Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 12 minutami je Tipka napisal:

Ne bo držalo, da sem se premaknil na stran Škode. No sicer ne tajim, da sem trenutno njen lastnik, ampak ta trenutek se mi zdi A4 daleč najbolj ugoden za to kar dobiš (govorimo o 3 leta rabljenih avtomobilih). Škoda pa je po moji oceni postala izredno draga, za to kar ponuja.

In ja, in kot piše Dvorjan, gledam za avtomatika...

O tipkanju po ekranu. Če dobro razumem avto ne omogoča, da bi preko bluetootha iskal po imeniku ter klical posamezno osebo? Oz. je to precej zakomplicirano?

Ne želim tule izpasti kot nekdo, ki je prišel provocirat. Vendar bi rad preveril vse o avtomobilu preden ga začnem iskati po tujini, da ne bom ob nakupu in povzetju razočaran.... 

Škoda za moje pojme je edino RS spodoben avto, žal je vse ostalo še vedno Škoda, pa ni to slabšalno, so dobri avti, ampak kot si zapisal/a, se je Škoda zelo podražila in če bi že plačal več denarja, je potem samo RS tista prava (octavia kombi, je meni všeč, ima dobro mašino, relativno dobro ceno, ampak kaj ko ženi ni :)), glede audija/vw pa ne bom izgubljal besed, imam kolege, ki so jih imeli in so se jih znebili, in nioli več.....zdaj ne vem ali so imeli samo oni smolo ali ne.....vsi so šli na japonce (honda, toyota) in en na škodo, kjer je za enkrat zadovoljen (čeprav so mu za zadnji servis dali ponudbo na daljavo za 130€ za servis, potem so mu pa menjali še diske/ploščice in je bil servis na koncu 491€ :) ).......

Napisano (urejeno)
pred 27 minutami je Tipka napisal:

Ne bo držalo, da sem se premaknil na stran Škode. No sicer ne tajim, da sem trenutno njen lastnik, ampak ta trenutek se mi zdi A4 daleč najbolj ugoden za to kar dobiš (govorimo o 3 leta rabljenih avtomobilih). Škoda pa je po moji oceni postala izredno draga, za to kar ponuja.

In ja, in kot piše Dvorjan, gledam za avtomatika...

O tipkanju po ekranu. Če dobro razumem avto ne omogoča, da bi preko bluetootha iskal po imeniku ter klical posamezno osebo? Oz. je to precej zakomplicirano?

Ne želim tule izpasti kot nekdo, ki je prišel provocirat. Vendar bi rad preveril vse o avtomobilu preden ga začnem iskati po tujini, da ne bom ob nakupu in povzetju razočaran.... 

 

Te čist razumem. Na tem forumu pa se znamo kdaj kar fino pohecat in nasmejat ... in smo tudi malenkost subjektivni :)

 

Resno. Kolikor vem so ravno Mazdini avtomatski menjalniki znani po robustnosti in nezahtevnosti. Nisem še zasledil, da bi tukaj kdo imel večje težave z Mazdinim AT. Pri Audijevih pa sem že od večih slišal, da so imeli z AT tudi stroške blizu 5 k€.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 31 minutami je Tipka napisal:

O tipkanju po ekranu. Če dobro razumem avto ne omogoča, da bi preko bluetootha iskal po imeniku ter klical posamezno osebo? Oz. je to precej zakomplicirano?

 

Seveda omogoča. Ža takoj imaš bližnjično tipko Phone, kjer imaš zadnje klice - zavrtiš kolo in s pritiskom pokličeš. Ali pa greš v imenik.

Imaš tudi glasovno iskanje, če se rad igraš z angleškim naglasom. 😃

pred 1 uro je kacnje napisal:

Mazdin sistem upravljanja infotainmenta je načeloma zelo v redu. Če pa uporabljaš Android Auto, pa mene zelo moti, da ne dela zaslon na dotik (ne med vožnjo, ne v mirovanju). Android Auto je sicer narejen z mislijo na upravljanje v avtu, vseeno pa je kup nekih opravil, ki bi jih lažje opravil preko zaslona. Če bi vrag deloval vsaj v mirovanju.
Stalno uporabljam AA in me to res moti. Saj se večino stvari (načeloma vse) da opraviti z gumbi, ampak je marsikaj bolj nerodno. Koliko lažje je vtipkati naslov na zaslonu, kot se loviti s tistim gumbom. Uf, razlika kot dan in noč. Pa še marsikaj. Poleg tega pa ima novi sistem AA (Coolawalk) še nerodno izbrane barve. Sedaj je več premikanja, saj je na osnovnem namizju več ploščic in zaradi slabo izbrane barve, pogosto zgrešiš med vožnjo in se mi zdi bolj nevarno. Res pogrešam touchscreen pri AA na Mazdi - vsaj v mirovanju bi ga lahko omogočili.

