Skoči na vsebino

Stara tehnika (Hi-Fi, računalniki, elektronika,...)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pravkar je etcho napisal:

Danes je bilo na sejmu tudi ogromno starih hi-fi komponent. Sigurno bi našel enak model.

Verjamem. Samo je prišel čas za kaj bolj modernega z boljšim zvokom. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 13 urami je Alex napisal:

Dokončno mi je crknil odlični CD player Marantz CD 63 Special edition. Kupil sem ga v devetdesetih in je odlično služil. 

Tako, da je prišel čas, da nabavim novega. Sem gledal malo cene in so dan danes res poceni proti takratnim cenam.Spomnim se, da sem leta 93 dal  zanj v Trstu 750000 lir. Lahko si prestavljate, koliko denarja je takrat to bilo. Danes sem naročil novega in sicer tega:

 

https://sonusart.si/marantz-cd6007-cd-predvajalnik.html#color=157

 

Upam, da bo dobro služil tudi ta še toliko let. 

Čestitam😃👍

 

63ka je bila zelo popularna...a si imel kot pišeš SE,ali Ken Ishiwata edicijo?

Ker SE je bil dejansko boljši od navadne verzije...Ken Ishiwata pa je hila bolj za "cvenk nabirati"...v primerkavi z SE verzijo je imela le dva ali stiri ...se ne spomnim točno🤔..."boljše" (domnevno boljše) kondenzatorje v izhodmi stopnji analognega izhoda...o ceni pa mislim,da ne rabim omenjati,da je bila pribita do konca...

 

Jaz sem takrat ...mislim,da leta 92...kupil svoj prvi CD-player Sony CDP-791 v USA je bil identičen  kot model CDP-111ES (vstopni že ES klase).

In še danes dela...le gumico predalčka sem moral zamenjati...in imam na rezervi celo en nov laser-modul😃...ziher je ziher😄

 

Sem pa trenutno tudi v planih ene investcije...da vidim,kako bo z financami itd...ne vem,če mi rata "zriniti skozi",k ne bo poceni😟...a več o tem,ko bo zadeva zrela...mogoče čez kake 2-3 mesce🙄

Če rata,bo seveda sledil prispevek😉 

 

@Alex...če se ti bo dalo,ko bo dovolj zrelo,napiši kaj,kako igra,kaj se ti dopade,kaj ne itd...

Meni normalno to,kar danes dobiš gre na živce,če melje in melje🤨,preden začne predvajati...takrat v zlatih 90' ih....sekunda,dve in je že igralo😃

Popravljeno od skritikrt
Napisano

Imel sem Se varianto. Res je, takrat je bila to top zadeva- za tisti denar seveda, imel je izredno muzikalen, "mehek" zvok. Upam, da bo ta nov vsaj približno tako dober. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Upam, da bo ta nov vsaj približno tako dober

Če ne...pa daš zunanji DAC in rešeno👍..saj ima opt. in coax. dig. izhod😃

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Verjetno tale >>  MAZDA | Mazda MX3 MAGLEV MAZDAMX3EV.WORDPRESS.COM To je moj avto – Mazda MX-3 V6. Sem 32 letni strojni inženir. Delam v Slovenski vojski, kot letalski inženir. Na tej strani bom predstavil predelavo 20let starega športnega avta na...  
    • Daleč od tega, da bi bil poznavalec EV trga in proizvodnje oz. nasploh avtomobilizma, ampak tole (prekopirano iz neta iz enega članka) za moje pojme kar realen zapis trenutnega dogajanja na tem področju.... **** Trenutno se v Šanghaju odvija avtomobilski sejem - spektakel za vsakega avtomobilskega fana. Medtem, ko se EU- in ZDA proizvajalci ukvarjajo kako izdelati negorljive baterije, ki jih bo moč napolniti v manj, kot v 30 min, Kitajci predstavljajo avtomobile, ki so ob enem tudi helikopterji in e-avtomobile s 1.000 km dometa, negorljivimi baterijami, ki se napolnijo v 5 minutah. Ja. Prehiteli so nas. Močno. Vendar pozor! Pri mnogih novinarjih opažam, da ne razumejo poante, še manj pa ozadja, zato bom malo bolj podrobno razložil situacijo. 1.) EU in Kitajske ni moč primerjati! a.) Kitajska razpolaga z 88 % vseh resursov za proizvodnjo e-baterije, logično, da bodo zato lahko proizvajali mnogo cenejše in da bodo najboljšo/najnovejšo tehnologijo obdržali zase b.) Kitajska ponuja močne subvencije in olajšave pri nakupu e-avta. Do decembra 2025 so vsi oproščeni 10 % davka, poleg tega dobijo od 2.000-4.000 dolarjev subvencije/e-avto c.) Cena kwh elektrike na Kitajskem v domačem gospodinstvu je 7 centov/kwh, na javnih polnilnicah pa v povprečju 5 centov (!), v bolj urbanih okolicah in ob določenih urah (recimo Šanghai) 26 centov č.) Kitajska vozila so v povprečju 50% cenejša od ekvivalentnih naših vozil pri nam v Evropi d.) Povprečni strošek delovne ure: Na Kitajskem se povprečne urne postavke v avtomobilski industriji gibljejo med 66 in 90 kitajskimi juani (CNY) na uro. To je približno 9–10 evrov, odvisno od trenutnega menjalnega tečaja. V bolj razvitih mestih, kot sta Šanghaj in Shenzhen, so lahko urne postavke višje zaradi večjega povpraševanja po usposobljenem delu. Vendar pa so te razlike še vedno manjše v primerjavi z zahodnimi državami. V Nemčiji so urne postavke v avtomobilski industriji bistveno višje. Povprečna bruto urna postavka za proizvodne delavce je bila decembra 2024 približno 44,15 EUR. Za primerjavo, pri Volkswagnu so skupni stroški dela v Nemčiji znašali okoli 62 EUR na uro v letu 2023, kar vključuje tudi administrativne in razvojne delavce. 2.) Kot je povedal zadnjič znan nemški politik, bi EU morala ostati pri tem v čemer je bila vedno absolutno najboljša na svetu in to je izdelava ICE. Seveda bi to preverjeno tehnologijo še bolj izpopolnjevala, ampak že danes, če kupite avto, ki ima že euro6e normo, ste kupili ICE, ki ima zanemarljivi co2 izpust in namesto, da se EU cirkusantje še naprej ukvarjajo z izpustom avtomobilov (pri čemer 50 križark v EU izpusti več co2, kot vsi avti v EU), naj se EU in svet raje prične ukvarjati s pravimi onesnaževalci: gradbena in vojaška industrija. Avtoindustrija pa bo že znala še dodatno znižati odtis (npr Porsche testira svoj e-fuel, sintetično gorivo, Japonci testirajo nove načine vodikove celice, ki bodo varnejši in mnogo bolj ugodni itd.) EU proizvajalci so pred 20 leti odpirali svoje tovarne na Kitajskem. Čisto samo zaradi pohlepa, ker so tako dobili ultra poceni delovno silo. Kitajci so bili tiho in se učili. Sedaj prihajajo računi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.