Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

 vsi na forumu,lepo je videti ,da imamo forum, kjer si lahko izmenjujemo mnenja ter pomagamo med sabo.

 

Ravno se kupil Mazdo 6 2016 2,2 Skyactive.Prevozenih ima dobrih 120.000 , zanima me ,kje v okolici Lj je kaksen dober ,ugoden,neuradni servis?

 

Zanima me tudi kaj vse priporočate menjati oz.pregledati pri teh km.

Avto je prisel iz Italije in kaj se je delalo prej na njem nevem.

 

Hvala za odgovore.

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Peter22 napisal:

Pozdravljeni,

 

 vsi na forumu,lepo je videti ,da imamo forum, kjer si lahko izmenjujemo mnenja ter pomagamo med sabo.

 

Ravno se kupil Mazdo 6 2016 2,2 Skyactive.Prevozenih ima dobrih 120.000 , zanima me ,kje v okolici Lj je kaksen dober ,ugoden,neuradni servis?

 

Zanima me tudi kaj vse priporočate menjati oz.pregledati pri teh km.

Avto je prisel iz Italije in kaj se je delalo prej na njem nevem.

 

Hvala za odgovore.

 

 

Dobrodošel na forum. 👍 Izbral si dober avto. Imaš ročni ali avtomatski menjalnik? 

 

 

Napisano

Ne bi rad izpadel pesimist, ampak avto iz IT in nepoznavanje zgodovine ni ravno optimističen podatek in garancija da ima avto res toliko km kot navajaš....kot so fantje predlagali, bi šel sam res najhitreje na en res dober preventivni servis, da preveriš kaj in kako je z avtom....seveda upam in ti želim, da je vse ok👍

Napisano

Mazda app sem ze naložil,notri je žal zabeležen samo prvi servis.Servisna je sicer potrjena.

Avto je z leasing hiše,kjer imajo svoje servise,tako mi je povedal prodajalec.

Avto dela super,po občutku,gre pa siguno na servis,da ga temeljito prdgledajo in upam na najbolje😁

Če bo kar koli večjega narobe imam 1 leto garancije.

Napisano (urejeno)

Jaz sem kupil mercedesa s204 leta 2013 isto z Italije pa je bil avto last leasing hiše s svojimi serviserji, no pozabili so izbrisat imenik pa sem klical očeta od bivšega uporabika, pa sem zvedel da je bil karamboliran in vzdrževan da ti mine. Ok dobil sem ga za res majhen denar ker je po prodajalčevo bil avtomatski menjalnik uničen (kar sem potrdil samo da sem dodatno zbil že tak nizko ceno), ko sem sam priklopil na tester in opravil testno vožnjo sem pogruntal da je elektro plata vmenjalniku šla, sem kupil avto sam si menjal plato  (cena plate je bila 160€),  in vse tekočine, olje filtre, diske ploščice cena vsega materiala je bila takrat okoli (300€) in gasa, šel je super 5let z njim sem naredil 120000km potem so se začele težave z raznimi senzorji in sem ga prodal za večji denar kot sem ga kupil. Vglavnem take naložbe se ti splačajo če si veš sam kaj naredit, drugače so jama brez dna.

Popravljeno od scania
Napisano (urejeno)

Jah rečejo marsikaj pa nič ne velja, lepo si poglej tam v temi kjer so opisni cikli servisov in kaj se menja.

 

men so v LJ na servisu rekli da se olja ne menja. Potemtakem to velja ane ?

 

 

 

@Peter22 Tukaj si poglej kdaj so priporočene menjave, pa se sam potemtakem odločiš kaj boš menjal in kaj ne

 

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Na uradnem servisu so mi rekli, da ga menjajo po navodilih proizvajalca pri 180.000 km, tako pri avtomatskem in tudi ročnem menjalniku.

