Skoči na vsebino

BRAINSTORM: Na kakšen način bi izboljšal/-a varnost v prometu?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

1. točka: dan danes vsak bedak dobi izpit - če ne voziš dobro, te bodo samo malenkost dlje vlačili po avtošoli, da bodo nabrali več keša - izpit zares ni izpit, ampak je samo učenje vožnje, ker je avto nuja - tukaj nimamo spremeniti zares kaj, lahko pa iščemo razloge za omilitev posledic

2. točka: obvezni zdravniški pregled na 10 let - ljudje z neomejenimi zdravniškimi potrdili lahko v svojem življenju zbolijo, pa tega noben ne preverja ko greš podaljšat kartico od vozniške - na ta način bi izboljšal varnost, recimo da bi vsaj koga našel ki ni več sposoben za vozit ali pa potrebuje omejitve pri vožnji

3. točka: policisti bi se morali več ubadat z obnašanjem v prometu kot pa z nadzori hitrosti: sepravi patrulje ki se vozijo naokoli in spremljajo prehitevanja v škarje, sekanja ovinkov, norenje po conah 30,... prav tako povečat kazni za take prekršne

4. točka: video nadzor prometa na avtocestah - spet glede nadzora hitrosti, džabe, naj se raje meri ljudi, ki mi od grosuplja do lj vič vozijo po levem pasu in se ne umaknejo na desno; ljudi ki mi blendajo in so 50 centi za mojo ritjo in ne dojamejo, da bi šel jaz tudi naprej če bi šel lahko; ljudi ki tipkajo fakin smsje/telefonirajo med vožnjo preko telefona (zadnjič ena mamca v toyota cross yaris ki ima ziher bt povezano, ona kliče na roko in drži telefon v roki...ja take potem poslat še na zdravstveni pregled ali pa tutorial uporabe avtomobila

5. točka: obvezno samodejno zaviranje v sili za avtomobile, tovornjake,...

 

 

Rad vozim hitro ampak z glavo - sem strpen, nikoli ne bom izsiljeval ljudi na avtocesti, prehiteval v škarje etc...in tudi jaz bom enkrat star, ampak verjamem da ni tukaj problem v starosti ampak v egu, individualizmu in ostalih osebnostnih motnjah, ki vodijo v katastrofalne posledice

 

  • Všeč 3
  • Ljubim 4
Napisano

No...jaz na vsakih 5 let vse kot od začetka. Zdravniški in vse kar spada zraven. Ja, se strinjam, da bi vsaj na 10 let delali zdravniškega...

 

Je pa vse, kar je več kot 200 konjev brez veze in nevarno. Mogoče bi bilo dobro, da do prvih par let vozniške omejitev konjičev...pol pa na staž vozniške več konjičev. Mulo 25 let pa 400 konjev....halo...

Napisano

No...pol pa zmanjševat...

Zdravniški pregledi 80 let+ so pobiranje denarja...

80% jih neb smel sedet za volanom...so tempirane bombe. 

Drugače pa...za vožnjo po predpisih je 200 konjičev že preveč...sploh ne vem, v čem je poanta 400+ konjev...a pospešek do 130 na AC al pa do 90 na navadni? 

Lahko 200+ konjev pa limiter hitrosti na 150...

Napisano
pred 18 minutami je Shrek napisal:

pa limiter hitrosti na 150...

 

 

To z "limiterjem" oz. opozarjanjem naj bi ze bilo v teku in od 07/2024 obvezno pri vseh novih vozilih... Je @Bini ue dal v drugi temi link do enega videa, kjer je to razlozeno...

 

 

Zadnja verzija Mazde 3 in CX-30 (modelno leto 2024) ze imajo menda to aktivno ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

No...jaz na vsakih 5 let vse kot od začetka. Zdravniški in vse kar spada zraven. Ja, se strinjam, da bi vsaj na 10 let delali zdravniškega...

