Skoči na vsebino

Chat is back ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz ne vem, kaj imajo/te ljudje tako gonjo proti avtomatikom.

 

Razumem, 20 let nazaj so bili sranje. Danes pa so zelo dobri, nekateri celo odlični. In seveda za voznika in potnike skoraj brez izjeme boljši od ročnih - samo poglejte tistega "Lolija", ki mu ni uspelo speljati pred Jestom ...

 

Zagotovo sem že kdaj to zapisal, pa bom še enkrat (ali večkrat) ponovil. Noro se mi zdi, da človek ob trenutnem stanju tehnike odšteje za nov avtomobil 30 ali več tisočakov, potem mora pa še "šaltati na polento". Zakaj se potemtakem še električnemu pomiku stekel ne odrečete?!

 

 

  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

... ... ... ... ... Zakaj se potemtakem še električnemu pomiku stekel ne odrečete?!

 

 

 

Ker električni pomik stekel, za razliko od avtomatskega menjalnika, res dela. In res dela tako, kot bi voznik rad.

 

Ko dobim nekaj odgovorov v neki drugi temi, ti bom dokazal, o čem govorim. Zdaj pa v temo Tehnične težave --->

Napisano

Vsak ima možnost izbire. Eni izberejo na žgance in eni avtomate. Jaz imam doma mešano🤣

  • Všeč 2
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

Napisano

V Ameriki dosegajo športni avtomobili z ročnim menjalnikom do 20% večje cene. In so veliko bolj iskani. Ravno v"eraj sem na enem ameriškem forumu mazda miata prebral, da, se je tip odpravil 800 km daleč z avionom po nakup mazde mx5 le zato, ker je imela ročni menjalnik. Pa dražja je bila za 3000$😊

 

 

Napisano
pred 18 minutami je Alex napisal:

V Ameriki dosegajo športni avtomobili z ročnim menjalnikom do 20% večje cene. In so veliko bolj iskani. Ravno v"eraj sem na enem ameriškem forumu mazda miata prebral, da, se je tip odpravil 800 km daleč z avionom po nakup mazde mx5 le zato, ker je imela ročni menjalnik. Pa dražja je bila za 3000$😊

 

Še tale možakar se starejšim avtomatikom izogiba. :) 

 

image.png

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

samo poglejte tistega "Lolija", ki mu ni uspelo speljati pred Jestom ...

 

 

Tak je bolje, da se najprej navadi na rocni menjalnik... Ker ce bo delal izpit z avtomatskim, ima v vozniskem dovoljenju vpisano kodo (ne vem katero ze)... in potem lahko vozi samo vozila s samodejnim menjalnikom... 

  • Všeč 4
  • Začuden 1
  • Zmeden 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 minutama je Jest napisal:

 

 

Tak je boilje, da se najprej navadi na rocni menjalnik... Ker ce bo delal izpit z avtomatskim, ima v vozniskem dovoljenju vpisano kodo (ne vem katero ze)... in potem lahko vozi samo vozila s samodejnim menjalnikom... 

V tem ne vidim nobene težave.

Čez 10 let bo 95 % vozil imelo samo še avtomatike, čez 12 pa vsa (električni avtomobili.press). 😃

Napisano
7 minutes ago, Jest said:

 

 

Tak je bolje, da se najprej navadi na rocni menjalnik... Ker ce bo delal izpit z avtomatskim, ima v vozniskem dovoljenju vpisano kodo (ne vem katero ze)... in potem lahko vozi samo vozila s samodejnim menjalnikom... 

A to v sloveniji?

Pa res :)

image.png

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Še tale možakar se starejšim avtomatikom izogiba. :) 

 

image.png

Ta je pa legenda 🙂  Vedno rad pogledam njegove oddaje 😉 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je MazdaBoy napisal:

Ta je pa legenda 🙂  Vedno rad pogledam njegove oddaje 😉 

Te legendarne oddaje navdušeno gleda še moja žena. 😂 Ni mi čisto jasno zakaj? 😃

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ne vem - mogoče je pa mal mahnjena na mravljice (Ant Anstead)?

 

So mi bile pa starejše serije z Edd-om nekoliko bolj všeč, ker je model pokazal nekoliko več trikov in zanimivih prijemov kako se lotiš določenega popravila. Čeprav dame bodo verjetno rekle glih kontra.

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

Ne vem - mogoče je pa mal mahnjena na mravljice (Ant Anstead)?

 

So mi bile pa starejše serije z Edd-om nekoliko bolj všeč, ker je model pokazal nekoliko več trikov in zanimivih prijemov kako se lotiš določenega popravila. Čeprav dame bodo verjetno rekle glih kontra.

