto kilometrov utrudi?🤔🤔

Par?

 

Kar preštej, kolikokrat šaltaš, ko se voziš po obali. 😃

 

Potem pa to preslikaj v mestni promet (že LJ bo dovolj, kaj šele kako drugo resno mesto) ali pa v poletno kolono na AC ...

 

Meni je jasno, da ima Mazda fantastične ročne menjalnike, ampak mi je jasno tudi, da je to preživeta tehnologija za današnje cajte. Saj tudi katodni televizorji prikazujejo barvno sliko, pa smo jih vse na smetišča spravili ...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je dvorjan napisal:

Par?

 

Kar preštej, kolikokrat šaltaš, ko se voziš po obali. 😃

 

Potem pa to preslikaj v mestni promet (že LJ bo dovolj, kaj šele kako drugo resno mesto) ali pa v poletno kolono na AC ...

 

Meni je jasno, da ima Mazda fantastične ročne menjalnike, ampak mi je jasno tudi, da je to preživeta tehnologija za današnje cajte. Saj tudi katodni televizorji prikazujejo barvno sliko, pa smo jih vse na smetišča spravili ...

Kaj pa če nekateri enostavno uživamo ob ročnem menjavanju? Ni lepšega, kot to, da preden se vključiš na recimo hitro cesto menjaš v drugo, nabiješ obrate kolikor si ti želiš in do hitrosti, ki jo ti določiš, nato šaltaš v tretjo, takoj četrto... In si zelo hiter... 😊

V bistvu sam kontroliraš , kako bo avto pospešil. Ti si šef avtu in ne on tebi. 😊

Ni zatonj ročni menjalnik hitrejši kot avtomatski. 😉

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Z vašo porabo nevem kolk obrate "nabijate" 🤣

 

p.s: tema je spet malo zašla, bi bilo fajn prestavit tole pod drugo temo ki je temu namenjena

Popravljeno od TiEn
  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Hvala 1

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 27 minutami je dvorjan napisal:

b) Tudi vzdrževanje je dražje.

- Uradno ni, saj ne potrebujejo vzdrževanja. 😃

- Šalo na stran: menjava olja v avt. menjalniku enkrat ali dvakrat v življenjski dobi vozila je bistveno cenejša od menjave sklopke, vztrajnika in olja v menjalniku pri ročnem menjalniku (sploh pri "hudonavorskih dizlih"). Da ne omenimo stroškov v primeru uporabnikov, ki hote ali nehote poslušajo sinhrone.

 

 

DSG se menjava na 60k km olje, torej če voziš dizla, je pri 200k km že dal 3 menjave skozi.

Poznam kaj nekaj ljudi, ki so jim na dvosklopčnih menjalnikih začele sklopke spuščat. To je rešila ponekod kalibracija. Samo to pogosto ni trajna rešitev. Menjava sklopk => boljše kr v Košake se v vrsto postavit....

Napisano
pred 40 minutami je dvorjan napisal:

Par?

 

Kar preštej, kolikokrat šaltaš, ko se voziš po obali. 😃

 

Potem pa to preslikaj v mestni promet (že LJ bo dovolj, kaj šele kako drugo resno mesto) ali pa v poletno kolono na AC ...

 

Meni je jasno, da ima Mazda fantastične ročne menjalnike, ampak mi je jasno tudi, da je to preživeta tehnologija za današnje cajte. Saj tudi katodni televizorji prikazujejo barvno sliko, pa smo jih vse na smetišča spravili ...

Klasika je klasika, kar se menjalnika tiče. Ročni je zakon. 

 

Tud pri sexu je tako ženska in digidagi kot pred 100 leti. 

Modernizacija je pa solo na baterije in avtomatik... 😇

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 51 minutami je TiEn napisal:

Z vašo porabo nevem kolk obrate "nabijate" 🤣

 

p.s: tema je spet malo zašla, bi bilo fajn prestavit tole pod drugo temo ki je temu namenjena

Sem tudi jaz mislil,da sem se izgubil,ko tole berem ravno pod temo CX-30......🤔 

Bo šef to uredil in dal pod avt.menjalnike......👍

Napisano
pred 5 urami je dvorjan napisal:

samo poglejte tistega "Lolija", ki mu ni uspelo speljati pred Jestom ...

No tole pa ni ravno najlepše , tudi ti si nekoč bil "LOLI" ali pa si se mogoče rodil z znanjem vožnje😡

pred 1 uro je FuManchu napisal:

A ni bil vmes še en možakar, ki je bil bivši mehanik pri F1 ekipi McLarna?

Ta je bil za "mravljico" Antom, Marc "Elvis" Priestly.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.