Da ne bo nesporazuma - sicer sem velik nasprotnik modernih sistemov, kjer vse upravljaš preko zaslona. Nerodno, nevarno, neprivlačno.

Mojster, saj ko si v mirovanju, lahko primeš v roke telefon in v njem "na dotik" postoriš, kar želiš - in imaš prezrcaljeno na zaslonu.

 

Jaz tudi uporabljam Android Auto kadar se peljem v kakšen nov in še nepoznan kraj. In ker naslov prej "pogooglam" na telefonu ali računalniku, je tudi med zadnjimi zadetki, tako da ga imaš mimogrede izbranega z zasukom koleščka.

 

Če pa bi rad kak nov naslov vpisal, pa predlagam, da to storiš na telefonu. Bo res hitreje. In tudi hitreje, kot če bi "po diagonali iztegnjen" tapkal po osrednjem zaslonu na dotik.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Za vse ljubitelje DSG-jev - oglejte si ta video posnetek:

 

To so "tempirane bombe". Ok, kupiš nov avto in ga relativno hitro prodaš. Ta scenarij še gre skozi, vse ostalo pa pač pošteno stanjša denarnico.

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 38 minutami je Tipka napisal:

O tipkanju po ekranu. Če dobro razumem avto ne omogoča, da bi preko bluetootha iskal po imeniku ter klical posamezno osebo? Oz. je to precej zakomplicirano?

Ne želim tule izpasti kot nekdo, ki je prišel provocirat. Vendar bi rad preveril vse o avtomobilu preden ga začnem iskati po tujini, da ne bom ob nakupu in povzetju razočaran.... 

Infotaiment lahko uporabljaš na dva načina:
1. Običajni (v tem primeru Mazdin), ki je odličen. Če stojiš, lahko uporabljaš zaslon na dotik in (res ergonomsko postavljene) gumbe na sredini. Če pa voziš, pa lahko uporabljaš samo gumbe. Deluje odlično - klicanja, radio, bluetooth ...
2. Android Auto (ali Apple CarPlay) - če imaš podporo za te zadeve (novejši jih že imajo, pri starejših lahko dogradiš), pa lahko uporabljaš samo z gumbi. Iz tega načina lahko vedno preskočiš v način številka 1 (in nazaj). Z gumbi lahko narediš vse, ampak marsikaj bi na Android Auto lažje naredil na zaslonu. To je razlog, da sem jamral, ker bi v tem načinu res marsikaj lažje upravljal na zaslonu. In tudi te stvari bodo počasi izginili, ko bo podprta slovenščina.

 

Popravljeno od kacnje
Napisano
pred 2 minutama je dvorjan napisal:

Seveda omogoča. Ža takoj imaš bližnjično tipko Phone, kjer imaš zadnje klice - zavrtiš kolo in s pritiskom pokličeš. Ali pa greš v imenik.

Imaš tudi glasovno iskanje, če se rad igraš z angleškim naglasom. 😃

 

Žena se z Mazdo pogovarja preko Siri (iPhone)  ... vse pokliče preko govora.... nič tipkanja ....

 

Gumbi na sredini konzole so tudi meni 👌

 

Eni dokupijo Bluetooth modul  za cca 100€.... če se ne motim to obvlada @SpEkTr

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je dvorjan napisal:

Mojster, saj ko si v mirovanju, lahko primeš v roke telefon in v njem "na dotik" postoriš, kar želiš - in imaš prezrcaljeno na zaslonu.

 

Jaz tudi uporabljam Android Auto kadar se peljem v kakšen nov in še nepoznan kraj. In ker naslov prej "pogooglam" na telefonu ali računalniku, je tudi med zadnjimi zadetki, tako da ga imaš mimogrede izbranega z zasukom koleščka.

 

Če pa bi rad kak nov naslov vpisal, pa predlagam, da to storiš na telefonu. Bo res hitreje. In tudi hitreje, kot če bi "po diagonali iztegnjen" tapkal po osrednjem zaslonu na dotik.

