Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V tem thread-u je bil že omenjen problem razenja pri čiščenju pleksi stekla pred števci.
Če se prav spomnim, je tu nekdo celo že uspešno uveljavljal garancijo.

Moja izkušnja je, da so z uporabo mikro-krpe (sicer ne ravno one za čiščenje očal) pri moji prvi CX-30 na omenjenem pleksi-steklu nastale moteče opazne raze.

No, ta avto je (zaradi razlogov) že šel od hiše in imam sedaj novega, kjer je čas za brisanje  prahu.

S čim in kako očistite prah z omenjenega pleksi stekla, ne da bi razili ta super občutljiv pleksi ?

Napisano

Ne vem, sam nikoli nisem uporabil mikrokrpe. Vedno čistim ali s papirnimi robčki ali pa s krpico za očala.

33112_1.png

Napisano
pred 21 minutami je Boss napisal:

Ne vem, sam nikoli nisem uporabil mikrokrpe. Vedno čistim ali s papirnimi robčki ali pa s krpico za očala.

Enako. Pa nikoli nisem imel na nobeni mazdi nikakršnih težav ne mikro raz. 

Eni pa res vidijo in najdejo  težave tam, kjer jih v bistvu ni. 🤔

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Enako. Pa nikoli nisem imel na nobeni mazdi nikakršnih težav ne mikro raz. 

Eni pa res vidijo in najdejo  težave tam, kjer jih v bistvu ni. 🤔

Jaz to plexsi čostim z vlažilnimi robčki za računalniški ekran in LCD tv.....👍

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Jaz to plexsi čostim z vlažilnimi robčki za računalniški ekran in LCD tv.....👍

Ma z bilo čem, samo ne na suho. 😊

 

 

Napisano (urejeno)

Jaz celotno armaturno ploščo najprej spiham s komprimiranim zrakom, nato pa jo obrišem z navlaženo krpo iz jelenove kože. Tudi pleksi steklo pred števci. Je pa pri meni to steklo bilo že spraskano, ko sem avto pripeljal iz salona. Očitno je bila priprava vozila bolj šalabajzersko izvedena.

Popravljeno od Lentus
  • Všeč 2
  • Žalosten 2

 

 

33871_1.png

 

Napisano (urejeno)

Pod pravim kotom in soncem jih tudi pri naših najdeš kar nekaj prask, tako na sprednjih šipah, kot na zaščitni plastiki armature. Najprej malo zaboli, potem pa je to vedno manj pomembno. Zato pa imam rad stare avte. :) 

 

Še kot mulc sem slišal soseda, ki je rekel, da če samo enkrat pade krpa ali goba za avto na tla, jo je treba zamenjat z novo. Če hočeš biti 100% je to res, ker krpa postane šmirgel papir, ko se nanjo zataknejo mikrometerski kamenčki. Sam se tega ne držim - ker pazim, mi krpa pade na tla ene 3x letno.

 

Po mojem za čiščenje-brisanje tudi papirnati robčki niso OK. Sam uporabljam bombažne krpe od starih majic, nogavic, ... (oprane seveda :)).  

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Pod pravim kotom in soncem jih tudi pri naših najdeš kar nekaj prask, tako na sprednjih šipah, kot na zaščitni plastiki armature. Najprej malo zaboli, potem pa je to vedno manj pomembno. Zato pa imam rad stare avte.

 

Še kot mulc sem slišal soseda, ki je rekel, da če samo enkrat pade krpa ali goba za avto na tla, jo je treba zamenjat z novo. Če hočeš biti 100% je to res, ker krpa postane šmirgel papir, ko se nanjo zataknejo mikrometerski kamenčki.

 

Po mojem za čiščenje-brisanje tudi papirnati robčki niso OK. Sam uporabljam bombažne krpe od starih majic, nogavic, ... (oprane seveda :)).  

Te risice na plastiki se da vse spolirati, da pride kot novo. Sicer pa tudi če ti krpa za brisanje avta ne pade na tla, jo je potrebno vsake toliko zamenjati. 

Namreč, ko pereš avto, ga nikoli ne opereš do zanjega cm. Vedno ostane kaj praha na kaki koloni, znotraj pri vratih... 

In ko to brišeš, pristanejo tej mikro delci na krpi. Krpa se posuši in tako dobimo zelo, zelo fin mikro brusni papir. Posledično se pojavijo te mikro sledi na avtomobilskem  laku in plastiki. (to se še posebno dobro vidi na črni klavirskio črni obrobo stebričkov na vratih.) 

To se da vse rešiti z dobro polirno pasto in nekaj potrpežljivosti. 😊

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Alex napisal:

Te risice na plastiki se da vse spolirati, da pride kot novo. Sicer pa tudi če ti krpa za brisanje avta ne pade na tla, jo je potrebno vsake toliko zamenjati. 

