Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
On 4/9/2021 at 7:36 PM, Scr3am said:

Na mazdi ti nebojo nic sprintali dokler nisi lastnik vozila. Zal. GDPR pa te fore.

 

Meni so na Cosmos BTC 4 mesece nazaj iz evropske servisne knjige vse lepo povedali (najprej po telefonu brezplačno) in tudi natisnili (na plačljivem pregledu avtomobila pred nakupom, mislim da je bilo 30 EUR). Pa še pogledali v beležko vpoklicev, ki je pa sicer res niso želeli natisnit, ampak je noter pisalo, da je bil pred letom-dvema vpoklican za menjavo nekega manj pomembnega dela.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Zdravo.

Zelo vrjetno bom kupil mazdo 6 CD 140 GTA. Dobim jo za zelo dober denar in bo to avto za starše. Zanima me kaj je še potrebno paziti poleg famoznega DPF filtra. Avto ima 270 k km in po prvi vožnji nisem opazil nekih hudih napak. Sklopka lepo zagrabi, motor je čist in teče mirno. Glede na to, da 2.0 motor še nima ketne je veliki servis na vsake 120k km oz. bi moral biti narejen pri 240 k km? To vrjetno ni bil narejen in je strošek dobrih 400€. Je še kaj takega na kar je potrebno biti pazljiv?

Napisano
pred 24 minutami je Scr3am napisal:

Zdravo.

Zelo vrjetno bom kupil mazdo 6 CD 140 GTA. Dobim jo za zelo dober denar in bo to avto za starše. Zanima me kaj je še potrebno paziti poleg famoznega DPF filtra. Avto ima 270 k km in po prvi vožnji nisem opazil nekih hudih napak. Sklopka lepo zagrabi, motor je čist in teče mirno. Glede na to, da 2.0 motor še nima ketne je veliki servis na vsake 120k km oz. bi moral biti narejen pri 240 k km? To vrjetno ni bil narejen in je strošek dobrih 400€. Je še kaj takega na kar je potrebno biti pazljiv?

Če pelješ k mehaniku, boš mogoče stran vrgel nekaj €, lahko pa jih tudi prišparaš nekaj 100 ali 1000. 🙂

Napisano

@Scr3amjaz mam CD140 in kljub 300kkm ni problemov z DPFom.

Vsekakor bi pa preventivno menjal podložke in očistil sito oljne črpalke. 

Olje pa priporočam menjavo na max. 15kkm (gorivo v olju). 

Drugače z avtom do sedaj nisem imel nobenih težav.

Bi rekel da so ob ustreznem vzdrževanju to zanesljivi dizli, edino podložke injektorjev je potrebno menjat na ene 80-100kkm, je pa to minimalen strošek. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 uro je Scr3am napisal:

Do pelkota gre v vsakem primeru.

Simon pozna vse hibe teh vozil in če ti prižge zeleno luč za nakup je to TO. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, ker se zadnje čase odločam o menjavi avtomobila in je v ožji izbor prišla tudi karavanska verzija Mazde 6 imam za vas "poznavalce" Mazd nekaj vprašanj. Je model Skyactive- G2.0 (165) vredna nakupa ali je pametneje kupiti motor 2.5? Kolikšna je povprečna poraba pri modelu 2.0? Držijo splošne govorice, da so Mazdini servisi dragi ali je to le "kafanska čenča"?

In še eno resno vprašanje. Kaj res ne deluje zaslon na dotik med samo vožnjo? 

Hvala za odgovore

Napisano

Poraba za G165

WWW.SPRITMONITOR.DE

Overview Mazda, 6

 

In poraba za 2.5 motor

WWW.SPRITMONITOR.DE

Overview Mazda, 6

 

 

Servisi niso noben bav bav. Mislim,da nič ne odstopajo od ostalih znamk. Jaz sem za reden servis (olje,filtri), dajal nekaj pod 200€ na servisu v BTC-ju. Je pa res,da je to že nekaj let nazaj.

 

 

Imam pa pozitivno izkušnjo z istim servisom pred kratkim, kjer so mi naredili diagnostko računalnika (zaradi lučke za airbag), nastavili so mi xsenonke, in odrkrili vzrok pokanja v podvozju. Ter vse to naredili gratis. So rekli,da bomo poračunal pri menjavi končnika, sam ko so mi pa končnik menjal, so mi pa samo to računal. Ko sem jim omenil prejšnje posege so rekli, da je že ok 👍

Napisano
pred 7 urami je Tipka napisal:

In še eno resno vprašanje. Kaj res ne deluje zaslon na dotik med samo vožnjo? 