Res se veliko ukvarjam s temi zadevami - tudi službeno in ker sem veliko v avtu. Vem, kaj misliš, pa ni vedno tako hitro. Poleg Google Maps uporabljam tudi TomTom, kjer ni enako.
Poleg tega je telefon pogosto kar v torbi, ker itak uporabljam wireless AA. Pa tudi zelo hitro se mi spreminjajo cilji in prej niso pogooglani na računalniku.
In seveda, če ne uporabljaš trika, na moreš na telefonu uporabljati Google Mapsa, če si priključen na AA.

Ni pa vsa sitnost samo v navigaciji. Si poskušal prehode med ploščicami v Coolwalku? Pismo, jaz med vožnjo ne vidim, kaj je obrobljeno in potem ne vem, ali sem s fokusom na ploščici sami ali na kakšni komandi znotraj. Recimo programi za podkaste, ki imajo še listanje ploščic. To je za upravljanje z gumbi milo rečeno okorno.

Popravljeno od kacnje
Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Eni dokupijo Bluetooth modul  za cca 100€.... če se ne motim to obvlada @SpEkTr


Saj novejsi letniki imajo ze vecinoma vgrajeno moznost povezavo telefona preko BT…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Jest napisal:


Saj novejsi letniki imajo ze vecinoma vgrajeno moznost povezavo telefona preko BT…

Mazde 6? Za telefoniranje, SMS ja (imela že 2015), ne pa Android Auto ali  Car Play - to gre od 2018 FL preko USB kabla oz. z dokupom modula preko Bluetooth. Pred 2018 FL pa je potrebno dokupit še poseben modul za Android Auto ali  Car Play.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Mazde 6? Za telefoniranje, SMS ja (imela že 2015), ne pa Android Auto ali  Car Play - to gre od 2018 FL preko USB kabla oz. z dokupom modula preko Bluetooth.

 

 

Wireless CarPlay/Android Auto se poveze preko WiFi ... Samo za vzpostavitev povezave je tudi Bluetooth ... 

 

Za telefoniranje, poslusanje glasbe, SMS,... pa je ze vgrajeno ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 minutama je Jest napisal:

Wireless CarPlay/Android Auto se poveze preko WiFi ... Samo za vzpostavitev povezave je tudi Bluetooth ... 

 

Za telefoniranje, poslusanje glasbe, SMS,... pa je ze vgrajeno ... 

Ali original Mazdin sistem brez dokupljenih dodatkov na M6 od 2018 naprej slučajno omogoča (pa ne vem) brezžično povezavo in uporabo CarPlay/Android Auto na Mazdinem zaslonu?

Napisano

Uporabljal oba infotainmenta, VW-ovega v golfu 2020 (z android auto) in mazdinega v M6 2017 (brez vgr. AA).

Uporaba touchscreena med voznjo v golfu je potekala tako da sem med voznjo moral najprej fiksirati roko, da sem s se 4 prsti naslonil na armaturko, medtem ko sem potem s palcem stiskal touchscreen. Brez fiksiranja se ti veckrat zgodi, da zaradi tresljajev avta na cesti stisnes nekaj povsem drugega na ekranu kot si hotel.

Zato se mi zdi, da je vrtenje in potiskanje kolescka na mazdi veliko bolj prakticno, posebej za klice oseb iz imenika. Problem mazdinega infotainmenta je edino, da ti s telefona prenese samo prvih 1000 kontaktov.

Napisano
pred 31 minutami je Janez007 napisal:

 

Žena se z Mazdo pogovarja preko Siri (iPhone)  ... vse pokliče preko govora.... nič tipkanja ....

 

Gumbi na sredini konzole so tudi meni 👌

 

Eni dokupijo Bluetooth modul  za cca 100€.... če se ne motim to obvlada @SpEkTr

Ko jaz kličem iz avta grem vedno po sledeči proceduri:

1. pritisnem slušalko za sprejem klica na volanu

2. dobim seznam recent klicev

3. z krožnim knofom izberem kontakt in s pritiskom se izvede klic

 

Nevem no, ta proces rata kompliciran samo če na dan kličeš več kot 15 različnih ljudi

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Ali original Mazdin sistem brez dokupljenih dodatkov na M6 od 2018 naprej slučajno omogoča (pa ne vem) brezžično povezavo in uporabo CarPlay/Android Auto na Mazdinem zaslonu?

