Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, imam eno vprašanje.

Ker mi je pokalo pod sprednjimi kolesi mi je mehanik zamenjal "šipke", ker rekel da se je ena razletela in je menjal obe. Zanima me, če bi lahko bilo kaj druga glede na to da se po mnejavi "šipk" še vedno sliši pokanje oziroma ropotanje?

Gre se za Mazdo3 2017.

Hvala!

Napisano

Roka, kak zglob, mogoče celo amortizer ... čeprav ponavadi je tako "pokanje" povezano s temi stabilizatorskimi štangicami, ki najprej popustijo.

Napisano
pred 41 minutami je kukky napisal:

Zdravo, imam eno vprašanje.

Ker mi je pokalo pod sprednjimi kolesi mi je mehanik zamenjal "šipke", ker rekel da se je ena razletela in je menjal obe. Zanima me, če bi lahko bilo kaj druga glede na to da se po mnejavi "šipk" še vedno sliši pokanje oziroma ropotanje?

Gre se za Mazdo3 2017.

Hvala!

Če se dobro spomnem je bilo enkrat nekje omenjeno nekaj z amortizerji, spredaj pod motornim pokrovom, da jih je potrbno tam nekaj podmazat.... 🤔

Napisano

Kdaj ti poka? 

- konstantno med vožnjo

- ko pelješ čez luknjo ali puklo

- ko zamotaš volan v skrajno levo ali desno

- ?

Napisano

Meni poka že dolgo. Bolj na mestu ko obračaš volan, Oz ko grem počasi v rikverc in zavijam se sliši..

Napisano

Gumice na amortizerjih zgoraj so bile feler klasika za CX-3, mogoce je slo to tudi pri tebi. Slisis tako da na mestu obracas volan.

 

Drugace imas pri mazdah povsem normalno da poci ko iz skrajnega kota volana ovijes v kontra smer ampak to je sam en pok na mestu. Vse ostalo kar poka pa ni normalno!!!

Napisano
pred 5 urami je TBA napisal:

Kdaj ti poka? 

- konstantno med vožnjo

- ko pelješ čez luknjo ali puklo

- ko zamotaš volan v skrajno levo ali desno

- ?

Poka mi med vožnjo ko se peljem čez 50 pa ni važno kakšna cesta je

Napisano

Se opravičujem za moj komentar, ampak kako za vraga naj ti forum pomaga kaj ti poka na podvozju. Poka lahko tisoč in ena stvar. Najboljše, da pelješ nazaj k mehaniku in naj ga da na dvigalko ter ugotovi. Največkrat pokajo kakšni zglobi, roke, stabilazor štangice, ležaj itd. Je pa to spet use lažje ugotovidi, ko imaš avto na dvigalki in pa ko opišeš kdaj poka.... samo ko zapelješ v neko luknjo, ko motaš volan levo/desno ali pa poka konstantno... Tole tle je ugibanje v tri dni.

Napisano

Ali pa do mojstra za avtooptiko ali pa koga ki obnavlja amortizerje, takšni obvladajo tudi obrobne zadeve tega posla.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Smo ugotovili da je ležaj. Mehanik mi je rekel, da lahko grem do Šibenka pa nazaj da nebi smelo nič biti, ker grem v ponedeljek dol.

Kaj pa vi mislite?

 

Napisano

Sej veš, da si postavil prav nemogoče vprašanje na katerega je 99% nemogoče dat odgovor. Bi pa rekel, da če je mehanik dejal, da ni neke hude panike potem se sam v tvoji koži ne bi preveč sekiral in bi šel normalno na dopust.

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

Sej veš, da si postavil prav nemogoče vprašanje na katerega je 99% nemogoče dat odgovor. Bi pa rekel, da če je mehanik dejal, da ni neke hude panike potem se sam v tvoji koži ne bi preveč sekiral in bi šel normalno na dopust.

No, prav brez skrbi verjetno nisi. Je pa res, da ne rikne kar tako. Meni ni nikoli všeč, ko vem, da avto ni 100% v redu in mora dolgo pot. 🤔

 

 

Napisano
pred 25 minutami je Alex napisal:

No, prav brez skrbi verjetno nisi. Je pa res, da ne rikne kar tako. Meni ni nikoli všeč, ko vem, da avto ni 100% v redu in mora dolgo pot. 🤔

Se strinjam ja. Nisem glih brez skrbi. 😅

Napisano
pred 41 minutami je Brane napisal:

Ležaj tuli- ne poka

Enako mislim....🤔

Upam,da mehanik ve.....🧐

Napisano
pred 56 minutami je Brane napisal:

Ležaj tuli- ne poka

Ko poka, je že hudič vzel šalo. 🤔

 

 

Napisano
pred 1 uro je scania napisal:

Mogoce pa misli lezaj v salcki nad amortizerom.

Ja to bi lahko bilo, ker kolesni ležaj, če že poka je adijo pa pred tem moraš biti gluh, da ne veš, da je hin🤔

Napisano (urejeno)

Tudi kolesni ležaj poka. Sploh če na mestu sukaš volan levo desno. Če se boš pa samo na ravnost peljal pa lahko tudi tuli ja... Meni je sprednji ležaj iz nič začel pokati. Pred tem ni nič tulilo. Ko smo dali avto na dvigalko in ko sem z roko porukal kolo se je takoj videl in čutil velik luft. Zamenjal obadva z SKF in gas dalje.

Popravljeno od Scr3am

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.