Skoči na vsebino

Chat is back ...

Ustvari kratki URL


dvorjan

Priporočeno sporočilo

Smo kupili Forda (Ameriška znamka). Motor je od Škode (Češka) ali pa VolksWagna (Nemčija) - nisem še prišel na čisto. Zadnji diferencial (verzija 4x4) je narejen na Slovaškem. Zavorni diski so narejeni v BiH. Karoserija je narejena na Poljskem. Pnevmatike so iz Španije.

 

Pravkar sem gledal Geely (Kitajska znamka). Model Atlas Pro. Če sem možakarja prav razumel, ima 1,5 litrski trivaljnik, 130 kW, štirikolesni pogon. Kolikor se je dalo razbrati, je motor narejen na Kitajskem, zadnji diferencial je tudi narejen na Kitajskem, stekla so tudi narejena na Kitajskem, in tudi pnevmatike so iz Kitajske...

 

Na koncu ugotoviš, da je Kitajski avto iz Kitajske, Ameriški pa je iz vseh vetrov nanošeno skupaj in sestavljeno nekje... In na koncu ga Američani nočejo in kričijo, da je Nemec, Nemci ga pa tudi nočejo in trdijo, da na njem piše Ford.

 

Če ne bo naslednji avto SkyActiv Dizel, potem bo kakšen Kitajc. Ker edino pri njih še veš, kaj si kupil...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Slivka napisal:

Ne, FucksWagna sem fasal...

 

Masko gor, ne okrog iz občine po 21 uri vozit pa naslednjih 14 dni je ključnih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Slivka napisal:

Smo kupili Forda (Ameriška znamka). Motor je od Škode (Češka) ali pa VolksWagna (Nemčija) - nisem še prišel na čisto. Zadnji diferencial (verzija 4x4) je narejen na Slovaškem. Zavorni diski so narejeni v BiH. Karoserija je narejena na Poljskem. Pnevmatike so iz Španije.

 

Pravkar sem gledal Geely (Kitajska znamka). Model Atlas Pro. Če sem možakarja prav razumel, ima 1,5 litrski trivaljnik, 130 kW, štirikolesni pogon. Kolikor se je dalo razbrati, je motor narejen na Kitajskem, zadnji diferencial je tudi narejen na Kitajskem, stekla so tudi narejena na Kitajskem, in tudi pnevmatike so iz Kitajske...

 

Na koncu ugotoviš, da je Kitajski avto iz Kitajske, Ameriški pa je iz vseh vetrov nanošeno skupaj in sestavljeno nekje... In na koncu ga Američani nočejo in kričijo, da je Nemec, Nemci ga pa tudi nočejo in trdijo, da na njem piše Ford.

 

Če ne bo naslednji avto SkyActiv Dizel, potem bo kakšen Kitajc. Ker edino pri njih še veš, kaj si kupil...

Treba se sprijaznit, da imate caddy-ja doma. Jebiga, navadno kapelico imate, žal 😅

  • Haha 3
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je NevLado napisal:

jaz sem pa peljal i20n

 

kako se to drži ceste, noro... ampak žal premajhen za moj bauh da bi ga imel tako za daily-a

 

@godlike kok maš ti kil :D 

72kg.

 

Mene še vedno včasih preseneti mehanski diff, ko misliš da bi v pospeševanju skozi ovinek popustil, takrat on vgrizne in to tak, da te včasih prestraši 😅

 

Drugače pa so zaključli proizvodnjo 🙂

pred 8 urami je pob napisal:

PS: ker avto vozi žena, si bom vzel čas še za eno testno vožnjo in bom potem znova poročal, kaj ugotavljam. :D 

Kolko so gume stare.

 

Bratu so Mišelinke PS4 tako delale okoli določene hitrosti. Težava nepravilna obraba. Zdaj ko ima Conti premium contact gor jih kleje ampak zvoka pa ni. Pravi živa žalost, za dinamično vožnjo ni enake povratne informacije. Za povprečnega voznika pa so se super držijo.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 urami je pob napisal:

 

Tako se mi je v začetku zdelo, da se bolj čuje, ko zavijam levo, ampak ko se je mašina segrela, pa ni blo več takšne razlike.

 

 

Zvok je isto, ko je hitrost nad 60, potem se zadeva znormalizira.

 

 

PS: ker avto vozi žena, si bom vzel čas še za eno testno vožnjo in bom potem znova poročal, kaj ugotavljam. :D 

 

Trenutno vse kaže na to, da je kriv ležaj - zvok je močnejši v ovinku na levo kot pa na desno. Poleg tega, sem se spomnil, da mi je mehanik omenil, ko mi je menjal na sprednjem kolesu nekaj v zvezi z zglobi, da bo počasi ležaj postajal čedalje glasnejši po določeni kilometrini.

 

Sedaj pa je vprašanje, kolk se je nevarno vozit s takim avtom, saj kot sem že rekel, je mehanik na dopustu?

Hvala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomembno je predvsem v kaki stopnji okvare je ležaj! 

Če ti tuli samo v ovinku si še na začetku. V tvojem primeru je v okvari desni ležaj in si nekje še na varni strani, ko ti pa tuli, se sliši, ko voziš naravnost je pa že bolj tako, tako.... 🥴Predvsem moraš biti pozoren kako hitro se jača hrup v določenem časovnem obdobju in prevoženih kilometrih! 

Na AC jaz nebi šel.... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Očitno se bom moral začet hvalit, da je FucksWagen pravo protokolarno vozilo.

 

Sicr sm kmet an s hribu doma, ma če sm prou zastopu, so protokolarna vozila vsake dva meseca na servisu. Tudi vladni Falcon...

 

WWW.24UR.COM

Državni vrh se bo na službene poti v tujino po novem prevažal ne le s Falconom, ampak tudi z novim vojaškim transportnim letalom Spartan, je sklenila vlada. Ukrep bo sicer veljal le, ko bo Falcon na servisu ali...

 

  • Všeč 1
  • Začuden 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je g.Wankel napisal:

 

Jaz mam 18 let staro 😀

Gledam te nove - 

WWW.CASIO.COM

Take control of speed and intelligence with a solar-powered analogue-digital combination EDIFICE. Inspired by formula car suspension, the...

 

saj veš, iz prve roke so info najboljši

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima kdo kakšno rešitev, kako rešiti zaostanek videa napram audiu preko bluetooth povezave v Mazdi letnik 2018? Klici delujejo ok, prevajanje glasbe ali videa, pa se čuti zaostanek...

Pred tem sem 4+ let vozil Škodo Superb isti letnik, ki teh problemov ni imela in kar se tiče pedantnosti Japoncev, bi si mislil, da kej takega ne bom doživel. 🙈

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je FuManchu napisal:

Pri nas 35 kapelj dežja bilo.

 

Nekateri niso imeli te sreče.

 

WWW.24UR.COM

Nevihte so od severozahoda države potovale prek Gorenjske, Koroške in Štajerske proti vzhodu in jugovzhodu. Močno neurje je med drugim zajelo Črno na Koroškem, kjer gasilci posredujejo na več lokacijah. V...

 

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.   Hvala za nasvete, uporabno za naprej.
    • Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.   Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP.    Najprej minusi;   Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.   Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.   Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je v celem avtu zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). V voznikovem senčniku ni ogledala, v sopotnikovem je neosvetljen. Xsara je bila pač pred časom.   Plusi: Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).   Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .   Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.   Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.   Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.   ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).   Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).   Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.   Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo.    Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.   Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš. Z enim premikom ročice pa smerniki utrionejo 5x in ne zgolj 3x 😂
    • Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍
    • Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.