Namreč, ko pereš avto, ga nikoli ne opereš do zanjega cm. Vedno ostane kaj praha na kaki koloni, znotraj pri vratih... 

In ko to brišeš, pristanejo tej mikro delci na krpi. Krpa se posuši in tako dobimo zelo, zelo fin mikro brusni papir. Posledično se pojavijo te mikro sledi na avtomobilskem  laku in plastiki. (to se še posebno dobro vidi na črni klavirskio črni obrobo stebričkov na vratih.) 

To se da vse rešiti z dobro polirno pasto in nekaj potrpežljivosti. 😊

@Alex, daj prosim napiši recept za armaturno plastiko. :) 

 

Ene 37 let nazaj smo do Golfa II prišli tako, da ga je šel oče osebno vplačat z gotovino (DEM) v Nemčijo, potem pa ga je šel čez nekaj dni osebno iskat v BIH, v tovarno TAS. Avto je domov pripeljal tovarniško konzerviranega in sem tisto plast voska spravil dol s krpami s pomočjo petroleja. Ker je bil temnomodre barve je od blizu izgledal grozno popraskan. Nekaj časa sem se sekiral, potem pa pozabiš.

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 20 minutami je Janez007 napisal:

@Alex, daj prosim napiši recept za armaturno plastiko. :) 

 

Ene 37 let nazaj smo do Golfa II prišli tako, da ga je šel oče osebno vplačat z gotovino (DEM) v Nemčijo, potem pa ga je šel čez nekaj dni osebno iskat v BIH, v tovarno TAS. Avto je domov pripeljal tovarniško konzerviranega in sem tisto plast voska spravil dol s krpami s pomočjo petroleja. Ker je bil temnomodre barve je od blizu izgledal grozno popraskan. Nekaj časa sem se sekiral, potem pa pozabiš.

Recept je preprost. 😊

Kupiš ta komplet zelo kvalitetnih, profi polirnih past. (te lahko zelo dobro uporabiš tudi na avtomobilskem laku za odstranitev hologramov). 

WWW.OPERI-AVTO.SI

Komplet 250ml polirnih past Menzerna

Uporabljamo jih tako za strojno kot tudi ročno poliranje. Jaz z njimi med drugim poliram kitare do vosoko-klavirskega sijaja. 😊

Najprej na grobo s pomočjo aplikatorja za nanos polirnih past  (ali kosa vate) poliraš s bolj grobo polirno pasto 3 in 1... 400.

S tem odpraviš bolj globoke rise. Nato  nadaljuješ z fino 2500 in na koncu je za piko na še super fina 3500. Če narediš prav in potrpežljivo, se mora na koncu svetiti bolj kot, ko je prišlo iz tovarne. 

Obilo užitkov pri poliranju.😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

@alex, a bi te paste lahko uporabil tudi za poliranje luči? Jaz imam doma že menzerno 2500, ampak je za ene praske na mazdi prešvoh se mi zdi. Nisem pa zadnjič upal z eno drugo polirno pasto ki je bolj groba , ampak če se bom res dosti sprehajal okoli avta, bom tudi to naredil :) 

 

Mogoče dokupim tole 400-ko  pa da vidimo kaj naredi :)

Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je SpEkTr napisal:

@alex, a bi te paste lahko uporabil tudi za poliranje luči? Jaz imam doma že menzerno 2500, ampak je za ene praske na mazdi prešvoh se mi zdi. Nisem pa zadnjič upal z eno drugo polirno pasto ki je bolj groba , ampak če se bom res dosti sprehajal okoli avta, bom tudi to naredil :) 

 

Mogoče dokupim tole 400-ko  pa da vidimo kaj naredi :)

Tudi za poliranje zadnjih luči so super. 

Lahko greš polirati  direktno z to pasto 3 v 1... 400,ki na koncu pusti tud lep  lesk. Jaz sem jih že enkrat poliral.

Prav tako pridejo v poštev za poliranje starih, orumenelih-motnih  lučeh spredaj. 

Le, da je tam postopek drugačen (uporaba tudi brusenega papirja). 

Moraš pa biti pazljiv z raznimi drugimi  grobimi polirnimi pastami. 

Znaš narediti več škode kot koristi. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Z Gelipterjem se dogovarjava, da strojno  spolirava ta vikend v nulo njegovo red soul cx3. 😊

Upajmo, da bo spet kot nova. Ali bolje rečeno, lepša kot nova. 😊

 

 

Napisano
11 minutes ago, Alex said:

Tudi za poliranje zadnjih luči so super. 

Lahko greš polirati  direktno z to pasto 3 v 1... 400,ki na koncu pusti tud lep  lesk. Jaz sem jih že enkrat poliral.

