Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 18 minutami je Janez007 napisal:

A nisi Alex najprej rekel, da je Peter22 kupil dober avto? 😉 Je to dober avto, če moraš ves čas paziti, da ne prekinjaš regeneracij? ?zmeden?

 

Če bi bilo to mišljeno tako, potem bi si inženirji izmislili še kakšno dodatno lučko, obvestilo na armaturki, kar bi olajšalo tako opravilo. :) Sprašujem se tudi o smiselnosti i-stop sistema, če na drugi strani kurimo gorivo z dodatnimi km samo zaradi preprečitve dviga nivoja olja. Da ne govorim o ne-praktičnosti in nevarnosti takega početja, ki sem ga, da ne bo pomote, izvajal tudi sam. 🙃

 

Avto je definitivno dober kakor tudi sam motor. Tale svetovni rekord mazdini dizel motorjev  (ja Janez, takega si ti prodal 😉) pove več kot vse naše pisanje. 

WWW.GOOGLE.COM

Nina Jerančič je bila med najzaslužnejšimi za...

 

 

 

Napisano
pred 15 minutami je Janez007 napisal:

Če @Alexgovoriš na splošno, bi lahko pritrdil (politično korektno, da ne bo @Boss užaljen :) ). Če pa govoriš za konkretnega, potem mi ni jasno, na osnovi katerih podatkov delaš tak zaključek. Saj je kar veliko možnosti, da je res tako, vendar tudi nekaj možnosti, da ni. 😉

 

Ne vem če se spomnite ene bele šestke CD175 l.2016, ki se je prodajala na Dolenjski cesti in sem jo šel gledat, poslikat in komentiral. Avto je bil za moje pojme razvalina, da jo težko najdeš.

 

 

 

Govorim na splošno za vse mazda dizle, skayactiv motorje. Konkretnega ne poznam zato ne morem podati mnenja. 😊

 

 

Napisano
1 hour ago, SpEkTr said:

Saj je pri večini dizlov tako, da ni najbolje, če se regeneracijo prekine. Ne pomeni pa to, da boš imel težave če jih boš prekinil. Vozi brez misli na to, in bo vseeno ok. Seveda, če imaš neke normalne razdalje. Če se boš vozil par km sem in tja, boš imel z vsakim slej ko prej težave.

 

Pri teh motorjih, kot smo že večkrat omenili je potrebno zamenjati podložke na injektorjih, preveriti sito na oljni črpalki, ter menjati olje na recimo nekje 10 tisoč prevoženih, pa si naredil praktično (skoraj) vse kar lahko narediš, da bo motor delal še dolgo :)

Enkrat sem prebral, da naj bi imela FL verzija od leta 2015 naprej drugačne podložke injektorjev (ne-bakrene), ki jih naj ne bi bilo potrebno menjavati. Ali lahko to kdo potrdi/ovrže?

Napisano

Nekaj takšnega sem tudi jaz ujel na pooblaščencu. Imam letnik 2016 in so rekli, da nimajo več klasičnih težav. Ne spomnim pa se, ali so malo drugačne podložke ali pa so malo drugače zategovali.

Napisano
5 minutes ago, vzupan3 said:

Enkrat sem prebral, da naj bi imela FL verzija od leta 2015 naprej drugačne podložke injektorjev (ne-bakrene), ki jih naj ne bi bilo potrebno menjavati. Ali lahko to kdo potrdi/ovrže?

 

To drži.

So mi pa na servisu vseeno svetovali naj jih zamenjam, pač sej to ne stane praktično nič. Tako da, jaz sem jih lansko poletje zamenjal.

Napisano
pred 13 minutami je SpEkTr napisal:

 

To drži.

So mi pa na servisu vseeno svetovali naj jih zamenjam, pač sej to ne stane praktično nič. Tako da, jaz sem jih lansko poletje zamenjal.

Pri koliko prevoženih kilometrih si jih dal zamenjati? 

 

 

Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Pri 74401 km :) Sem šel gledat na račun :P

Se pravi, da si jih kar zgodaj zamenjal? 🤔

 

 

Napisano

Hja, lej. Tut olje v menjalniku in filter sem menjal takrat. Tko da. Načeloma rad nekaj dam na preventivo.

Pri teh motorjih pa vsi vemo, da so te podložke že velikokrat lastnika stale tudi motorja :)

Napisano

No tkole,danes dobil nazaj avto od Pelkota.

