Skoči na vsebino

Chat is back ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je etcho napisal:

Pravi moški si ne kupijo/vozijo rdečih Ferrarijev. 😜

 

Ko sem bil mlad (in neumen) sem si želel rdečega Ferrarija. Žal največ kar sem dosegel v tej smeri takrat, da sem s pomočjo fotra preštrihal svojega Peugeota 305 na Ferrari rdečo. Bil je unikat s tako barvo. Tko, da nekje v življenju ti je tud rdeča všeč.:bravo:

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Danes sem testiral rdečo CX-30 G140 AT, težko sem se prepričal, da sem se usedel vanj (ha, ha ... zaradi barve) ...

 

Sem vprašal prodajalca, zakaj imajo v glavnem rdeče. Odgovor je bil, da jih ljudje bolj opazijo (se strinjam).

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Zmeden 1
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Danes sem testiral CX-30 G140 AT, težko sem se prepričal, da sem se vsedel vanj ... 

 

image.png

Verjamem. 😊 Tudi sam bi imel pomislek... zaradi dinozavra. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je Alex napisal:

Verjamem. 😊 Tudi sam bi imel pomislek... zaradi dinozavra. 😉

 

Žal mi je, ampak občutek vožnje je v dinozaverski M6 2 nivoja boljši. Testna CX-30 je imela 1.700 km, pa sem že slišal čričke, poleg tega jo je rukalo po najmanjših luknjah, mogoče so bile samo gume preveč napolnjene (mislim, da so bile KUHMO). Glede na tvoje opise superiorne CX-30 sem bil kar zelo razočaran. G140 se mi je zdel sicer OK.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

 

Žal mi je, ampak občutek vožnje je v dinozaverski M6 2 nivoja boljši. Testna CX-30 je imela 1.700 km, pa sem že slišal čričke, poleg tega jo je rukalo po najmanjših luknjah, mogoče so bile samo gume preveč napolnjene (mislim, da so bile KUHMO). Glede na tvoje opise superiorne CX-30 sem bil kar zelo razočaran. G140 se mi je zdel sicer OK.

Janez, M6 bi stala dan danes, če bi jo še prodajali, okoli 50 K€. Cx 30 pa je 30K€. Top  opremljena pa par jurjev več. Tako, da ju  res ne moreš primerjati. Tvoj zapis se bere, kot da bi ga jaz sestavil. Ne pritiče tvojim ostalim resnim zapisom. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je Alex napisal:

Janez, M6 bi stala dan danes, če bi jo še prodajali, okoli 50 K€. Cx 30 pa je 30K€. Top  opremljena pa par jurjev več. Tako, da ju res ne moreš primerjati. Tvoj zapis se bere, kot da bi ga jaz sestavil. Ne pritiče tvojim ostalim resnim zapisom. 😉

Alex, tokrat se strinjam s tabo. Ampak res sem pričakoval malo več od nje. Motor 2.5 AT se zdi odličen za ta avto, občutek vožnje pa bolj podoben CX-3 kot Mazdi 3. Ampak ni tako slabo. Kot sem rekel, mogoče samo preveč napihnjene gume. Pri 160/h sem se počutil kot nekoč z MX-5 s platneno streho (M6 je bolj tiha). 

 

Je pa bolj priročna za po mestu, parkiranje, ... eno bomo verjetno kupili. So se pa spet podražile - CX-30 za 500 € s 15. decembrom.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

Pri 160/h sem se počutil kot nekoč z MX-5 s platneno streho (M6 je bolj tiha). 

 

Nisem še sedel v CX-30, ampak bi si upal stavit, da se v glasnosti nič v Mazdini paleti ne približa 160km/h v MX-5.

  • Všeč 3
  • Haha 2
  • Ljubim 1

Podpis.png

 

Napisano
pred 9 urami je Janez007 napisal:

Kar se mene tiče v povezavi s tem forumom, pravi moški si ne kupijo/vozijo rdečih Mazd.

Lahko popraviva na metalic rdečih....