A ni bil vmes še en možakar, ki je bil bivši mehanik pri F1 ekipi McLarna?

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Jaz ne vem, kaj imajo/te ljudje tako gonjo proti avtomatikom.

Razumem, 20 let nazaj so bili sranje. Danes pa so zelo dobri, nekateri celo odlični. In seveda za voznika in potnike skoraj brez izjeme boljši od ročnih - samo poglejte tistega "Lolija", ki mu ni uspelo speljati pred Jestom ...

Zagotovo sem že kdaj to zapisal, pa bom še enkrat (ali večkrat) ponovil. Noro se mi zdi, da človek ob trenutnem stanju tehnike odšteje za nov avtomobil 30 ali več tisočakov, potem mora pa še "šaltati na polento". Zakaj se potemtakem še električnemu pomiku stekel ne odrečete?!

 

Narobe razumeš, to ni gonja proti avtomatikom, čeprav zna biti proti tem starejšim s pretvornikom navora, kmalu dejansko bit, saj so preveč potratni napram drugim rešitvam.

 

V glavnem, avtomatik je pač dražji za nakup, načeloma v večinio priomerov še vedno bolj potrošen pri porabi goriva in tudi vzdrževanje je dražje, da v primeru okvare raje ne pišem. Mogoče so to najbolj pomembni vzroki.

 

Kot drugo pa, tudi sam vozim službene avtomatike, električarje in na poti domov sem prav vesel, da sem spet na ročnem menjalniku. Tko da, men so vsi cool, vsak po svoje in noben zanič.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

@Boss: Ne vem, če to v praksi drži.

 

Poglejmo zakaj - moje razbijanje mitov:

a) So preveč potratni napram ročnim menjalnikom?

- V idealnih/tovarniških pogojih. V praksi je zelo majhna razlika, saj niso vsi "top vozniki". Marsikdo ima z ročnim menjalnikom višjo porabo od enakovrednega avtomatika, ker rad posluša motor. Ali pa nima posluha.

- Pri dvosklopčnih pa to že v izhodišču ne drži, saj so bolj učinkoviti pri prestavljanju od povprečnega voznika.

 

b) Tudi vzdrževanje je dražje.

- Uradno ni, saj ne potrebujejo vzdrževanja. 😃

- Šalo na stran: menjava olja v avt. menjalniku enkrat ali dvakrat v življenjski dobi vozila je bistveno cenejša od menjave sklopke, vztrajnika in olja v menjalniku pri ročnem menjalniku (sploh pri "hudonavorskih dizlih"). Da ne omenimo stroškov v primeru uporabnikov, ki hote ali nehote poslušajo sinhrone.

 

c) V glavnem, avtomatik je pač dražji za nakup.

- Ja, je. Logično. Udobje stane. Se pa dolgoročno zagotovo splača. Si bolj spočit v vožnji itd.

 

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ni všeč 2
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Te legendarne oddaje navdušeno gleda še moja žena. 😂 Ni mi čisto jasno zakaj? 😃

 

image.png

Tudi moja. Neverjetno. Najbolj ji je bila všeč oddaja, ko so kupili in popravili porsche 911 cabrio. 

pred 4 minutami je dvorjan napisal:

@Boss: Ne vem, če to v praksi drži.

 

Poglejmo zakaj - moje razbijanje mitov:

a) So preveč potratni napram ročnim menjalnikom?

- V idealnih/tovarniških pogojih. V praksi je zelo majhna razlika, saj niso vsi "top vozniki". Marsikdo ima z ročnim menjalnikom višjo porabo od enakovrednega avtomatika, ker rad posluša motor. Ali pa nima posluha.

- Pri dvosklopčnih pa to že v izhodišču ne drži, saj so bolj učinkoviti pri prestavljanju od povprečnega voznika.

 

b) Tudi vzdrževanje je dražje.

- Uradno ni, saj ne potrebujejo vzdrževanja. 😃

- Šalo na stran: menjava olja v avt. menjalniku enkrat ali dvakrat v življenjski dobi vozila je bistveno cenejša od menjave sklopke, vztrajnika in olja v menjalniku pri ročnem menjalniku (sploh pri "hudonavorskih dizlih"). Da ne omenimo stroškov v primeru uporabnikov, ki hote ali nehote poslušajo sinhrone.

 

c) V glavnem, avtomatik je pač dražji za nakup.

- Ja, je. Logično. Udobje stane. Se pa dolgoročno zagotovo splača. Si bolj spočit v vožnji itd.

 

Udobje stane? A te tistih par menjavanj v eni vožnji na par sto kilometrov utrudi?🤔🤔

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Udobje stane? A te tistih par menjavanj v eni vožnji na par sto kilometrov utrudi?🤔🤔

Par?

