Skoči na vsebino

BRAINSTORM: Na kakšen način bi izboljšal/-a varnost v prometu?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

1. točka: dan danes vsak bedak dobi izpit - če ne voziš dobro, te bodo samo malenkost dlje vlačili po avtošoli, da bodo nabrali več keša - izpit zares ni izpit, ampak je samo učenje vožnje, ker je avto nuja - tukaj nimamo spremeniti zares kaj, lahko pa iščemo razloge za omilitev posledic

2. točka: obvezni zdravniški pregled na 10 let - ljudje z neomejenimi zdravniškimi potrdili lahko v svojem življenju zbolijo, pa tega noben ne preverja ko greš podaljšat kartico od vozniške - na ta način bi izboljšal varnost, recimo da bi vsaj koga našel ki ni več sposoben za vozit ali pa potrebuje omejitve pri vožnji

3. točka: policisti bi se morali več ubadat z obnašanjem v prometu kot pa z nadzori hitrosti: sepravi patrulje ki se vozijo naokoli in spremljajo prehitevanja v škarje, sekanja ovinkov, norenje po conah 30,... prav tako povečat kazni za take prekršne

4. točka: video nadzor prometa na avtocestah - spet glede nadzora hitrosti, džabe, naj se raje meri ljudi, ki mi od grosuplja do lj vič vozijo po levem pasu in se ne umaknejo na desno; ljudi ki mi blendajo in so 50 centi za mojo ritjo in ne dojamejo, da bi šel jaz tudi naprej če bi šel lahko; ljudi ki tipkajo fakin smsje/telefonirajo med vožnjo preko telefona (zadnjič ena mamca v toyota cross yaris ki ima ziher bt povezano, ona kliče na roko in drži telefon v roki...ja take potem poslat še na zdravstveni pregled ali pa tutorial uporabe avtomobila

5. točka: obvezno samodejno zaviranje v sili za avtomobile, tovornjake,...

 

 

Rad vozim hitro ampak z glavo - sem strpen, nikoli ne bom izsiljeval ljudi na avtocesti, prehiteval v škarje etc...in tudi jaz bom enkrat star, ampak verjamem da ni tukaj problem v starosti ampak v egu, individualizmu in ostalih osebnostnih motnjah, ki vodijo v katastrofalne posledice

 

  • Všeč 3
  • Ljubim 4
Napisano

No...jaz na vsakih 5 let vse kot od začetka. Zdravniški in vse kar spada zraven. Ja, se strinjam, da bi vsaj na 10 let delali zdravniškega...

 

Je pa vse, kar je več kot 200 konjev brez veze in nevarno. Mogoče bi bilo dobro, da do prvih par let vozniške omejitev konjičev...pol pa na staž vozniške več konjičev. Mulo 25 let pa 400 konjev....halo...

Napisano

No...pol pa zmanjševat...

Zdravniški pregledi 80 let+ so pobiranje denarja...

80% jih neb smel sedet za volanom...so tempirane bombe. 

Drugače pa...za vožnjo po predpisih je 200 konjičev že preveč...sploh ne vem, v čem je poanta 400+ konjev...a pospešek do 130 na AC al pa do 90 na navadni? 

Lahko 200+ konjev pa limiter hitrosti na 150...

Napisano
pred 18 minutami je Shrek napisal:

pa limiter hitrosti na 150...

 

 

To z "limiterjem" oz. opozarjanjem naj bi ze bilo v teku in od 07/2024 obvezno pri vseh novih vozilih... Je @Bini ue dal v drugi temi link do enega videa, kjer je to razlozeno...

 

 

Zadnja verzija Mazde 3 in CX-30 (modelno leto 2024) ze imajo menda to aktivno ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

No...jaz na vsakih 5 let vse kot od začetka. Zdravniški in vse kar spada zraven. Ja, se strinjam, da bi vsaj na 10 let delali zdravniškega...

 

Je pa vse, kar je več kot 200 konjev brez veze in nevarno. Mogoče bi bilo dobro, da do prvih par let vozniške omejitev konjičev...pol pa na staž vozniške več konjičev. Mulo 25 let pa 400 konjev....halo...

