Skoči na vsebino

Mazda6 CD150 AT Attraction

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je MazdaBoy napisal:

Pa niste to sami šli gor? 😮

Sem hotel it sam gor na začetku. Sem tudi že sam kontaktiral prodajalca, se zmenil za ceno, skratka vse. Problem je bil, ker je bil moj avto na skrajnem severu Nemčije (1300 km do tam), in ko sem preračunali vse potne stroške do gor (vlak ali letalo) +spanje se mi ni dalo več ubadati s tem. Itak bi plačilo potekalo tako, kot je-preko banke. V kešu lahko plačaš le do 10000€. In kot sem že enkrat napisal, transakcija iz moje banke do prodajalca  je trajala od petka do torka. 🙄 Takrat sem se zafrkaval, da če bi z biciklom gor nesel denar bi prišel prej. Pa tudi mudilo se mi ni tako zelo. Tako, da naslednjega bom  vsekakor sam uvozil, s tem, da mora bit nekje  razumno blizu v Nemčiji. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 26 minutami je Evgen napisal:

Hvala glih danes kupil golf 7.

Evgen super. 👍 Prilimaj kakšno slikico in varno vožnjo s čim manj servisiranja.

Pa še kaj se javi. 🙂

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 57 minutami je Evgen napisal:

Hvala glih danes kupil golf 7.

To pa je presenečenje. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Evgen napisal:

Hvala glih danes kupil golf 7.

Moje sožalje 😥

  • Všeč 2
  • Haha 5

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pravkar je dvorjan napisal:

Hud zasuk. 😃 Iz D segmenta v C.

Ali drugače povedano, iz dobrega avta v "ljudsko vozilo" z obilo plastike v notranjosti. 😉

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 6 minutami je dvorjan napisal:

Pa Mazdo 3 (ki je razred Golfa) bi bistveno lažje dobil bencinarko in z manj kilometri. 😃

Pa veliko lepši in bolj kvaliteten avto. 

In tudi mazde  nima prav vsak kmet. 

  • Haha 1
  • Začuden 2

 

 

Napisano
Pravkar je MazdaBoy napisal:

Pa sej ni tolk slab golf, al kaj. Če ne jih ne bi prodali toliko 🙂

 

@Evgen velik varnih km.

Toliko je dober in pogost, kot je krama v prodajalnah ike-je.

  • Haha 2
  • Začuden 1

 

 

Napisano

Če ne druzga, poleg koles vsaj ena stvar, ki ni čist kvadratna v teh avtih 😁

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Da nebi ustvarjal nove teme bom kar tukaj vprašal za nasvet.

 

Do sedaj sem slabih 7 let vozil mazdo 6, limuzina, letnik 2006, bencin/LPG, 150KM in z njo sem načeloma zadovoljen. Z zelo malo stroški je oddelala že skoraj 400kkm od tega 230kkm pri meni. Zaradi količine kilometrov ki jih naredim in potrebe po karavanu je padla odločitev po nakupu drugega avta 

 

Ker sem s staro Mazdo super zadovoljen je seveda prva izbira Mazda6 karavan.

 

Seveda sem zaradi izkušenj najprej pomislil na bencinarko, vendar po pregledu na Avto.net hitro padel na realna tla saj ni nobene v prodaji, kot pa sem zasledil tudi tu na forumu jih tudi načeloma ni veliko tako da sem pričel z ogledovanjem dizelic.

 

Pa me zanima kako je kaj z modeli cd150? Sicer sklepam da bo avto ustrezal mojim "specifikam", vendar sem mnenja da je vseeno bolje vprašati.

 

 

Na leto naredim cca 40.000km, od tega je vsaj 90% vožnje po AC. Na dan naredim cca 140km, v jutranjih in popoldanskih konicah pa po primorki tudi noreti ravno ne morem, tako da se realno vozim cca 120km/h. 

 

 

Malo sem omejen z bugetom, tja do 12k € (za kak res dober deal bi se morda dalo še kak k€). 

 

Najbolj me zanima kakšne probleme lahko pričakujem od avta, ki se ga da dobiti za tak denar, torej med 150 in 190kkm?

