Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

 

Seveda, to je bilo zelo v grobem, ampak iz teh osnovnih enačb ven pade nekaj osnovnih parametrov, ki vplivajo na porabo.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 urami je Nejc1986 napisal:

Pa fajn je če avto nima sani na strehi po nepotrebnem.... Koliko ljudi sploh vozi kaj gor,a 90posto karavanov ima to že v štartu gor...

Boss? 😁

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Jezen 1

 

 

Napisano
pred 34 minutami je Janez007 napisal:

 

Seveda, to je bilo zelo v grobem, ampak iz teh osnovnih enačb ven pade nekaj osnovnih parametrov, ki vplivajo na porabo.

 

Našteto se ne izključuje z načinom vožnje, ki je odvisen od človeka - koliko je pospeševanj in njihova intenziteta, kolikšna je hitrost vožnje, ... koliko ima v avtu naložene nepotrebne navlake, .... Še enkrat poudarjam vpliv upora zraka, še z bolj skrajnim primerom: če vozimo 150 km/h namesto 50 km/h (3 x večja hitrost), je 9 krat večji upor zraka!!! Iz športa pa vemo - začutimo, kaj pomeni upor zraka, npr. pri kolesarjenju.

 

Se strinjam, verjetno se tudi energijska vrednost goriv med seboj nekoliko razlikuje, ampak a kdo zanesljivo ve, na kateri črpalki dobiš v 1 litru več in koliko več kalorij oz. Wh energije oz. kako lahko na to sploh človek vpliva?

Lej. Pri osebnem avtu se to ne pozna. Lahko ti pa iz prve roke povem, da se pri tovornjaku in porabi čez 30 litrov pozna ohoho...vsak liter...če je 10 % in 100000km na leto...

Isti voznik, ista teža, ista relacija, isti tovornjak, ista prikolica, isti tovor, isti vremenski pogoji, različna nafta. Pri petrolovi nafti 10% večja poraba in 5% nižja hitrost v dolgi klanec...čez avstrijo proti tauern tunelu. 

Ga ni boga, da me prepriča drugače. 

Napisano
pred 33 minutami je Janez007 napisal:

 

Seveda, to je bilo zelo v grobem, ampak iz teh osnovnih enačb ven pade nekaj osnovnih parametrov, ki vplivajo na porabo.

 

Seveda našteto se ne izključuje z načinom vožnje, ki je odvisen od človeka - koliko je pospeševanj in njihova intenziteta, kolikšna je hitrost vožnje, ... koliko ima v avtu naložene nepotrebne navlake, .... Še enkrat poudarjam vpliv upora zraka, še z bolj skrajnim primerom: če vozimo 150 km/h namesto 50 km/h (3 x večja hitrost), je 9 krat večji upor zraka!!! Iz športa pa vemo - začutimo, kaj pomeni upor zraka, npr. pri kolesarjenju.

 

Se strinjam, verjetno se tudi energijska vrednost goriv med seboj nekoliko razlikuje, ampak a kdo zanesljivo ve, na kateri črpalki dobiš v 1 litru več in koliko več kalorij oz. Wh energije oz. kako lahko na to sploh človek vpliva?

Definitivno vem, da ko tankam v Italiji shell + nafto, naredim približno 70 km več z enim tankom. Naše pumpe (OMV, Petrol in shell pa sem testiral prav pred kratkim in ni neke omembe vredne razlike. Sem pa lani parkrat tankal na OMV njihovo super duper nafto in dejansko občutiš razliko v gorivu. Kot, da ima avto več moči, motor je tišji in par kilometrov več narediš z njim. Je pa toliko dražje, da nima smisla. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Ja itak da so razlike v nafti, vprašanje pa je samo kako velike razliko so.

Odvisno je od ponudnikov (petrol, omv, mol...) kake aditive in količina teh je v nafti, kako je cetansko število, količina biodizla.

Največje sranje je biodizel, ta ima slabše izgorevanje, več usedlin...

Možno je da petrol meša več biodizla zraven zato večja poraba, bi bilo zanimivo povprašat pri ponudnikih koliko kateri mešajo zraven.

Jaz ponavadi tankam na Molu, sem pa tankal že pri vseh ponudnikih in neke velike razlike v porabi nisem zaznal.

Zdaj zadnji tank sem za probo natankal to famozno "Super" nafto on Mol-a pa bom videl če je kaka razlika, je pa konkretno dražja.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

S tem primešavanjem biogoriv, katerih pridelava je v resnici zelo neekološka, nimajo težav samo naši motorji, ampak tudi distributerji goriv.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
dne 30. 12. 2020 ob 11:50 je Boss napisal:

@DonFelipe

Ampak vse to kar si napisal enako dobro naredi 5-vratna limuzina, kot je recimo Škoda Octavia ali Superb, VW Arteon, KIA Stinger, 5-vratni Mondeo itd itd. Vsem, kjer se zadnja prtljažna vrata odprejo na široko so praktično enako uporabni kot karavani.