Pregledal je avto,naredil redni servis,ter zamenjal olje v menjalniku.

Pravi,da je auto vredu in ,da vse štima.

Glede podlošk im je rekel,da se menjajo pri 150.000km ,ko se zamenja tudi ketna.

Me pa zanima če kdo ve koliko olja gre menjalnik,ko se ga menja?

Prllagam se slikice 20220114_143215.thumb.jpg.32465c3d9f9b3915b14c535532f31853.jpg20220114_135746.thumb.jpg.5e2cd2034975aa7010ebda31c1969e89.jpg

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je Peter22 napisal:

No tkole,danes dobil nazaj avto od Pelkota.

Pregledal je avto,naredil redni servis,ter zamenjal olje v menjalniku.

Pravi,da je auto vredu in ,da vse štima.

Glede podlošk im je rekel,da se menjajo pri 150.000km ,ko se zamenja tudi ketna.

Me pa zanima če kdo ve koliko olja gre menjalnik,ko se ga menja?

Prllagam se slikice 20220114_143215.thumb.jpg.32465c3d9f9b3915b14c535532f31853.jpg20220114_135746.thumb.jpg.5e2cd2034975aa7010ebda31c1969e89.jpg

Gor imaš 17"? Zimske gume na feltnah ? 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 7 minutami je TiEn napisal:

4L  olja če ne izpiraš, menjaš filter staro ven novo noter

 

 

Sem preveril moj mail, prišlo me je 50€ s poštnino

Ja men je rekel,da je izperal ,porabljenih je bilo 5 l vse skupaj.

Filter menjalnika ni menjal, pravi,da pri 150.000,ceprav bi mi bilo logično,da se sedaj zamenja.

Napisano

Pri izpiranju bi moralo iti 7l, se mi zdi da je bilo nekje omenjeno na forumu. Naj nekdo potrdi/ovrže

 

image.jpeg

 

Napisano

Meni se je ob menjavi olja in filtra v avtomatskem menjalniku v posodi nabralo dobrih 4,5 litra - po tem ko se je snel karter. Kaksne svoh 3 litre olja je pa ostalo se v wandlerju.

 

Cez 10.000 km sem se enkrat zamenjal olje - takrat ga je slo cez cep ven dobrih 4 litre.

 

Tako da v celotnem menjalnik mora biti okoli 7 litrov olja, ki pa ga ven dobis samo z masino za izpiranje.

 

 

Napisano (urejeno)

Tako je. Če samo snameš karter in izpustiš menjalniško olje bo vem priteklo med 3,5 in 4,9 litra

Če pa izpiraš pa imej pripravljenih 8 litrov, vsaj tako pravi Liqui Moly katalog.

 

S1.thumb.JPG.809876dda09d2908e2f537228372b496.JPG.

Popravljeno od luxxx7
Napisano

Evo se je ze zacelo sranje☹

Se mi je prižgala lučka za napako na motorju (engine malfunction)

Sem sel k Pelkotu ,je priklopu na racunalnik in je napisalo:

 

Zaznan nezadosten pretok EGR

 

Rekel mi je ,da je blo neki s softverjem pri teh mašinah in ,da treba najbrz update nardit,naj grem na mazda servis prevet,ce je bil za moj avto narjen odpoklic.

To je to kar mi je povedal.

 

A ma se kdo mogoce kaksno mnenje kaj bi lahko bilo?

 

Napisano
pred 21 minutami je Peter22 napisal:

Evo se je ze zacelo sranje☹

Se mi je prižgala lučka za napako na motorju (engine malfunction)

Sem sel k Pelkotu ,je priklopu na racunalnik in je napisalo:

 

Zaznan nezadosten pretok EGR

 

Rekel mi je ,da je blo neki s softverjem pri teh mašinah in ,da treba najbrz update nardit,naj grem na mazda servis prevet,ce je bil za moj avto narjen odpoklic.

To je to kar mi je povedal.

 

A ma se kdo mogoce kaksno mnenje kaj bi lahko bilo?

 

 

to je znak za zadelan sesalni kolektor....

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je Peter22 napisal:

Kaj ga je treba zamenjat,ali se,da to sčistit?

 

to se sčisti, pa zraven je treba očistit še Egr, loputo in map senzor

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

to se sčisti, pa zraven je treba očistit še Egr, loputo in map senzor

Ok, hvala za info.

A to delajo servisi,al servisi izpušnih sistemov?