VSE je odvisno od JEZDECA te konjenice......:whatever: 

 

Napisano
pred 1 uro je Jest napisal:

 

 

To z "limiterjem" oz. opozarjanjem naj bi ze bilo v teku in od 07/2024 obvezno pri vseh novih vozilih... Je @Bini ue dal v drugi temi link do enega videa, kjer je to razlozeno...

 

 

Zadnja verzija Mazde 3 in CX-30 (modelno leto 2024) ze imajo menda to aktivno ... 

Zadnji moment sem ga naročil, ker to pa bi pilo živce.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 21 minutami je godlike napisal:

Zadnji moment sem ga naročil, ker to pa bi pilo živce.

Kaj si naročil.....🤔

Napisano

kazni glede na višino prihodkov na leto, kot je to v skandinaciji, čeprav pri nas to ne bi šlo ravno, ker veliko ljudi "prilagaja" svoje bilance :), so na minimalcu vozijo pa avto za 50k € in imajo vse možne olajšave/doklade....in bi to morali dopolniti.....vsekakor pa bi to verjento pomenilo, da bi ljudje začeli malo bolje upoštevati pravila (kaj če ti sedaj kazen za mobitel 120€ ali kolikor je že in polovička.....60€)

Napisano

1. povratnike kaznovat dodatno. Se pravi 1x kršitev kazen, drugič dvojna kazen in tako naprej do odvzema vozniške in pa zaporne kazni.

2. vožnja brez izpita čuza minimalno en mesec takoj brez pardona in prigovorov ter odvetnikov. Pa ne govorim o tistih, ki so pozabili podaljšat, ampak o tistih, ki jim je bil izpit odvzet ali pa ga sploh niso naredili. Pol pa ko voli nek izvoli.

3. povzročitelji težjih nesreč takoj po drugi v dveh letih odvzem vozniške za eno leto. Potem pa vse od začetka.

4. vsi, ki bi morali delat izpit ponovno, 5 let rehabilitacije in vožnja vozil z največjo močjo v sorazmerju 10kg na 1KM. Se pravi 1500kg mase vozila maks 150KM.

5. višina kazni se naj prilagaja vremenskim razmeram in lokaciji prekrška. Primer: kazen 120€, če je bila mokra cesta pomnoženo s faktor 2, noč pomnoženo z 1,5, bližina šole in vrtcev faktor 5. Se pravi recimo taka kazen zaradi razmer lahko hitro rata 10 kratnik. Tako bi tudi policijo spravili stran od kontrole nenevarnih odsekov na kontrolo najbolj nevarnih punktov.

6. zmanjšat število nepotrebnih znakov na res nujne. 30% znakov je namreč odveč.

7. Poleg tega odstranit vse moteče elemente s cest, kot so reklamni panoji, neprometne oznake, ki zakrivajo semaforje in prometne znake. Narest revizijo postavljenih znakov in sicer tako, da so vidni in da jih vozniki zaznajo takoj brez truda. Primer: oznaka cona 30 se naj nahaja vsakj 10m od križišča in ne tako kot danes, ko jo postavijo nekaj metrov v ovinku in jo tekom zavijanja ne opaziš, saj je potrebno bolj merkat na druge stvari, kot je rob ceste, vozila v ulici, pešce, ki bi želeli prečit cesto. Take oznake recimo 80% voznikov sploh ne opazi.

8. lastniki zemljišč ob cesti morajo imeti ograjo, ki nikakor ne sega v pločnik oziroma še najbolj je to pomembno pri živih mejah, ki spreminjajo obliko z rastjo. Če ograja ni urejena kazen za lastnika in po drugi krđitvi odredba za odstranitev in montažo navadne ograje.

9. logično preverit kje so potrebni STOP znaki in kje znaki neprednostne ceste. Četrtina oznak je nepravilnih in tam, kjer bi moral biti stop znak je znak za neprednostno cesto in obratno. Na črnih točkah, kjer v križiščih prihaja do nesreč zaradi neupoštevanja prednosti je potrebno oznake na neprednostn cesti dodatno opremiti s svetlečimi označbami. Mežikajoče rumene oziroma svetleši znaki.

