Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
On 11/19/2020 at 6:33 PM, Freak said:

Si kupil ?

Sem! :) Peljali smo na uradni servis, da ga malo povohajo - problemov v računalniku in ob pregledu podvozja in pod havbo ne vidijo. Pogledal sem v Carvertical bazo, ki pravi, da ni problemov in mi je servirala fotografije avta, ko je bil še v Italiji. Zdaj bomo pa v naslednjih mesecih/letu vidli, a je bilo vsemu skupaj za zaupat ali ne. Vzel sem 2-letno Motive Service jamstvo, če bo kdaj prišlo prav. Bo edini avto pri hiši in upamo, da služi temu primerno.

 

Kar pa je treba naredit, je en resen servis (oz. redni servis z menjavo olja in ostalim, zraven pa še po možnosti pregled injektorjev in podobnega, kar bi bilo za preverit ob nakupu rabljenega avta). Če lahko kdo predlaga dobrega serviserja za 6ico, ki bi se poglobil v odkrivanje morebitnih težav, javite!

Popravljeno od Gap
Napisano

Se vidi, da nisi dolgo na forumu ;) (brez zamere).

Avto Pelko od neuradnih, A Cosmos v BTC-ju od uradnih, sta top izbiri vecine forumasev. Ne vem pa, ce imajo posebne zelje po brskanju za napakami. 😄

Tudi ne vem, ce je v BTC-ju kaj drugace zdaj, ko so ukinili poslovalnico na Celovski. Upam, da je Majes se tam.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

sam ta tip  pa je nakladač drgač a? :D  zna govort... taprav za tak posel ja.. no zame ne, takoj spizdim od takih

enkt sm gledu enga pasata pr njemu, drgač ma pokrito garažo in kr dobre avte to je ok... sam konkretno un avto je bil bl dost zanemarjen vidt, hvalil pa ko da je nov... sm reku da grem še enga pogledat drgam...  nee kam to greš, js vse poznam... povem...neee un vrti kilometre un je tak pa tak... lool itd... 

glede garancije pa nevem kakšno ti je to dal... boš vidu ko boš rabu kaj rihtat... 2 leti se drgač lepo sliši

upam da bo vse ok, za tak denar že more bit....

Napisano (urejeno)
pred 51 minutami je Axel napisal:

Se vidi, da nisi dolgo na forumu ;) (brez zamere).

Avto Pelko od neuradnih, A Cosmos v BTC-ju od uradnih, sta top izbiri vecine forumasev. Ne vem pa, ce imajo posebne zelje po brskanju za napakami. 😄

Tudi ne vem, ce je v BTC-ju kaj drugace zdaj, ko so ukinili poslovalnico na Celovski. Upam, da je Majes se tam.

Meni se Pelko ni dopadel, za resne probleme nima nikoli casa, skoz se vse mudi. Ko sem imel resen problem se mu s tem ni dalo ukvarjati ali pa ni vedel kje je tezava in me je skoraj naplahtal da bi menjal del za 1k eur. Dobr da mi je 6 cut pravil da ne njegova razlaga cudna in mi je nato na uradnem servisu odpravil napako za 50eur. Od takrat ga ne vozim vec k njemu, samo se na uradni servis, pa cetudi malo vec placam.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano
pred 23 minutami je Scr3am napisal:

O katerem problemu je pa govora ? Kaj je bilo potrebno "kao" menjati?

Pri prejsni m6, letnik 2008, mi je neki "skripalo oz. drsalo" pri obracanju volana, ampak zvok ni prihajal iz samega volanskega obroca. Bilo je neprijetno, predvsem pa sem se bal da mi volan slucajno kje med voznjo odpove oz. blokira. No Pelko je nekej podmazoval, zamenjal par stvari ampak problem ni bil resen. Na koncu je ocenil da bo treba menjati volansko gred in da je precej draga, okoli 800eur (naknadno sem ugotovil, da cena ni tako visoka, tko da ne vem zakaj mi je navrgel to ceno)

 

No po prebiranju forumov mi je nekaj pravilo da to ni volanska gred in sem sel na original servis kjer se je mojstr zapeljal, poslusal in v 10minutah povedal da so zanic neke mansete iz katerij je steklo olje. Bo to so mi zamenjali za sitne pare in zadeva je bila resena. 