Zaslon na dotik deluje v mirovanju in do hitrosti nekje 20km/h… Izjema je, ce imas Android Auto… tam pa menda sploh ne deluje touchscreen…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 9 urami je Tipka napisal:

Pozdravljeni, ker se zadnje čase odločam o menjavi avtomobila in je v ožji izbor prišla tudi karavanska verzija Mazde 6 imam za vas "poznavalce" Mazd nekaj vprašanj. Je model Skyactive- G2.0 (165) vredna nakupa ali je pametneje kupiti motor 2.5? Kolikšna je povprečna poraba pri modelu 2.0? Držijo splošne govorice, da so Mazdini servisi dragi ali je to le "kafanska čenča"?

In še eno resno vprašanje. Kaj res ne deluje zaslon na dotik med samo vožnjo? 

Hvala za odgovore

jaz bi se na tvojem mestu vprašal kaj želiš od avta, če imaš to za family wagen je potem pomojem povsem zadosti 2.0 in 165km, samo ne smeš pričakovati od tega motorja, da bo dirkaško odziven, je pač klasičen - zanesljiv family wagen....za hitro vožnjo ga pač moraš gnati v višje obrate, se da tudi hitro voziti....(sam ima podoben motor v Accordu, 2.0 156km, tako da o tem pišem glede na moje opažanje).....če pa želiš malo bolj odziven in športen motor pa je verjetno 2.5 bolj primerna opcija, so pa s tem verjetno povezani tudi malo višji stroški (registracija, zavarovanje, poraba, itd....)....pomojem predvsem odvisno kaj želiš/pričakuješ od avta/motorja. Mojih 5 centov :).

Popravljeno od sportman333
Napisano

Kot je že napisano, odvisno od želja, pričakovanj, z G165 nimaš kaj zgrešit....tankaš, servisiraš, voziš. Se boš prej avta naveličal, kot da ti kej crkne. 😊  Fajn kupi 👍

 

 

Napisano (urejeno)

Imamo M6 G165 MT karavan in je OK. Eno obdobje sem izmenjaje vozil tudi M6 G194 AT karavan. Oba enak model, enako stara z okoli 55.000 km.

 

G194 je dajala boljši občutek vožnje, bolj tih, uglajen. V povprečju deluje s cca 500 nižjimi obrati. Z zelo šparovno vožnjo je bila povprečna poraba pod 7 l/100km (6,6). Pri vožnji po klancih in včasih pri speljevanju v križiščih nisem imel dobrega občutka (se AT odzove nekoliko drugače, kot si želiš v glavi). Motor je zame dovolj močen za Mazdo 6 (podoben občutek pospeševanja kot pri Mazdi 3 G120 MT).

 

G165 MT deluje manj prefinjeno. Ko se ga navadiš pa je OK. Prestavna razmerja in samo prestavljanje je po mojem mnenju malenkost slabše kot pri Mazdi 3 G120 MT. Pri zmerni vožnji porabi cca. pol litra manj od G194. Naša dolgoročna poraba je 6,6. :)

 

Z nobenim od obeh motorjev zelo verjetno ne bo večjih stroškov. Osnovni servis pri pooblaščenih servisih je okoli 200€ (olje, filter olja).

 

Če bi imel na razpolago 2 enaki Mazdi 6, ena G165 MT, druga G194 AT, za enako ceno, in me nekaj 10 € ali 100 € razlike na leto ne bi obremenjevalo, bi izbral G194. :)

 

Še to, ki tudi nekaj pove. Ko sem prvič v BTC pripeljal G165 je mehanik Jure vprašal "G194, a ne?". Ko sem povedal, da je G165, mu je iz obraza izginil nasmešek in ni nič komentiral....In ko sem se kasneje odločal med G165 in G194, mi je takrat drug znanec s pooblaščenega servisa brez dvoma svetoval, naj obdržim G194. Dobil sem občutek, da je G194 pri njih še posebno na dobrem glasu.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 9 urami je Tipka napisal:

Pozdravljeni, ker se zadnje čase odločam o menjavi avtomobila in je v ožji izbor prišla tudi karavanska verzija Mazde 6 imam za vas "poznavalce" Mazd nekaj vprašanj. Je model Skyactive- G2.0 (165) vredna nakupa ali je pametneje kupiti motor 2.5? Kolikšna je povprečna poraba pri modelu 2.0? Držijo splošne govorice, da so Mazdini servisi dragi ali je to le "kafanska čenča"?