10. uporabnikom prevoznih sredstev, ki ne rabijo izpita in če nimajo nobenega od vozniških dovolenj obvezno hitri tečaj prometnih predpisov za te vrste vozil, da bodo sploh vedeli kaj oznake v prometu pomenijo. Za otroke se to da naredit v šoli in sicer tako, da bi imeli v vsakem razredu vsaj eno uro na teden prometne vzgoje.

11. za ostale imetnike dovoljenj na vsakih 10 let teoretično preverjanje znanja bolj v smislu tega, da se seznanijo z novostmi, spremenjenimi pravili, drugačno infrastrukturio itd. Tak test bi moral biti brezplačen.

12. obvezna uporaba letnih gum od začetka junija do konca septembra tako kot je obvezna uporaba zimskih med novembrom in marcem.

13. prepoved prodaje gum, ki ne ustrezajo standardom varnosti. Raznorazne čipšit čungalunga gume naj bodo prepovedane, uporaba teh pa kazniva. Vozilo s takimi pnevmatikami se odpelje in lastnik mora prinesti nove ustrezne gume, ki se jih namesti pred vrnitvijo vozila, neustrezne gume pa odda na uničenje, da ne bi prihajalo do manipulacij in bi gume spet pristale nazaj na kakem avtu.

14. bistveno skrajšat roke za obnove in rekunstrukcije cest. Glede na trenutna spoznanja bi pri nas zapore cest lahko skrajšali na tretjino. Naj se postavijo standardi koliko časa sme biti zapora za določena dela, ki se lahko glede na vremenske razmere tudi nekoliko podaljša. Ne pa da gledamo zapore cest, kjer lahko tudi nekaj mesecev ne vidimo nobenega izvajalca na njih.

15. kratkotrajna dela kot košnja trave, menjava poškodovane ograje itd, naj se izvaja, ko je cesta najmanj obremenjena in stem najmanj nevarna za morebitne nalete na stoječa vozila.

 

ma tole lahko nadaljujem še neki časa, pa dvomim da kdo sploh še bere.

 

  • Všeč 5
  • Ljubim 2

33112_1.png

Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

8. lastniki zemljišč ob cesti morajo imeti ograjo, ki nikakor ne sega v pločnik oziroma še najbolj je to pomembno pri živih mejah, ki spreminjajo obliko z rastjo. Če ograja ni urejena kazen za lastnika in po drugi krđitvi odredba za odstranitev in montažo navadne ograje.

 

To se, kar se tiče državnih cest kar redno ureja. Res pa, da je veliko birokracije vmes, preden pride do dejanske realizacije.

Podpis.png

 

Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

1. povratnike kaznovat dodatno. Se pravi 1x kršitev kazen, drugič dvojna kazen in tako naprej do odvzema vozniške in pa zaporne kazni.

2. vožnja brez izpita čuza minimalno en mesec takoj brez pardona in prigovorov ter odvetnikov. Pa ne govorim o tistih, ki so pozabili podaljšat, ampak o tistih, ki jim je bil izpit odvzet ali pa ga sploh niso naredili. Pol pa ko voli nek izvoli.

3. povzročitelji težjih nesreč takoj po drugi v dveh letih odvzem vozniške za eno leto. Potem pa vse od začetka.

4. vsi, ki bi morali delat izpit ponovno, 5 let rehabilitacije in vožnja vozil z največjo močjo v sorazmerju 10kg na 1KM. Se pravi 1500kg mase vozila maks 150KM.

5. višina kazni se naj prilagaja vremenskim razmeram in lokaciji prekrška. Primer: kazen 120€, če je bila mokra cesta pomnoženo s faktor 2, noč pomnoženo z 1,5, bližina šole in vrtcev faktor 5. Se pravi recimo taka kazen zaradi razmer lahko hitro rata 10 kratnik. Tako bi tudi policijo spravili stran od kontrole nenevarnih odsekov na kontrolo najbolj nevarnih punktov.

6. zmanjšat število nepotrebnih znakov na res nujne. 30% znakov je namreč odveč.

