Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

DOT4 se menja na 2 leti, DOT 5.1 pa na 3leta. To je obdobje v katerem bi naj bilo olje "staro" in nasiceno z vodo. Bom probal poiskat tabelo o DOT tekočini, sem dobil enkrat na tehnološki konferenci.

Napisano

Ok ,hvala za jasna priporočila,pa se eno vprasanje?

Kako je s čipanjem te mašine,nekje sem prebral,da se ,da te motorje lepo načipat na 190 konj, brez nekih kasnejših problemov,pa poraba naj bi bila manjša ,čeprav mi to ne gre skupaj?

 

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je Peter22 napisal:

Ok ,hvala za jasna priporočila,pa se eno vprasanje?

Kako je s čipanjem te mašine,nekje sem prebral,da se ,da te motorje lepo načipat na 190 konj, brez nekih kasnejših problemov,pa poraba naj bi bila manjša ,čeprav mi to ne gre skupaj?

 

Pozabi na to... Preberi si na forumu temo "skupinsko čipiranje". Pusti kot je in uživaj. 😉

Evo, tukaj. 

https://www.mazda-si.net/topic/16561-skupinski-chip-tuning-pomlad-2021-tunerc/page/3/#comment-458165

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 45 minutami je Peter22 napisal:

Ok ,hvala za jasna priporočila,pa se eno vprasanje?

Kako je s čipanjem te mašine,nekje sem prebral,da se ,da te motorje lepo načipat na 190 konj, brez nekih kasnejših problemov,pa poraba naj bi bila manjša ,čeprav mi to ne gre skupaj?

@Peter22, jaz bi šel po vrstnem redu, najprej mehanik recimo Pelko, da ga fino sproba in po potrebi poservisira, potem v Lesce za mnenje glede olja menjalnika, potem pa če bo ostalo še kaj denarja na čipiranje 😁

 

To se sliši enostavno, kako pa bo v resnici, pa boš napisal in še kakšno fotko napopaj poleg :) Sam imam izkušnje, da si noben od mehanikov v takem primeru ne vzame prav dosti časa - za kakšno raziskovanje. Tudi na pooblaščenih servisih ne, ali celo še manj. Ker čas je tudi zanje strošek - denar. V smislu kot je napisal @scania: " Vglavnem take naložbe se ti splačajo če si veš sam kaj naredit, drugače so jama brez dna."

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ce mas avtomatika pa sploh pozabi na cipanje, ker je se bolj obcutljivo vse skupi. 

 

Pri katerem prodajalcu si pa kupu avto, ce ni skrivnost? 

Napisano
pred 9 urami je Peter22 napisal:

Pozdravljeni,

 

 vsi na forumu,lepo je videti ,da imamo forum, kjer si lahko izmenjujemo mnenja ter pomagamo med sabo.

 

Ravno se kupil Mazdo 6 2016 2,2 Skyactive.Prevozenih ima dobrih 120.000 , zanima me ,kje v okolici Lj je kaksen dober ,ugoden,neuradni servis?

 

Zanima me tudi kaj vse priporočate menjati oz.pregledati pri teh km.

Avto je prisel iz Italije in kaj se je delalo prej na njem nevem.

 

Hvala za odgovore.

 

 

Dobrodošel med nami Mazdaši...😉 Sem prečital vse nasvete-priporočila in pripomnil bi,da se jih držiš,ker to so stari mački-Mazdaši,da jim ni para....👌 Z vsakim nadaljnim obiskom Mazda foruma boš spoznal še več članov ,ki ti bodo vedno svetovali le najboljše....😉 :zoom-zoom:

Napisano

Čestitke in pozdravljen na forumu!

 

pred 14 urami je scania napisal:

DOT4 se menja na 2 leti, DOT 5.1 pa na 3leta. To je obdobje v katerem bi naj bilo olje "staro" in nasiceno z vodo. Bom probal poiskat tabelo o DOT tekočini, sem dobil enkrat na tehnološki konferenci.

