Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, 

Sem nov na tem forumu.

Zanimam se za nakup Mazde6 2.2 revolution letnik 2017 (140000km). 

Mi lahko kdo kaj svetuje ali odsvetuje?

Hvala

Napisano
pred 3 urami je Damjann napisal:

Pozdravljeni, 

Sem nov na tem forumu.

Zanimam se za nakup Mazde6 2.2 revolution letnik 2017 (140000km). 

Mi lahko kdo kaj svetuje ali odsvetuje?

Hvala

Dizelske mazde CD150/CD175 imajo pred letniki 2016 kar nekaj porodnih težav, od 2016 naprej so pa načeloma ok. Preverit je treba ali je tvoja prav 2017 letnik ali je še 2016 letnik (to vidiš po dizajnu volana - oglate linije namesto okrogle). Največje hibe teh motorjev so zabijanja vseh eko komponent. Predvsem so problematične tiste iz uvoza, ker ne veš, kako se je delalo z njimi - motor je pa kar občutljiv na vožnjo, nafto, pogoje. Ali imaš to slovenski avto, po možnosti od prvega lastnika? Kakšne imaš pa relacije?

Napisano
pred 4 urami je Damjann napisal:

Pozdravljeni, 

Sem nov na tem forumu.

Zanimam se za nakup Mazde6 2.2 revolution letnik 2017 (140000km). 

Mi lahko kdo kaj svetuje ali odsvetuje?

Hvala

Če prebereš na forumu objave za 1.leto nazaj, si boš lahko sam ustvaril mnenje....jaz po prebranem bi mazdo kupoval izključno samo bencinarja....

  • Všeč 6
  • Ljubim 1
Napisano

Od letnik 2017 dalje so ok, seveda če ima transparentno servisno zgodovino..Tako bi si upal kupiti, sicer pa mogoče res bencinar. No čeprav, tudi ta mora biti redno servisiran, je pa potencialnih okvar seveda manj. Je pa dizelski motorček kar se tiče performans vsaj meni top, izredno prožen, lep zvok ko ga malo pritisneš..

 

Za koliko €pa kupuješ?

Napisano
dne 13. 2. 2023 ob 19:53 je NevLado napisal:

A5 a... a ma od golfa podvozje al od pasata?

Nič od tega.

 

MLB EVO ima.

Torej Tuareg.

Napisano

A nimata Q7 in Cayenne podvozja od Tourage? In še Urus povrh 😅

Napisano

Čak... in A5 ima isto podvozje? 😲 zanimivo... Ne bi si mislu, da je tolk enga avta to

Napisano
dne 12. 5. 2023 ob 5:49 je Damjann napisal:

Pozdravljeni, 

Sem nov na tem forumu.

Zanimam se za nakup Mazde6 2.2 revolution letnik 2017 (140000km). 

Mi lahko kdo kaj svetuje ali odsvetuje?

Hvala

Evo, tukaj imaš eno, od člana foruma 🙂

 

 

 

 

Napisano
pred 4 urami je MazdaBoy napisal:

Evo, tukaj imaš eno, od člana foruma 🙂

 

 

Mazda je izredno zanesljiv avto, ce normalno skrbis zanj. Pred tem sem imel enako 6-ko l.2015 in opremo attraction in prav tako nikoli nobenih tezav.

Edine nevsecnosti so bile z motorcki zunanjih ogledal, ki pa so jih na servisu zamenjali v garanciji. Na netu imas ogromno nasvetov, kako to sam resis, ce se ti zgodi izven garancije.

Z motorjem ali pogonskim sklopom nikoli tezave. Po mojem ti bo sluzila dobro, katerokoli bos vzel, predvsem pa preveri zgodovino morebitnih posegov na avtu.

 

Napisano (urejeno)

Tudi jaz sem imel težave z motorčki ogledal. Zadevo sem rešil preprosto tako, da ko perem vozilo s curkom ne špricam v steklo stranskih ogledal ampak jih operem samo iz zadnje strani, steklo pa zbrišem in delujejo brez napak. So mi ga pa na servisu spustili čez krtače in so spet štekala dokler se niso čisto posušile. Torej ne jih zalivati s strani stekla in zadeva deluje normalno.

 

Hmmm, a se samo meni zdi, ali uporabnika Damjanna ne zanima več nakup vozila, glede na to, da se ne vključi več v pogovor.

Popravljeno od ignacij
Napisano
dne 12. 5. 2023 ob 10:08 je SpEkTr napisal:

Od letnik 2017 dalje so ok, seveda če ima transparentno servisno zgodovino..Tako bi si upal kupiti, sicer pa mogoče res bencinar. No čeprav, tudi ta mora biti redno servisiran, je pa potencialnih okvar seveda manj. Je pa dizelski motorček kar se tiče performans vsaj meni top, izredno prožen, lep zvok ko ga malo pritisneš..

 

Za koliko €pa kupuješ?

Do 17000 tisoč

dne 12. 5. 2023 ob 9:46 je NevLado napisal:

Dizelske mazde CD150/CD175 imajo pred letniki 2016 kar nekaj porodnih težav, od 2016 naprej so pa načeloma ok. Preverit je treba ali je tvoja prav 2017 letnik ali je še 2016 letnik (to vidiš po dizajnu volana - oglate linije namesto okrogle). Največje hibe teh motorjev so zabijanja vseh eko komponent. Predvsem so problematične tiste iz uvoza, ker ne veš, kako se je delalo z njimi - motor je pa kar občutljiv na vožnjo, nafto, pogoje. Ali imaš to slovenski avto, po možnosti od prvega lastnika? Kakšne imaš pa relacije?