7. Poleg tega odstranit vse moteče elemente s cest, kot so reklamni panoji, neprometne oznake, ki zakrivajo semaforje in prometne znake. Narest revizijo postavljenih znakov in sicer tako, da so vidni in da jih vozniki zaznajo takoj brez truda. Primer: oznaka cona 30 se naj nahaja vsakj 10m od križišča in ne tako kot danes, ko jo postavijo nekaj metrov v ovinku in jo tekom zavijanja ne opaziš, saj je potrebno bolj merkat na druge stvari, kot je rob ceste, vozila v ulici, pešce, ki bi želeli prečit cesto. Take oznake recimo 80% voznikov sploh ne opazi.

8. lastniki zemljišč ob cesti morajo imeti ograjo, ki nikakor ne sega v pločnik oziroma še najbolj je to pomembno pri živih mejah, ki spreminjajo obliko z rastjo. Če ograja ni urejena kazen za lastnika in po drugi krđitvi odredba za odstranitev in montažo navadne ograje.

9. logično preverit kje so potrebni STOP znaki in kje znaki neprednostne ceste. Četrtina oznak je nepravilnih in tam, kjer bi moral biti stop znak je znak za neprednostno cesto in obratno. Na črnih točkah, kjer v križiščih prihaja do nesreč zaradi neupoštevanja prednosti je potrebno oznake na neprednostn cesti dodatno opremiti s svetlečimi označbami. Mežikajoče rumene oziroma svetleši znaki.

10. uporabnikom prevoznih sredstev, ki ne rabijo izpita in če nimajo nobenega od vozniških dovolenj obvezno hitri tečaj prometnih predpisov za te vrste vozil, da bodo sploh vedeli kaj oznake v prometu pomenijo. Za otroke se to da naredit v šoli in sicer tako, da bi imeli v vsakem razredu vsaj eno uro na teden prometne vzgoje.

11. za ostale imetnike dovoljenj na vsakih 10 let teoretično preverjanje znanja bolj v smislu tega, da se seznanijo z novostmi, spremenjenimi pravili, drugačno infrastrukturio itd. Tak test bi moral biti brezplačen.

12. obvezna uporaba letnih gum od začetka junija do konca septembra tako kot je obvezna uporaba zimskih med novembrom in marcem.

13. prepoved prodaje gum, ki ne ustrezajo standardom varnosti. Raznorazne čipšit čungalunga gume naj bodo prepovedane, uporaba teh pa kazniva. Vozilo s takimi pnevmatikami se odpelje in lastnik mora prinesti nove ustrezne gume, ki se jih namesti pred vrnitvijo vozila, neustrezne gume pa odda na uničenje, da ne bi prihajalo do manipulacij in bi gume spet pristale nazaj na kakem avtu.

14. bistveno skrajšat roke za obnove in rekunstrukcije cest. Glede na trenutna spoznanja bi pri nas zapore cest lahko skrajšali na tretjino. Naj se postavijo standardi koliko časa sme biti zapora za določena dela, ki se lahko glede na vremenske razmere tudi nekoliko podaljša. Ne pa da gledamo zapore cest, kjer lahko tudi nekaj mesecev ne vidimo nobenega izvajalca na njih.

15. kratkotrajna dela kot košnja trave, menjava poškodovane ograje itd, naj se izvaja, ko je cesta najmanj obremenjena in stem najmanj nevarna za morebitne nalete na stoječa vozila.

 

ma tole lahko nadaljujem še neki časa, pa dvomim da kdo sploh še bere.

 

Tole podpišem dvakrat👍👍

Edino pri gumah si malo prestrog. Vse imajo A test-homologacijo in so take tudi ustrezne.... 😔Morali bi zaostriti pridobitev A testa kar bi imelo pa enak učinek kot si pa predlagal ti.... 😊

Res se lahko še kaj doda a marsikaj že od teh predlogov veliko ljudi nebi podprlo, saj vemo zakaj.... :nevem:

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

1. povratnike kaznovat dodatno. Se pravi 1x kršitev kazen, drugič dvojna kazen in tako naprej do odvzema vozniške in pa zaporne kazni.

2. vožnja brez izpita čuza minimalno en mesec takoj brez pardona in prigovorov ter odvetnikov. Pa ne govorim o tistih, ki so pozabili podaljšat, ampak o tistih, ki jim je bil izpit odvzet ali pa ga sploh niso naredili. Pol pa ko voli nek izvoli.

3. povzročitelji težjih nesreč takoj po drugi v dveh letih odvzem vozniške za eno leto. Potem pa vse od začetka.

