Skoči na vsebino

Zalita CX5 - sanacija

Ustvari kratki URL


roCkY_

Priporočeno sporočilo

Nimam odgovora, bi pa čimprej izklopil elektriko - akumulator, če še ni. 

 

Ko je znanki septembra 2010 zalilo pol leta staro Škodo kupljeno za 28.000 € na Viču, je avto prodala nekomu iz servisa za 13.000 € + pokasirala od zavarovalnice okrog 9.000 €, če nisem zamešal številk.

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Počakat, da se posuši, odšlepat do mehanika, da pogleda, kam vse je prišla voda in potem držati fige, da je čim manj škode.

Sicer pa čim prej kak razvlaževalnik vanj ...

 

Se pa bojim, da ima FuManchu povsem prav - pri namočenih ali potopljenih avtih, tudi če oživijo, so stalno težave s kakimi lučkami, oksidiranimi konektorji napeljave itd.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vso tapicirungo do kjer je segala voda ven in očistit ter presušit. Vso el napeljavo, predvsem konektorje odpret, sčistit, osušit, kak kontakt sprej in sestavit nazaj. Filtre ven pometat in zamenjat. Cevi pri motorju dol, preverit a je kej vode notri, jaz bi spraznil še auspuh,in ga sčistil, da ni kako blato se notri nabralo.

 

Dela verjetno res velik, ampak, ampak prej preveri kolk dobiš od zavarovalnice in a imaš kakšno možnost avto prodat v takem stanju za normalen denar.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse te avte bi morali oceniti kot dotalko in jih dati v razgradnjo in uničit,ne pa,da se še desetletje nateguje kupce enga za drugim avto pa nikoli ne gre kot je treba. To je mišljeno za poplavljene in ne malo zalite.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da se zrihtat, ampak to bi morale obstajat ustrezne delavnice, da bi naredile tako kot je treba. Če se dobro naredi, ne bo težav. Težave so pa zato, ker večina hoče neki na hitr naredit in čim ceneje ter pol nategnit kupca pri prodaji. To je problem in s samo povodnjo in zalitimi avti nima nobene veze.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako nima veze s povodnjo? Seveda ima. Sodoben avto, ko je CX-5 ima ene 30 računalnikov in 100+ senzorjev. Že brez konektorjev, ki jih povezujejo, je tu ogromno točk, ki ne marajo vode. Potem je pa še blato. Poplavljen avto je totalka, oziroma bi vsaj moral biti.

 

Čeprav se to morebiti sliši čudno, največ šanse za reševanje poplavljenega avta imaš pri električnih ... Tudi lažje stvari zamenjaš, baterija se načeloma pravočasno izklopi, ko zazna vodo, v motor tudi težko kaj udre ... So pa spet, ABS in parking senzorji, radar itd. na udaru.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 minutami je Boss napisal:

Da se zrihtat, ampak to bi morale obstajat ustrezne delavnice, da bi naredile tako kot je treba. Če se dobro naredi, ne bo težav. Težave so pa zato, ker večina hoče neki na hitr naredit in čim ceneje ter pol nategnit kupca pri prodaji. To je problem in s samo povodnjo in zalitimi avti nima nobene veze.

Spet utopična teorija.😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1993 leta so prišli iz Kuvajta v Slovenijo AUDI 80  potopljeni v saharskem pesku,največji problem je bilo čiščenje sedežev.Avto se je komplet razstavil ,očistil in potem laufal še 5 let do prodaje brez problema.Ne ga pa vžigat ker če pride voda v motor si ga najeb.......Osebno bi se ga rešil in probal čim več pokasirat od zavarovalnice

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne iščem teorij. Le izvajalca, ki zadevo pozna in jo je pripravljen pogledat in ocenit oz. mi dat podatke za odločit kaj narest.

 

Zavarovanja polnega kaska glede na starost seveda ni. Ima pa avto ja le 17k km. Star je pa tam nek kot moj račun na tem forumu. Vozim se pač kolker se. Ne spet pametovat. Ta avto pač nardi tolk in ja je edini osebni avto v lasti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi, da je v avtu bilo vode koliko? 

Osebno ne poznam nikogar, se pa najde kak, ki bi se igral počasi s tem. To pa tebi verjetno nebi odgovarjalo... 

Kak upokojen mehanik kje... 

Tak avto bi jaz rihtal, če do sedaj ni bilo problema. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta forum je namenjen pametovanju.

