Skoči na vsebino

Chat is back ...

Ustvari kratki URL


dvorjan

Priporočeno sporočilo

Jaz ne vem, kaj imajo/te ljudje tako gonjo proti avtomatikom.

 

Razumem, 20 let nazaj so bili sranje. Danes pa so zelo dobri, nekateri celo odlični. In seveda za voznika in potnike skoraj brez izjeme boljši od ročnih - samo poglejte tistega "Lolija", ki mu ni uspelo speljati pred Jestom ...

 

Zagotovo sem že kdaj to zapisal, pa bom še enkrat (ali večkrat) ponovil. Noro se mi zdi, da človek ob trenutnem stanju tehnike odšteje za nov avtomobil 30 ali več tisočakov, potem mora pa še "šaltati na polento". Zakaj se potemtakem še električnemu pomiku stekel ne odrečete?!

 

 

  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je dvorjan napisal:

... ... ... ... ... Zakaj se potemtakem še električnemu pomiku stekel ne odrečete?!

 

 

 

Ker električni pomik stekel, za razliko od avtomatskega menjalnika, res dela. In res dela tako, kot bi voznik rad.

 

Ko dobim nekaj odgovorov v neki drugi temi, ti bom dokazal, o čem govorim. Zdaj pa v temo Tehnične težave --->

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Ameriki dosegajo športni avtomobili z ročnim menjalnikom do 20% večje cene. In so veliko bolj iskani. Ravno v"eraj sem na enem ameriškem forumu mazda miata prebral, da, se je tip odpravil 800 km daleč z avionom po nakup mazde mx5 le zato, ker je imela ročni menjalnik. Pa dražja je bila za 3000$😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Alex napisal:

V Ameriki dosegajo športni avtomobili z ročnim menjalnikom do 20% večje cene. In so veliko bolj iskani. Ravno v"eraj sem na enem ameriškem forumu mazda miata prebral, da, se je tip odpravil 800 km daleč z avionom po nakup mazde mx5 le zato, ker je imela ročni menjalnik. Pa dražja je bila za 3000$😊

 

Še tale možakar se starejšim avtomatikom izogiba. :) 

 

image.png

  • Všeč 3
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je dvorjan napisal:

samo poglejte tistega "Lolija", ki mu ni uspelo speljati pred Jestom ...

 

 

Tak je bolje, da se najprej navadi na rocni menjalnik... Ker ce bo delal izpit z avtomatskim, ima v vozniskem dovoljenju vpisano kodo (ne vem katero ze)... in potem lahko vozi samo vozila s samodejnim menjalnikom... 

  • Všeč 4
  • Začuden 1
  • Zmeden 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Jest napisal:

 

 

Tak je boilje, da se najprej navadi na rocni menjalnik... Ker ce bo delal izpit z avtomatskim, ima v vozniskem dovoljenju vpisano kodo (ne vem katero ze)... in potem lahko vozi samo vozila s samodejnim menjalnikom... 

V tem ne vidim nobene težave.

Čez 10 let bo 95 % vozil imelo samo še avtomatike, čez 12 pa vsa (električni avtomobili.press). 😃

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

7 minutes ago, Jest said:

 

 

Tak je bolje, da se najprej navadi na rocni menjalnik... Ker ce bo delal izpit z avtomatskim, ima v vozniskem dovoljenju vpisano kodo (ne vem katero ze)... in potem lahko vozi samo vozila s samodejnim menjalnikom... 

A to v sloveniji?

Pa res :)

image.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Še tale možakar se starejšim avtomatikom izogiba. :) 

 

image.png

Ta je pa legenda 🙂  Vedno rad pogledam njegove oddaje 😉 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem - mogoče je pa mal mahnjena na mravljice (Ant Anstead)?

 

So mi bile pa starejše serije z Edd-om nekoliko bolj všeč, ker je model pokazal nekoliko več trikov in zanimivih prijemov kako se lotiš določenega popravila. Čeprav dame bodo verjetno rekle glih kontra.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Boss napisal:

Ne vem - mogoče je pa mal mahnjena na mravljice (Ant Anstead)?

 

So mi bile pa starejše serije z Edd-om nekoliko bolj všeč, ker je model pokazal nekoliko več trikov in zanimivih prijemov kako se lotiš določenega popravila. Čeprav dame bodo verjetno rekle glih kontra.

A ni bil vmes še en možakar, ki je bil bivši mehanik pri F1 ekipi McLarna?