Uradni servis olja v avtomatskem po servisnem intervalu ne menjuje, na 180000km se menja olje samo v ročnem menjalniku. V avtomatskem menjalniku se menjuje olje na okoli 90000-120000km, čeprav sam bi ga na 60000km brez spiranja. 

Napisano
pred 41 minutami je Peter22 napisal:

Mazda app sem ze naložil,notri je žal zabeležen samo prvi servis.Servisna je sicer potrjena.

Avto je z leasing hiše,kjer imajo svoje servise,tako mi je povedal prodajalec.

Avto dela super,po občutku,gre pa siguno na servis,da ga temeljito prdgledajo in upam na najbolje😁

Če bo kar koli večjega narobe imam 1 leto garancije.

To, da delajo v Italiji lizing hiše same servise za svoja vozila, drži. So pa to ponavadi servisi, ki imajo vse, od servisne delavnice, avtokleparske  delavnice pa vse do avtomatskih avtopralnic.

Ni pa zato nič narobe, saj so to ponavadi normalni servisi  (in ne taki pod kozolci) in tudi garancija potem za takšna vozila normalno velja 5 let , za razliko od nemških Mazd, ki imajo le 3 letno. Razlika je ta, da ni izpisov v elektronskih knjigah. Sicer pa, kaj pomaga avtu, če na uradnem servisu menjajo olje na predpisanih 20Kkm?... to ni  nekaj za se hvalit s tem. 😬

Jaz bi na tvojem mestu za začetek zamenjal olje v menjalniku, pa obvezno bakrene podložke + spucal bi oljno korito. Preveri nivo olja in če je le to kaj nad max in je bilo od servisa prevoženih že  10Kkm ali več, zamenjaj še to. 

 

 

Napisano

Pa ne boss a ne veš da ma janez veze pri serviserij, inžinerjih, energetikih ...zihr je to 100% 🤣

 

image.jpeg

 

Napisano
Pred eno uro je Peter22 napisal:

Mazda app sem ze naložil,notri je žal zabeležen samo prvi servis.Servisna je sicer potrjena.

Avto je z leasing hiše,kjer imajo svoje servise,tako mi je povedal prodajalec.

Avto dela super,po občutku,gre pa siguno na servis,da ga temeljito prdgledajo in upam na najbolje😁

Če bo kar koli večjega narobe imam 1 leto garancije.

glede na odgovore predvidevam, da si "mladenič", se opravičujem, če sem se zmotil, ali temu ni tako.....te garancije pre-prodajalcev so tako tako, ko bo kakšna večja težava bodo našli 1000 razlogov, zakaj to ni v tej garanciji, so podkovani, kot da bi bili najboljši pravniki :), servisna potrjena, dandanes ni več garancija, ker si dilerji med seboj to potrjujejo, četudi gre za e-knjižico, še 1x, kot so že ostali pisali, pojdi na servis in preveri kaj in kako je z avtom......saj veš kako pravijo bolje preventiva kot kurativa :)

Napisano
pred 13 minutami je scania napisal:

Uradni servis olja v avtomatskem po servisnem intervalu ne menjuje, na 180000km se menja olje samo v ročnem menjalniku. V avtomatskem menjalniku se menjuje olje na okoli 90000-120000km, čeprav sam bi ga na 60000km brez spiranja. 

Zakaj brez spiranja?Mi je ravno nekdo razlagal,če boš menjal olje v menjalniku,gacdan se spirat.

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Pa še res je. 😁 Pa še koga si pozabil. 😆

... doktorjih? 🤔

 

 

Napisano
pred 11 minutami je Peter22 napisal:

Zakaj brez spiranja?Mi je ravno nekdo razlagal,če boš menjal olje v menjalniku,gacdan se spirat.

