Skoči na vsebino

Chat is back ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 minutami je robertk6 napisal:

No tole pa ni ravno najlepše , tudi ti si nekoč bil "LOLI" ali pa si se mogoče rodil z znanjem vožnje😡

Jaz sem bil Loli ravno 5 minut. Imam pač to srečo, da imam visoko krivuljo učenja, vsaj kar zadeva vožnjo.

Pa igranje dirkaških iger na računalniku v mladih letih je vsekakor pomagalo.

 

Sicer pa mislim, da so avtošole danes premalo stroge. Takle še nekaj časa nima kaj samostojno iskati na javni cesti, nalepka L gor ali dol.

 

Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

Jaz sem bil Loli ravno 5 minut.

No to bi pa rad videl , če si delal izpit v naših časih si takrat moral zvozit najmajn 16 ur toliko kot je bilo vaj. Tako da ne vem kako ti je ratalo bit loli 5 minut🤔

Napisano

Problem frišnih voznikov je ta,da v A.šolah vozijo pretežno na dizlih in potem taki vozniki nimajo filinga speljevati z bencinarjem,saj veste več plina in sklopka itd,pri dizlu pa samo od seme gre....👍 Pri hčerah-obeh je bil isti problem,ko so presedlale iz dizelskega golfa na Alfo,bencin....☹️

Sem moral narediti pol urni šnel kurs.....:nevem:

Napisano
pred 40 minutami je dvorjan napisal:

@Boss: Ne vem, če to v praksi drži.

 

Poglejmo zakaj - moje razbijanje mitov:

a) So preveč potratni napram ročnim menjalnikom?

- V idealnih/tovarniških pogojih. V praksi je zelo majhna razlika, saj niso vsi "top vozniki". Marsikdo ima z ročnim menjalnikom višjo porabo od enakovrednega avtomatika, ker rad posluša motor. Ali pa nima posluha.

- Pri dvosklopčnih pa to že v izhodišču ne drži, saj so bolj učinkoviti pri prestavljanju od povprečnega voznika.

 

b) Tudi vzdrževanje je dražje.

- Uradno ni, saj ne potrebujejo vzdrževanja. 😃

- Šalo na stran: menjava olja v avt. menjalniku enkrat ali dvakrat v življenjski dobi vozila je bistveno cenejša od menjave sklopke, vztrajnika in olja v menjalniku pri ročnem menjalniku (sploh pri "hudonavorskih dizlih"). Da ne omenimo stroškov v primeru uporabnikov, ki hote ali nehote poslušajo sinhrone.

 

c) V glavnem, avtomatik je pač dražji za nakup.

- Ja, je. Logično. Udobje stane. Se pa dolgoročno zagotovo splača. Si bolj spočit v vožnji itd.

 

 

Sicer res nismo v pravi temi ampak vseeno...

 

a) mazda ima klasičen avtomatik s pretvornikom navora in ne DSG, tako, da je poraba sigurno nekoliko višja kot pri ročnem. Koliko je pa odvisno od režima vožnje.

 

b) ne vem za druge, bom pa zase povedal. Jaz sem imel pri hudonavorski prejšnji šestici pri skoraj 300.000km še original sklopko in vztrajnik pa ni bilo niti najmanjše sledi, da bi se karkoli glede tega dogajalo. Verjetno bi šlo tud do 400kkm.

 

c) al pa preveč resigniran 😜

33112_1.png

Napisano
pred 27 minutami je Bini napisal:

Problem frišnih voznikov je ta,da v A.šolah vozijo pretežno na dizlih in potem taki vozniki nimajo filinga speljevati z bencinarjem,saj veste več plina in sklopka itd,pri dizlu pa samo od seme gre....👍 Pri hčerah-obeh je bil isti problem,ko so presedlale iz dizelskega golfa na Alfo,bencin....☹️

Sem moral narediti pol urni šnel kurs.....:nevem:

Ko me je vprašal, če bi si kerega inštruktorja izrecno želel. Sem odgovoril vseeno, samo bencinca mi daj.

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je FuManchu napisal:

Temperatura za letne gume :punk:

IMG_20230308_142021.jpg

Jaz jih bom ta vikend najbrž na obeh Mazdah zamenjal z letnimi, če bo čas. 

Zima je mimo, naj živi pomlad. 😊

No, še jutri gremo zadnjič na smučanje, da lepo zaključimo to sezono. 😊

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 3
  • Začuden 1

 

 

Napisano (urejeno)

Jaz pa še nisem dovolj jajc nabral za menjavo😁

Popravljeno od FuManchu
  • Všeč 1
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

Jaz jih bom ta vikend najbrž na obeh Mazdah zamenjal z letnimi, če bo čas. 

Zima je mimo, naj živi pomlad. 😊

No, še jutri gremo zadnjič na smučanje, da lepo zaključimo to sezono. 😊

 

Uživaj ...😉😁

Napisano

Avstrijci imajo še do 15.4. 😮 Sicer samo, če so zimske razmere. Ma bom vseeno še mal počakal.

Podpis.png

 

Napisano

Naslednji teden še počakam in pogledam za 10 dni napoved, potem pa pade odločitev..... 👍

Marčevski sneg je ravno tako zajeban kot novembrski, če pade... :o

Napisano
pred 39 minutami je g.Wankel napisal:

Avstrijci imajo še do 15.4. 😮 Sicer samo, če so zimske razmere. Ma bom vseeno še mal počakal.