 

Je pa vse, kar je več kot 200 konjev brez veze in nevarno. Mogoče bi bilo dobro, da do prvih par let vozniške omejitev konjičev...pol pa na staž vozniške več konjičev. Mulo 25 let pa 400 konjev....halo...

VSE je odvisno od JEZDECA te konjenice......:whatever: 

 

Napisano
pred 1 uro je Jest napisal:

 

 

To z "limiterjem" oz. opozarjanjem naj bi ze bilo v teku in od 07/2024 obvezno pri vseh novih vozilih... Je @Bini ue dal v drugi temi link do enega videa, kjer je to razlozeno...

 

 

Zadnja verzija Mazde 3 in CX-30 (modelno leto 2024) ze imajo menda to aktivno ... 

Zadnji moment sem ga naročil, ker to pa bi pilo živce.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 21 minutami je godlike napisal:

Zadnji moment sem ga naročil, ker to pa bi pilo živce.

Kaj si naročil.....🤔

Napisano

kazni glede na višino prihodkov na leto, kot je to v skandinaciji, čeprav pri nas to ne bi šlo ravno, ker veliko ljudi "prilagaja" svoje bilance :), so na minimalcu vozijo pa avto za 50k € in imajo vse možne olajšave/doklade....in bi to morali dopolniti.....vsekakor pa bi to verjento pomenilo, da bi ljudje začeli malo bolje upoštevati pravila (kaj če ti sedaj kazen za mobitel 120€ ali kolikor je že in polovička.....60€)

Napisano

1. povratnike kaznovat dodatno. Se pravi 1x kršitev kazen, drugič dvojna kazen in tako naprej do odvzema vozniške in pa zaporne kazni.

2. vožnja brez izpita čuza minimalno en mesec takoj brez pardona in prigovorov ter odvetnikov. Pa ne govorim o tistih, ki so pozabili podaljšat, ampak o tistih, ki jim je bil izpit odvzet ali pa ga sploh niso naredili. Pol pa ko voli nek izvoli.

3. povzročitelji težjih nesreč takoj po drugi v dveh letih odvzem vozniške za eno leto. Potem pa vse od začetka.

4. vsi, ki bi morali delat izpit ponovno, 5 let rehabilitacije in vožnja vozil z največjo močjo v sorazmerju 10kg na 1KM. Se pravi 1500kg mase vozila maks 150KM.

5. višina kazni se naj prilagaja vremenskim razmeram in lokaciji prekrška. Primer: kazen 120€, če je bila mokra cesta pomnoženo s faktor 2, noč pomnoženo z 1,5, bližina šole in vrtcev faktor 5. Se pravi recimo taka kazen zaradi razmer lahko hitro rata 10 kratnik. Tako bi tudi policijo spravili stran od kontrole nenevarnih odsekov na kontrolo najbolj nevarnih punktov.

6. zmanjšat število nepotrebnih znakov na res nujne. 30% znakov je namreč odveč.

7. Poleg tega odstranit vse moteče elemente s cest, kot so reklamni panoji, neprometne oznake, ki zakrivajo semaforje in prometne znake. Narest revizijo postavljenih znakov in sicer tako, da so vidni in da jih vozniki zaznajo takoj brez truda. Primer: oznaka cona 30 se naj nahaja vsakj 10m od križišča in ne tako kot danes, ko jo postavijo nekaj metrov v ovinku in jo tekom zavijanja ne opaziš, saj je potrebno bolj merkat na druge stvari, kot je rob ceste, vozila v ulici, pešce, ki bi želeli prečit cesto. Take oznake recimo 80% voznikov sploh ne opazi.

8. lastniki zemljišč ob cesti morajo imeti ograjo, ki nikakor ne sega v pločnik oziroma še najbolj je to pomembno pri živih mejah, ki spreminjajo obliko z rastjo. Če ograja ni urejena kazen za lastnika in po drugi krđitvi odredba za odstranitev in montažo navadne ograje.