 

Serviserji potopljenih mobilnih telefonov so včasih kakšnega popravili, vendar nikoli dali garancije na popravilo. Ker niso mogli biti 100%, da ni šla kakšna korozija na vezju naprej ...

 

Pri avtu si ne predstavljam niti alternatorja, da bi ga potopil v blatno vodo. Moral bi ga razstaviti, izprati umazanijo, posušiti, zamenjati ležaje, itd ... Sem 99%, da takega servisa ne opravlja noben Mazda serviser. Mogoče kakšen mehanik z uradnega servisa, ki kupi tak avto za 10% cene zase in ima popoldne veliko prostega časa. 

 

Mogoče pa ta CX5 sploh ni bila močno zalita, samo kratek čas, .... vrsta dejavnikov, ki vpliva na posledice. Kakšna slika ne bi škodila.

 

WWW.CONSUMERREPORTS.ORG

Consumer Reports has tips on how to avoid being sunk by buying a used flood car. Experts warn that cars swamped in hurricane surge...

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ojojo.

Kolega je imel opel corso in nonstop mu je nekaj nagajalo... Stalno napake, problemi,.....

No, Corso je kupil rabljeno v avto hiši. Po izteku garancije (nevem, koliko je imela garancije) so se težave stopnjevale.

 

Na koncu so ugotovili, da je bil avtu celoten potopljen v vodi. Sledil je odpis.    

  • Všeč 2
  • Žalosten 3
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Shrek napisal:

Se pravi, da je v avtu bilo vode koliko? 

Osebno ne poznam nikogar, se pa najde kak, ki bi se igral počasi s tem. To pa tebi verjetno nebi odgovarjalo... 

Kak upokojen mehanik kje...

Verjetno še najboljši nasvet. V vsakem primeru boš dlje časa brez avta (ali pa večkrat na servisu).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce je voda segala res malo pod prtljazna vrata in ce ni zalolo kabine … potem se ni tak problem… Mogoce motor in elektrika in elektronika sploh ni bila zalita… Seveda manjka tudi podatek, koliko casa je bil v taki vodi… 

 

S telefoni je to tezko primerjat, ker avto je narejen, da se ga uporablja zunaj… kjer tudi po dezju sprica voda po motorju… Drugo je, ce je res bil namocen dlje casa…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je roCkY_ napisal:

Pozdrav!

 

Kot naslov pove mi je zalilo CX5. Koga predlagate za sanacijo, zagon.... Uradni servis, je tu kak mehanik, ki je pripravljen zadevo prevzet? Lokacija Komenda.

Voda je segla malo pod prtljažna vrata. ...  

edini pametni nasvet je PRODAJ ali pa pelji na dinos.....imel kolega megana, ki mu ga je zalila voda, 2.leti se je je...al, vedno nekaj, od elekotronike, lučk, itd....nikoli ni uredil, v avto vrgel več kot je bil vreden, na koncu ga je prodal za 1500€.....jaz osebno se s tem ne bi ukvarjal....če imaš opcijo prodati, prodaj, nekaj boš dobil od zavarovalnice, nato iščeš nove opcije, ker sicer bo dajal denar v vrečo brez dna....

p.s. ni sicer ista zgodba, je pa podoba, ko sem jaz imel karambol leta 2015 in sem imel 7.let star avto, ki bi mi zagotovo še služil vsaj 5.let....ko sem ga pripeljal k kleparju/ličarju/mehaniku, so mi vsi rekli, brez da gledamo je škode za 10k eur.....avto je bil pa takrat recimo max.vreden 8.5k €.....zavarovalnica mi je ocenila totalko, od njih sem dobil ravno toliko, avto pa razbit prodal naprej....nimaš kaj....in sem iskal druge nove možnosti.....kot rečeno, ti ne priporočam, da se greš to igro, ker boš porabil preveč časa, živcev, denarja, na koncu pa nikoli avto ne bo tak kot je bil.....razen, če ti je to life delati :)

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pač ja iščem opcije - ustrezno osebo, če/da bi ta zadeva še nekaj časa vozila na tem imenskem forumu.

 

Če bi bil le avto problem bi itak iskal opcije za menjavo. Avto je pač v trenutni situaciji en od čez noč nastalih precej številnih "projektov" in ne največji...

 

Za elektro viličarja recimo je mehanik optimist, pa je bil nekako na meji baterije baterije. Enako polnilec. Iščem kako podobno osebo kot je ta, ki nam desetletja vilačarja vzdržuje za Mazdo...

