scania Napisano 9. januar, 2022 Prijavi Napisano 9. januar, 2022 DOT4 se menja na 2 leti, DOT 5.1 pa na 3leta. To je obdobje v katerem bi naj bilo olje "staro" in nasiceno z vodo. Bom probal poiskat tabelo o DOT tekočini, sem dobil enkrat na tehnološki konferenci. 3 Citiraj
Peter22 Napisano 9. januar, 2022 Avtor Prijavi Napisano 9. januar, 2022 Ok ,hvala za jasna priporočila,pa se eno vprasanje? Kako je s čipanjem te mašine,nekje sem prebral,da se ,da te motorje lepo načipat na 190 konj, brez nekih kasnejših problemov,pa poraba naj bi bila manjša ,čeprav mi to ne gre skupaj? Citiraj
Alex Napisano 9. januar, 2022 Prijavi Napisano 9. januar, 2022 (urejeno) pred 21 minutami je Peter22 napisal: Ok ,hvala za jasna priporočila,pa se eno vprasanje? Kako je s čipanjem te mašine,nekje sem prebral,da se ,da te motorje lepo načipat na 190 konj, brez nekih kasnejših problemov,pa poraba naj bi bila manjša ,čeprav mi to ne gre skupaj? Pozabi na to... Preberi si na forumu temo "skupinsko čipiranje". Pusti kot je in uživaj. 😉 Evo, tukaj. https://www.mazda-si.net/topic/16561-skupinski-chip-tuning-pomlad-2021-tunerc/page/3/#comment-458165 Popravljeno 9. januar, 2022 od Alex 3 Citiraj
Janez007 Napisano 9. januar, 2022 Prijavi Napisano 9. januar, 2022 (urejeno) pred 45 minutami je Peter22 napisal: Ok ,hvala za jasna priporočila,pa se eno vprasanje? Kako je s čipanjem te mašine,nekje sem prebral,da se ,da te motorje lepo načipat na 190 konj, brez nekih kasnejših problemov,pa poraba naj bi bila manjša ,čeprav mi to ne gre skupaj? @Peter22, jaz bi šel po vrstnem redu, najprej mehanik recimo Pelko, da ga fino sproba in po potrebi poservisira, potem v Lesce za mnenje glede olja menjalnika, potem pa če bo ostalo še kaj denarja na čipiranje 😁 To se sliši enostavno, kako pa bo v resnici, pa boš napisal in še kakšno fotko napopaj poleg Sam imam izkušnje, da si noben od mehanikov v takem primeru ne vzame prav dosti časa - za kakšno raziskovanje. Tudi na pooblaščenih servisih ne, ali celo še manj. Ker čas je tudi zanje strošek - denar. V smislu kot je napisal @scania: " Vglavnem take naložbe se ti splačajo če si veš sam kaj naredit, drugače so jama brez dna." Popravljeno 9. januar, 2022 od Janez007 1 Citiraj
Deeyan Napisano 9. januar, 2022 Prijavi Napisano 9. januar, 2022 Ce mas avtomatika pa sploh pozabi na cipanje, ker je se bolj obcutljivo vse skupi. Pri katerem prodajalcu si pa kupu avto, ce ni skrivnost? Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Bini Napisano 9. januar, 2022 Prijavi Napisano 9. januar, 2022 pred 9 urami je Peter22 napisal: Pozdravljeni, vsi na forumu,lepo je videti ,da imamo forum, kjer si lahko izmenjujemo mnenja ter pomagamo med sabo. Ravno se kupil Mazdo 6 2016 2,2 Skyactive.Prevozenih ima dobrih 120.000 , zanima me ,kje v okolici Lj je kaksen dober ,ugoden,neuradni servis? Zanima me tudi kaj vse priporočate menjati oz.pregledati pri teh km. Avto je prisel iz Italije in kaj se je delalo prej na njem nevem. Hvala za odgovore. Dobrodošel med nami Mazdaši...😉 Sem prečital vse nasvete-priporočila in pripomnil bi,da se jih držiš,ker to so stari mački-Mazdaši,da jim ni para....👌 Z vsakim nadaljnim obiskom Mazda foruma boš spoznal še več članov ,ki ti bodo vedno svetovali le najboljše....😉 4 Citiraj
