Skoči na vsebino

Mazda6 CD150 AT Attraction

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz osebno, in po prebranem na tem forumu v zadnjih 3.letih ne bi nikoli (ne bom) kupil mazde dizel....žal preveč potencialnih težav, že samo tukaj poročano na forumu....vozi tega bencinarja in dajaj na stran, potem pa vzameš nekaj novejšega od Mazde bencinarja, če so ti samo Mazde všeč....pa pač imaš malo višjo porabo in nič skrbi s potencialnimi težavami z dizlom....ljudje ne razumejo/razmišljajo, da vse kar se resno okvari na dizlu se šteje v tisoč evrih,ni to 50, 100eur....kot je v tistem oglasu zapisano....da meni shodi nekaj na avtu in da je popravilo 3500eur ga zapeljem v savo.....ni to to, kaj šele da bi ga šel popravljat....

Napisano

Jaz bi ti predlagal dizelco, 150 konjsko, ročni menjalnik z lahkoto, uvozi jo iz nemčije, kjer imaš cel kup izbire. 

Kar nekaj nas  ima enako na forumu brez nekih večjih problemov. 

Ti voziš veliko kilometrov z njo, pa tudi dnevno prevoziš veliko. 

Nasvete ti lahko damo lastniki enakih mazd in ne nekdo, ki je še nilokil ni vozil ne imel. Ko (če sploh) boš izbiral benzinsko, lahko poslušaš lastnike, ki vozijo benzinarka. 

Takole. Redno menjuj olje na 10000 km, 

In vse ostalo, kar smo že napisali glede vzdževanja. Poznam lastnike, ki imajo prevoženih že 300000 km  in več. 

Ravno pred kratkim sem se srečal s kolegom, ki ima enako in je trgovski potnik. Vsak mesec naredi po 10000 km. Na koncu se moraš odločiti sam. 

Če bi že vzel 6-ko benzinarko bi morala bit obvezno turbo. 

 

 

Napisano

Interval kot da imam Hyundai N. 😉

 

Samo resno: malo bolj pogosta menjava in boljše olje kot Mazdino rešita zelo dosti težav.

Napisano
pred 2 minutama je godlike napisal:

Interval kot da imam Hyundai N. 😉

 

Samo resno: malo bolj pogosta menjava in boljše olje kot Mazdino rešita zelo dosti težav.

Pa to je to. Sedaj imam noter Motul olje in se pozna tudi  na porabi. 

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Pa to je to. Sedaj imam noter Motul olje in se pozna tudi  na porabi. 

Motul je bil prvi korak.

Moji M2 je bolj pasal Shell najbolj pa Ravenol.

 

Ko sem točil Ravenol se niti pozimi ni slišala variabilna jermenica na odmični gredi. Edino Ravenol ni poceni.

Napisano

Ja ja...vse na netu so od prvega lastnika, olje se je pa menjalo na 6800 km... 

Ne seri...

Strokovnjaki lahko samo nasvete dajete...in se pri mehaniku srečujete. 

Novo mazdo lahko kupiš...z rabljeno so pa problemi...

  • Všeč 7
  • Haha 1
Napisano

Fantje, vi kepo vozite svoje benzinarje in ne k...te o stvareh, ki jih ne poznate. 

Iiz lastnih izkušenj lahko govorimo  lastniki dizlov, ostali lahko le nakladate tja v tri dni. Kot recimo o električarjih, a ga nima še nihče na forumu. Pravega, ne hibrida. 

 

 

 

Napisano

A moje mnenje šteje?

Prodal Mazdo 6 2.2 CD150 AT pri 239.000 km, zdaj je pri sosedu, obrnila 280.000 km.

 

Ja, 2.2 dizl, karkoli pred 2016 je rizičen nakup. Potem je malo bolje, a še vedno išči raje primerke z nižjo kilometrino ali pa obratno - tiste z visoko, saj so ti že kaj pozamenjali.

 

V izogib težavam - menjava olja na 10.000 km, pri visoki kilometrini tudi menjava verig in čiščenje saj. Potem pa gas.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
Pravkar je dvorjan napisal:

A moje mnenje šteje?

Prodal Mazdo 6 2.2 CD150 AT pri 239.000 km, zdaj je pri sosedu, obrnila 280.000 km.