9. logično preverit kje so potrebni STOP znaki in kje znaki neprednostne ceste. Četrtina oznak je nepravilnih in tam, kjer bi moral biti stop znak je znak za neprednostno cesto in obratno. Na črnih točkah, kjer v križiščih prihaja do nesreč zaradi neupoštevanja prednosti je potrebno oznake na neprednostn cesti dodatno opremiti s svetlečimi označbami. Mežikajoče rumene oziroma svetleši znaki.

10. uporabnikom prevoznih sredstev, ki ne rabijo izpita in če nimajo nobenega od vozniških dovolenj obvezno hitri tečaj prometnih predpisov za te vrste vozil, da bodo sploh vedeli kaj oznake v prometu pomenijo. Za otroke se to da naredit v šoli in sicer tako, da bi imeli v vsakem razredu vsaj eno uro na teden prometne vzgoje.

11. za ostale imetnike dovoljenj na vsakih 10 let teoretično preverjanje znanja bolj v smislu tega, da se seznanijo z novostmi, spremenjenimi pravili, drugačno infrastrukturio itd. Tak test bi moral biti brezplačen.

12. obvezna uporaba letnih gum od začetka junija do konca septembra tako kot je obvezna uporaba zimskih med novembrom in marcem.

13. prepoved prodaje gum, ki ne ustrezajo standardom varnosti. Raznorazne čipšit čungalunga gume naj bodo prepovedane, uporaba teh pa kazniva. Vozilo s takimi pnevmatikami se odpelje in lastnik mora prinesti nove ustrezne gume, ki se jih namesti pred vrnitvijo vozila, neustrezne gume pa odda na uničenje, da ne bi prihajalo do manipulacij in bi gume spet pristale nazaj na kakem avtu.

14. bistveno skrajšat roke za obnove in rekunstrukcije cest. Glede na trenutna spoznanja bi pri nas zapore cest lahko skrajšali na tretjino. Naj se postavijo standardi koliko časa sme biti zapora za določena dela, ki se lahko glede na vremenske razmere tudi nekoliko podaljša. Ne pa da gledamo zapore cest, kjer lahko tudi nekaj mesecev ne vidimo nobenega izvajalca na njih.

15. kratkotrajna dela kot košnja trave, menjava poškodovane ograje itd, naj se izvaja, ko je cesta najmanj obremenjena in stem najmanj nevarna za morebitne nalete na stoječa vozila.

 

ma tole lahko nadaljujem še neki časa, pa dvomim da kdo sploh še bere.

 

  • Všeč 5
  • Ljubim 2

33112_1.png

Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

8. lastniki zemljišč ob cesti morajo imeti ograjo, ki nikakor ne sega v pločnik oziroma še najbolj je to pomembno pri živih mejah, ki spreminjajo obliko z rastjo. Če ograja ni urejena kazen za lastnika in po drugi krđitvi odredba za odstranitev in montažo navadne ograje.

 

To se, kar se tiče državnih cest kar redno ureja. Res pa, da je veliko birokracije vmes, preden pride do dejanske realizacije.

Podpis.png

 

Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

1. povratnike kaznovat dodatno. Se pravi 1x kršitev kazen, drugič dvojna kazen in tako naprej do odvzema vozniške in pa zaporne kazni.

2. vožnja brez izpita čuza minimalno en mesec takoj brez pardona in prigovorov ter odvetnikov. Pa ne govorim o tistih, ki so pozabili podaljšat, ampak o tistih, ki jim je bil izpit odvzet ali pa ga sploh niso naredili. Pol pa ko voli nek izvoli.

3. povzročitelji težjih nesreč takoj po drugi v dveh letih odvzem vozniške za eno leto. Potem pa vse od začetka.

4. vsi, ki bi morali delat izpit ponovno, 5 let rehabilitacije in vožnja vozil z največjo močjo v sorazmerju 10kg na 1KM. Se pravi 1500kg mase vozila maks 150KM.

5. višina kazni se naj prilagaja vremenskim razmeram in lokaciji prekrška. Primer: kazen 120€, če je bila mokra cesta pomnoženo s faktor 2, noč pomnoženo z 1,5, bližina šole in vrtcev faktor 5. Se pravi recimo taka kazen zaradi razmer lahko hitro rata 10 kratnik. Tako bi tudi policijo spravili stran od kontrole nenevarnih odsekov na kontrolo najbolj nevarnih punktov.

