Guest BrainLess Napisano 22. februar, 2006 Prijavi Napisano 22. februar, 2006 Je kdo ?e sli?al oz pozna koga ki si je dal "sfrizirat" ra?unalnik sli?al sem da en na Ptuju odpre ra?unalnik in navije ma?inco do vrtoglavice (odvisno od ?elj in seveda na lastno odgovornost) Menda je povezano z vbrizgom (einspricom) (hondo 75hp bi lahko spravil na 140hp) za kako dolgo je spet druga tema ampak vseeno kak?nih 10 konji?kov ve? bi pa res pri?lo prav Citiraj
uklopko Napisano 22. februar, 2006 Prijavi Napisano 22. februar, 2006 OJ za tok hp raj katalizator od?agi pa bo? mel ene 5 hp ve? Drga? je pa u dolskem -LJ Senica k ma ?ip tuning ?es! Se pa baje na ?voh motorjih ne pozna dost! S ?e js spra?vov pa sm dobu tak odgovor! LP Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
David Napisano 22. februar, 2006 Prijavi Napisano 22. februar, 2006 Sam na kakem principu deluje ?ipanje benz avtov brez turbine??? Citiraj Feel free....
komar Napisano 22. februar, 2006 Prijavi Napisano 22. februar, 2006 Sam na kakem principu deluje ?ipanje benz avtov brez turbine??? Tudi jaz to vedel ?!?!?!?! Za na?e diesele vem da ni problema - da? noter powerbox, malo dvigne tlak v skupnem vodu in woilaaa ...zoom-zoom Citiraj Papa, Tomi
Marko_mx-3 Napisano 22. februar, 2006 Prijavi Napisano 22. februar, 2006 nekaj v tem smislu da se nastavi v?ig in ?as vbrizga goriva, ter koli?ina in ?e kak?na malenkost se verjetno nastavi Mo?no da se motim samo za prvo predstavo bi bilo. :ne vem: Citiraj
Symon Napisano 22. februar, 2006 Prijavi Napisano 22. februar, 2006 Navadite se: ?e ima avto turbino se da za tistih 100 jurjev dobiti kar dosti konjev! ?e je avto N/A (Natural Aspiration oziroma po na?e atmosfersko polnjen motor) pa se ne spla?a. Lahko pelje? avto tja, ga bodo dali na dyno, preverili vbrizg, v?ig, A/F (Air fuel razmerje- po na?e razmerje goriva in zraka torej me?anice ki pride v motor). Po predelavi bo? lahko zeloooo sre?en, ?e bo? dobil 5 konjev. ?e pa predhodno popolnoma spremeni? lastnosti motorja in mu menja? celoten izpu?en sistem od kolektorja naprej (+5 do 12 konjev), CAI (+0,5 do 2 konja ), odmi?ne (+5-20 konjev) potem je ?ipanje skoraj samoumevno. Motor bo namre? sposoben veliko bolj "zadihati" in bo? s ?ipanjem res optimiral vse skupaj. In "odklenil" ?e dodatnih 5-10 ali ve? konjev. In bo? na koncu imel vsaj 20 konjev ve? in motor, ki se bo veliko raje vrtel. Ampak cena bo pa tut najmanj 3x ve?ja (namesto 100.000 bo 300.000 SITov). Evo okvirno in lai?no povedano. Citiraj
Guest BrainLess Napisano 22. februar, 2006 Prijavi Napisano 22. februar, 2006 oky malo offtopic... a ve kdo kako je z odpiranjem ra?unalnika? (ni ?iptunning) Citiraj
uklopko Napisano 23. februar, 2006 Prijavi Napisano 23. februar, 2006 Vzame? kladu pa razbije? ra?unalnik ga odpre? pa mal polota? in to jt to JOKE! ?e mal tkole razmi?lam: ?e pele? avto na servis glede kere napake ga oni prklopjo na ra?. in mu nanovo nalo?ijo software in se zadeva po?tima(gre za kake ABS,AIR bage,....) Potem je mogo?e mo? nastavljat parametre na podro?ju samega vbrizga goriva dovoda zraka ipd. Mogo?e bi se pa kj dalo? (wildcat help as!!) Ka pravte?Mo?no ali ne? Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Guest BrainLess Napisano 23. februar, 2006 Prijavi Napisano 23. februar, 2006 ja wildy... help ampak mislim da ni to tako preprosto ker je zaklenjen za tak?ne tunning variante! Druga?e bi lahko res vsak tuniral ki bi imel testera! Citiraj
uklopko Napisano 23. februar, 2006 Prijavi Napisano 23. februar, 2006 to je res sam ?e se da in ima? kake veze nebi smel bit problem (seveda s kako pogodbo da reskiranje na lastne stro?ke) LP Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Guest BrainLess Napisano 23. februar, 2006 Prijavi Napisano 23. februar, 2006 to je res sam ?e se da in ima? kake veze nebi smel bit problem (seveda s kako pogodbo da reskiranje na lastne stro?ke)LP pogodbo... to je vse brez ra?una pomoje ker servisne ure ne more ra?unat za nedovoljeno navijanje ma?ine tako da konji?ki tud nebi bili "uradni"da je pa na lasten rizik je pa itaq samoumnevno Citiraj
Symon Napisano 23. februar, 2006 Prijavi Napisano 23. februar, 2006 ?e je ?e vedno govora o friziranju ra?unalnika. To se da z raznimi APEXi (SAFC, ITC, AFC... ?e me spomin ne vara) fuel managmenti najbolje. Ali pa kak?ni standalone ECU (Accel DFI, Motec...) ?e vedno pa to niso ravno poceni variante. V google (ali ebay ) i??i v to smer. Citiraj
DonFilipo Napisano 6. april, 2006 Prijavi Napisano 6. april, 2006 mazda je edini proizvajalec kateri nima EEPROM chip kar pomeni da pisanje v njega ni mogoce (za bencinske motorje) in s tem ni mozno dvigovati moci. poleg tega mazdin chip se niso probili ker je "fejst zaprt". to je uradna informacija iz mazde. tko da pozabite. pri dizelskih motorjih pa samo tlak turbince dvignejo in to je to. skratka, chipanje mazdinega bencinskega motorja - ODMISLITE!!! rajs turbinca Citiraj voli vas Don _______________________________ Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !
HLADNI Napisano 7. april, 2006 Prijavi Napisano 7. april, 2006 DonFilipo ima prav, bi pa mene tale turbinca tudi zanimala? Bi povedal kaj ve?, ali pa nastavil kak?en kontak, ?tevilko,... Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.