In še eno resno vprašanje. Kaj res ne deluje zaslon na dotik med samo vožnjo? 

Hvala za odgovore

Odločitev med G165 in G192/G194 pogojuje predvsem odločitev o menjalniku. G165 ima opcijo ročni/AT, G192/194 pa samo AT. Torej če hočeš ročnega, imaš na razpolago samo G165.

 

Nekaj meni pomembnih nasvetov zate:

- letniki 2013-2017 imajo motor G192, letniki 2018 naprej pa G194 - motor ima nekaj izboljšav iz vidika porabe, dodan ima sistem izklapljanja cilidrov (in nekaj komponent več, ki grejo lahko v maloro)

- če se odločiš za G192 glej letnik 2017, ker ima novejši design volana in par izboljšav v notranjosti, če gledaš G194 je karkoli od 2018 ok, ker so vse iste + tukaj dobiš facelift zunanjosti, dodano 360 kamero okoli vozila in android/apple auto

- če kupuješ avto do 100kkm prevoženih, obvezno redni servisi do 20k prevoženih ali 1 leto

- če kupuješ avto od 100kkm do 150kkm prevoženih, preveri ali so menjalni svečke, mikrojermen, zavore,..

- če kupuješ avto od 150kkm prevoženih naprej, preveri stanje zavor in morebitno menjavo AT olja (ta po mazdini specifikaciji ni nujna, je pa priporočena), menjavo hladilne tekočine, vodne pumpe,...

- rak in rana teh mazd6 so poddimenzionirane zavore, motorčni mehanizma za poklapljanje zunanjih ogledal (ob zaklepu vozila) in prekomerna obraba volana pri letnikih do 2017; set sprednjih zavor če se zvijejo na pooblaščencu pride 400 eur, motorčki z menjavo 100 eur

 

Iz vidika registracije je isti biks, ali kupiš G165 ali G192/194, ker je pri obeh cestnine 153 eur. Zavarovanje je malenkost dražje ampak odvisno od opreme. Gume imata obe enaki. Servisi na pooblaščencu so od 250 eur dalje (odvisno kater interval in katero leto servisa je in seveda katere filtre je potrebno zamenjat, nima pa glih veze kater motor imaš, ker imata oba enake komponente za redni servis).

 

Jaz sem se zaradi ogromno AC vožnje odločil za G192 (trotl ziher). Na relaciji mi pije 7-7,5, na AC od 8-9 (vožnja do 160kmh). Povprečje zadnjih 20 tisoč med servisoma od 01.06.22 do 31.01.23 sem imel 8.3 po računalniku, 50/50 relacija/AC. Sem med tistimi z bolj težko nogo na forumu. Po mestu naredim mogoče 2-3 km na dan, tako da za takšno vožnjo nisem ravno relevanten. Če imaš ogromno mestnih voženj, ti zna poraba narast, ker dokler je motor hladen spije malenkost več. Razlika v ceni med motorjema je minimalna.

 

Od aktivnih forumašev ti lahko z @Liuch dava nasvet glede 2017 G192 in uvažanja iz Nemčije. Za G194 imaš @SeekK in @50keda. Za G165 @Janez007 in @scania. Za začetne letnike pa @Shrek.

 

Kaj ti bolj leži, boš pa žal moral probat na lastno roko. 

 

  • Všeč 8
  • Ljubim 1
Napisano

Hvala za vsem za nasvete. To z nedelujočim ekranom mi je ob današnji sodobni tehniki res padlo v oči. Ker sem veliko na telefonu med vožnjo mi ta nedelujoča funkcija predstavlja velik minus pri nakupu Mazde, sploh če jo primerjam z Audijem A4 in Škodo Octavio, ki sta pri teh stvareh res "moderna".

Varno vožnjo in lep pozdrav :) 

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano

Vse delaš s sredinskim gumbom pri menjalniku. Ne rabiš po ekranu tipkati. To je plus proti ostalimi avti, verjemi. 