 

To je moja zgodba, tukej je Pelko pri meni izgubil vse pike in se nisem vec vrnil.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Sam nimam izkušnje s Pelkom ampak do sedaj same hvale tako,da sem razmišljal o servisu tam po 5ih letih garancije. Me prav zanima kaj bo komentiral @Z M A J.:whatever:

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

bini kukr čš... ce ne probas ne ves....

js vem da sm prebiru en forum kjer so enga takole forsiral in hvalil skoz kok je oh in sploh... pelu k njemu cel vesel ...no tok k sm se takrat opeku se nism nikol...  drag, vse napol narjen, nategoval z datumom... (vgrajen  je bil menjalnik ki ni pasu po cifrah in je neki zmutu, nic dost boljsi ni bil kot prejsnji, doma mi je pedal sklopke not ostal k butl ni odzracu ... ga klicem, ja prpel nazaj ... ja najbol s tako sklopko in 150km dalec... wosu.. itak sm sam zrihtu v 10min, ni sans da ga pelem v take roke nazaj. 

 

sam sem prisel do mehanika ki je ok in ima znanje tako da sem od človeka ki mu zaupam dobil namig...in cifro...  tole po forumih ne nasedajte

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Sam nimam izkušnje s Pelkom ampak do sedaj same hvale tako,da sem razmišljal o servisu tam po 5ih letih garancije. Me prav zanima kaj bo komentiral @Z M A J.:whatever:

Ne bom nič komentiral, ker me ni bilo zraven in mi zadeva ni poznana, dejstvo je, da vsak zase ve kaj in kako ter si sam izbira kam bo vozil svoje vozilo ter koliko plačal. Največ šteje lastna izkušnja, to je to.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
23 hours ago, Axel said:

Se vidi, da nisi dolgo na forumu ;) (brez zamere). Avto Pelko od neuradnih ...

Haha kljub tema kratkima 2 tednoma na forumu mi je hitro prišlo pod oči Pelko-to-Pelko-ono, slaven mehanik. :)Tako da imam pri njemu rezervirano naslednji teden redni servis plus pregled par elementov pa da vidimo njegove rezultate ...

Napisano
On 11/28/2020 at 8:38 AM, Freak said:

Sporoči, kako je bilo :) 

 

Gazda Pelko pohvalil stanje avtomobila! Če je bilo upravičeno, se bo izkazalo s časom. :) Zamenjali smo sprednje pakne in obročke injektorjev, olje + filtre, očistili mrežico v karterju, to je to, živel nov avtomobil pri hiši! Tako lepo spucan je prišel k hiši, naslednji dan pa že ves od sive plundre.

 

Simon Pelko je pa pustil dober vtis, pregledal je vse bistvene dele, svetoval servis, delil še par drugih izkušenj in odgovorov na moja zvedava vprašanja. Naslednjič se spet oglasim pri njem.

 

V mazdo moram pa še sam porinit OBD dongle (en kitajski KW903 imam) in pogledat, če lahko preberem kaj o stanju DPFja in karkoli drugega pametnega. Sem nekje na forumu srečal spisek PIDov za M6 in bom poskusil uporabit.

Napisano
1 hour ago, Gap said:

 

Gazda Pelko pohvalil stanje avtomobila! Če je bilo upravičeno, se bo izkazalo s časom. :) Zamenjali smo sprednje pakne in obročke injektorjev, olje + filtre, očistili mrežico v karterju, to je to, živel nov avtomobil pri hiši! Tako lepo spucan je prišel k hiši, naslednji dan pa že ves od sive plundre.

 

Simon Pelko je pa pustil dober vtis, pregledal je vse bistvene dele, svetoval servis, delil še par drugih izkušenj in odgovorov na moja zvedava vprašanja. Naslednjič se spet oglasim pri njem.

 

V mazdo moram pa še sam porinit OBD dongle (en kitajski KW903 imam) in pogledat, če lahko preberem kaj o stanju DPFja in karkoli drugega pametnega. Sem nekje na forumu srečal spisek PIDov za M6 in bom poskusil uporabit.

Ali lahko poveš v kakšnem stanju je bila mrežica v karterju? Ali je bilo veliko usedlin? Kako velik poseg je takšno čiščenje karterja?

Napisano
Pred eno uro je vzupan3 napisal:

Ali lahko poveš v kakšnem stanju je bila mrežica v karterju? Ali je bilo veliko usedlin? Kako velik poseg je takšno čiščenje karterja?