 

Drugače pa komentar na tole, ne vem od kje sem imel v glavi, da imajo naše mazde prvi fill DOT3. In zato potem predlagajo menjavo zavorne tekočine, ker DOT3 še bolj veže vodo kot DOT4? NE VEM?! Sem pa DOT4 imel na toyoti 5 let isto, pa mi je elekronski merilec kazal, da je še vedno minimalna vrednost vode not.

 

Me pa tudi zanima a pooblaščenec naredi poln flush zavorne tekočine, ali jo samo spumpa ven iz posodice in novo not dolije. Pomoje slednje.

 

Napisano

Na naših mazdah je pokrovček na katerem piše DOT3 vsebujejo pa DOT4 saj je DOT4 minimalni standard za pravilno delovanje asistenčnega sistema zavoranja. Je bila pa razlaga s strani Avstrijcev da so posodice s starih serij vozil. Vsaj zbrusli bi lahko to norijo DOT3 napis. Ko tako počasi odkrivaš avto vidiš da so kar na nekaj poročjih malomarni, izolacija, rja, zavore, napisi DOT3...

Napisano
pred 4 urami je scania napisal:

Na naših mazdah je pokrovček na katerem piše DOT3 vsebujejo pa DOT4 saj je DOT4 minimalni standard za pravilno delovanje asistenčnega sistema zavoranja. Je bila pa razlaga s strani Avstrijcev da so posodice s starih serij vozil. Vsaj zbrusli bi lahko to norijo DOT3 napis. Ko tako počasi odkrivaš avto vidiš da so kar na nekaj poročjih malomarni, izolacija, rja, zavore, napisi DOT3...

😩🙈

Napisano (urejeno)
dne 10. 1. 2022 ob 10:45 je scania napisal:

Na naših mazdah je pokrovček na katerem piše DOT3 vsebujejo pa DOT4 saj je DOT4 minimalni standard za pravilno delovanje asistenčnega sistema zavoranja. Je bila pa razlaga s strani Avstrijcev da so posodice s starih serij vozil. Vsaj zbrusli bi lahko to norijo DOT3 napis. Ko tako počasi odkrivaš avto vidiš da so kar na nekaj poročjih malomarni, izolacija, rja, zavore, napisi DOT3...

😁

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Spet se strinjam. 🙂 Sam uvrščam Mazdo nekje v rang Opla (Not Great Not Terrible). 😁

He, He, Janez. 😊 Ponavadi je med mazdo in oplom kakih dvajset mest na lestvici  zadovoljnih kupcev in kvalitete. 

 

 

Napisano
pred 18 minutami je Alex napisal:

He, He, Janez. 😊 Ponavadi je med mazdo in oplom kakih dvajset mest na lestvici  zadovoljnih kupcev in kvalitete. 

Ko bi tako tudi ostalo.....😊čim dlje....:prstgor:

Napisano
pred 8 urami je scania napisal:

Na naših mazdah je pokrovček na katerem piše DOT3 vsebujejo pa DOT4 saj je DOT4 minimalni standard za pravilno delovanje asistenčnega sistema zavoranja. Je bila pa razlaga s strani Avstrijcev da so posodice s starih serij vozil. Vsaj zbrusli bi lahko to norijo DOT3 napis. Ko tako počasi odkrivaš avto vidiš da so kar na nekaj poročjih malomarni, izolacija, rja, zavore, napisi DOT3...

:blink:

 

Včasih so bili japonski avti sinonim za kvaliteto. Ali? Kaj pa drugi? Mi smo imeli honde doma od praveka in nikoli nobenih problemov. Res da so bili to novi avti uglavnem. Škoda za mazdo...

N7rRRL1.jpg

Napisano

Pri mazdi so to malenkosti, ce gledas bmw in njihove tezave s ketnami. Audi multitronic katastrofa, vw dsg s suho sklopko poden od menjalnika. Pri mazdi motorji in menjalniki grejo, taksne malenkosti kot je dodatna zascita podvozja, menjava diskov z boljso znamko pa pac tisti ki poznamo to naredimo, pa tudi na servisu na te stvari nekateri opozorijo. Odkrito, imam raje motor (bencin ali dizel) in menjalnik tako kot mora bit mazdin pa te malenkosti flikam kot pa motoe in menjalnil ki ga pod garancijo na 40000km menjam.