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je dvorjan napisal:

Jaz ne vem, kaj imajo/te ljudje tako gonjo proti avtomatikom.

Razumem, 20 let nazaj so bili sranje. Danes pa so zelo dobri, nekateri celo odlični. In seveda za voznika in potnike skoraj brez izjeme boljši od ročnih - samo poglejte tistega "Lolija", ki mu ni uspelo speljati pred Jestom ...

Zagotovo sem že kdaj to zapisal, pa bom še enkrat (ali večkrat) ponovil. Noro se mi zdi, da človek ob trenutnem stanju tehnike odšteje za nov avtomobil 30 ali več tisočakov, potem mora pa še "šaltati na polento". Zakaj se potemtakem še električnemu pomiku stekel ne odrečete?!

 

Narobe razumeš, to ni gonja proti avtomatikom, čeprav zna biti proti tem starejšim s pretvornikom navora, kmalu dejansko bit, saj so preveč potratni napram drugim rešitvam.

 

V glavnem, avtomatik je pač dražji za nakup, načeloma v večinio priomerov še vedno bolj potrošen pri porabi goriva in tudi vzdrževanje je dražje, da v primeru okvare raje ne pišem. Mogoče so to najbolj pomembni vzroki.

 

Kot drugo pa, tudi sam vozim službene avtomatike, električarje in na poti domov sem prav vesel, da sem spet na ročnem menjalniku. Tko da, men so vsi cool, vsak po svoje in noben zanič.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss: Ne vem, če to v praksi drži.

 

Poglejmo zakaj - moje razbijanje mitov:

a) So preveč potratni napram ročnim menjalnikom?

- V idealnih/tovarniških pogojih. V praksi je zelo majhna razlika, saj niso vsi "top vozniki". Marsikdo ima z ročnim menjalnikom višjo porabo od enakovrednega avtomatika, ker rad posluša motor. Ali pa nima posluha.

- Pri dvosklopčnih pa to že v izhodišču ne drži, saj so bolj učinkoviti pri prestavljanju od povprečnega voznika.

 

b) Tudi vzdrževanje je dražje.

- Uradno ni, saj ne potrebujejo vzdrževanja. 😃

- Šalo na stran: menjava olja v avt. menjalniku enkrat ali dvakrat v življenjski dobi vozila je bistveno cenejša od menjave sklopke, vztrajnika in olja v menjalniku pri ročnem menjalniku (sploh pri "hudonavorskih dizlih"). Da ne omenimo stroškov v primeru uporabnikov, ki hote ali nehote poslušajo sinhrone.

 

c) V glavnem, avtomatik je pač dražji za nakup.

- Ja, je. Logično. Udobje stane. Se pa dolgoročno zagotovo splača. Si bolj spočit v vožnji itd.

 

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ni všeč 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Te legendarne oddaje navdušeno gleda še moja žena. 😂 Ni mi čisto jasno zakaj? 😃

 

image.png

Tudi moja. Neverjetno. Najbolj ji je bila všeč oddaja, ko so kupili in popravili porsche 911 cabrio. 

pred 4 minutami je dvorjan napisal:

@Boss: Ne vem, če to v praksi drži.

 

Poglejmo zakaj - moje razbijanje mitov:

a) So preveč potratni napram ročnim menjalnikom?

- V idealnih/tovarniških pogojih. V praksi je zelo majhna razlika, saj niso vsi "top vozniki". Marsikdo ima z ročnim menjalnikom višjo porabo od enakovrednega avtomatika, ker rad posluša motor. Ali pa nima posluha.

- Pri dvosklopčnih pa to že v izhodišču ne drži, saj so bolj učinkoviti pri prestavljanju od povprečnega voznika.

 

b) Tudi vzdrževanje je dražje.

- Uradno ni, saj ne potrebujejo vzdrževanja. 😃

- Šalo na stran: menjava olja v avt. menjalniku enkrat ali dvakrat v življenjski dobi vozila je bistveno cenejša od menjave sklopke, vztrajnika in olja v menjalniku pri ročnem menjalniku (sploh pri "hudonavorskih dizlih"). Da ne omenimo stroškov v primeru uporabnikov, ki hote ali nehote poslušajo sinhrone.

 

c) V glavnem, avtomatik je pač dražji za nakup.

- Ja, je. Logično. Udobje stane. Se pa dolgoročno zagotovo splača. Si bolj spočit v vožnji itd.

 

Udobje stane? A te tistih par menjavanj v eni vožnji na par sto kilometrov utrudi?🤔🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Alex napisal:

Udobje stane? A te tistih par menjavanj v eni vožnji na par sto kilometrov utrudi?🤔🤔

Par?