 

Kar preštej, kolikokrat šaltaš, ko se voziš po obali. 😃

 

Potem pa to preslikaj v mestni promet (že LJ bo dovolj, kaj šele kako drugo resno mesto) ali pa v poletno kolono na AC ...

 

Meni je jasno, da ima Mazda fantastične ročne menjalnike, ampak mi je jasno tudi, da je to preživeta tehnologija za današnje cajte. Saj tudi katodni televizorji prikazujejo barvno sliko, pa smo jih vse na smetišča spravili ...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je dvorjan napisal:

Par?

 

Kar preštej, kolikokrat šaltaš, ko se voziš po obali. 😃

 

Potem pa to preslikaj v mestni promet (že LJ bo dovolj, kaj šele kako drugo resno mesto) ali pa v poletno kolono na AC ...

 

Meni je jasno, da ima Mazda fantastične ročne menjalnike, ampak mi je jasno tudi, da je to preživeta tehnologija za današnje cajte. Saj tudi katodni televizorji prikazujejo barvno sliko, pa smo jih vse na smetišča spravili ...

Kaj pa če nekateri enostavno uživamo ob ročnem menjavanju? Ni lepšega, kot to, da preden se vključiš na recimo hitro cesto menjaš v drugo, nabiješ obrate kolikor si ti želiš in do hitrosti, ki jo ti določiš, nato šaltaš v tretjo, takoj četrto... In si zelo hiter... 😊

V bistvu sam kontroliraš , kako bo avto pospešil. Ti si šef avtu in ne on tebi. 😊

Ni zatonj ročni menjalnik hitrejši kot avtomatski. 😉

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Z vašo porabo nevem kolk obrate "nabijate" 🤣

 

p.s: tema je spet malo zašla, bi bilo fajn prestavit tole pod drugo temo ki je temu namenjena

Popravljeno od TiEn
  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Hvala 1

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 27 minutami je dvorjan napisal:

b) Tudi vzdrževanje je dražje.

- Uradno ni, saj ne potrebujejo vzdrževanja. 😃

- Šalo na stran: menjava olja v avt. menjalniku enkrat ali dvakrat v življenjski dobi vozila je bistveno cenejša od menjave sklopke, vztrajnika in olja v menjalniku pri ročnem menjalniku (sploh pri "hudonavorskih dizlih"). Da ne omenimo stroškov v primeru uporabnikov, ki hote ali nehote poslušajo sinhrone.

 

 

DSG se menjava na 60k km olje, torej če voziš dizla, je pri 200k km že dal 3 menjave skozi.

Poznam kaj nekaj ljudi, ki so jim na dvosklopčnih menjalnikih začele sklopke spuščat. To je rešila ponekod kalibracija. Samo to pogosto ni trajna rešitev. Menjava sklopk => boljše kr v Košake se v vrsto postavit....

Napisano
pred 40 minutami je dvorjan napisal:

Par?

 

Kar preštej, kolikokrat šaltaš, ko se voziš po obali. 😃

 

Potem pa to preslikaj v mestni promet (že LJ bo dovolj, kaj šele kako drugo resno mesto) ali pa v poletno kolono na AC ...

 

Meni je jasno, da ima Mazda fantastične ročne menjalnike, ampak mi je jasno tudi, da je to preživeta tehnologija za današnje cajte. Saj tudi katodni televizorji prikazujejo barvno sliko, pa smo jih vse na smetišča spravili ...

Klasika je klasika, kar se menjalnika tiče. Ročni je zakon. 

 

Tud pri sexu je tako ženska in digidagi kot pred 100 leti. 

Modernizacija je pa solo na baterije in avtomatik... 😇

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 51 minutami je TiEn napisal:

Z vašo porabo nevem kolk obrate "nabijate" 🤣

 

p.s: tema je spet malo zašla, bi bilo fajn prestavit tole pod drugo temo ki je temu namenjena

Sem tudi jaz mislil,da sem se izgubil,ko tole berem ravno pod temo CX-30......🤔 

Bo šef to uredil in dal pod avt.menjalnike......👍

Napisano
pred 5 urami je dvorjan napisal:

samo poglejte tistega "Lolija", ki mu ni uspelo speljati pred Jestom ...

No tole pa ni ravno najlepše , tudi ti si nekoč bil "LOLI" ali pa si se mogoče rodil z znanjem vožnje😡

pred 1 uro je FuManchu napisal:

A ni bil vmes še en možakar, ki je bil bivši mehanik pri F1 ekipi McLarna?

Ta je bil za "mravljico" Antom, Marc "Elvis" Priestly.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.