4. vsi, ki bi morali delat izpit ponovno, 5 let rehabilitacije in vožnja vozil z največjo močjo v sorazmerju 10kg na 1KM. Se pravi 1500kg mase vozila maks 150KM.

5. višina kazni se naj prilagaja vremenskim razmeram in lokaciji prekrška. Primer: kazen 120€, če je bila mokra cesta pomnoženo s faktor 2, noč pomnoženo z 1,5, bližina šole in vrtcev faktor 5. Se pravi recimo taka kazen zaradi razmer lahko hitro rata 10 kratnik. Tako bi tudi policijo spravili stran od kontrole nenevarnih odsekov na kontrolo najbolj nevarnih punktov.

6. zmanjšat število nepotrebnih znakov na res nujne. 30% znakov je namreč odveč.

7. Poleg tega odstranit vse moteče elemente s cest, kot so reklamni panoji, neprometne oznake, ki zakrivajo semaforje in prometne znake. Narest revizijo postavljenih znakov in sicer tako, da so vidni in da jih vozniki zaznajo takoj brez truda. Primer: oznaka cona 30 se naj nahaja vsakj 10m od križišča in ne tako kot danes, ko jo postavijo nekaj metrov v ovinku in jo tekom zavijanja ne opaziš, saj je potrebno bolj merkat na druge stvari, kot je rob ceste, vozila v ulici, pešce, ki bi želeli prečit cesto. Take oznake recimo 80% voznikov sploh ne opazi.

8. lastniki zemljišč ob cesti morajo imeti ograjo, ki nikakor ne sega v pločnik oziroma še najbolj je to pomembno pri živih mejah, ki spreminjajo obliko z rastjo. Če ograja ni urejena kazen za lastnika in po drugi krđitvi odredba za odstranitev in montažo navadne ograje.

9. logično preverit kje so potrebni STOP znaki in kje znaki neprednostne ceste. Četrtina oznak je nepravilnih in tam, kjer bi moral biti stop znak je znak za neprednostno cesto in obratno. Na črnih točkah, kjer v križiščih prihaja do nesreč zaradi neupoštevanja prednosti je potrebno oznake na neprednostn cesti dodatno opremiti s svetlečimi označbami. Mežikajoče rumene oziroma svetleši znaki.

10. uporabnikom prevoznih sredstev, ki ne rabijo izpita in če nimajo nobenega od vozniških dovolenj obvezno hitri tečaj prometnih predpisov za te vrste vozil, da bodo sploh vedeli kaj oznake v prometu pomenijo. Za otroke se to da naredit v šoli in sicer tako, da bi imeli v vsakem razredu vsaj eno uro na teden prometne vzgoje.

11. za ostale imetnike dovoljenj na vsakih 10 let teoretično preverjanje znanja bolj v smislu tega, da se seznanijo z novostmi, spremenjenimi pravili, drugačno infrastrukturio itd. Tak test bi moral biti brezplačen.

12. obvezna uporaba letnih gum od začetka junija do konca septembra tako kot je obvezna uporaba zimskih med novembrom in marcem.

13. prepoved prodaje gum, ki ne ustrezajo standardom varnosti. Raznorazne čipšit čungalunga gume naj bodo prepovedane, uporaba teh pa kazniva. Vozilo s takimi pnevmatikami se odpelje in lastnik mora prinesti nove ustrezne gume, ki se jih namesti pred vrnitvijo vozila, neustrezne gume pa odda na uničenje, da ne bi prihajalo do manipulacij in bi gume spet pristale nazaj na kakem avtu.

14. bistveno skrajšat roke za obnove in rekunstrukcije cest. Glede na trenutna spoznanja bi pri nas zapore cest lahko skrajšali na tretjino. Naj se postavijo standardi koliko časa sme biti zapora za določena dela, ki se lahko glede na vremenske razmere tudi nekoliko podaljša. Ne pa da gledamo zapore cest, kjer lahko tudi nekaj mesecev ne vidimo nobenega izvajalca na njih.

15. kratkotrajna dela kot košnja trave, menjava poškodovane ograje itd, naj se izvaja, ko je cesta najmanj obremenjena in stem najmanj nevarna za morebitne nalete na stoječa vozila.