Prav tako pridejo v poštev za poliranje starih, orumenelih-motnih  lučeh spredaj. 

Le, da je tam postopek drugačen (uporaba tudi brusenega papirja). 

Moraš pa biti pazljiv z raznimi drugimi  grobimi polirnimi pastami. 

Znaš narediti več škode kot koristi. 

 

Za luči sem mislel od očeta na 20 let starem pežoju, so čisto motne. 

 

Sem pa z eno K2 grobo polirno pasto na moji mazdi na havbi lansko leto nekaj poliral, se je pa poznala potem konkretna megla, ki sem jo potem bp odstranil s tole menzerno.

Napisano
pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

 

Za luči sem mislel od očeta na 20 let starem pežoju, so čisto motne. 

 

Sem pa z eno K2 grobo polirno pasto na moji mazdi na havbi lansko leto nekaj poliral, se je pa poznala potem konkretna megla, ki sem jo potem bp odstranil s tole menzerno.

Za vse, ki bi radi spoliral sprednje luči.

Postopek za poliranje luči spredaj :

 

1.Pripravi malo posodico z vodo v katerega kapneš sredstvo za pranje posode. 

2.Nabavi sledeče šmirgl  papirje  (400,500,800,1000,1200,2000) 

Najprej namočiš brusni papir granulacije 400 v posodico z vodo in na mokro s krožnimi gibi na rahlo pobrusiš celo prozorno  plastiko luči. Plastika postane motna. Nadaljuješ z vse bolj finimi papirji vse do 2000.

Nato spoliraš z grobo polirno  pasto 400, nato 2500 in na koncu še 3500.

Prelakiraš  z uv odporni prozornim svetlečim lakom. 

Za zadnje luči je dovolj groba polirna  pasta 400 brez brušenja. Nato 2500,3500.

 

 

Napisano

@alex kaj pa to :

 

Navodila za uporabo: 
1. Površino dobro očistimo in posušimo
2. Dobro zaščitimo površine okoli luči z maskirnim trakom
3. Priloženi brusni papir gradacije 1500 skupaj z brusnim blokom pomočimo v vodo in obrusimo žaromet vertikalno in horizontalno. Dobro očistimo z vodo. Postopek ponavljamo toliko časa da odstranimo vse poškodbe. Na koncu prebrišemo z krpo. Po zaključenem postopku bo površina postala mat. 
4. Ponovimo postopek s priloženim brusnim papirjem gradacije 2500.
5. Ponovimo postopek s priloženim brusnim papirjem gradacije 4000. V kolikor površina ni popolnoma brez poškodb postopek ponovimo. 
6. Žaromet spoliramo s polirno pasto Ma-Fra Headlight s pomočjo polirne gobice ali mikro krpe. Poliramo z vertikalnimi in horizontalnimi gibi. Na koncu prebrišemo zčisto mikro krpo. 
7. Odstranimo maskirni trak in dobro očistimo žaromete. Prebrišemo do suhega. Nanesemo Ma-Fra Headlight Sealer v zmernih količinah s pomočjo čiste krpe.  Počakamo nekaj časa ( 5-10 min) in na koncu obrišemo do suhega z suho mehko mikro krpo. Zaščita zadošča za cca 3 mesece zaščite, zato priporočamo, da se nanese vsake 3 mesece.

 

https://www.operi-avto.si/kompleti-za-obnovo/3090-ma-fra-regenera-kit-za-zaromete-8005553017590.html?search_query=brusni+papir&results=182

Napisano
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

@alex kaj pa to :

 

Navodila za uporabo: 
1. Površino dobro očistimo in posušimo
2. Dobro zaščitimo površine okoli luči z maskirnim trakom
3. Priloženi brusni papir gradacije 1500 skupaj z brusnim blokom pomočimo v vodo in obrusimo žaromet vertikalno in horizontalno. Dobro očistimo z vodo. Postopek ponavljamo toliko časa da odstranimo vse poškodbe. Na koncu prebrišemo z krpo. Po zaključenem postopku bo površina postala mat. 
4. Ponovimo postopek s priloženim brusnim papirjem gradacije 2500.
5. Ponovimo postopek s priloženim brusnim papirjem gradacije 4000. V kolikor površina ni popolnoma brez poškodb postopek ponovimo. 
6. Žaromet spoliramo s polirno pasto Ma-Fra Headlight s pomočjo polirne gobice ali mikro krpe. Poliramo z vertikalnimi in horizontalnimi gibi. Na koncu prebrišemo zčisto mikro krpo. 
7. Odstranimo maskirni trak in dobro očistimo žaromete. Prebrišemo do suhega. Nanesemo Ma-Fra Headlight Sealer v zmernih količinah s pomočjo čiste krpe.  Počakamo nekaj časa ( 5-10 min) in na koncu obrišemo do suhega z suho mehko mikro krpo. Zaščita zadošča za cca 3 mesece zaščite, zato priporočamo, da se nanese vsake 3 mesece.