NevLado Napisano 10. januar, 2022 Prijavi Napisano 10. januar, 2022 Čestitke in pozdravljen na forumu! pred 14 urami je scania napisal: DOT4 se menja na 2 leti, DOT 5.1 pa na 3leta. To je obdobje v katerem bi naj bilo olje "staro" in nasiceno z vodo. Bom probal poiskat tabelo o DOT tekočini, sem dobil enkrat na tehnološki konferenci. Drugače pa komentar na tole, ne vem od kje sem imel v glavi, da imajo naše mazde prvi fill DOT3. In zato potem predlagajo menjavo zavorne tekočine, ker DOT3 še bolj veže vodo kot DOT4? NE VEM?! Sem pa DOT4 imel na toyoti 5 let isto, pa mi je elekronski merilec kazal, da je še vedno minimalna vrednost vode not. Me pa tudi zanima a pooblaščenec naredi poln flush zavorne tekočine, ali jo samo spumpa ven iz posodice in novo not dolije. Pomoje slednje. 1 Citiraj
scania Napisano 10. januar, 2022 Prijavi Napisano 10. januar, 2022 Na naših mazdah je pokrovček na katerem piše DOT3 vsebujejo pa DOT4 saj je DOT4 minimalni standard za pravilno delovanje asistenčnega sistema zavoranja. Je bila pa razlaga s strani Avstrijcev da so posodice s starih serij vozil. Vsaj zbrusli bi lahko to norijo DOT3 napis. Ko tako počasi odkrivaš avto vidiš da so kar na nekaj poročjih malomarni, izolacija, rja, zavore, napisi DOT3... 4 Citiraj
Bini Napisano 10. januar, 2022 Prijavi Napisano 10. januar, 2022 pred 4 urami je scania napisal: Na naših mazdah je pokrovček na katerem piše DOT3 vsebujejo pa DOT4 saj je DOT4 minimalni standard za pravilno delovanje asistenčnega sistema zavoranja. Je bila pa razlaga s strani Avstrijcev da so posodice s starih serij vozil. Vsaj zbrusli bi lahko to norijo DOT3 napis. Ko tako počasi odkrivaš avto vidiš da so kar na nekaj poročjih malomarni, izolacija, rja, zavore, napisi DOT3... 😩🙈 Citiraj
Janez007 Napisano 10. januar, 2022 Prijavi Napisano 10. januar, 2022 (urejeno) dne 10. 1. 2022 ob 10:45 je scania napisal: Na naših mazdah je pokrovček na katerem piše DOT3 vsebujejo pa DOT4 saj je DOT4 minimalni standard za pravilno delovanje asistenčnega sistema zavoranja. Je bila pa razlaga s strani Avstrijcev da so posodice s starih serij vozil. Vsaj zbrusli bi lahko to norijo DOT3 napis. Ko tako počasi odkrivaš avto vidiš da so kar na nekaj poročjih malomarni, izolacija, rja, zavore, napisi DOT3... 😁 Popravljeno 13. januar, 2022 od Janez007 Citiraj
Alex Napisano 10. januar, 2022 Prijavi Napisano 10. januar, 2022 pred 3 urami je Janez007 napisal: Spet se strinjam. 🙂 Sam uvrščam Mazdo nekje v rang Opla (Not Great Not Terrible). 😁 He, He, Janez. 😊 Ponavadi je med mazdo in oplom kakih dvajset mest na lestvici zadovoljnih kupcev in kvalitete. 2 Citiraj
samSimon Napisano 10. januar, 2022 Prijavi Napisano 10. januar, 2022 Kam v to lestvico pa paše Ford? Citiraj
Bini Napisano 10. januar, 2022 Prijavi Napisano 10. januar, 2022 pred 18 minutami je Alex napisal: He, He, Janez. 😊 Ponavadi je med mazdo in oplom kakih dvajset mest na lestvici zadovoljnih kupcev in kvalitete. Ko bi tako tudi ostalo.....😊čim dlje.... 1 Citiraj
FuManchu Napisano 10. januar, 2022 Prijavi Napisano 10. januar, 2022 pred 8 urami je scania napisal: Na naših mazdah je pokrovček na katerem piše DOT3 vsebujejo pa DOT4 saj je DOT4 minimalni standard za pravilno delovanje asistenčnega sistema zavoranja. Je bila pa razlaga s strani Avstrijcev da so posodice s starih serij vozil. Vsaj zbrusli bi lahko to norijo DOT3 napis. Ko tako počasi odkrivaš avto vidiš da so kar na nekaj poročjih malomarni, izolacija, rja, zavore, napisi DOT3... Včasih so bili japonski avti sinonim za kvaliteto. Ali? Kaj pa drugi? Mi smo imeli honde doma od praveka in nikoli nobenih problemov. Res da so bili to novi avti uglavnem. Škoda za mazdo... Citiraj
scania Napisano 10. januar, 2022 Prijavi Napisano 10. januar, 2022 Pri mazdi so to malenkosti, ce gledas bmw in njihove tezave s ketnami. Audi multitronic katastrofa, vw dsg s suho sklopko poden od menjalnika. Pri mazdi motorji in menjalniki grejo, taksne malenkosti kot je dodatna zascita podvozja, menjava diskov z boljso znamko pa pac tisti ki poznamo to naredimo, pa tudi na servisu na te stvari nekateri opozorijo. Odkrito, imam raje motor (bencin ali dizel) in menjalnik tako kot mora bit mazdin pa te malenkosti flikam kot pa motoe in menjalnil ki ga pod garancijo na 40000km menjam. 5 Citiraj