 

Ja, 2.2 dizl, karkoli pred 2016 je rizičen nakup. Potem je malo bolje, a še vedno išči raje primerke z nižjo kilometrino ali pa obratno - tiste z visoko, saj so ti že kaj pozamenjali.

 

V izogib težavam - menjava olja na 10.000 km, pri visoki kilometrini tudi menjava verig in čiščenje saj. Potem pa gas.

To so pravi podatki. Bravo. 👍 

Se pravi, da ta dizel mazda pri 280000 še lepo prede. Menim, da imajo ljudje največ problemov ravno zaradi nepravilnega vzdrževanja. 

Kot sem že enkrat napisal, je modelu, šla mala turbina na mazdi 6. In potem izjavi mojemu mehaniku, da dela "redne" servise na 25000 kilometrov. 😬

Če pomislimo, da ima kar nekaj nafte v olju je to kar dober recept za težave. 

 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Fantje, vi kepo vozite svoje benzinarje in ne k...te o stvareh, ki jih ne poznate. 

Pa sej ni to bistvo, naj kupi kar hoče, ampak je pa dejstvo  da je v tem trenutku nakup mazde diesel bolj tvegan nakup, tudi za poznavalce kot si ti. Zakaj mislis da je an avtonetu en kup dizelc, pa nobenega pametnega bencinarja. Že pred gonjo dizlov je bilo mazdo dizel težko prodati glede na težave o katerih so porocali uporabniki. Prodaja bencinarjev in elektricarjev je v vzponu in dvomim da se bo trend obrnil v prid dizlu, prej se bo zgodilo, da bomo vsi na nek način pristali na elektriki, pa če to hočemo ali ne.

Napisano

Tisti, ki ste že kdaj slišali za statistiko veste, da delati sklepe na nekaj primerkih, ko govorimo o populaciji nekaj 10 ali 100 tisoč avtomobilov, ni resno.

 

Pogovarjal sem se s predstavnikom Mazde za Slovenijo, ki je povedal, da je zelo neugodno, ker glede odpovedi turbine niso zaznali nobenega pravila. Nekaterim skrbnim crknejo pri 70.000 km, nekaterim, ki delajo z avti kot svinja z mehom, pa tudi pri 250.000 še ne. 

 

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano

Dizla načeloma ne kupiš novega, da bi ga čez 5 let prodajal. To kupiš da voziš 10 let in več. Vrednost po 10 letih pa itak vemo kakšna je - pustmo anomalije trga, ampak v glavnem neke hude vrednosti noben ne obdrži, da bi zdaj s tem delal računico kaj in kako in za koliko se bo po 10 letih prodal.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je ignacij napisal:

Pa sej ni to bistvo, naj kupi kar hoče, ampak je pa dejstvo  da je v tem trenutku nakup mazde diesel bolj tvegan nakup, tudi za poznavalce kot si ti. Zakaj mislis da je an avtonetu en kup dizelc, pa nobenega pametnega bencinarja. Že pred gonjo dizlov je bilo mazdo dizel težko prodati glede na težave o katerih so porocali uporabniki. Prodaja bencinarjev in elektricarjev je v vzponu in dvomim da se bo trend obrnil v prid dizlu, prej se bo zgodilo, da bomo vsi na nek način pristali na elektriki, pa če to hočemo ali ne.

... ker je bilo prodano 90% dizelc in 10% benzinarje, mogoče. 😊

 

 

Napisano

Res je, čez par let bojo veseli, če ga bodo prodali, dobro pa samo tist, ki bo imel zelo malo resničnih km... 👍😉

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

... ker je bilo prodano 90% dizelc in 10% benzinarje, mogoče. 😊

Tak ravno ni. Je pa bilo res dizlov več prodanih.

 

Samo tisti, ki prodaja avto 2-7 let star, ziher prodaja dizla.

Ker je kupil dizla, saj dela veliko km in za to hitreje prodaja.

Druga zadeva pa je ta, da večji avto kot je, več se je dizli prodalo. Male čanike pa večinsko na bencinu.

Napisano
pred 10 urami je godlike napisal:

Tak ravno ni. Je pa bilo res dizlov več prodanih.

 

Samo tisti, ki prodaja avto 2-7 let star, ziher prodaja dizla.

Ker je kupil dizla, saj dela veliko km in za to hitreje prodaja.

Druga zadeva pa je ta, da večji avto kot je, več se je dizli prodalo. Male čanike pa večinsko na bencinu.