Počakam do 30.4..

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 4 urami je FuManchu napisal:

Temperatura za letne gume :punk:

IMG_20230308_142021.jpg

Zunanja že, asfalt pa še dolgo ne bo na delovni temperaturi.

 

Ta vikend bo pester, že vidim, napovedujem kup motoristov s starimi gumami na podhlajeni cesti, ki bodo veselo podajali svoje glave čez sosednji pas....ah

Napisano (urejeno)
pred 8 urami je FuManchu napisal:

Temperatura za letne gume :punk:

IMG_20230308_142021.jpg

Turbo spet samo na 1/3....daj enkrat ornk prtisn gas in slikaj :)

Popravljeno od sportman333
Napisano

Ja. Kr kriza je biti voznik. Vsi ostali poklici so nagrajeni za vsako uro, ki jo naredi več, kot je treba. Poklicni voznik je pa kaznovan za vsako minuto, ki prekorači delovni čas. Vsako leto 50 € za predavanje, vsakih 5 let zdravniški in nova vozniška... Do 70ga leta voziš avtobus in otroke, pol si pa nesposoben osebni avto vozit... 

Napisano

No, samo roko na srce, 80 letnikov, ki bi normalno brez težav vozili naokoli je bistveno manj kot jih ima veljaven izpit.

 

Jaz sem vsa leta od narejenega izpita pri 20-ih moral zaradi dioptrije na pregled vsakih 5 let. Pri tem plačat celotni pregled, čepra je šlo le zaradi dioptrije.

 

Je pa zadeva ratala problematična v zadnjih nekaj letih sploh pa lani, ker je bilo povzročiteljev nesreč nad 70 let starosti bistveno več kot prejšnja leta. Zato pač vidim to spremembo kot posledico dogajanja na cestah.

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

No, samo roko na srce, 80 letnikov, ki bi normalno brez težav vozili naokoli je bistveno manj kot jih ima veljaven izpit.

 

Jaz sem vsa leta od narejenega izpita pri 20-ih moral zaradi dioptrije na pregled vsakih 5 let. Pri tem plačat celotni pregled, čepra je šlo le zaradi dioptrije.

 

Je pa zadeva ratala problematična v zadnjih nekaj letih sploh pa lani, ker je bilo povzročiteljev nesreč nad 70 let starosti bistveno več kot prejšnja leta. Zato pač vidim to spremembo kot posledico dogajanja na cestah.

Kaj pa avti, so današnji avti z vso to tehniko, zasloni na dotik, sploh primerni-varni za stare ljudi? 

Napisano

Drži, že tako se z osnovno tehniko ne spopadajo najbolje pol jo pa fašejo še v avtu.

33112_1.png

Napisano
pred 15 minutami je Janez007 napisal:

Kaj pa avti, so današnji avti z vso to tehniko, zasloni na dotik, sploh primerni-varni za stare ljudi? 

V službenim Cadyju imam vse glavne funkcije na displeyu. Katastrofa. Totalno ne-varno. Kakšenkrat se moram prav ustaviti in klikati. Si ne predstavljam starejšega voznika vozit tak avto.

 

To je pa šparanje pri stikalih/tipkah

Napisano (urejeno)
pred 31 minutami je Boss napisal:

Drži, že tako se z osnovno tehniko ne spopadajo najbolje pol jo pa fašejo še v avtu.

 

Smo dobili v službi nove korejske avte in je imel 45-letni sodelavec težave speljat, zategnit ročno ... Sedaj imamo več vrst znamk in je postalo že zelo moteče. Zadnjič me sodelavec opozoril, da vozim prehitro ... "kako, če mi piše na števcu 46?" .... sem mislil da kaže trenutno hitrost, je pa kazal povprečno hitrost. 🙃

 

Me moti že, ko pridem iz M3 na M6 in obratno, ker je pri M3 srednji analogni števec obratometr. 🙃 Je kakšen na tem svetu, da so mu obrati tako pomembni? Naj se enkrat pri Mazdi že odločijo in naj nehajo premetavat različne informacije levo, desno gor, dol. :vskalo:Hvala bogu pa so vsaj sredinski gumbi konzole približno na enakem mestu. :) 

 

image.png

 

image.png

 

 

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Smo dobili v službi nove korejske avte in je imel 45-letni sodelavec težave speljat, zategnit ročno ... Sedaj imamo več vrst znamk in je postalo že zelo moteče. Zadnjič me sodelavec opozoril, da vozim prehitro ... "kako, če mi piše na števcu 46?" .... sem mislil da kaže trenutno hitrost, je pa kazal povprečno hitrost. 🙃

 

Me moti že, ko pridem iz M3 na M6 in obratno, ker je pri M3 srednji analogni števec obratometr. 🙃 Je kakšen na tem svetu, da so mu obrati tako pomembni? Naj se enkrat pri Mazdi že odločijo in naj nehajo premetavat različne informacije levo, desno gor, dol. :vskalo:Hvala bogu pa so vsaj sredinski gumbi konzole približno na enakem mestu. :) 

 

image.png

 

image.png

 

 

 

 

 

 

Samo ta zgornji števec izgleda precej bogo. 🤔

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Ker je v trojki? 

Sepravi števec je bolj bogi ker je v trojki, trojka je pa za odpisat? :lol:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za 80€ nabavil 2tb ssd. Je sicer 4.0, vendar bo kljub temu v 3.0 socketu. V 4.0 socketu je samsung 980 pro  
    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.