Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je Gap napisal:

 

Nič kaj dosti pojma nimam (nimam izkušenj z modernimi dizli, pravzaprav sem do zdaj vozil japonsko 4.2 naravno dihajočo mašino iz osemdesetih, ki ima čisto drugo tehnologijo). Vem edino, da za dizle proti 100.000 km priporočajo čiščenje mrežice, kar mi je priporočil tudi Pelko. Gre pa za odprtje karterja, odstranitev in čiščenje mrežice, potem pa če prav vem, treba nazaj pritrdit z novim silikonom, pustit, da se posuši, in zapret karter. Strošek dela ca. 50 EUR.

 

Sem se pravzaprav bolj ukvarjal s potencialnimi problemi DPFja, Pelko sicer pravi, da so nove 2.2 Skyactiv mašine (po 2016-2017, od takrat, ko ni več težav z odmično gredjo) bolj zanesljive in ne bi smele imet preteklih težav z DPF. Nisem pa še uspel obvladat vseh senzorjev/PIDov za DPF, da bi razumel stanje znotraj.

Res je.Tej novi od FL naprej naj bi bili ne problematični. Saj vidiš, da je zelo malo govora tu gor o problemih z mazdami. Če pa greš na primer na VAG forum, pa je to glavna tema. Mi se več ali manj pogovarjamo o vremenu, puncah in kje je kdo bil na dopustu. Namreč, nekje moraš porabiti denar, ki ti ostane od vzdrževanja. 😊

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Gap lahko napišeš kaj več o prejšnji 4,2 japonski zadevi? Upam da govorimo o avtu in ne o 4,2 cole japonki iz 80 tih  hahahah :) :) 

Napisano
2 hours ago, scania said:

Gap lahko napišeš kaj več o prejšnji 4,2 japonski zadevi? Upam da govorimo o avtu in ne o 4,2 cole japonki iz 80 tih  hahahah :) :) 

 

To je pa traktorska tehnologija, naš Land Cruiser. 😁 Toyotin motor, narejen za surove pogoje in tako, da ga večinoma sam šraufaš, z minimalno elektronike, brez DPF in zadosti EURO2 standardu. Inline 6, sicer razmeroma švoh s 130 konji, trpi ob velikih hitrostih (beri nad 90 km/h), ima pa kompresijo in dobro šlepa. Če ga bo šasija držala, bi moral zdržat milijon+ kilometrov, tako pravijo.

 

LC.jpg

  • Všeč 7
  • Začuden 1
Napisano
15 hours ago, scania said:

Uuuuuauuuuu to pa je tank. Zelo lepo zgleda. Motor pa zmaga- večen. Kako pa je karoserija?

 

Se kar drži glede na leta, prejšnji nemški lastniki so spodaj napljuvali zaščito (zgleda mi kot bitumen), ki sicer počasi dobiva luknje. Cela karoserija pa škripa med vožnjo, traktor pač. :)Malo več je težav z mehaniko v podvozju, ker to bolj malo mehanikov v Sloveniji zna/želi šraufat in si delat probleme. Ampak smo do zdaj še vse rešili.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

To pa je prava terenska legenda, ne pa te pomehkuženi kvazi SUV.

 

Drugače pa sem tudi jaz gledal eno Mazdo 6 2.0 automatic, letnik 2002 ki pa je bila nažalost že v precej bogem stanju ; nažrte zadnje obrobe, pa tudi spodaj se je videlo da jo je že načel zob časa.

So pa tudi na splošno prve generacije zelo redke pri nas, prej boš dobil kakšno novejšo oziroma predhodno serijo današnje.

Je rja problem pri tej generaciji?

Napisano (urejeno)

Mazdaši pozdravljeni, da si še jaz sposodim temo.

 

po dobrih štirih letih se zopet odločam za nakup Mazde (prej smo si lastili Mazdo 6 136CD 2005). Avto je bil italijanskega izvora in služil nam je 5let brez težav in večjih popravil, le rja je bila problem!

 

Ima mogoče kdo kakšne izkušnje s tem prodajalcem in Mazdami z nizko kilometrino oziroma je že bil na ogledu, preverjal nisem še nič, malo raziskujem trg. Iščem avto reda velikosti Mazde 6, 4x4, avtomatik, aktivni tempomat, led luči, to so mi osnovni pogoji.