Mene tudi zanima umazanos mrežice. Pa kako to, da so bile ploščice že dotrajane? 🤔

 

 

Napisano
pred 24 minutami je Alex napisal:

Mene tudi zanima umazanos mrežice. Pa kako to, da so bile ploščice že dotrajane? 🤔

Koliko pa bi naj zdržale ploščice? Na moji trojki sem jih meljal po 46 000km. Najbrž je obraba zelo odvisna od relacije po kateri se avto večinoma vozi..

Napisano
pred 19 minutami je toto89 napisal:

Koliko pa bi naj zdržale ploščice? Na moji trojki sem jih meljal po 46 000km. Najbrž je obraba zelo odvisna od relacije po kateri se avto večinoma vozi..

Seveda in od načina vožnje pa od materiala v ploščicah.:whatever:.   Jaz še nisem menjal tako,da ne vem kdaj bo to,bom pa javil. Ponavadi sem jih pri drugih avtih nekje pri 60k km-90k km.

Trenutno na službenem imam 90k km in bodo prvič menjaje . Imam pa dosti AC.

Napisano
Pred eno uro je toto89 napisal:

Koliko pa bi naj zdržale ploščice? Na moji trojki sem jih meljal po 46 000km. Najbrž je obraba zelo odvisna od relacije po kateri se avto večinoma vozi..

 

pred 48 minutami je Bini napisal:

Seveda in od načina vožnje pa od materiala v ploščicah.:whatever:.   Jaz še nisem menjal tako,da ne vem kdaj bo to,bom pa javil. Ponavadi sem jih pri drugih avtih nekje pri 60k km-90k km.

Trenutno na službenem imam 90k km in bodo prvič menjaje . Imam pa dosti AC.

 

Pred eno uro je toto89 napisal:

Koliko pa bi naj zdržale ploščice? Na moji trojki sem jih meljal po 46 000km. Najbrž je obraba zelo odvisna od relacije po kateri se avto večinoma vozi..

Kaj to je varianta gas-bremza? Jaz sem jih pri prejšnji 6-ki prvič menjal na 100000 km. Na tej so pri 56000 km še kot nove. Prav tako tudi diski. 

 

 

Napisano
pred 6 minutami je toto89 napisal:

Očitno se je prvi lastnik vozil samo po centru Ljubljane :)

... z eno nogo na gasu z drugo na bremzi. 🧐

 

 

Napisano (urejeno)
On 12/4/2020 at 12:19 PM, vzupan3 said:

Ali lahko poveš v kakšnem stanju je bila mrežica v karterju? Ali je bilo veliko usedlin? Kako velik poseg je takšno čiščenje karterja?

 

Nič kaj dosti pojma nimam (nimam izkušenj z modernimi dizli, pravzaprav sem do zdaj vozil japonsko 4.2 naravno dihajočo mašino iz osemdesetih, ki ima čisto drugo tehnologijo). Vem edino, da za dizle proti 100.000 km priporočajo čiščenje mrežice, kar mi je priporočil tudi Pelko. Gre pa za odprtje karterja, odstranitev in čiščenje mrežice, potem pa če prav vem, treba nazaj pritrdit z novim silikonom, pustit, da se posuši, in zapret karter. Strošek dela ca. 50 EUR.

 

Sem se pravzaprav bolj ukvarjal s potencialnimi problemi DPFja, Pelko sicer pravi, da so nove 2.2 Skyactiv mašine (po 2016-2017, od takrat, ko ni več težav z odmično gredjo) bolj zanesljive in ne bi smele imet preteklih težav z DPF. Nisem pa še uspel obvladat vseh senzorjev/PIDov za DPF, da bi razumel stanje znotraj.

Popravljeno od Gap
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

gregc88 kaj če bi ti šel srat na kak drug forum. Mogoče predlog hmmmm na tvoj vsemogočni VAG? Drugače pa če ti je dolgčas si kupi enga golfa 5 pa ga šmirglaj in kitaj pa tam šmirglu guši. Človek je komaj avto kupil in ti mu že nekaj nabijaš v prazno. ima 6 sporočil do zdaj in je enkrat več pametnih stvari napisal kot ti v 8letih in 445 sporočil. 

Se opravičujem ampak sem moral.

Popravljeno od scania
  • Všeč 5
  • Haha 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Na koliko bi pa ti postavil ceno  
    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.