 

Itak bo pa treba z zavarovalnico vse skup potegnit in se pol odločat kako ven iz tegale s....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole so opcije:

 

"Kaj storiti, ko vaš avtomobil več ur plava povsem potopljen nekaj metrov pod umazano kalno vodo, pomešano z ostanki bencina, nafte in odpadkov polnega mulja? Skratka, precej nehvaležna dilema, s katero se z veliko večino sosedov ubadamo v tem trenutku ... Odgovor ni povsem enoznačen, saj je veliko odvisno od znamke in modela avtomobila, (srečnih) okoliščin znotraj vremenske katastrofe, kot je bila lokacija posameznega vozila," je še zapisal Belčič, ki je tudi sam velik navdušenec nad avtomobili. Navedel je tudi, da imajo prizadeti na voljo najverjetneje le tri scenarije, in sicer ljubiteljski pristop k popravilu avtomobilapristop, ko avtomobil popravi in pregleda strokovnjak – a kot je dodal, je to "žal pogosto (pre)draga izbira". Tretja možnost pa je slovo od jeklenega konjička oz. prodaja za dele, ob vsem skupaj pa lastnikom seveda ostane le upanje, da so imeli čim boljše in čim bolj ustrezno zavarovanje, ki bi jim povrnilo vsaj del izgubljene vrednosti. 

Več na: https://www.zurnal24.si/slovenija/bivsi-novinar-pop-tv-s-pretresljivim-pozivom-ce-kdo-pozna-koga-ki-410104 - www.zurnal24.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@roCkY_, sedaj, ko so strokovnjaki povedali svoje, pa dajva midva reč eno tako, po kmečko... Kot dva, ki sta že imela vozilo v malo globjem blatu (eden nenamerno, drugi pa, ker je bila gozdna vlaka speljana skozi 50 - 60 cm globoko "blatno kopel")... Ker nasveti takih, ki gredo v dežju raje peš kot da bi avto pripeljali iz garaže - da se ne zmoči - niso kaj zelo koristni...

 

Domnevam, da se z avtom nisi zapeljal v vodo ampak je avto stal nekje parkiran in ga je voda zalila. Torej domnevam, da motor takrat ni deloval, kar pomeni, da ni vlekel zraka vase. Ker je sesalna cev za v filter zraka precej visoko, lahko upravičeno domnevam, da vode ni posesalo v motor. Torej motor sam po sebi ne bi smel biti problematičen, ker si zapisal, da je voda segala malo pod vrata prtljažnika. Zamenjaš filter zraka, ker se je najbrž navzel vlage, kaj več pa ni potrebno. Preveri, kako je s palčko za merit olje. Nekateri motorji jo imajo precej nizko, nekateri pa imajo cevko skoraj do vrha motorja. Kje jo ima tvoj avto? Ker če je nizko, je lahko voda vdrla noter in imaš v karterju vodo - kar pa ni ravno priporočljivo... Torej je v takem primeru potrebno zamenjati tudi olje v motorju. Ko boš že to preverjal, preveri še, kje je oddušek diferenciala in menjalnika. Če je bila voda višje, se je lahko nalila tudi tja noter. Pa preveri, kje je računalnik v avtu. Nekateri ga imajo precej nizko pod sprednjim sedežem, nekateri ga imajo precej visoko, kje pod desno zračno vrečo. Če je ostal na suhem, si zmagal.

 

Vsa ostala elektronika je precej visoko in ne bi smelo biti težav, razen senzorji ABS-zavor, ki so pa itak predvideni, da jih bo voda močila, ko se boš v dežju vozil naokoli in bo voda špricala po njih. Disk-zavore pa tudi niso tako zelo občutljive na mulj in umazanijo kot na primer bobnaste zavore.

 

In če se s tem vozilom ne voziš dosti, ne bo dosti težav. Vsekakor pa je priporočljivo izkoristiti vsako sončno uro in odpreti vsaj okna, če ne tudi vrata, da se izsuši notranjost. Če ne drugače, pa poskusi dati vanj kakšne razvlaževalce, pa da ga počasi suši od znotraj. 

 

Računaj pa, da ga bo napadla rja. Pragi imajo spodaj odprtine, da voda odteče ven. Če je avto zalil mulj, so se te odprtine zamašile. Torej se bo v pragu začela nabirati vlaga in bo avto zgnil od znotraj. Malo lahko ublažiš, če avto dvigneš in se zavlečeš pod njega. Na notranji strani pragov so plastični čepi, ki jih lahko (no, lahko ravno ne, da se pa) odstraniš in poskusiš s čisto vodo malo sprat in očistit. Pa ko si že pri delu, mogoče nasprejat kakšno odpadno transformatorsko olje, če ga kje dobiš...