6. zmanjšat število nepotrebnih znakov na res nujne. 30% znakov je namreč odveč.

7. Poleg tega odstranit vse moteče elemente s cest, kot so reklamni panoji, neprometne oznake, ki zakrivajo semaforje in prometne znake. Narest revizijo postavljenih znakov in sicer tako, da so vidni in da jih vozniki zaznajo takoj brez truda. Primer: oznaka cona 30 se naj nahaja vsakj 10m od križišča in ne tako kot danes, ko jo postavijo nekaj metrov v ovinku in jo tekom zavijanja ne opaziš, saj je potrebno bolj merkat na druge stvari, kot je rob ceste, vozila v ulici, pešce, ki bi želeli prečit cesto. Take oznake recimo 80% voznikov sploh ne opazi.

8. lastniki zemljišč ob cesti morajo imeti ograjo, ki nikakor ne sega v pločnik oziroma še najbolj je to pomembno pri živih mejah, ki spreminjajo obliko z rastjo. Če ograja ni urejena kazen za lastnika in po drugi krđitvi odredba za odstranitev in montažo navadne ograje.

9. logično preverit kje so potrebni STOP znaki in kje znaki neprednostne ceste. Četrtina oznak je nepravilnih in tam, kjer bi moral biti stop znak je znak za neprednostno cesto in obratno. Na črnih točkah, kjer v križiščih prihaja do nesreč zaradi neupoštevanja prednosti je potrebno oznake na neprednostn cesti dodatno opremiti s svetlečimi označbami. Mežikajoče rumene oziroma svetleši znaki.

10. uporabnikom prevoznih sredstev, ki ne rabijo izpita in če nimajo nobenega od vozniških dovolenj obvezno hitri tečaj prometnih predpisov za te vrste vozil, da bodo sploh vedeli kaj oznake v prometu pomenijo. Za otroke se to da naredit v šoli in sicer tako, da bi imeli v vsakem razredu vsaj eno uro na teden prometne vzgoje.

11. za ostale imetnike dovoljenj na vsakih 10 let teoretično preverjanje znanja bolj v smislu tega, da se seznanijo z novostmi, spremenjenimi pravili, drugačno infrastrukturio itd. Tak test bi moral biti brezplačen.

12. obvezna uporaba letnih gum od začetka junija do konca septembra tako kot je obvezna uporaba zimskih med novembrom in marcem.

13. prepoved prodaje gum, ki ne ustrezajo standardom varnosti. Raznorazne čipšit čungalunga gume naj bodo prepovedane, uporaba teh pa kazniva. Vozilo s takimi pnevmatikami se odpelje in lastnik mora prinesti nove ustrezne gume, ki se jih namesti pred vrnitvijo vozila, neustrezne gume pa odda na uničenje, da ne bi prihajalo do manipulacij in bi gume spet pristale nazaj na kakem avtu.

14. bistveno skrajšat roke za obnove in rekunstrukcije cest. Glede na trenutna spoznanja bi pri nas zapore cest lahko skrajšali na tretjino. Naj se postavijo standardi koliko časa sme biti zapora za določena dela, ki se lahko glede na vremenske razmere tudi nekoliko podaljša. Ne pa da gledamo zapore cest, kjer lahko tudi nekaj mesecev ne vidimo nobenega izvajalca na njih.

15. kratkotrajna dela kot košnja trave, menjava poškodovane ograje itd, naj se izvaja, ko je cesta najmanj obremenjena in stem najmanj nevarna za morebitne nalete na stoječa vozila.

 

ma tole lahko nadaljujem še neki časa, pa dvomim da kdo sploh še bere.