 

Kar preštej, kolikokrat šaltaš, ko se voziš po obali. 😃

 

Potem pa to preslikaj v mestni promet (že LJ bo dovolj, kaj šele kako drugo resno mesto) ali pa v poletno kolono na AC ...

 

Meni je jasno, da ima Mazda fantastične ročne menjalnike, ampak mi je jasno tudi, da je to preživeta tehnologija za današnje cajte. Saj tudi katodni televizorji prikazujejo barvno sliko, pa smo jih vse na smetišča spravili ...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je dvorjan napisal:

Par?

 

Kar preštej, kolikokrat šaltaš, ko se voziš po obali. 😃

 

Potem pa to preslikaj v mestni promet (že LJ bo dovolj, kaj šele kako drugo resno mesto) ali pa v poletno kolono na AC ...

 

Meni je jasno, da ima Mazda fantastične ročne menjalnike, ampak mi je jasno tudi, da je to preživeta tehnologija za današnje cajte. Saj tudi katodni televizorji prikazujejo barvno sliko, pa smo jih vse na smetišča spravili ...

Kaj pa če nekateri enostavno uživamo ob ročnem menjavanju? Ni lepšega, kot to, da preden se vključiš na recimo hitro cesto menjaš v drugo, nabiješ obrate kolikor si ti želiš in do hitrosti, ki jo ti določiš, nato šaltaš v tretjo, takoj četrto... In si zelo hiter... 😊

V bistvu sam kontroliraš , kako bo avto pospešil. Ti si šef avtu in ne on tebi. 😊

Ni zatonj ročni menjalnik hitrejši kot avtomatski. 😉

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z vašo porabo nevem kolk obrate "nabijate" 🤣

 

p.s: tema je spet malo zašla, bi bilo fajn prestavit tole pod drugo temo ki je temu namenjena

Popravljeno od TiEn
  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Hvala 1

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 27 minutami je dvorjan napisal:

b) Tudi vzdrževanje je dražje.

- Uradno ni, saj ne potrebujejo vzdrževanja. 😃

- Šalo na stran: menjava olja v avt. menjalniku enkrat ali dvakrat v življenjski dobi vozila je bistveno cenejša od menjave sklopke, vztrajnika in olja v menjalniku pri ročnem menjalniku (sploh pri "hudonavorskih dizlih"). Da ne omenimo stroškov v primeru uporabnikov, ki hote ali nehote poslušajo sinhrone.

 

 

DSG se menjava na 60k km olje, torej če voziš dizla, je pri 200k km že dal 3 menjave skozi.

Poznam kaj nekaj ljudi, ki so jim na dvosklopčnih menjalnikih začele sklopke spuščat. To je rešila ponekod kalibracija. Samo to pogosto ni trajna rešitev. Menjava sklopk => boljše kr v Košake se v vrsto postavit....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je dvorjan napisal:

Par?

 

Kar preštej, kolikokrat šaltaš, ko se voziš po obali. 😃

 

Potem pa to preslikaj v mestni promet (že LJ bo dovolj, kaj šele kako drugo resno mesto) ali pa v poletno kolono na AC ...

 

Meni je jasno, da ima Mazda fantastične ročne menjalnike, ampak mi je jasno tudi, da je to preživeta tehnologija za današnje cajte. Saj tudi katodni televizorji prikazujejo barvno sliko, pa smo jih vse na smetišča spravili ...

Klasika je klasika, kar se menjalnika tiče. Ročni je zakon. 

 

Tud pri sexu je tako ženska in digidagi kot pred 100 leti. 

Modernizacija je pa solo na baterije in avtomatik... 😇

  • Všeč 2
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je TiEn napisal:

Z vašo porabo nevem kolk obrate "nabijate" 🤣

 

p.s: tema je spet malo zašla, bi bilo fajn prestavit tole pod drugo temo ki je temu namenjena

Sem tudi jaz mislil,da sem se izgubil,ko tole berem ravno pod temo CX-30......🤔 

Bo šef to uredil in dal pod avt.menjalnike......👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je dvorjan napisal:

samo poglejte tistega "Lolija", ki mu ni uspelo speljati pred Jestom ...

No tole pa ni ravno najlepše , tudi ti si nekoč bil "LOLI" ali pa si se mogoče rodil z znanjem vožnje😡

pred 1 uro je FuManchu napisal:

A ni bil vmes še en možakar, ki je bil bivši mehanik pri F1 ekipi McLarna?