 

Glede na to, da je žena vozla rdečo M2 GTA, jaz pa sem si lastil Alfo, je tukaj komflikt interesov.

 

Alfe vi naj vozili petrol-head-i, potem smo z M2 v paradoksu.

Napisano

Je to vse o avtih🤔jaz bi spil en kofe.... 😊😉

Ps, kupiš cx-30 X186 in je tiha kot miška😁

IMG_20250103_153046.jpg

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Bini napisal:

Je to vse o avtih🤔jaz bi spil en kofe.... 😊😉

Ps, kupiš cx-30 X186 in je tiha kot miška😁

IMG_20250103_153046.jpg

 

Res sem zasmetil, ipak je to Mazda in ne kava forum ... :) 

 

X186 še nisem peljal, verjetno je OK ... dost dober navor pri 3.000 obratih. Ampak avto z dpf/gpf filtrom me ne zanima.

 

To, da je tih kot miška pa ne razumem - so morda X186 bolje izolirani kot G140? Pri G140 AT sem pri 140 km/h na avtocesti slišal predvsem piš vetra. 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

 

Res sem zasmetil, ipak je to Mazda in ne kava forum ... :) 

 

X186 še nisem peljal, verjetno je OK ... dost dober navor pri 3.000 obratih. Ampak avta z dpf/gpf filtrom ne kupim več.

 

 

Janez, katero kavo pa drugače najraje piješ? Jaz Illy classica  ali Lavazza cream.

pred 6 minutami je Janez007 napisal:

 

Res sem zasmetil, ipak je to Mazda in ne kava forum ... :) 

 

X186 še nisem peljal, verjetno je OK ... dost dober navor pri 3.000 obratih. Ampak avto z dpf/gpf filtrom me ne zanima.

 

To, da je tih kot miška pa ne razumem - so morda X186 bolje izolirani kot G140? Pri G140 AT sem pri 140 km/h na avtocesti slišal predvsem piš vetra. 

 

 

Ne vem, če je bolj tih ali ni ampak je veliko bolj tiha, kot je moja 6-ka. Dobro, na 6-ki  imam širše, nizkopresečne gume gor, a vseeno. Tudi pozimi z 17-kami je 6-ka glasnejša. Rekel boš, je dizel. Tu mislim predvsem  o hrupu z ceste. Zračni piš jd itak manjši. Vem, da ima 6-ka sanke gor, a vseeno. 

Sedaj pa bodi dovolj o cx30. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

To je malo dejstvo, če iz tehničnega vidika in ergonomije pomisliš. Ko sem bil na Vranskem na tečaju varne vožnje, nam je inštruktor razlagal, kako pomemben je pravilni položaj sedenja, da lahko na polno in pravilno odreagiraš z zaviranjem, ko je treba. Samo verjetno je v resnici glavna razlika ali sediš ti 100 kilski komad za volanom ali pa 45 kilska deklica? Načeloma bi moral biti efekt že pri njej na 100%, tvoj je pa z dosti manjšim inputom hitro na istem nivoju.

 

Načeloma pa ja, ergonomsko stvari niso narejene za ženske, ker je izredno težko pokriti zahteve za velikosti ljudi iz celotnega spektra. Mi lahko verjameš, ker imam pri snovanju strojev podobne probleme vsak dan...

 

Še drug dokaz: lutke od NCAP-a si poglej in njihove standardne velikosti. Če daš noter manjšo lutko, ti pade ven rezultat, ki je hitro za faktorje slabši, kot se ga pokaže za lutko normalne velikosti.

 

WWW.EURONCAP.COM

An overview of the dummies and targets used in Euro NCAP safety testing.

 

WWW.FORBES.COM

Experts say improving women's road safety is more complicated than just adding a female crash-test dummy to safety tests.

 

WWW.THEGUARDIAN.COM

Crash-test dummies based on the ‘average’ male are just one example of design that forgets about women – and puts lives at risk

 

WWW.FARRIN.COM

The standard crash test dummy is based on an outdated average male stature. Women are more likely to get hurt in a wreck.

 

Popravljeno od Agerg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.