Skoči na vsebino

Chat is back ...

Ustvari kratki URL


dvorjan

Priporočeno sporočilo

Jaz ne vem, kaj imajo/te ljudje tako gonjo proti avtomatikom.

 

Razumem, 20 let nazaj so bili sranje. Danes pa so zelo dobri, nekateri celo odlični. In seveda za voznika in potnike skoraj brez izjeme boljši od ročnih - samo poglejte tistega "Lolija", ki mu ni uspelo speljati pred Jestom ...

 

Zagotovo sem že kdaj to zapisal, pa bom še enkrat (ali večkrat) ponovil. Noro se mi zdi, da človek ob trenutnem stanju tehnike odšteje za nov avtomobil 30 ali več tisočakov, potem mora pa še "šaltati na polento". Zakaj se potemtakem še električnemu pomiku stekel ne odrečete?!

 

 

  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je dvorjan napisal:

... ... ... ... ... Zakaj se potemtakem še električnemu pomiku stekel ne odrečete?!

 

 

 

Ker električni pomik stekel, za razliko od avtomatskega menjalnika, res dela. In res dela tako, kot bi voznik rad.

 

Ko dobim nekaj odgovorov v neki drugi temi, ti bom dokazal, o čem govorim. Zdaj pa v temo Tehnične težave --->

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Ameriki dosegajo športni avtomobili z ročnim menjalnikom do 20% večje cene. In so veliko bolj iskani. Ravno v"eraj sem na enem ameriškem forumu mazda miata prebral, da, se je tip odpravil 800 km daleč z avionom po nakup mazde mx5 le zato, ker je imela ročni menjalnik. Pa dražja je bila za 3000$😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Alex napisal:

V Ameriki dosegajo športni avtomobili z ročnim menjalnikom do 20% večje cene. In so veliko bolj iskani. Ravno v"eraj sem na enem ameriškem forumu mazda miata prebral, da, se je tip odpravil 800 km daleč z avionom po nakup mazde mx5 le zato, ker je imela ročni menjalnik. Pa dražja je bila za 3000$😊

 

Še tale možakar se starejšim avtomatikom izogiba. :) 

 

image.png

  • Všeč 3
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je dvorjan napisal:

samo poglejte tistega "Lolija", ki mu ni uspelo speljati pred Jestom ...

 

 

Tak je bolje, da se najprej navadi na rocni menjalnik... Ker ce bo delal izpit z avtomatskim, ima v vozniskem dovoljenju vpisano kodo (ne vem katero ze)... in potem lahko vozi samo vozila s samodejnim menjalnikom... 

  • Všeč 4
  • Začuden 1
  • Zmeden 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Jest napisal:

 

 

Tak je boilje, da se najprej navadi na rocni menjalnik... Ker ce bo delal izpit z avtomatskim, ima v vozniskem dovoljenju vpisano kodo (ne vem katero ze)... in potem lahko vozi samo vozila s samodejnim menjalnikom... 

V tem ne vidim nobene težave.

Čez 10 let bo 95 % vozil imelo samo še avtomatike, čez 12 pa vsa (električni avtomobili.press). 😃

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

7 minutes ago, Jest said:

 

 

Tak je bolje, da se najprej navadi na rocni menjalnik... Ker ce bo delal izpit z avtomatskim, ima v vozniskem dovoljenju vpisano kodo (ne vem katero ze)... in potem lahko vozi samo vozila s samodejnim menjalnikom... 

A to v sloveniji?

Pa res :)

image.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Še tale možakar se starejšim avtomatikom izogiba. :) 

 

image.png

Ta je pa legenda 🙂  Vedno rad pogledam njegove oddaje 😉 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem - mogoče je pa mal mahnjena na mravljice (Ant Anstead)?

 

So mi bile pa starejše serije z Edd-om nekoliko bolj všeč, ker je model pokazal nekoliko več trikov in zanimivih prijemov kako se lotiš določenega popravila. Čeprav dame bodo verjetno rekle glih kontra.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Boss napisal:

Ne vem - mogoče je pa mal mahnjena na mravljice (Ant Anstead)?

 

So mi bile pa starejše serije z Edd-om nekoliko bolj všeč, ker je model pokazal nekoliko več trikov in zanimivih prijemov kako se lotiš določenega popravila. Čeprav dame bodo verjetno rekle glih kontra.

A ni bil vmes še en možakar, ki je bil bivši mehanik pri F1 ekipi McLarna?

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je dvorjan napisal:

Jaz ne vem, kaj imajo/te ljudje tako gonjo proti avtomatikom.

Razumem, 20 let nazaj so bili sranje. Danes pa so zelo dobri, nekateri celo odlični. In seveda za voznika in potnike skoraj brez izjeme boljši od ročnih - samo poglejte tistega "Lolija", ki mu ni uspelo speljati pred Jestom ...