 

Tole podpišem dvakrat👍👍

Edino pri gumah si malo prestrog. Vse imajo A test-homologacijo in so take tudi ustrezne.... 😔Morali bi zaostriti pridobitev A testa kar bi imelo pa enak učinek kot si pa predlagal ti.... 😊

Res se lahko še kaj doda a marsikaj že od teh predlogov veliko ljudi nebi podprlo, saj vemo zakaj.... :nevem:

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

1. povratnike kaznovat dodatno. Se pravi 1x kršitev kazen, drugič dvojna kazen in tako naprej do odvzema vozniške in pa zaporne kazni.

2. vožnja brez izpita čuza minimalno en mesec takoj brez pardona in prigovorov ter odvetnikov. Pa ne govorim o tistih, ki so pozabili podaljšat, ampak o tistih, ki jim je bil izpit odvzet ali pa ga sploh niso naredili. Pol pa ko voli nek izvoli.

3. povzročitelji težjih nesreč takoj po drugi v dveh letih odvzem vozniške za eno leto. Potem pa vse od začetka.

4. vsi, ki bi morali delat izpit ponovno, 5 let rehabilitacije in vožnja vozil z največjo močjo v sorazmerju 10kg na 1KM. Se pravi 1500kg mase vozila maks 150KM.

5. višina kazni se naj prilagaja vremenskim razmeram in lokaciji prekrška. Primer: kazen 120€, če je bila mokra cesta pomnoženo s faktor 2, noč pomnoženo z 1,5, bližina šole in vrtcev faktor 5. Se pravi recimo taka kazen zaradi razmer lahko hitro rata 10 kratnik. Tako bi tudi policijo spravili stran od kontrole nenevarnih odsekov na kontrolo najbolj nevarnih punktov.

6. zmanjšat število nepotrebnih znakov na res nujne. 30% znakov je namreč odveč.

7. Poleg tega odstranit vse moteče elemente s cest, kot so reklamni panoji, neprometne oznake, ki zakrivajo semaforje in prometne znake. Narest revizijo postavljenih znakov in sicer tako, da so vidni in da jih vozniki zaznajo takoj brez truda. Primer: oznaka cona 30 se naj nahaja vsakj 10m od križišča in ne tako kot danes, ko jo postavijo nekaj metrov v ovinku in jo tekom zavijanja ne opaziš, saj je potrebno bolj merkat na druge stvari, kot je rob ceste, vozila v ulici, pešce, ki bi želeli prečit cesto. Take oznake recimo 80% voznikov sploh ne opazi.

8. lastniki zemljišč ob cesti morajo imeti ograjo, ki nikakor ne sega v pločnik oziroma še najbolj je to pomembno pri živih mejah, ki spreminjajo obliko z rastjo. Če ograja ni urejena kazen za lastnika in po drugi krđitvi odredba za odstranitev in montažo navadne ograje.

9. logično preverit kje so potrebni STOP znaki in kje znaki neprednostne ceste. Četrtina oznak je nepravilnih in tam, kjer bi moral biti stop znak je znak za neprednostno cesto in obratno. Na črnih točkah, kjer v križiščih prihaja do nesreč zaradi neupoštevanja prednosti je potrebno oznake na neprednostn cesti dodatno opremiti s svetlečimi označbami. Mežikajoče rumene oziroma svetleši znaki.

10. uporabnikom prevoznih sredstev, ki ne rabijo izpita in če nimajo nobenega od vozniških dovolenj obvezno hitri tečaj prometnih predpisov za te vrste vozil, da bodo sploh vedeli kaj oznake v prometu pomenijo. Za otroke se to da naredit v šoli in sicer tako, da bi imeli v vsakem razredu vsaj eno uro na teden prometne vzgoje.

11. za ostale imetnike dovoljenj na vsakih 10 let teoretično preverjanje znanja bolj v smislu tega, da se seznanijo z novostmi, spremenjenimi pravili, drugačno infrastrukturio itd. Tak test bi moral biti brezplačen.

12. obvezna uporaba letnih gum od začetka junija do konca septembra tako kot je obvezna uporaba zimskih med novembrom in marcem.