vzupan3 Napisano 10. januar, 2022 Prijavi Napisano 10. januar, 2022 5 minutes ago, scania said: Pri mazdi so to malenkosti, ce gledas bmw in njihove tezave s ketnami. Audi multitronic katastrofa, vw dsg s suho sklopko poden od menjalnika. Pri mazdi motorji in menjalniki grejo, taksne malenkosti kot je dodatna zascita podvozja, menjava diskov z boljso znamko pa pac tisti ki poznamo to naredimo, pa tudi na servisu na te stvari nekateri opozorijo. Odkrito, imam raje motor (bencin ali dizel) in menjalnik tako kot mora bit mazdin pa te malenkosti flikam kot pa motoe in menjalnil ki ga pod garancijo na 40000km menjam. Ob povprečni vožnji tudi originalne zavore zdržijo 110K (vsaj meni so) 😀 1 Citiraj
Alex Napisano 10. januar, 2022 Prijavi Napisano 10. januar, 2022 pred 6 minutami je scania napisal: Pri mazdi so to malenkosti, ce gledas bmw in njihove tezave s ketnami. Audi multitronic katastrofa, vw dsg s suho sklopko poden od menjalnika. Pri mazdi motorji in menjalniki grejo, taksne malenkosti kot je dodatna zascita podvozja, menjava diskov z boljso znamko pa pac tisti ki poznamo to naredimo, pa tudi na servisu na te stvari nekateri opozorijo. Odkrito, imam raje motor (bencin ali dizel) in menjalnik tako kot mora bit mazdin pa te malenkosti flikam kot pa motoe in menjalnil ki ga pod garancijo na 40000km menjam. Se popolnoma strinjam. Zato je tudi moj nečak po vseh njegovihb silnih audijih in bmw-jih na koncu pristal na Mazdi. In je ne more prehvaliti. To meni pove vse. 😊 pred 2 minutama je vzupan3 napisal: Ob povprečni vožnji tudi originalne zavore zdržijo 110K (vsaj meni so) 😀 Zdržijo že, a kaj, ko so bolj boge že od vsega začetka. 🙄 4 Citiraj
sportman333 Napisano 10. januar, 2022 Prijavi Napisano 10. januar, 2022 pred 2 urama je scania napisal: Pri mazdi so to malenkosti, ce gledas bmw in njihove tezave s ketnami. Audi multitronic katastrofa, vw dsg s suho sklopko poden od menjalnika. Pri mazdi motorji in menjalniki grejo, taksne malenkosti kot je dodatna zascita podvozja, menjava diskov z boljso znamko pa pac tisti ki poznamo to naredimo, pa tudi na servisu na te stvari nekateri opozorijo. Odkrito, imam raje motor (bencin ali dizel) in menjalnik tako kot mora bit mazdin pa te malenkosti flikam kot pa motoe in menjalnil ki ga pod garancijo na 40000km menjam. Če te malenkosti ne motijo, potem sploh nimaš težav...kar se tiče diskov/ploščic je pa zame to potrošni material, kot akumulator, itd....kot si rekel zamenjaš z boljšo robo in imaš rešeno, ne moreš pa reči da je to kak velik problem😉....ravno govoril z kolegom ki ima vw dsg....ni da ni kaj in koliko je že zmetal v avto.... 1 Citiraj
Janez007 Napisano 10. januar, 2022 Prijavi Napisano 10. januar, 2022 (urejeno) dne 10. 1. 2022 ob 19:08 je FuManchu napisal: Včasih so bili japonski avti sinonim za kvaliteto. Ali? Kaj pa drugi? Mi smo imeli honde doma od praveka in nikoli nobenih problemov. Res da so bili to novi avti uglavnem. Škoda za mazdo... 🤣 Popravljeno 13. januar, 2022 od Janez007 Citiraj