 

 

 

Žal, to v praksi ne drži. Mazda 6 mk1 je bila sposobna poleg otroka v stolčku na zadnjem sedežu v kabini peljati še 2mtb bicikla, kolesarsko prikolico in zložljivo posteljico. Avti ki jih naštevaš, tega niso sposobni. Ampak šestica prve generacije je bila še karavan, sedaj pri mazdi hatchbacke napačno imenujejo karavani.

 

Pa kje ste sedaj lastniki tazadnjih šestic? Zanima me a imajo luknje ali nimajo lukenj?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Hočeš reči, da je Aleks kot najbolj zagrizen rekreativen smučar na Primorskem in bližnji okolici kupil avto brez luknje za smuči. Ne verjamem.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 46 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Hočeš reči, da je Aleks kot najbolj zagrizen rekreativen smučar na Primorskem in bližnji okolici kupil avto brez luknje za smuči. Ne verjamem.

 

Nima luknje za smuči, to je sigurno. Sicer je pa tista luknja kr neki. Mi pravi smučarji, ki prehitevamo druge smučarje vedno le po desni, vržemo smuči v thuleta in gasa. Ali si predstavljate, da bi smuči in pancerje po smučanju, polne snega, mokre, vrgel v tako lep  karavan, kot je Mazda?Ni šans. Te luknje za smuči imajo ponavadi tisti grdi, delavni karavani kjer ti ni važno, kako umazan ali uničen je zadaj. In smuči ponavadi vozijo v teh avtih  do naslednjega smučanja. 

 

 

Napisano
pred 18 minutami je DonFelipe napisal:

Bravo!

Pa manj škode je narejene če imaš strešni prtljažnik ker ti voda lepo odteka, medtem ko ti v prtljažniku ne in začne lepo rjaveti vse skupaj.

 

Mi, ki smučamo, vemo da je to najboljše. V stari 6-ki sem nekoč samo enkrat peljal mokre smuči in pancerje, ker sva bila samo v dveh in se mi ni dalo montirat thuleta. Pa sem imel gumijasto dno montirano.A sem imel po tistem še ful časa vlago v avtu. Se res ne splača. 

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Mi, ki smučamo, vemo da je to najboljše. V stari 6-ki sem nekoč samo enkrat peljal mokre smuči in pancerje, ker sva bila samo v dveh in se mi ni dalo montirat thuleta. Pa sem imel gumijasto dno montirano.A sem imel po tistem še ful časa vlago v avtu. Se res ne splača. 

Si predstavljam in vem kako je potem to odvečno vlago zelo težko ven spraviti. 

Najbolje je iti na smučanje s strešnim prtljažnikom ali nosilcem na vlečni kljuki.

Kar se pa tiče zadnje odprtine pa ta pride meni prav za prevoz kakšnih daljšim predmetov na kratkih razdaljah, kadar nimam strešnega prtljažnika ; enkrat sem peljal sestavljivo pohištvo, deske, ...ipd...

Napisano

Čak Mčk, a pri Škodi se sedeži ne dajo podret, da rabiš luknjo?

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

Čak Mčk, a pri Škodi se sedeži ne dajo podret, da rabiš luknjo?

A to za Octavio Combi sprašuješ?

Pri njej imaš ogromen prtljažnik z luknjo ; dostikrat pa narod polomi tisto odprtino oziroma plastiko na njej

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Nima luknje za smuči, to je sigurno. Sicer je pa tista luknja kr neki. 

 

Hehe, toje tako kot bi imel babo brez pa potem razlagal, da je tista luknja čist precenjena

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Tudi jaz ne vidim nekega plusa v luknji za smuči . Sam jih sicer vozim v prtljažniku (še prej jih obrisem do suhega - tudi pancerje in potem privezem s pasovi, da me ne ubijejo ob trku). Na strehi ne maram voziti stvari , placa v avtu je pa dovolj.

 

Sicer pa vidim edini plus v luknji za smuči v tem,da lahko 4je normalno sedijo ob smučkah (če je tretjina klopi podrta ni ravno udobja zadaj).

 

Sicer pa; a ni ponavadi tudi vreča pri tej luknji?

Napisano

Glede vreče oziroma smučarskega paketa pa je odvisno od izvedbe in njenega paketa opreme ; pri večini je le-ta za doplačilo, pa še pri nakupu rabljenega vozila zelo težko zraven dobiš res očuvan original.

Je pa še ena najbolj smešna zadeva in sicer ker večina teh vozil z omenjeno luknjo potem nima na sredinskem sedežu Isofix-a

Drugače pa je bil predkratkim narejen test kako zavajajo in merijo prostornino prtljažnikov 

d16fa4c3aa44c4ecb8f2.jpeg
WWW.ZURNAL24.SI

Raziskava o velikosti prtljažnikov je dala zaskrbljujoče rezultate.