Zagotovo sem že kdaj to zapisal, pa bom še enkrat (ali večkrat) ponovil. Noro se mi zdi, da človek ob trenutnem stanju tehnike odšteje za nov avtomobil 30 ali več tisočakov, potem mora pa še "šaltati na polento". Zakaj se potemtakem še električnemu pomiku stekel ne odrečete?!

 

Narobe razumeš, to ni gonja proti avtomatikom, čeprav zna biti proti tem starejšim s pretvornikom navora, kmalu dejansko bit, saj so preveč potratni napram drugim rešitvam.

 

V glavnem, avtomatik je pač dražji za nakup, načeloma v večinio priomerov še vedno bolj potrošen pri porabi goriva in tudi vzdrževanje je dražje, da v primeru okvare raje ne pišem. Mogoče so to najbolj pomembni vzroki.

 

Kot drugo pa, tudi sam vozim službene avtomatike, električarje in na poti domov sem prav vesel, da sem spet na ročnem menjalniku. Tko da, men so vsi cool, vsak po svoje in noben zanič.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss: Ne vem, če to v praksi drži.

 

Poglejmo zakaj - moje razbijanje mitov:

a) So preveč potratni napram ročnim menjalnikom?

- V idealnih/tovarniških pogojih. V praksi je zelo majhna razlika, saj niso vsi "top vozniki". Marsikdo ima z ročnim menjalnikom višjo porabo od enakovrednega avtomatika, ker rad posluša motor. Ali pa nima posluha.

- Pri dvosklopčnih pa to že v izhodišču ne drži, saj so bolj učinkoviti pri prestavljanju od povprečnega voznika.

 

b) Tudi vzdrževanje je dražje.

- Uradno ni, saj ne potrebujejo vzdrževanja. 😃

- Šalo na stran: menjava olja v avt. menjalniku enkrat ali dvakrat v življenjski dobi vozila je bistveno cenejša od menjave sklopke, vztrajnika in olja v menjalniku pri ročnem menjalniku (sploh pri "hudonavorskih dizlih"). Da ne omenimo stroškov v primeru uporabnikov, ki hote ali nehote poslušajo sinhrone.

 

c) V glavnem, avtomatik je pač dražji za nakup.

- Ja, je. Logično. Udobje stane. Se pa dolgoročno zagotovo splača. Si bolj spočit v vožnji itd.

 

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ni všeč 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Te legendarne oddaje navdušeno gleda še moja žena. 😂 Ni mi čisto jasno zakaj? 😃

 

image.png

Tudi moja. Neverjetno. Najbolj ji je bila všeč oddaja, ko so kupili in popravili porsche 911 cabrio. 

pred 4 minutami je dvorjan napisal:

@Boss: Ne vem, če to v praksi drži.

 

Poglejmo zakaj - moje razbijanje mitov:

a) So preveč potratni napram ročnim menjalnikom?

- V idealnih/tovarniških pogojih. V praksi je zelo majhna razlika, saj niso vsi "top vozniki". Marsikdo ima z ročnim menjalnikom višjo porabo od enakovrednega avtomatika, ker rad posluša motor. Ali pa nima posluha.

- Pri dvosklopčnih pa to že v izhodišču ne drži, saj so bolj učinkoviti pri prestavljanju od povprečnega voznika.

 

b) Tudi vzdrževanje je dražje.

- Uradno ni, saj ne potrebujejo vzdrževanja. 😃

- Šalo na stran: menjava olja v avt. menjalniku enkrat ali dvakrat v življenjski dobi vozila je bistveno cenejša od menjave sklopke, vztrajnika in olja v menjalniku pri ročnem menjalniku (sploh pri "hudonavorskih dizlih"). Da ne omenimo stroškov v primeru uporabnikov, ki hote ali nehote poslušajo sinhrone.

 

c) V glavnem, avtomatik je pač dražji za nakup.

- Ja, je. Logično. Udobje stane. Se pa dolgoročno zagotovo splača. Si bolj spočit v vožnji itd.

 

Udobje stane? A te tistih par menjavanj v eni vožnji na par sto kilometrov utrudi?🤔🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Alex napisal:

Udobje stane? A te tistih par menjavanj v eni vožnji na par sto kilometrov utrudi?🤔🤔

Par?

 

Kar preštej, kolikokrat šaltaš, ko se voziš po obali. 😃

 

Potem pa to preslikaj v mestni promet (že LJ bo dovolj, kaj šele kako drugo resno mesto) ali pa v poletno kolono na AC ...