Peter22 Napisano 11. januar, 2022 Avtor Prijavi Napisano 11. januar, 2022 Se jaz dodam moje mnenje. Moj prejsni avto je bil Ford grande c-max 2012 ,2.0 dizel. Do 250.000 mi je šel ročni menjalnik,turbina,ventili,sklopka.DSP filter smo morali dat stran,ker je non stop v rezervni program metu zaradi njega. Uglavnem ne vem ,ce sem v 5ih letih vozil,1 leto brez,da mi je metal v rezervni program. Ko je sedaj spet začel metati in noben ni vedel zakaj,sem ga imel dovolj in ga zamenjal za Mazdo.(Kot napako je napisal,da mu pada pritisk v turbini.) Upam na vec srece pri Mazdi.😁 Prvi vtisi pri Mazdi so super ,res se lepo elegantno vozi.Kar se mi zdi je edino,da je pleh slabši ,kot pri Fordu. Ko zapres vrata ali potrkas po avtu ,se sliši kot bi konzervo brcnu😆 2 Citiraj
SpEkTr Napisano 11. januar, 2022 Prijavi Napisano 11. januar, 2022 1 hour ago, Peter22 said: Ko zapres vrata ali potrkas po avtu ,se sliši kot bi konzervo brcnu😆 Če te to moti, daš na oblogo vrat akustično oblogo , pa je ta težava preteklost. Pa še malenkost boljši zvok boš imel 2 Citiraj
Alex Napisano 11. januar, 2022 Prijavi Napisano 11. januar, 2022 Pred eno uro je SpEkTr napisal: Če te to moti, daš na oblogo vrat akustično oblogo , pa je ta težava preteklost. Pa še malenkost boljši zvok boš imel To imam jaz v planu v kratkem narediti.V oboja vrata bom dal tole: https://www.orangeaudio.si/ctk-standard-pro-3mm 2 Citiraj
Alex Napisano 11. januar, 2022 Prijavi Napisano 11. januar, 2022 pred 2 urama je Peter22 napisal: Se jaz dodam moje mnenje. Moj prejsni avto je bil Ford grande c-max 2012 ,2.0 dizel. Do 250.000 mi je šel ročni menjalnik,turbina,ventili,sklopka.DSP filter smo morali dat stran,ker je non stop v rezervni program metu zaradi njega. Uglavnem ne vem ,ce sem v 5ih letih vozil,1 leto brez,da mi je metal v rezervni program. Ko je sedaj spet začel metati in noben ni vedel zakaj,sem ga imel dovolj in ga zamenjal za Mazdo.(Kot napako je napisal,da mu pada pritisk v turbini.) Upam na vec srece pri Mazdi.😁 Prvi vtisi pri Mazdi so super ,res se lepo elegantno vozi.Kar se mi zdi je edino,da je pleh slabši ,kot pri Fordu. Ko zapres vrata ali potrkas po avtu ,se sliši kot bi konzervo brcnu😆 Uf. Si imel pa kar probleme z Fordom. 🤔 Sem vseeno mislil, da so fordi bolj zanesljivi. Verjamem, da, ti bo mazda služila kot mora, brez nekih presenečenj. 😊 Samo pazi, da ne prekinjaš preveč pogosto samih regeneracij, kajti v nasprotnem primeru boš imel problem z dvigom nivoja olja ( nafta v olju). Kdaj se pa izvaja regeneracija je pa že kar nekaj napisanega na tem forumu. Na grobo, izvaja se ponavadi vsakih 180-250 km, odvisno od stila vožnje in obremenitve motorja. 1 Citiraj
Janez007 Napisano 11. januar, 2022 Prijavi Napisano 11. januar, 2022 (urejeno) dne 11. 1. 2022 ob 9:41 je Alex napisal: Uf. Si imel pa kar probleme z Fordom. 🤔 Sem vseeno mislil, da so fordi bolj zanesljivi. Verjamem, da, ti bo mazda služila kot mora, brez nekih presenečenj. 😊 Samo pazi, da ne prekinjaš preveč pogosto samih regeneracij, kajti v nasprotnem primeru boš imel problem z dvigom nivoja olja ( nafta v olju). Kdaj se pa izvaja regeneracija je pa že kar nekaj napisanega na tem forumu. Na grobo, izvaja se ponavadi vsakih 180-250 km, odvisno od stila vožnje in obremenitve motorja. 😉 Popravljeno 13. januar, 2022 od Janez007 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 11. januar, 2022 Prijavi Napisano 11. januar, 2022 Saj je pri večini dizlov tako, da ni najbolje, če se regeneracijo prekine. Ne pomeni pa to, da boš imel težave če jih boš prekinil. Vozi brez misli na to, in bo vseeno ok. Seveda, če imaš neke normalne razdalje. Če se boš vozil par km sem in tja, boš imel z vsakim slej ko prej težave. Pri teh motorjih, kot smo že večkrat omenili je potrebno zamenjati podložke na injektorjih, preveriti sito na oljni črpalki, ter menjati olje na recimo nekje 10 tisoč prevoženih, pa si naredil praktično (skoraj) vse kar lahko narediš, da bo motor delal še dolgo 3 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.