 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Če so take razlike bi se dalo uveljavljatui tudi stvarno napako.

33112_1.png

Napisano
pred 41 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Hehe, toje tako kot bi imel babo brez pa potem razlagal, da je tista luknja čist precenjena

 

Čak a ti tvoji dragi za predigro rečeš "... oh ti moja Octavia 😍"

  • Haha 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Kako pa bi omenjeno uveljavljal kot stvarno napako?

Vozilo, naj bo novo ali rabljeno, se pred nakupom pomeri in testira, kajne?

Vprašaj se raje kaj narod vidi v precenjeni sveti nemški trojici in njihovih podkoncernih se raje vprašaj.

Kdo razen japonca ti lahko ponudi vse za ugodno ceno?

Najbolj mi gredo na smeh tisti ki imajo Quattro ali pa X-drive in mislijo da so vsemogočni. Si kdaj videl kako se vklopljejo in potem morajo prositi za pomoč?Ali pa ko v rondojih zanaša Bmw-je kot za stavo ; v parih dneh so samo na Škofljici trije odšli rakom žvižgat.

Popravljeno od DonFelipe
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

 

Je pa še ena najbolj smešna zadeva in sicer ker večina teh vozil z omenjeno luknjo potem nima na sredinskem sedežu Isofix-a

 

 

Smešno? Isofiks na sredini? Kam daš potem drugega mulca, ki enako rabi isofiks? V prtljažnik? Približno desetletje že ne delajo več avtov, ki bi bili sposobni paralelno na zadnji klop voziti 3 isofix stolčke.

 

 

Pred eno uro je Nejc1986 napisal:

Tudi jaz ne vidim nekega plusa v luknji za smuči . Sam jih sicer vozim v prtljažniku (še prej jih obrisem do suhega - tudi pancerje in potem privezem s pasovi, da me ne ubijejo ob trku). Na strehi ne maram voziti stvari , placa v avtu je pa dovolj.

 

Sicer pa vidim edini plus v luknji za smuči v tem,da lahko 4je normalno sedijo ob smučkah 

 

Pa kakšne smuči. Meni veliko večino časa luknja služi pri vožnji opreme na ribolov. In to ne samo kake dva meseca na leto kot je smučanja, pač pa celo leto, tudi pozimi. Po Aleksovi teoriji bi moral 365 dni na leto praktično skoraj vsak teden šraufati trugo na streho in dol. Ni logike da pelješ nekaj na strehi, če to lahko v avtu. 

 

Jutri bo padalo, pojutrišnjem bodo pa v luknji turne smuči, in thule bo spet sameval pod stropom.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 7 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Smešno? Isofiks na sredini? Kam daš potem drugega mulca, ki enako rabi isofiks? V prtljažnik? Približno desetletje že ne delajo več avtov, ki bi bili sposobni paralelno na zadnji klop voziti 3 isofix stolčke.

 

 

 

Pa kakšne smuči. Meni veliko večino časa luknja služi pri vožnji opreme na ribolov. In to ne samo kake dva meseca na leto kot je smučanja, pač pa celo leto, tudi pozimi. Po Aleksovi teoriji bi moral 365 dni na leto praktično skoraj vsak teden šraufati trugo na streho in dol. Ni logike da pelješ nekaj na strehi, če to lahko v avtu. 

 

Jutri bo padalo, pojutrišnjem bodo pa v luknji turne smuči, in thule bo spet sameval pod stropom.

Ok,ampak v čem je razlika a pelješ palice v tej lukji ali pa podres tretjino zadnje klopi?

Napisano (urejeno)

Res je, danes praktično nimaš več kje to početi in voziti, da o tem kar piše Mčk nemoreš več paralelno peljati 3 osebe na zadnji klopi, najbolj trpi tisti v sredini.

Ja zadnjih 16 let imaš vozili katera imajo Isofix samo na zadnjih zunanjih sedežih, prej pa je bil prisoten na vseh ; naš Citroen Xantia letnik 1998 ga je imel na vseh razen na sovozniškem. Tudi enoprostorci so omenjeno opustili.

Glede vremena je pa tudi res saj si danes nemoreš več organizirati in privoščiti kateregakoli športa tako kot včasih ko si šel nekam res z namenom.

Da ne govorimo kako je danes golf (govorimo o športu in ne o avtomobilu VW Golf) postal vsem dostopen in v vozilih vidim dosti oseb kateri prevažajo palice in žogice.

Da ne govorimo o tem kako vidiš danes pred fitnes klubi (sedaj so zaprti) parkirane mini avtomobilčke (Mazda 2, Audi A1, ...) ; pa še zanimivo je to da večina danes ne športa iz potrebe ali namena ampak samo še zaradi imidža in češ kaj bodo drugi rekli.

To je sicer izven tematike oziroma konteksta ampak ta ukinitev športa in njih dejavnosti pa bo zaznamovala več generacij.

Popravljeno od DonFelipe

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.