Napisano
pred 3 urami je Peter22 napisal:

Evo se je ze zacelo sranje☹

Se mi je prižgala lučka za napako na motorju (engine malfunction)

Sem sel k Pelkotu ,je priklopu na racunalnik in je napisalo:

 

Zaznan nezadosten pretok EGR

 

Rekel mi je ,da je blo neki s softverjem pri teh mašinah in ,da treba najbrz update nardit,naj grem na mazda servis prevet,ce je bil za moj avto narjen odpoklic.

To je to kar mi je povedal.

 

A ma se kdo mogoce kaksno mnenje kaj bi lahko bilo?

 

Če imaš še kak odprt vpoklic lahko preveriš tukaj: https://www.mazda.si/lastniki/vpoklici/

 

Za opravljene vpoklice pa lahko pokličeš na pooblaščen servis ali direktno mazda uvoznika.

 

Kot pravi @Deeyan bo treba prepucat EGR in kolektor. To lahko naredi katerikoli serviser, nima veze a je pooblaščenec ali "zasebnik". Kolektor se odšraufa in speska, EGR pa s sprejem. Je kar nekaj mehaničnega dela, priporočam nekoga, ki se spozna na te motorje, da ne bo odpiral prvič.

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Če imaš še kak odprt vpoklic lahko preveriš tukaj: https://www.mazda.si/lastniki/vpoklici/

 

Za opravljene vpoklice pa lahko pokličeš na pooblaščen servis ali direktno mazda uvoznika.

 

Kot pravi @Deeyan bo treba prepucat EGR in kolektor. To lahko naredi katerikoli serviser, nima veze a je pooblaščenec ali "zasebnik". Kolektor se odšraufa in speska, EGR pa s sprejem. Je kar nekaj mehaničnega dela, priporočam nekoga, ki se spozna na te motorje, da ne bo odpiral prvič.

 

js, ko sm to delu lahk rečem, da sm mel dela kr za cel popoldan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To pa pišeš, kot da te boli da ga nimajo Ameri? Sej ne vem, če je treba razlagat zakaj Afriške države iščejo povezave raje s Kitajsko, Rusijo, Turčijo, Iranom kot pa z bivšimi imperialističnimi državami, ki še vedno vedno razmišljajo o Afriki kot koloniji. Ameri tudi, verjetno jim k priljubljenosti ne pomagajo tudi delanje pučov v Libiji, Tuniziji, Egiptu....   Človekove pravice pa v Afriki kršijo domala vsi, ki se tam znajdejo, še največ pa Afričani sami. Ampak, da je to tam tako ima pa zadeva dolgo brado. Tako, da danes razlagat kdo je boljši in kdo slabši zunanji partner za Afričane je bolj tko tko...
    • Napačna primerjava.   Sosed se poroči s tvojo sestro. Potem en dan popiva s svojimi prijateljčki, se vrne domov in pijan nabunka tvojo sestro. TI popizdiš in mu zagroziš, da ga boš nalomil, če bo to spet naredil. Ker si karateist in izvedenec v borilnih veščinah se te sosed ustraši in podpiše ter overovi sporazum, da bo s tvojo sestro lepo ravnal... celo 2x, ker mu je prvič mal ušlo izpod nadzora. Nakar njegovi pivski bratci ga nagovarjajo, da ga bodo skupaj natrenirali v borilnih veščinah in da mu bodo pomagali, če mu boš naslednjič spet težil.   Pol ti tko malo ene 8 let psihično, včasih s kakšno focko maltretira tvojo sestro še naprej. Skos mu prigovarjaš naj neha in kličeš policijo za ukrepanje a en od njegovih pivskih kolegov je policaj in zavrača tvoje prijave. Pol pa ga enkrat spet pijejo in ko se vrne pijan domov zagrozi tvoji sestri, da jo bo prebunkal na polno. Sestra te pokliče in teb je dost sranje ter uletiš v njegovo bajto da zaščitiš sestro. Tam so pa že njegovi pivski bratci, ki držijo sosedu štango, da naj te kar na gobec in če ga boš nazaj, da ga bodo sprejeli v svojo borilno bratovščino in da te bodo s skupnimi močmi nalomili.   Tkole bolj avtentično zgleda prikaz tvoje zgodbe s sosedom. A si mel pravico priti v sosedovo bajto brez dovoljenja in povabila... NE. A si mel pravico in dolžnost zaščititi sestro, DA.    
    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.