 

Vse to je delo, ki ga načeloma lahko opraviš sam. Če pa nimaš možnosti, pa to lahko opravi vsak "servis pod kozolcem" ali pa celo vsak dijak kakšne strojne smeri, sploh, če se uči za avtomehanika. Torej ne bi smeli biti kakšni vrtoglavi stroški...

 

V nobenem primeru pa ga ne vžigaj, dokler se ne zamenja filter zraka in po potrebi tudi olje...

 

Upajmo na najboljše!

 

  • Všeč 8
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je Slivka napisal:

@roCkY_, sedaj, ko so strokovnjaki povedali svoje, pa dajva midva reč eno tako, po kmečko... Kot dva, ki sta že imela vozilo v malo globjem blatu (eden nenamerno, drugi pa, ker je bila gozdna vlaka speljana skozi 50 - 60 cm globoko "blatno kopel")... Ker nasveti takih, ki gredo v dežju raje peš kot da bi avto pripeljali iz garaže - da se ne zmoči - niso kaj zelo koristni...

 

Domnevam, da se z avtom nisi zapeljal v vodo ampak je avto stal nekje parkiran in ga je voda zalila. Torej domnevam, da motor takrat ni deloval, kar pomeni, da ni vlekel zraka vase. Ker je sesalna cev za v filter zraka precej visoko, lahko upravičeno domnevam, da vode ni posesalo v motor. Torej motor sam po sebi ne bi smel biti problematičen, ker si zapisal, da je voda segala malo pod vrata prtljažnika. Zamenjaš filter zraka, ker se je najbrž navzel vlage, kaj več pa ni potrebno. Preveri, kako je s palčko za merit olje. Nekateri motorji jo imajo precej nizko, nekateri pa imajo cevko skoraj do vrha motorja. Kje jo ima tvoj avto? Ker če je nizko, je lahko voda vdrla noter in imaš v karterju vodo - kar pa ni ravno priporočljivo... Torej je v takem primeru potrebno zamenjati tudi olje v motorju. Ko boš že to preverjal, preveri še, kje je oddušek diferenciala in menjalnika. Če je bila voda višje, se je lahko nalila tudi tja noter. Pa preveri, kje je računalnik v avtu. Nekateri ga imajo precej nizko pod sprednjim sedežem, nekateri ga imajo precej visoko, kje pod desno zračno vrečo. Če je ostal na suhem, si zmagal.

 

Vsa ostala elektronika je precej visoko in ne bi smelo biti težav, razen senzorji ABS-zavor, ki so pa itak predvideni, da jih bo voda močila, ko se boš v dežju vozil naokoli in bo voda špricala po njih. Disk-zavore pa tudi niso tako zelo občutljive na mulj in umazanijo kot na primer bobnaste zavore.

 

In če se s tem vozilom ne voziš dosti, ne bo dosti težav. Vsekakor pa je priporočljivo izkoristiti vsako sončno uro in odpreti vsaj okna, če ne tudi vrata, da se izsuši notranjost. Če ne drugače, pa poskusi dati vanj kakšne razvlaževalce, pa da ga počasi suši od znotraj. 

 

Računaj pa, da ga bo napadla rja. Pragi imajo spodaj odprtine, da voda odteče ven. Če je avto zalil mulj, so se te odprtine zamašile. Torej se bo v pragu začela nabirati vlaga in bo avto zgnil od znotraj. Malo lahko ublažiš, če avto dvigneš in se zavlečeš pod njega. Na notranji strani pragov so plastični čepi, ki jih lahko (no, lahko ravno ne, da se pa) odstraniš in poskusiš s čisto vodo malo sprat in očistit. Pa ko si že pri delu, mogoče nasprejat kakšno odpadno transformatorsko olje, če ga kje dobiš...

 

Vse to je delo, ki ga načeloma lahko opraviš sam. Če pa nimaš možnosti, pa to lahko opravi vsak "servis pod kozolcem" ali pa celo vsak dijak kakšne strojne smeri, sploh, če se uči za avtomehanika. Torej ne bi smeli biti kakšni vrtoglavi stroški...

 

V nobenem primeru pa ga ne vžigaj, dokler se ne zamenja filter zraka in po potrebi tudi olje...

 

Upajmo na najboljše!

 

Dobri in koristni nasveti....👍😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.