 

Po pregledu na avto.net mi je najbolj padla v oči tale lepotica (tale Mazdina rdeča barva je res ubijalska). 😀

 

https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=18740060

 

Me je pa potem malo zaskrbelo po pregledu spodnjega oglasa (cena velikega servisa)

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18698086&display=Mazda Mazda6

 

Torej kakšne stroške lahko pričakujem v primeru da kupim Mazdo6 cd150 z cca 180kkm? Vem da je veliko odvisno od šoferja (nimam zelo težke noge da bi izzival usode, če pa je cesta prazna pa rad malo pohodim), vendar vem da je pri teh kilometrih potrebno določene stvari popraviti/zamenjati... 

 

Če pa kdo ve za kak garantirano dober avto pa lahko sporoci 😀

Napisano

Sej ne bi rad pisal, da ne bo izpadlo pokroviteljsko, ampak glede na to da delaš 40.000km na leto boš v dveh letih in pol na 300.000km in verjetno ni glih dobra izbira avto s tolk kilometri. Med 200kkm in 300kkm pa se bodo pojavljale zadeve, ki jih bo treba poservisirat, ker tko pač je pri teh kilometrih.

 

Ampak sej to bi ti napisal verjetno za vsak avto pri teh kilometrih. Pri Mazdi so bile tele prve generacije problematične z vzdržljivostjo dizelskih motorjev, keten, ojničnih ležajev pa še kaj bi se našlo. Ne vem, če bi napisal, da boš delal 15-20kkm letno ne bi bil toliko zadržan pri odgovoru in bi rekel, da vzemi rdečo tko pa :nevem:

33112_1.png

Napisano

To vprašanje je bilo iz enakih razlogov (na trgu primanjkuje rabljenih M6 bencinarjev) v zadnjih letih že večkrat izpostavljeno in predebatirano. V življenju sem zamenjal kar nekaj avtov. V zadnjih letih sem imel tudi Mazdo 6 dizla in nato Mazdo 6 bencinarja, pa mi več na kraj pameti ne pride, da bi še kdaj kupil Mazdo dizla. Pri motorju je preveč možnosti dragih okvar ranga tega velikega servisa (turbina, injektorji, glava motorja, gred, ...). Obstaja tudi možnost usodne okvare, ko odtrga verižico oljne črpalke, ... Pri Mazdi bencinarju je možnost resnejše okvare motorja veliko manjša, se pa tudi dogajajo, da ne bo pomote. 🙂

 

Eden od forumašev je nekoč na podobno vprašanje odgovoril, da lahko kupi starega dizla, če ga zna sam šraufat.

 

Veliko o težavah pišejo na poljskem forumu, po mojem tudi zato, ker večinoma kupujejo dokaj iztrošene avte z zahoda. V brskalniku nastaviš avtomatsko prevajanje in se da večino razumet.

 

 

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Napisano

Sem podobnega mnenja kot @Janez007… prej sem imel ves cas dizle (prve tri sestice)… potem sem pri CX-5 presaltal na bencinsko G194… 

 

Ce bi ze kupoval dizla, bi samo novega ali pa od nekoga, ki ga zelo dobro poznam in bi poznal zgodovino… 

 

Sem in tja se pojavi kaksna bencinska tudi pri nas… drugace pa je opcija se nakup iz tujine… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

vzami tole in ti ne bo žal, to je stroj in te mašine so preverjeno dobre, edini pomislek (in to velik !!!) je seveda toliko malo km za tako star avto, ki je uvožen iz DE....mislim, da so mu vodilno 2 izbrisali, drugače pa je to top avto -> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18609145&display=Honda Accord

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 12 urami je Pero3d napisal:

Da nebi ustvarjal nove teme bom kar tukaj vprašal za nasvet.

 

Do sedaj sem slabih 7 let vozil mazdo 6, limuzina, letnik 2006, bencin/LPG, 150KM in z njo sem načeloma zadovoljen. Z zelo malo stroški je oddelala že skoraj 400kkm od tega 230kkm pri meni. Zaradi količine kilometrov ki jih naredim in potrebe po karavanu je padla odločitev po nakupu drugega avta 

 

Ker sem s staro Mazdo super zadovoljen je seveda prva izbira Mazda6 karavan.

 

Seveda sem zaradi izkušenj najprej pomislil na bencinarko, vendar po pregledu na Avto.net hitro padel na realna tla saj ni nobene v prodaji, kot pa sem zasledil tudi tu na forumu jih tudi načeloma ni veliko tako da sem pričel z ogledovanjem dizelic.