13. prepoved prodaje gum, ki ne ustrezajo standardom varnosti. Raznorazne čipšit čungalunga gume naj bodo prepovedane, uporaba teh pa kazniva. Vozilo s takimi pnevmatikami se odpelje in lastnik mora prinesti nove ustrezne gume, ki se jih namesti pred vrnitvijo vozila, neustrezne gume pa odda na uničenje, da ne bi prihajalo do manipulacij in bi gume spet pristale nazaj na kakem avtu.

14. bistveno skrajšat roke za obnove in rekunstrukcije cest. Glede na trenutna spoznanja bi pri nas zapore cest lahko skrajšali na tretjino. Naj se postavijo standardi koliko časa sme biti zapora za določena dela, ki se lahko glede na vremenske razmere tudi nekoliko podaljša. Ne pa da gledamo zapore cest, kjer lahko tudi nekaj mesecev ne vidimo nobenega izvajalca na njih.

15. kratkotrajna dela kot košnja trave, menjava poškodovane ograje itd, naj se izvaja, ko je cesta najmanj obremenjena in stem najmanj nevarna za morebitne nalete na stoječa vozila.

 

ma tole lahko nadaljujem še neki časa, pa dvomim da kdo sploh še bere.

 

se strinjam z večino točk oz. se podpišem, ampak tole no way da bilo katera vlada speljala :), podobno kot razne druge reforme.....in takoj bi dobili xy raznoraznih podpisnikov, ki se borijo z vsem, samo s sabo ne...heh

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

1. povratnike kaznovat dodatno. Se pravi 1x kršitev kazen, drugič dvojna kazen in tako naprej do odvzema vozniške in pa zaporne kazni.

2. vožnja brez izpita čuza minimalno en mesec takoj brez pardona in prigovorov ter odvetnikov. Pa ne govorim o tistih, ki so pozabili podaljšat, ampak o tistih, ki jim je bil izpit odvzet ali pa ga sploh niso naredili. Pol pa ko voli nek izvoli.

3. povzročitelji težjih nesreč takoj po drugi v dveh letih odvzem vozniške za eno leto. Potem pa vse od začetka.

4. vsi, ki bi morali delat izpit ponovno, 5 let rehabilitacije in vožnja vozil z največjo močjo v sorazmerju 10kg na 1KM. Se pravi 1500kg mase vozila maks 150KM.

5. višina kazni se naj prilagaja vremenskim razmeram in lokaciji prekrška. Primer: kazen 120€, če je bila mokra cesta pomnoženo s faktor 2, noč pomnoženo z 1,5, bližina šole in vrtcev faktor 5. Se pravi recimo taka kazen zaradi razmer lahko hitro rata 10 kratnik. Tako bi tudi policijo spravili stran od kontrole nenevarnih odsekov na kontrolo najbolj nevarnih punktov.

6. zmanjšat število nepotrebnih znakov na res nujne. 30% znakov je namreč odveč.

7. Poleg tega odstranit vse moteče elemente s cest, kot so reklamni panoji, neprometne oznake, ki zakrivajo semaforje in prometne znake. Narest revizijo postavljenih znakov in sicer tako, da so vidni in da jih vozniki zaznajo takoj brez truda. Primer: oznaka cona 30 se naj nahaja vsakj 10m od križišča in ne tako kot danes, ko jo postavijo nekaj metrov v ovinku in jo tekom zavijanja ne opaziš, saj je potrebno bolj merkat na druge stvari, kot je rob ceste, vozila v ulici, pešce, ki bi želeli prečit cesto. Take oznake recimo 80% voznikov sploh ne opazi.

8. lastniki zemljišč ob cesti morajo imeti ograjo, ki nikakor ne sega v pločnik oziroma še najbolj je to pomembno pri živih mejah, ki spreminjajo obliko z rastjo. Če ograja ni urejena kazen za lastnika in po drugi krđitvi odredba za odstranitev in montažo navadne ograje.