Napisano
5 minutes ago, scania said:

Pri mazdi so to malenkosti, ce gledas bmw in njihove tezave s ketnami. Audi multitronic katastrofa, vw dsg s suho sklopko poden od menjalnika. Pri mazdi motorji in menjalniki grejo, taksne malenkosti kot je dodatna zascita podvozja, menjava diskov z boljso znamko pa pac tisti ki poznamo to naredimo, pa tudi na servisu na te stvari nekateri opozorijo. Odkrito, imam raje motor (bencin ali dizel) in menjalnik tako kot mora bit mazdin pa te malenkosti flikam kot pa motoe in menjalnil ki ga pod garancijo na 40000km menjam.

Ob povprečni vožnji tudi originalne zavore zdržijo 110K (vsaj meni so) 😀

Napisano
pred 6 minutami je scania napisal:

Pri mazdi so to malenkosti, ce gledas bmw in njihove tezave s ketnami. Audi multitronic katastrofa, vw dsg s suho sklopko poden od menjalnika. Pri mazdi motorji in menjalniki grejo, taksne malenkosti kot je dodatna zascita podvozja, menjava diskov z boljso znamko pa pac tisti ki poznamo to naredimo, pa tudi na servisu na te stvari nekateri opozorijo. Odkrito, imam raje motor (bencin ali dizel) in menjalnik tako kot mora bit mazdin pa te malenkosti flikam kot pa motoe in menjalnil ki ga pod garancijo na 40000km menjam.

Se popolnoma strinjam. Zato je tudi moj nečak po vseh njegovihb silnih  audijih in bmw-jih na koncu pristal na Mazdi. In je ne more prehvaliti. To meni pove vse. 😊

pred 2 minutama je vzupan3 napisal:

Ob povprečni vožnji tudi originalne zavore zdržijo 110K (vsaj meni so) 😀

Zdržijo že, a kaj, ko so bolj boge že od vsega začetka. 🙄

 

 

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Pri mazdi so to malenkosti, ce gledas bmw in njihove tezave s ketnami. Audi multitronic katastrofa, vw dsg s suho sklopko poden od menjalnika. Pri mazdi motorji in menjalniki grejo, taksne malenkosti kot je dodatna zascita podvozja, menjava diskov z boljso znamko pa pac tisti ki poznamo to naredimo, pa tudi na servisu na te stvari nekateri opozorijo. Odkrito, imam raje motor (bencin ali dizel) in menjalnik tako kot mora bit mazdin pa te malenkosti flikam kot pa motoe in menjalnil ki ga pod garancijo na 40000km menjam.

Če te malenkosti ne motijo, potem sploh nimaš težav...kar se tiče diskov/ploščic je pa zame to potrošni material, kot akumulator, itd....kot si rekel zamenjaš z boljšo robo in imaš rešeno, ne moreš pa reči da je to kak velik problem😉....ravno govoril z kolegom ki ima vw dsg....ni da ni kaj in koliko je že zmetal v avto....

Napisano (urejeno)
dne 10. 1. 2022 ob 19:08 je FuManchu napisal:

:blink:

Včasih so bili japonski avti sinonim za kvaliteto. Ali? Kaj pa drugi? Mi smo imeli honde doma od praveka in nikoli nobenih problemov. Res da so bili to novi avti uglavnem. Škoda za mazdo...

🤣

Popravljeno od Janez007
Napisano

 Se jaz dodam moje mnenje.

Moj prejsni avto je bil Ford grande c-max

2012 ,2.0 dizel.

Do 250.000 mi je šel ročni menjalnik,turbina,ventili,sklopka.DSP filter smo morali dat stran,ker je non stop v rezervni program metu zaradi njega.

Uglavnem ne vem ,ce sem v 5ih letih vozil,1 leto brez,da mi je metal v rezervni program.

Ko je sedaj spet začel metati in noben ni vedel zakaj,sem ga imel dovolj in ga zamenjal za Mazdo.(Kot napako je napisal,da mu pada pritisk v turbini.)