 

https://www.operi-avto.si/kompleti-za-obnovo/3090-ma-fra-regenera-kit-za-zaromete-8005553017590.html?search_query=brusni+papir&results=182

Tukaj vidim pomanjkljivost v tem, da začneš z granulacijo papirja 1500. Papir 1500 je zelo fin za finiširanje (pred poliranjem) in ti ne bo odstranil bolj globokih ris, če obstajajo. Tudi zaščitnega original laka, ki pride na lučeh ne boš mogel s tsko finim papirjem v celoti odstraniti. 

Papir se takoj zapacka. Čeprav bo izgledalo na koncu vse skupaj čisto, boš na svetlobi pod kotom videl še vedno rise, ki jih papir 1500 ni odstranil. 

Te drobne  rise so pa zelo slabe, ker lomijo svetlobo luči. 

 

 

Napisano
pred 5 urami je Janez007 napisal:

Še kot mulc sem slišal soseda, ki je rekel, da če samo enkrat pade krpa ali goba za avto na tla, jo je treba zamenjat z novo. Če hočeš biti 100% je to res, ker krpa postane šmirgel papir, ko se nanjo zataknejo mikrometerski kamenčki. Sam se tega ne držim - ker pazim, mi krpa pade na tla ene 3x letno.

 

Kakšna je šele pol krpa v avtopralnici? 🤦‍♂️ Nič čudno, da imam avto čist popraskan od krtač in krp 🤨

 

 

Napisano
pred 33 minutami je MazdaBoy napisal:

Kakšna je šele pol krpa v avtopralnici? 🤦‍♂️ Nič čudno, da imam avto čist popraskan od krtač in krp 🤨

Sigurno. Vsa umazanija  se ujame v krtačah, čeprav zatrjujejo, da se ne. 

To so bolj pravljice za osrednji  dnevnik na nacionalki. 

 

 

 

 

Napisano
pred 35 minutami je MazdaBoy napisal:

Kakšna je šele pol krpa v avtopralnici? 🤦‍♂️ Nič čudno, da imam avto čist popraskan od krtač in krp 🤨

Moji avti že odkar so pri nas avtopralnice niso nikoli videli krtače,samo mojo nežno roko in wapko....:jupiii:

Napisano
pred 12 minutami je Bini napisal:

Moji avti že odkar so pri nas avtopralnice niso nikoli videli krtače,samo mojo nežno roko in wapko....:jupiii:

 

Kaj pa takrat, ko ga operejo na servisu? :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Bini je edina stranka, ki jim redno zabiča, da ja ne boste prali.. 🤪

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

 

Kaj pa takrat, ko ga operejo na servisu? :P 

Mislim, da se tega ni za bati. Tudi gelipterju ga na zadnjem rednem servisu v Kopru niso oprali.😊

Kaj pa, če je to zaradi tega, da ne opraskajo barve? 🤔Kar se mene tiče lahko to komot vsakokrat preskočijo. Glede na njihovo nerodnost oziroma neznanje bodo še kako neumnost  skuhali že pri samem pranju. 

 

 

Napisano
pred 24 minutami je Alex napisal:

Kar se mene tiče lahko to komot vsakokrat preskočijo. Glede na njihovo nerodnost oziroma neznanje bodo še kako neumnost  skuhali že pri samem pranju. 


 

A nisi ravno pred kratkim jamral, ker ti na servisu niti avta niso oprali 😜 … Sem se ze takrat cudil, zakaj to omenjas… ko pa si tak nasprotnik avtopralnic … 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
    • https://www.caszazemljo.si/zelena-energija/kako-v-rotterdamu-s-pomocjo-rastlin-osvetljujejo-park.html
    • Ja, pa cukri iz Hoferja.... 😉
    • Je na sopotnikovi strani, tako da ni moteče za vožnjo....če zalijejo vem da bo pika, ne menja se mi trenutno zdaj cele šipe :), to še vedno lahko naredim kdaj kasneje, no razen če je preveč globoko in mi bo počila v vsakem primeru.....sem se zdaj naročil na carglass pa da vidim kaj bodo mojsti povedali (na spletu ko oddaš obrazec, menijo, da če je manjša razpoka kot eur kovanec potem naj bi to lahko popravili), no bom videl ko bom tam opravil pregled....če bo potrebna menjava bom zahteval original šipo (vem da ste nekateri že pisali o tem), kako je mnenje je bolje iti k ličarju/kleparju, kjer se s tem tudi profi ukvarjajo ali carglass?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.