 

ma tole lahko nadaljujem še neki časa, pa dvomim da kdo sploh še bere.

 

se strinjam z večino točk oz. se podpišem, ampak tole no way da bilo katera vlada speljala :), podobno kot razne druge reforme.....in takoj bi dobili xy raznoraznih podpisnikov, ki se borijo z vsem, samo s sabo ne...heh

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

1. povratnike kaznovat dodatno. Se pravi 1x kršitev kazen, drugič dvojna kazen in tako naprej do odvzema vozniške in pa zaporne kazni.

2. vožnja brez izpita čuza minimalno en mesec takoj brez pardona in prigovorov ter odvetnikov. Pa ne govorim o tistih, ki so pozabili podaljšat, ampak o tistih, ki jim je bil izpit odvzet ali pa ga sploh niso naredili. Pol pa ko voli nek izvoli.

3. povzročitelji težjih nesreč takoj po drugi v dveh letih odvzem vozniške za eno leto. Potem pa vse od začetka.

4. vsi, ki bi morali delat izpit ponovno, 5 let rehabilitacije in vožnja vozil z največjo močjo v sorazmerju 10kg na 1KM. Se pravi 1500kg mase vozila maks 150KM.

5. višina kazni se naj prilagaja vremenskim razmeram in lokaciji prekrška. Primer: kazen 120€, če je bila mokra cesta pomnoženo s faktor 2, noč pomnoženo z 1,5, bližina šole in vrtcev faktor 5. Se pravi recimo taka kazen zaradi razmer lahko hitro rata 10 kratnik. Tako bi tudi policijo spravili stran od kontrole nenevarnih odsekov na kontrolo najbolj nevarnih punktov.

6. zmanjšat število nepotrebnih znakov na res nujne. 30% znakov je namreč odveč.

7. Poleg tega odstranit vse moteče elemente s cest, kot so reklamni panoji, neprometne oznake, ki zakrivajo semaforje in prometne znake. Narest revizijo postavljenih znakov in sicer tako, da so vidni in da jih vozniki zaznajo takoj brez truda. Primer: oznaka cona 30 se naj nahaja vsakj 10m od križišča in ne tako kot danes, ko jo postavijo nekaj metrov v ovinku in jo tekom zavijanja ne opaziš, saj je potrebno bolj merkat na druge stvari, kot je rob ceste, vozila v ulici, pešce, ki bi želeli prečit cesto. Take oznake recimo 80% voznikov sploh ne opazi.

8. lastniki zemljišč ob cesti morajo imeti ograjo, ki nikakor ne sega v pločnik oziroma še najbolj je to pomembno pri živih mejah, ki spreminjajo obliko z rastjo. Če ograja ni urejena kazen za lastnika in po drugi krđitvi odredba za odstranitev in montažo navadne ograje.

9. logično preverit kje so potrebni STOP znaki in kje znaki neprednostne ceste. Četrtina oznak je nepravilnih in tam, kjer bi moral biti stop znak je znak za neprednostno cesto in obratno. Na črnih točkah, kjer v križiščih prihaja do nesreč zaradi neupoštevanja prednosti je potrebno oznake na neprednostn cesti dodatno opremiti s svetlečimi označbami. Mežikajoče rumene oziroma svetleši znaki.

10. uporabnikom prevoznih sredstev, ki ne rabijo izpita in če nimajo nobenega od vozniških dovolenj obvezno hitri tečaj prometnih predpisov za te vrste vozil, da bodo sploh vedeli kaj oznake v prometu pomenijo. Za otroke se to da naredit v šoli in sicer tako, da bi imeli v vsakem razredu vsaj eno uro na teden prometne vzgoje.

11. za ostale imetnike dovoljenj na vsakih 10 let teoretično preverjanje znanja bolj v smislu tega, da se seznanijo z novostmi, spremenjenimi pravili, drugačno infrastrukturio itd. Tak test bi moral biti brezplačen.

12. obvezna uporaba letnih gum od začetka junija do konca septembra tako kot je obvezna uporaba zimskih med novembrom in marcem.