Bil je uvožen ampak je celotna zgodovina spremljana. Zdaj ga je imel nekdo 2 leti. Na njej je bil že opravljen dpf servis, ker mu ga je že zabilo. Relacija je pa bolj podeželjske.

Napisano
dne 12. 5. 2023 ob 10:08 je SpEkTr napisal:

Od letnik 2017 dalje so ok, seveda če ima transparentno servisno zgodovino..Tako bi si upal kupiti, sicer pa mogoče res bencinar. No čeprav, tudi ta mora biti redno servisiran, je pa potencialnih okvar seveda manj. Je pa dizelski motorček kar se tiče performans vsaj meni top, izredno prožen, lep zvok ko ga malo pritisneš..

 

Za koliko €pa kupuješ?

Do 17000

Napisano
dne 12. 5. 2023 ob 9:46 je NevLado napisal:

Dizelske mazde CD150/CD175 imajo pred letniki 2016 kar nekaj porodnih težav, od 2016 naprej so pa načeloma ok. Preverit je treba ali je tvoja prav 2017 letnik ali je še 2016 letnik (to vidiš po dizajnu volana - oglate linije namesto okrogle). Največje hibe teh motorjev so zabijanja vseh eko komponent. Predvsem so problematične tiste iz uvoza, ker ne veš, kako se je delalo z njimi - motor je pa kar občutljiv na vožnjo, nafto, pogoje. Ali imaš to slovenski avto, po možnosti od prvega lastnika? Kakšne imaš pa relacije?

Je že letnik 2017 in imel je tudi okvaro na dpf tako da je to že opravljeno. Relacija je pa bolj podeželjska.

Napisano
WWW.AVTO.NET

 

 

Tale se je kar nekaj časa prodajala za malce čez 17 000€. Sicer je že prodana, mi je pa zanimivo, da se je tolko časa prodajala 🤔

Napisano
pred 18 urami je MPero napisal:

Mazda je izredno zanesljiv avto, ce normalno skrbis zanj. Pred tem sem imel enako 6-ko l.2015 in opremo attraction in prav tako nikoli nobenih tezav.

Edine nevsecnosti so bile z motorcki zunanjih ogledal, ki pa so jih na servisu zamenjali v garanciji. Na netu imas ogromno nasvetov, kako to sam resis, ce se ti zgodi izven garancije.

Z motorjem ali pogonskim sklopom nikoli tezave. Po mojem ti bo sluzila dobro, katerokoli bos vzel, predvsem pa preveri zgodovino morebitnih posegov na avtu.

 

Se ne bi strinjal, razen če govoriš za bencinarke. Pa še pri teh bi besedo "izredno" izpustil. 🙂

 

O tem smo že veliko debatirali. Ne more se soditi po posameznih konkretnih primerih, ampak statistično z dovolj velikim vzorcem.

 

 

 

Napisano

No ampak veliko nas je, ki nimamo težav, tako da strašit ljudi tudi ni treba

Še najboljše vprašanje je, zakaj je bil dpf zabit? Ta se namreč ne zabije kar tako.. Razen v res extremnih primerih.

Napisano

Srce mi ne dovoli, da Damjannu ne bi toplo priporočil 2.5l bencinarke. Nimaš kaj faliti, predvsem pa se se ne rabiš obremenjavati z dizelskimi težavami, porabo pa imaš lahko pod 7l. Ne vem kakšne relacije voziš, ampak malo razmisli ali si res želiš dizla.

Napisano
pred 14 minutami je SpEkTr napisal:

No ampak veliko nas je, ki nimamo težav, tako da strašit ljudi tudi ni treba emoji4.png

Še najboljše vprašanje je, zakaj je bil dpf zabit? Ta se namreč ne zabije kar tako.. Razen v res extremnih primerih.

 

Ne želim strašiti, ampak tole šolo z dizli nas je dalo že nekaj tukaj skozi. Zadevo bolje poznaš od mene. Prijatelju bi si upal priporočiti Mazdo bencinarko, dizla pa ne. Čeprav je po zmogljivosti dizel bistveno boljši.

Napisano
Srce mi ne dovoli, da Damjannu ne bi toplo priporočil 2.5l bencinarke. Nimaš kaj faliti, predvsem pa se se ne rabiš obremenjavati z dizelskimi težavami, porabo pa imaš lahko pod 7l. Ne vem kakšne relacije voziš, ampak malo razmisli ali si res želiš dizla.
To je res, problem je ker jih praktično ni. In obvezno prej probat obe.
Napisano

Se pravi, bog ne daj kupiti mazde. 

Mazda je edina, ki ima težave, ostali avti so pa BP. 

Ne ga srat, no. 

VSI avti imajo težave. Tudi mazda. Ampak bencinarji jih imajo bistveno manj, oziroma jih nimajo. Mazde diesel, ki delajo odprte kilometre so tudi ok. Mestna vožnja je problem. 

Če pa kupuješ avto za dirkanje, pa lepo 300+ lipicancev. 

Napisano

Hmm, nihce ni rekel ne kupiti mazde, ampak se bolj priporoca bencin. Jaz vsakemu svetujem nakup mazde, s svojo sem super zadovoljen. Top razmerje kakovost/videz/cena.

 

Moj prejsnji, sedanji in prihodni avto je samo mazda.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Moj prihodnji pa dvomim, če bo mazda. Sem pristaš limuzine z bencinskim motorjem. Takih mazd pa ni več. Pa že ohoho dolgo mazde vozim...

Popravljeno od Shrek

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.