Sam dizla nisem nikoli kupil, da bi ga v par letih prodal. Prva 6-ica je bila v moji lasti 16 let. Upam, da bi tudi tale. 😊

 

 

Napisano (urejeno)

Verjetno pa nisi sukal 40-70k km. Ker tak bi težko delal 16 let.

 

Za to pa imajo dizli veliko km v malo letih in so meka za sukanje števcev nazaj.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)

V večini je tako tudi pri naši firmi,v 3 do 4 letih naklepamo 350-400kkm v večini brez večjih težav in stroškov.... 😊👍. So pa redki, ki delajo malo km in ga imajo več let,ti avti ne bodo zdržali 300 kkm brez večjih stroškov... :nevem:

Popravljeno od Bini
Napisano

Ufff toliko različnih komentarjev in mnenj v enem dnevu pa res nisem pričakoval :) Hvala vsem za podano mnenje. 

 

Po podanih mnenjih sklepam da načeloma pride v poštev dizel, seveda redno vzdrževan in z malo manj kilometri (mokre sanje).

Glede na to da je imela večina avtomobilov, ki se trenutno prodaja več lastnikov, kar nekaj jih je tudi uvoženih, bom raje počakal na kaj ustreznejšega, verjetno pa tudi razširil iskanje na druge znamke (Vsaj še na preostale Japonce) in čakal na čudež :) 

 

Na srečo imam še nekaj časa, par mesecev, preden bom karavana dejansko potreboval, do takrat pa bom vztrajal s staro Mazdico.

 

Bugeta ne mislim povečevati, saj so na vidiku druge, večje investicije, denarja pa je seveda vedno premalo :) 

 

 

Napisano
pred 19 urami je Pero3d napisal:

Ufff toliko različnih komentarjev in mnenj v enem dnevu pa res nisem pričakoval :) Hvala vsem za podano mnenje. 

 

Po podanih mnenjih sklepam da načeloma pride v poštev dizel, seveda redno vzdrževan in z malo manj kilometri (mokre sanje).

Glede na to da je imela večina avtomobilov, ki se trenutno prodaja več lastnikov, kar nekaj jih je tudi uvoženih, bom raje počakal na kaj ustreznejšega, verjetno pa tudi razširil iskanje na druge znamke (Vsaj še na preostale Japonce) in čakal na čudež :) 

 

Na srečo imam še nekaj časa, par mesecev, preden bom karavana dejansko potreboval, do takrat pa bom vztrajal s staro Mazdico.

 

Bugeta ne mislim povečevati, saj so na vidiku druge, večje investicije, denarja pa je seveda vedno premalo :) 

 

 

Si kej razmišljal o audi-ju? Lahko ti jaz mojega prodam, če boš šel kak eur prek svojega budgeta. Dobil boš premium avto, lepo ohranjen in vzdrževan.

 

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

No da sporočim novice okoli nakupa karavana.

 

Čisto slučajno sem nekaj dni po zadnji objavi naletel na (za moje pojme) dobro ponudbo in sicer sem kupil Mazdo6 karavan druge generacije, letnik 2009, za kar nekaj tisočakov manj, kot sem bil prej pripravljen dati. 

Avto je imel 170.000 km, 2,0l bencin, 150KM. Torej motor praktično enak, kot pri starejši Mazdi, tako da sem lahko brez težav zamenjal LPG inštalacijo iz stare na "novo" mazdo.

Zdaj pa samo upam da bo delala vsaj približno tako kot prejšnja (230.000 km brez večjih stroškov) :) 

Napisano (urejeno)
pred 22 urami je Pero3d napisal:

No da sporočim novice okoli nakupa karavana.

 

Čisto slučajno sem nekaj dni po zadnji objavi naletel na (za moje pojme) dobro ponudbo in sicer sem kupil Mazdo6 karavan druge generacije, letnik 2009, za kar nekaj tisočakov manj, kot sem bil prej pripravljen dati. 

Avto je imel 170.000 km, 2,0l bencin, 150KM. Torej motor praktično enak, kot pri starejši Mazdi, tako da sem lahko brez težav zamenjal LPG inštalacijo iz stare na "novo" mazdo.

Zdaj pa samo upam da bo delala vsaj približno tako kot prejšnja (230.000 km brez večjih stroškov) :) 

Super si to zrihtu :zoom-zoom:

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.