Ta je bil za "mravljico" Antom, Marc "Elvis" Priestly.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez skrbi, ne bo ga k nam. Vonderlajna ne pusti.
    • Imam občutek, da bomo našo BTjko vozili do konca, potem jo pa generalno obnovili in vozili naprej. Ker tole...  Prej bo elektično vozilo v garaži kot pa tale ropotija... To je samo za avtoceste. Že makadami znajo biti problem. Da bi pa s temu vlekel dve prikolici po teh naših vlakah - ne, to ni vozilo za delat, to je vozilo za pederisanje... Že mobitel, ki ima "zaslon na dotik", je ves spraskan od žaganja, betona, prahu, ... ..., zraven pa še fino namaščen od olj (takšnih in drugačnih)... Da po delu v gozdu ali pa po betoniranju doma s prsti potegnem po tistem ekrančku... Sedeži pa tudi ta pravi, da se v starih šihtnih hlačah usedem noter... Ja, saj so ga slikali v gozdu in v nekem potočku. Za eno sliko to še gre, da se pa odpelje v en pravi gozd, me pa zanima, kako bi se končalo... In, kolikor vidim, je avtomatik. Glej, ne bom kaj več niti pisal, raje prepustim besedo na primer @scania, ki se na avtomatske menjalnike bolj spozna. Naj on napiše, kako avtomatski menjalnik reagira na vožnjo po globokih blatnih lužah, ko skozi oddušnik pride vanj muljnata voda. Že za ročnega to ni preveč zdravo in se priporoča menjava olja na vsakih 120.000 km. Kako pa avtomatski menjalnik dela, če je v njem kak literček muljnate vode?    Torej je to draga igračka za pederisanje po mestu, ne pa delovni stroj za kmete s hribov doma...   Dodam samo še to: v Avstraliji je cena od 50.000$ na gor... 
    • moja izkušnja, ker sem imel sedaj v zadnjih 2 mesecih nekaj voženj s temi elektro sodobnimi karkoli že :)..... - kolega je nabavil (je v penziji sedaj, in doma ima sončno elektrano in ga polni pač doma, brez potrebe kako hitro....) za domačo rabo in vožnjo do 100km ter za po vasi za po kruh rabljenega bmw i3 (cca.5let).....razen ko sva se peljala po AC in sem ga vprašal a to kaj gre in je pritisnil gas se nekam premakne, noter dolgočasen avto, sicer glede na zunanjo velikost zanimivo prostoren, ampak nekako avto brez duše, in se smešno zgleda s temi ozkimi gumami, za daljše vožnje si je pa kupil novega hyundai tuscona dizla - drugi kolega se je nekaj napalil na volvota xc30 in je vzel na testno vožnjo tistega z dual motorjem, ki ima nekih brutalnih 480km in pospešek 3,5 do 100 :), sva se malo vozjakala okrog....ok zanimiva izušnja, sicer bi bil bolj za na kako dirkališče....avto stane mislim da cca.48k€ in ga ne bi nikoli kupil....notri je narejen iz reciklirane plastike (wtf), ko sem malo preverlajl to plastiko in predale sem se ustrašil da bom kaj zlomil....v glavnem kitajski crap znotraj, zunaj še zgleda (mi je vizualno ok), ampak takega avta za 48k ne bi kupil.....kar se tiče posepeškov je pa to itak "neuporabno" in nesmiselno, ker niti ni filling, da se počitiš kot v vesoljski kapsuli, enostavno občutek pri takih pospeških nekako ni normalen, da bi to stalno počel...ja pa notri je čisto vse digitalizirano, niti enega (1) gumba, vse na tablici, ki je kot da bi imel 14inčni laptop obrnjen pokonci....meni osebno groza. - zadnjič pa je prišel en sodelavec in sva šla na malico ter je uletel s tistim jajcem od smart for two, po LJ obvoznici sva bila konkurenčna kamionom z 95km/h, bolj varno se počutim če grem s kolesom ali peš.... - jaz bom še nekaj časa ostal na klasiki  
    • Res je. Tega sem si zapomnil po   "junaški", hitri vožnji. Tudi v klancih je bil presneto hiter. 
    • Tudi te naše prvovgradne Bridgestonke na cx30 so en polom od gum. Po dveh letih in prevoženih 35000 km so fuč.  Sploh si ne upam več vozit v dežju, ker spredaj ne drži nič in nos beži takoj ven. Spomladi gredo gor nove Conti 7.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.