 

Pa me zanima kako je kaj z modeli cd150? Sicer sklepam da bo avto ustrezal mojim "specifikam", vendar sem mnenja da je vseeno bolje vprašati.

 

 

Na leto naredim cca 40.000km, od tega je vsaj 90% vožnje po AC. Na dan naredim cca 140km, v jutranjih in popoldanskih konicah pa po primorki tudi noreti ravno ne morem, tako da se realno vozim cca 120km/h. 

 

 

Malo sem omejen z bugetom, tja do 12k € (za kak res dober deal bi se morda dalo še kak k€). 

 

Najbolj me zanima kakšne probleme lahko pričakujem od avta, ki se ga da dobiti za tak denar, torej med 150 in 190kkm?

 

Po pregledu na avto.net mi je najbolj padla v oči tale lepotica (tale Mazdina rdeča barva je res ubijalska). 😀

 

https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=18740060

 

Me je pa potem malo zaskrbelo po pregledu spodnjega oglasa (cena velikega servisa)

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18698086&display=Mazda Mazda6

 

Torej kakšne stroške lahko pričakujem v primeru da kupim Mazdo6 cd150 z cca 180kkm? Vem da je veliko odvisno od šoferja (nimam zelo težke noge da bi izzival usode, če pa je cesta prazna pa rad malo pohodim), vendar vem da je pri teh kilometrih potrebno določene stvari popraviti/zamenjati... 

 

Če pa kdo ve za kak garantirano dober avto pa lahko sporoci 😀

 

Zdravo in pozdravljen na forumu! M6 je super avto, znajo bit pa dizli s katerimi se je grdo delalo kar problematični. Če res hočeš dizla, glej prvi lastnik in nič drugega - da ti pove kaj je delal in kako. Glede na oglas si pa sam ugotovil, da so imele pred 2016 letniki nekaj hib, potem je vsak letnik boljši, ampak še vedno precej specifičen motor. Ta črna ne izgleda slaba izbira, ampak se je verjetno lastniku tako zamerila z vsemi posebnostmi, da jo sedaj kljub velikemu servisu prodaja.

 

 

Moj nasvet za nakup M6 dizla bi bil: slovenski, 1 lastnik, letnik 2017 dalje, menjava olja na 10-15kkm, vožen relacijsko vsaj blizu 100km na dan.

 

Drugače pa je @SpEkTr omenjal, da bi mogoče prodajal?

Napisano
5 minutes ago, NevLado said:

 

Zdravo in pozdravljen na forumu! M6 je super avto, znajo bit pa dizli s katerimi se je grdo delalo kar problematični. Če res hočeš dizla, glej prvi lastnik in nič drugega - da ti pove kaj je delal in kako. Glede na oglas si pa sam ugotovil, da so imele pred 2016 letniki nekaj hib, potem je vsak letnik boljši, ampak še vedno precej specifičen motor. Ta črna ne izgleda slaba izbira, ampak se je verjetno lastniku tako zamerila z vsemi posebnostmi, da jo sedaj kljub velikemu servisu prodaja.

 

 

Moj nasvet za nakup M6 dizla bi bil: slovenski, 1 lastnik, letnik 2017 dalje, menjava olja na 10-15kkm, vožen relacijsko vsaj blizu 100km na dan.

 

Drugače pa je @SpEkTr omenjal, da bi mogoče prodajal?

No ja, mogoče malo pretirano. Po mojem je bistveno da ni uvoz in da je lastnik pazil da so regeneracije tekle do konca. Pa preventivno menjaj verigo oljne črpalke.

Napisano
Pravkar je vzupan3 napisal:

No ja, mogoče malo pretirano. Po mojem je bistveno da ni uvoz in da je lastnik pazil da so regeneracije tekle do konca. Pa preventivno menjaj verigo oljne črpalke.

Normalno, zato pa vsaj 100km na dan, da se poveča šansa da so regeneracije šle čez. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Prodam dobro ohranjena platišča Tomason TN7 19", ET40, 8.5J, razmak med vijaki 5x114,3.    Prodajam, ker so preširoka na Mazdi 3 ☹️    
    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
    • Odvisno kje je poškodba. Če je v vidnem polju direkt pred tabo pol menjat če pa je kje bolj nemoteče pa bo tu popravilo OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.