Napisano
Pred eno uro je Tipka napisal:

Hvala za vsem za nasvete. To z nedelujočim ekranom mi je ob današnji sodobni tehniki res padlo v oči. Ker sem veliko na telefonu med vožnjo mi ta nedelujoča funkcija predstavlja velik minus pri nakupu Mazde, sploh če jo primerjam z Audijem A4 in Škodo Octavio, ki sta pri teh stvareh res "moderna".

Varno vožnjo in lep pozdrav :) 

Sploh ni res. Pri "touch screenu" moraš med vožnjo umakniti pogled s ceste na zaslon in karkoli postoriti - na pamet ti ne bo uspelo. Pri Mazdah pa lepo s tistim koleščkom in 6 gumbi "miže" vse opraviš. Z vidika varnosti in tudi praktičnosti zame ni dvoma - je Mazdina rešitev v prednosti.

 

In očitno se tega zavedajo, saj ostaja tudi v najnovejših modelih, kot sta CX-60 in CX-90.

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Tipka napisal:

Hvala za vsem za nasvete. To z nedelujočim ekranom mi je ob današnji sodobni tehniki res padlo v oči. Ker sem veliko na telefonu med vožnjo mi ta nedelujoča funkcija predstavlja velik minus pri nakupu Mazde, sploh če jo primerjam z Audijem A4 in Škodo Octavio, ki sta pri teh stvareh res "moderna".

Varno vožnjo in lep pozdrav :) 

Mislim, da se je @Tipka dokončno premaknil na http://www.skoda-team.com/forum/. Jaz bi rekel škoda, ker so Mazde boljše oblike in Mazda bencinarji boljši od VW bencinarjev.

 

Že če primerjam belo Mazdino in Škodino barvo, ko sta parkirani skupaj, je razlika več kot očitna v prid Mazde oz. ti je jasno, da je res perla bela, medtem ko je Škodina kovinska bela zelo podobna Jupol beli. :) 

 

NOTRANJA ZIDNA BARVA JUB JUPOL CLASSIC BELI 10 L - Merkur.si

 

Če kaj, potem je Mazdi 6 alternativa https://www.audi.si/a5/audi-a5-sportback-1/pregled 😂

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Jaz bi pristavil še naslednje: če se prav ne gleda na zadnji cekin, naj se razmisli o nakupu vozila z avtomatskim menjalnikom. V avtomobile v razredu Mazde 6 pač sodi avtomatika ...

Napisano
pred 19 urami je dvorjan napisal:

In očitno se tega zavedajo, saj ostaja tudi v najnovejših modelih, kot sta CX-60 in CX-90.


V najnovejsih modelih so celo popolnoma opustili touchscreen v samem MZD Connect… tudi v mirovanju,,,…in deluje le, ko je aktiven Carplay… (do cca. 20 km/h)…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mazdin sistem upravljanja infotainmenta je načeloma zelo v redu. Če pa uporabljaš Android Auto, pa mene zelo moti, da ne dela zaslon na dotik (ne med vožnjo, ne v mirovanju). Android Auto je sicer narejen z mislijo na upravljanje v avtu, vseeno pa je kup nekih opravil, ki bi jih lažje opravil preko zaslona. Če bi vrag deloval vsaj v mirovanju.
Stalno uporabljam AA in me to res moti. Saj se večino stvari (načeloma vse) da opraviti z gumbi, ampak je marsikaj bolj nerodno. Koliko lažje je vtipkati naslov na zaslonu, kot se loviti s tistim gumbom. Uf, razlika kot dan in noč. Pa še marsikaj. Poleg tega pa ima novi sistem AA (Coolawalk) še nerodno izbrane barve. Sedaj je več premikanja, saj je na osnovnem namizju več ploščic in zaradi slabo izbrane barve, pogosto zgrešiš med vožnjo in se mi zdi bolj nevarno. Res pogrešam touchscreen pri AA na Mazdi - vsaj v mirovanju bi ga lahko omogočili.

Da ne bo nesporazuma - sicer sem velik nasprotnik modernih sistemov, kjer vse upravljaš preko zaslona. Nerodno, nevarno, neprivlačno.

Napisano

To je to. Tipkanje po monitorju med vožnjo je samomor. Sicer ne vem, kaj je to android avto, mislim pa, da ni življenjskega pomena med vožnjo. Kar se MENE tiče, so vsi ti bonbončki brez veze. Osnovne stvari na armaturi, kot so bili v avtih 80ih let so zadosti... 