 

Upam na vec srece pri Mazdi.😁

 

Prvi vtisi pri Mazdi so super ,res se lepo elegantno vozi.Kar se mi zdi je edino,da je pleh slabši ,kot pri Fordu.

Ko zapres vrata ali potrkas po avtu ,se sliši kot bi konzervo brcnu😆

Napisano
1 hour ago, Peter22 said:

 

Ko zapres vrata ali potrkas po avtu ,se sliši kot bi konzervo brcnu😆

 

Če te to moti, daš na oblogo vrat akustično oblogo , pa je ta težava preteklost. Pa še malenkost boljši zvok boš imel :)

Napisano
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

 

Če te to moti, daš na oblogo vrat akustično oblogo , pa je ta težava preteklost. Pa še malenkost boljši zvok boš imel :)

To imam jaz v planu v kratkem narediti.V  oboja vrata bom dal tole: https://www.orangeaudio.si/ctk-standard-pro-3mm

 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Peter22 napisal:

 Se jaz dodam moje mnenje.

Moj prejsni avto je bil Ford grande c-max

2012 ,2.0 dizel.

Do 250.000 mi je šel ročni menjalnik,turbina,ventili,sklopka.DSP filter smo morali dat stran,ker je non stop v rezervni program metu zaradi njega.

Uglavnem ne vem ,ce sem v 5ih letih vozil,1 leto brez,da mi je metal v rezervni program.

Ko je sedaj spet začel metati in noben ni vedel zakaj,sem ga imel dovolj in ga zamenjal za Mazdo.(Kot napako je napisal,da mu pada pritisk v turbini.)

 

Upam na vec srece pri Mazdi.😁

 

Prvi vtisi pri Mazdi so super ,res se lepo elegantno vozi.Kar se mi zdi je edino,da je pleh slabši ,kot pri Fordu.

Ko zapres vrata ali potrkas po avtu ,se sliši kot bi konzervo brcnu😆

Uf. Si imel pa kar probleme z Fordom. 🤔 Sem vseeno mislil, da so fordi bolj zanesljivi. 

Verjamem, da, ti bo mazda služila kot mora, brez nekih presenečenj. 😊 Samo pazi, da ne prekinjaš preveč pogosto samih regeneracij, kajti v nasprotnem primeru boš imel problem z dvigom nivoja olja ( nafta v olju). Kdaj se pa izvaja regeneracija je pa že kar nekaj napisanega na tem forumu. Na grobo, izvaja se ponavadi vsakih 180-250 km, odvisno od stila vožnje  in obremenitve motorja. 

 

 

Napisano (urejeno)
dne 11. 1. 2022 ob 9:41 je Alex napisal:

Uf. Si imel pa kar probleme z Fordom. 🤔 Sem vseeno mislil, da so fordi bolj zanesljivi. 

Verjamem, da, ti bo mazda služila kot mora, brez nekih presenečenj. 😊 Samo pazi, da ne prekinjaš preveč pogosto samih regeneracij, kajti v nasprotnem primeru boš imel problem z dvigom nivoja olja ( nafta v olju). Kdaj se pa izvaja regeneracija je pa že kar nekaj napisanega na tem forumu. Na grobo, izvaja se ponavadi vsakih 180-250 km, odvisno od stila vožnje  in obremenitve motorja. 

😉

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Saj je pri večini dizlov tako, da ni najbolje, če se regeneracijo prekine. Ne pomeni pa to, da boš imel težave če jih boš prekinil. Vozi brez misli na to, in bo vseeno ok. Seveda, če imaš neke normalne razdalje. Če se boš vozil par km sem in tja, boš imel z vsakim slej ko prej težave.

 

Pri teh motorjih, kot smo že večkrat omenili je potrebno zamenjati podložke na injektorjih, preveriti sito na oljni črpalki, ter menjati olje na recimo nekje 10 tisoč prevoženih, pa si naredil praktično (skoraj) vse kar lahko narediš, da bo motor delal še dolgo :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.