Če ga redno menjuješ na 60000km ga nerabiš spirat ker ni tako umazano (zažgano in obrabljeno), če ga menjaš na 120000km+, potem je dobro sprat celoten sistem, torej spereš wandler (ker wandler nima čepa za izpust olja) in vse hladilne vode ter hladilnik. Potem pri spiranju je obvezna izvedba adaptacije, torej reset in elegantna vožnja da se vrednosti nastavijo (učenje menjalnika) s tem da pri wandlerju lahko učenje lock up sklopke traja tudi do 300km. Vglavnem bolj na varni strani si če menjuješ olje na 60000km, manjša obraba in manjša verjetnost spodletele adaptacije (prevelika zračnost in s tem vrednosti izven optimalnega delovanje- sledi cukanje in zabijanje)

Napisano
pred 29 minutami je Janez007 napisal:

Ponovil sem samo, kar so mi rekli pred 3 tedni na Mazda servisu v Ljubljani. In to sem si zapomnil in napisal. 

Sem doživel na uradnem servisu da so sneli avtomatski menjalnik in je steklo malo olja ven, ko so ga nazaj namestili so to olje probali z roko, besede majstra: vlij nazaj to je doživotno olje. in so ga iz vedra vlili nazaj v menjalnik.

Mene so na ZF učili da doživljenskega olja ni, vsak element ki vsebuje tekočine se menja. 

Primer 6HP menjalnik v BMW Jaguarju Audiju ima nalepko na menjalniku da se olje ne menja ker je doživljensko polnjen in da ob poškodbi plombe med karterjem in ohišjem garancija več ne velja. No potem pa greš na šolanje k ZF in tam je predvidena menjava olja v 6hp menjalniku na 80000km, in ti sami razložijo da bo menjalnik 100% zdržal brez vzdrževanja torej ob redni uporabi tam nekje 200000 do 250000km potem pa adijo kupi novega (4000€ - 5000€) oziroma boš raje kupil novi avto, kar je v prid prodajalcem in še kao vzdrževanja ni, torej si še nekaj prišparal, kao. Če ga pa vzdržuješ redno torej olje in filter na 80000km in na vsake 150000km menjaš tesnilo med hidroplato in ohišjem je pa menjalnik večen, so imeli za primer trpežnosti pri ZF službenega bmw E60 ki je imel nekaj čez 600000km s prvim menjalnikom samo redno menjavanje olja in tesnila.

Tako da pri 180000km si lahko že prepozen in boš z menjavo na 180000km menjalniku zabil zadnji žebelj v krsto, zaradi spiranja gumjastih elemntov (mulja) med sklopkami in v cilindrih se pojavi prevelika zračnost kar čutiš kot zabijanje in cukanje, to ti potem dela kake pol leta, zračnost se veča in lepega dneva ga več ne prestaviš niti metra.

 

Napisano
pred 19 minutami je scania napisal:

Če ga redno menjuješ na 60000km ga nerabiš spirat ker ni tako umazano (zažgano in obrabljeno), če ga menjaš na 120000km+, potem je dobro sprat celoten sistem, torej spereš wandler (ker wandler nima čepa za izpust olja) in vse hladilne vode ter hladilnik. Potem pri spiranju je obvezna izvedba adaptacije, torej reset in elegantna vožnja da se vrednosti nastavijo (učenje menjalnika) s tem da pri wandlerju lahko učenje lock up sklopke traja tudi do 300km. Vglavnem bolj na varni strani si če menjuješ olje na 60000km, manjša obraba in manjša verjetnost spodletele adaptacije (prevelika zračnost in s tem vrednosti izven optimalnega delovanje- sledi cukanje in zabijanje)

Ok,zdej pa se enga dobrga majstra ,ki bo to zrihtu tko,k treba😁

Pelko to dela?

Napisano
pred 14 minutami je Peter22 napisal:

Ok,zdej pa se enga dobrga majstra ,ki bo to zrihtu tko,k treba😁

Pelko to dela?

Po moje bi. Drugace pa imas v Lescah Pogačnika, ki je glede avtomatskega menjalnika top. Pa še mašino za tim ekart metodo ima, ki zamenja komplet vso olje.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.