Ali so te avti kaj bolje korozijsko zaščiteni?

Kar se tiče motorja, menjalnika sem si vse prebral, vzdrževanja tudi, tako da verjetno ni nekih večjih težav pri tem letniku?

 

Hvala za vaše mnenje in odgovore

 

 

 

1046075.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 Karavan Revolution-CD175 4x4 ACC-LED-LE83TKM, letnik:2016,16990 EUR :: www.Avto.net ::

 

Popravljeno od b mx-6

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

 

Pozdravljen, isto dilemo sem imel leto nazaj. Na koncu sem kupil slovenskega s približno enakimi km (enaka barva, brez 4x4, brez šibedaha, ročni menjalnik, črno usnje).

 

Kaj dosti ne morem svetovati, mislim pa, da je veliko odvisno od sreče (smole). Na servisu so meni enega iz te hiše, ne zaradi konkretnega prodajalca, ampak zaradi italjanskega porekla (poslal sem jim številko), odsvetovali.

 

V garanciji so na CD175 te generacije menda že zamenjali kakšno turbino, nekaj volanov (umetno usnje se prekomernoi obrabi in postane flekasto), nekaj zarjavelih zadnjih diskov s škarjami, pa še kakšne malenkosti.

 

Avto res super vleče, odličen na avtocesti, ni pa za cincanje po mestih na kratke.

 

Hvala za odgovor. Saj to me najbolj skrbi, realnost kilometrov, ter dejansko stanje. Slovenskega s takšnim specifikacijam praktično ni, razen eden pri Selmarju.

 

Ja to bi itak preveril, če ima avto kakšen vpoklic,....

 

Avto rabim za dnevno cca. 40km relacijske vožnje, vendar bencinar mi ne pride v poštev zaradi hudih klancev katere imam do hiše, pa še teh avtov v kombinaciji bencin/AWD praktično ni, če sploh obstajajo. 

 

 

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano (urejeno)

Ja, še pred 10-timi leti so bili skoraj vsi števci uvoženih avtomobilov prevrteni, danes pa je tega sigurno veliko manj.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Jutri me pot vodi tam mimo, če želiš ga lahko skočim na hitro pogledat, če je kaj sumljivega.

 

Uf to bi bilo pa super, bi te prosil če bi šel pogledat, če boš imel slučajno čas!

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Če imajo slučajno kakšno servisno zgodovino, ali DSK, splošna ohranjenost, za te km mora bit kot nov,... enako glej kot bi za sebe gledal😁

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano
pred 15 minutami je b mx-6 napisal:

Če imajo slučajno kakšno servisno zgodovino, ali DSK, splošna ohranjenost, za te km mora bit kot nov,... enako glej kot bi za sebe gledal😁

Verjetno bo malce lažje, ker imam doma skoraj enako s skoraj enakimi km.

Napisano
pred 7 minutami je DonFelipe napisal:

Kaj pa si kaj razmišljal tudi o kakšni japonski alternativi kot so recimo Toyota Avensis, Honda Accord, Nissan, Mitsubishi, ...ipd... ?

Ko smo že pri Mazdah si kaj gledal pickup? 

Avensis primerjati z Mazdo 6? 😳

 

 

Napisano

Meni je avensis sicer zelo všečen, ampak je že krepko zastaran... Konec koncev ga že nekaj let ne prodajajo več, tako da razumem Alexa :)

Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je DonFelipe napisal:

Kaj pa si kaj razmišljal tudi o kakšni japonski alternativi kot so recimo Toyota Avensis, Honda Accord, Nissan, Mitsubishi, ...ipd... ?

Ko smo že pri Mazdah si kaj gledal pickup?

Nimam japonske alternative samo EU. Mazda mi je v oko padla, mi ni prva izbira. 

Popravljeno od b mx-6

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jutra so najlepša zjutraj, sploh ob dobri kavici..... 🤗😉
    • Sem v nedeljo hotel na Rogli malo sprobat kak so kaj 3 leta stare Kleberce še v formi pa je bila kopna cesta..... 😵‍💫🥴😉
    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.