9. logično preverit kje so potrebni STOP znaki in kje znaki neprednostne ceste. Četrtina oznak je nepravilnih in tam, kjer bi moral biti stop znak je znak za neprednostno cesto in obratno. Na črnih točkah, kjer v križiščih prihaja do nesreč zaradi neupoštevanja prednosti je potrebno oznake na neprednostn cesti dodatno opremiti s svetlečimi označbami. Mežikajoče rumene oziroma svetleši znaki.

10. uporabnikom prevoznih sredstev, ki ne rabijo izpita in če nimajo nobenega od vozniških dovolenj obvezno hitri tečaj prometnih predpisov za te vrste vozil, da bodo sploh vedeli kaj oznake v prometu pomenijo. Za otroke se to da naredit v šoli in sicer tako, da bi imeli v vsakem razredu vsaj eno uro na teden prometne vzgoje.

11. za ostale imetnike dovoljenj na vsakih 10 let teoretično preverjanje znanja bolj v smislu tega, da se seznanijo z novostmi, spremenjenimi pravili, drugačno infrastrukturio itd. Tak test bi moral biti brezplačen.

12. obvezna uporaba letnih gum od začetka junija do konca septembra tako kot je obvezna uporaba zimskih med novembrom in marcem.

13. prepoved prodaje gum, ki ne ustrezajo standardom varnosti. Raznorazne čipšit čungalunga gume naj bodo prepovedane, uporaba teh pa kazniva. Vozilo s takimi pnevmatikami se odpelje in lastnik mora prinesti nove ustrezne gume, ki se jih namesti pred vrnitvijo vozila, neustrezne gume pa odda na uničenje, da ne bi prihajalo do manipulacij in bi gume spet pristale nazaj na kakem avtu.

14. bistveno skrajšat roke za obnove in rekunstrukcije cest. Glede na trenutna spoznanja bi pri nas zapore cest lahko skrajšali na tretjino. Naj se postavijo standardi koliko časa sme biti zapora za določena dela, ki se lahko glede na vremenske razmere tudi nekoliko podaljša. Ne pa da gledamo zapore cest, kjer lahko tudi nekaj mesecev ne vidimo nobenega izvajalca na njih.

15. kratkotrajna dela kot košnja trave, menjava poškodovane ograje itd, naj se izvaja, ko je cesta najmanj obremenjena in stem najmanj nevarna za morebitne nalete na stoječa vozila.

 

ma tole lahko nadaljujem še neki časa, pa dvomim da kdo sploh še bere.

 

2 točka je mal tko tko, loh se zgodi neka pizdarija kjer te npr motorist izsili in morš ti ukrepat kar je najbolš pa na konc rataš povzročitelj..in ti prenašaš neko drugo krivdo, ne vem..

 

sem pa že tudi sam gruntov o 12 in 13, glede gum...naprimer ti kupiš nižji hitrostni razred gum pozimi in zakon pravi da morš met nalepko v avtu kolikor je hitrost omejena glede na nižji razred.... nihče pa ne nardi kontra temu, seprav pri 30 stopinjah poleti se folk na AC vozi z zimskimi gumami, če bi moral v sili bremzat si ti dobesedno čiguma party in upaš da se ustaviš ko je potrebno - neka regulacija glede tega bi bila potrebna tudi za poletje

Napisano
pred 16 minutami je NevLado napisal:

2 točka je mal tko tko, loh se zgodi neka pizdarija kjer te npr motorist izsili in morš ti ukrepat kar je najbolš pa na konc rataš povzročitelj..in ti prenašaš neko drugo krivdo, ne vem..

 

3. točko si verjetno mislil? Ja je drastična priznam in je prišla iz lastnih izkušenj, ker mi je en primorc sredi ljubljane totalkal mojo prvo Mazdo 6, ko je priletel skozi rdečo. Kasneje sem izvedel, da je to bila njegova 4. totalka v zadnjih 5 letih in vsakič je bil povzročitelj. To ni naključje in take je treba spravit s cest in to na silo, če ne gre zlepa.

  • Všeč 3
  • Ljubim 2

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.