Napisano

Vedno in znova se ponavlja, da so oči na cesti. Potem ti pa naredijo bedarije, da se ja ubiješ.... Super, a ne.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Mislim, da se je @Tipka dokončno premaknil na http://www.skoda-team.com/forum/. Jaz bi rekel škoda, ker so Mazde boljše oblike in Mazda bencinarji boljši od VW bencinarjev.

 

Že če primerjam belo Mazdino in Škodino barvo, ko sta parkirani skupaj, je razlika več kot očitna v prid Mazde oz. ti je jasno, da je res perla bela, medtem ko je Škodina kovinska bela zelo podobna Jupol beli. :) 

 

NOTRANJA ZIDNA BARVA JUB JUPOL CLASSIC BELI 10 L - Merkur.si

 

Če kaj, potem je Mazdi 6 alternativa https://www.audi.si/a5/audi-a5-sportback-1/pregled 😂

 

Ne bo držalo, da sem se premaknil na stran Škode. No sicer ne tajim, da sem trenutno njen lastnik, ampak ta trenutek se mi zdi A4 daleč najbolj ugoden za to kar dobiš (govorimo o 3 leta rabljenih avtomobilih). Škoda pa je po moji oceni postala izredno draga, za to kar ponuja.

In ja, in kot piše Dvorjan, gledam za avtomatika...

O tipkanju po ekranu. Če dobro razumem avto ne omogoča, da bi preko bluetootha iskal po imeniku ter klical posamezno osebo? Oz. je to precej zakomplicirano?

Ne želim tule izpasti kot nekdo, ki je prišel provocirat. Vendar bi rad preveril vse o avtomobilu preden ga začnem iskati po tujini, da ne bom ob nakupu in povzetju razočaran.... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Skratka, Boss, ti imaš izgleda edini prav, mi ostali pa smo sluge zahodnega, povampirjenega imperija in ujetniki Nata, ki bi hotel na vsak način napasti uboge vodkarje, ki jim tudi Ukrajinci nikakor ne dajo miru in jih uboge napadajo. Oni pa se le branijo. 
    • Ja ker nas kreteni vodijo... upam, da je to jasno in da je NATO in podobni jastrebi ter celotna vojaška industrija eno največje zlo. Vidimo kako so že desetletje navijali za to vojno z odločitvami, ki niso bile za mir ampak za konflikt. Po celi liniji navzdol do medijev, ki praktično ne smejo niti črhnit, da bi bilo smiselno se pogajat za konec vojne, za ustavitev spopadov.   Kdor je to predlagal je predalčkan za Rusofila, Putinaša in podobne umotvore. Od kdaj je vrlina ratala vojna in ne prizadevanja za mir. Samo tri leta so minila, ko smo se kao borili za starčke, da ja ne bo koga korona vzela, zdaj pa taisti starci pošiljajo mlade v klavnico in jih pobijajo kot, da niso nič.   A milijon mrtvih res odtehta neko kos zemlje, kjer živijo in umirajo ljudje, ki bi radi šli na svoje. Če se še kdo spomni te izjave, ki bi se posodobljeno slišala "U Dombasu žele, da se odcjepa, a mi jim kao ne damo".
    • Sm kmet an s hribu doma, pei ... ... ... ... ...   A bodo res 60 metrov od Ljubljanice skopali podzemno garažo v dve etaži, globine 13 metrov, kar pomeni, da bodo krepko pod nivojem potoka?        Sredi Ljubljane se kuha velik nepremičninski projekt z novo garažno hišo - Nepremičnine na Siol.net NEPREMICNINE.SIOL.NET Na območju med Knafljevim prehodom in parkom Zvezda v Ljubljani naj bi v prihodnjih nekaj letih zraslo več nepremičninskih projektov,...  
    • S čeljustjo, pestom, podvozjem,... je vse v redu
    • Fantje, vedno bolj se mi zdi, da postajamo "Kitajska": tovarne se zapirajo, ljudje pa vedno bolj revni, Evropa pa v svetovnem merilu vedno bolj nepomembna na vseh področjih. Zato pa dobimo ves odpad sem, pa še veseli moramo biti, ker za kaj boljšega nimamo denarja...   Ampak mislim, da je to debata za kakšno drugo temo...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.