 

Meni je jasno, da ima Mazda fantastične ročne menjalnike, ampak mi je jasno tudi, da je to preživeta tehnologija za današnje cajte. Saj tudi katodni televizorji prikazujejo barvno sliko, pa smo jih vse na smetišča spravili ...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je dvorjan napisal:

Par?

 

Kar preštej, kolikokrat šaltaš, ko se voziš po obali. 😃

 

Potem pa to preslikaj v mestni promet (že LJ bo dovolj, kaj šele kako drugo resno mesto) ali pa v poletno kolono na AC ...

 

Meni je jasno, da ima Mazda fantastične ročne menjalnike, ampak mi je jasno tudi, da je to preživeta tehnologija za današnje cajte. Saj tudi katodni televizorji prikazujejo barvno sliko, pa smo jih vse na smetišča spravili ...

Kaj pa če nekateri enostavno uživamo ob ročnem menjavanju? Ni lepšega, kot to, da preden se vključiš na recimo hitro cesto menjaš v drugo, nabiješ obrate kolikor si ti želiš in do hitrosti, ki jo ti določiš, nato šaltaš v tretjo, takoj četrto... In si zelo hiter... 😊

V bistvu sam kontroliraš , kako bo avto pospešil. Ti si šef avtu in ne on tebi. 😊

Ni zatonj ročni menjalnik hitrejši kot avtomatski. 😉

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z vašo porabo nevem kolk obrate "nabijate" 🤣

 

p.s: tema je spet malo zašla, bi bilo fajn prestavit tole pod drugo temo ki je temu namenjena

Popravljeno od TiEn
  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Hvala 1

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 27 minutami je dvorjan napisal:

b) Tudi vzdrževanje je dražje.

- Uradno ni, saj ne potrebujejo vzdrževanja. 😃

- Šalo na stran: menjava olja v avt. menjalniku enkrat ali dvakrat v življenjski dobi vozila je bistveno cenejša od menjave sklopke, vztrajnika in olja v menjalniku pri ročnem menjalniku (sploh pri "hudonavorskih dizlih"). Da ne omenimo stroškov v primeru uporabnikov, ki hote ali nehote poslušajo sinhrone.

 

 

DSG se menjava na 60k km olje, torej če voziš dizla, je pri 200k km že dal 3 menjave skozi.

Poznam kaj nekaj ljudi, ki so jim na dvosklopčnih menjalnikih začele sklopke spuščat. To je rešila ponekod kalibracija. Samo to pogosto ni trajna rešitev. Menjava sklopk => boljše kr v Košake se v vrsto postavit....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je dvorjan napisal:

Par?

 

Kar preštej, kolikokrat šaltaš, ko se voziš po obali. 😃

 

Potem pa to preslikaj v mestni promet (že LJ bo dovolj, kaj šele kako drugo resno mesto) ali pa v poletno kolono na AC ...

 

Meni je jasno, da ima Mazda fantastične ročne menjalnike, ampak mi je jasno tudi, da je to preživeta tehnologija za današnje cajte. Saj tudi katodni televizorji prikazujejo barvno sliko, pa smo jih vse na smetišča spravili ...

Klasika je klasika, kar se menjalnika tiče. Ročni je zakon. 

 

Tud pri sexu je tako ženska in digidagi kot pred 100 leti. 

Modernizacija je pa solo na baterije in avtomatik... 😇

  • Všeč 2
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je TiEn napisal:

Z vašo porabo nevem kolk obrate "nabijate" 🤣

 

p.s: tema je spet malo zašla, bi bilo fajn prestavit tole pod drugo temo ki je temu namenjena

Sem tudi jaz mislil,da sem se izgubil,ko tole berem ravno pod temo CX-30......🤔 

Bo šef to uredil in dal pod avt.menjalnike......👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je dvorjan napisal:

samo poglejte tistega "Lolija", ki mu ni uspelo speljati pred Jestom ...

No tole pa ni ravno najlepše , tudi ti si nekoč bil "LOLI" ali pa si se mogoče rodil z znanjem vožnje😡

pred 1 uro je FuManchu napisal:

A ni bil vmes še en možakar, ki je bil bivši mehanik pri F1 ekipi McLarna?

Ta je bil za "mravljico" Antom, Marc "Elvis" Priestly.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.   Hvala za nasvete, uporabno za naprej.
    • Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.   Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP.    Najprej minusi;   Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.   Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.   Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je v celem avtu zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). V voznikovem senčniku ni ogledala, v sopotnikovem je neosvetljen. Xsara je bila pač pred časom.   Plusi: Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).   Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .   Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.   Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.   Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.   ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).   Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).   Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.   Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo.    Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.   Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš. Z enim premikom ročice pa smerniki utrionejo 5x in ne zgolj 3x 😂
    • Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍
    • Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.