13. prepoved prodaje gum, ki ne ustrezajo standardom varnosti. Raznorazne čipšit čungalunga gume naj bodo prepovedane, uporaba teh pa kazniva. Vozilo s takimi pnevmatikami se odpelje in lastnik mora prinesti nove ustrezne gume, ki se jih namesti pred vrnitvijo vozila, neustrezne gume pa odda na uničenje, da ne bi prihajalo do manipulacij in bi gume spet pristale nazaj na kakem avtu.

14. bistveno skrajšat roke za obnove in rekunstrukcije cest. Glede na trenutna spoznanja bi pri nas zapore cest lahko skrajšali na tretjino. Naj se postavijo standardi koliko časa sme biti zapora za določena dela, ki se lahko glede na vremenske razmere tudi nekoliko podaljša. Ne pa da gledamo zapore cest, kjer lahko tudi nekaj mesecev ne vidimo nobenega izvajalca na njih.

15. kratkotrajna dela kot košnja trave, menjava poškodovane ograje itd, naj se izvaja, ko je cesta najmanj obremenjena in stem najmanj nevarna za morebitne nalete na stoječa vozila.

 

ma tole lahko nadaljujem še neki časa, pa dvomim da kdo sploh še bere.

 

2 točka je mal tko tko, loh se zgodi neka pizdarija kjer te npr motorist izsili in morš ti ukrepat kar je najbolš pa na konc rataš povzročitelj..in ti prenašaš neko drugo krivdo, ne vem..

 

sem pa že tudi sam gruntov o 12 in 13, glede gum...naprimer ti kupiš nižji hitrostni razred gum pozimi in zakon pravi da morš met nalepko v avtu kolikor je hitrost omejena glede na nižji razred.... nihče pa ne nardi kontra temu, seprav pri 30 stopinjah poleti se folk na AC vozi z zimskimi gumami, če bi moral v sili bremzat si ti dobesedno čiguma party in upaš da se ustaviš ko je potrebno - neka regulacija glede tega bi bila potrebna tudi za poletje

Napisano
pred 16 minutami je NevLado napisal:

2 točka je mal tko tko, loh se zgodi neka pizdarija kjer te npr motorist izsili in morš ti ukrepat kar je najbolš pa na konc rataš povzročitelj..in ti prenašaš neko drugo krivdo, ne vem..

 

3. točko si verjetno mislil? Ja je drastična priznam in je prišla iz lastnih izkušenj, ker mi je en primorc sredi ljubljane totalkal mojo prvo Mazdo 6, ko je priletel skozi rdečo. Kasneje sem izvedel, da je to bila njegova 4. totalka v zadnjih 5 letih in vsakič je bil povzročitelj. To ni naključje in take je treba spravit s cest in to na silo, če ne gre zlepa.

  • Všeč 3
  • Ljubim 2

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
    • No ja... to trdi zahod, ki vedno pravi, da za vsako pizdarijo so vedno krivi Rusi. To je fajn, ker vedno imaš sovražnika, ki ga uporabiš za prikrivanje vseh možnih nesposobnosti.   Jaz bi jih prej vprašal, kako je Kamala zmagala le v tistih državah, kjer nisi rabil osebnega dokumenta za avtentikacijo na volitvah. Njihov volilini sistem je leta in leta tako luknjast (namenoma uporabljen ta izraz), da je v primerjavi z našim volilnim sistemom, ZDA kot država nekega tretjega sveta. Pa sem prepričan, da za tako stanje niso krivi Rusi, ampak kar ameri sami.   Je pa v veliki večini vedno tako, da ljudje nekomu drugemu očitajo to kar počnejo sami. Zato ker vedo, da lahko to sami počnejo in so prepričani da tako delajo tudi drugi. Pri vmešavanju v volitve drugih držav pa mislim, da so ameri najbolj zverzirani z največ znanja kako to počet in da jim nihče ne seže niti do kolen.
    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
    • Ma ja v MB je tudi Kangler odletel s protesti.   Jaz sem mnenja, da ni potrebno izvoljene oblasti trpet cel mandat. Če je narodu dost, odleti, kot je prišla.   Podobno smo v Sloveniji imeli rumene jopiče in jih nismo zaradi razgrajanja na protestih postrelali 😉   Če bi gledal širše, bi vedel, da so rusi tudi ameriške volitve sabotirali. Žal niso zlati.
    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.