 

Ne ... Mislim, da je prva Mazda z Wirless CarPlay/Android Auto model CX-60 ... 

pred 2 minutama je NevLado napisal:

Ko jaz kličem iz avta grem vedno po sledeči proceduri:

1. pritisnem slušalko za sprejem klica na volanu

2. dobim seznam recent klicev

3. z krožnim knofom izberem kontakt in s pritiskom se izvede klic

 

Nevem no, ta proces rata kompliciran samo če na dan kličeš več kot 15 različnih ljudi

 

Jaz pa pritisnem tipko za glasovno upravljanje in recem "Call my wife" ali "Call ime priimek" in preko Siri in Carplay-a to deluje odlicno ... Glasovno upravljanje z Mazdinim sistemom pa je precej storasto in ponavadi ne daje pravih rezultatov... Ne vem pa, kako deluje z Andoid Auto ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ko berem tu, kaj vse se dela med vožnjo, je še malo prometnih nesreč. Sam bil po par dni v tovornjaku, pa nikoli šaral po armaturki in radiju. Poznal tipko za iskanje frakvence v tujini in da sem jo shranil, v SLO pa spustil CD. Prevozil na tisoče kilometrov brez potrebe po tej novi tehnologiji. Noro, s čem vse se ukvarjate med vožnjo. Kaj je pomembno na cesti? Tehnologija v avtu poneumlja ljudi. Noro. 

  • Všeč 7
  • Hvala 1
Napisano
Hvala za vsem za nasvete. To z nedelujočim ekranom mi je ob današnji sodobni tehniki res padlo v oči. Ker sem veliko na telefonu med vožnjo mi ta nedelujoča funkcija predstavlja velik minus pri nakupu Mazde, sploh če jo primerjam z Audijem A4 in Škodo Octavio, ki sta pri teh stvareh res "moderna".
Varno vožnjo in lep pozdrav  
Adijo pamet . A moderno je da med vožnjo tipkas po displayu??
  • Všeč 4
  • Haha 2
Napisano
pred 10 urami je SpEkTr napisal:

Adijo pamet emoji15.png. A moderno je da med vožnjo tipkas po displayu??

Eh ja. Moderno in nevarno. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Brane napisal:

Da bi kdo držal sopotnico za nogo to pa ne,to se menda ne dela več

Jaz to še delam, ko ona šlata ekran😁

  • Všeč 1
  • Haha 5
Napisano (urejeno)
Pravkar je MazdaBoy napisal:

@Janez007ti dam en velik plus 😆

 

Kenan Thompson Snl GIF by Saturday Night Live

 

Smo si šli ogledat 4 leta nazaj Škodo Oktavio na Verovškovo. Želeli smo, da nam je Škoda všeč. Kljub trudu nam ni ratalo ob videnih VW Arteonih ali Audijih A5. Enega od teh dveh bi takrat po mojem celo kupili, če ne bi jaz bremzal nad Audiji navdušene žene. 😂 Ko je prišla kasneje v igro Mazda 6, se je pomirila. :) 

 

image.png

 

null

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Haha 3
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

 

.....nad Audiji navdušene žene. 😂 Ko je prišla kasneje v igro Mazda 6, se je pomirila. :) 

 

image.png

 

null

 

 

Majo pol najine žene isti okus za avte 😜 Pr men je pa pol kr audi padu 😆 Tudi na Verovškovi kupljen 😉

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

 

Smo si šli ogledat 4 leta nazaj Škodo Oktavio na Verovškovo. Želeli smo, da nam je Škoda všeč. Kljub trudu nam ni ratalo ob videnih VW Arteonih ali Audijih A5. Enega od teh dveh bi takrat po mojem celo kupili, če ne bi jaz bremzal nad Audiji navdušene žene. 😂 Ko je prišla kasneje v igro Mazda 6, se je pomirila. :) 

 

image.png

 

null

 

Audi A5 je res vrhunsko dizajnersko oblikovan. Kako je pa z ostalim pri audiju je pa vprašanje. 🤔

 

 

Napisano

Hehe, bo že nekaj na tem.

 

Tudi jaz sem pogledoval proti A5, ampak z vidika stroškov vzdrževanja (če ne kupiš ravno novega) nima za burek proti Mazdi 6.

  • Všeč 1
  • Haha 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.