Skoči na vsebino

M6 2.2D - kje narediti "veliki" servis

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Se opravičujem, če dupliciram temo, ampak res nisem uspel najti ustrezne! Torej, imam M6 2.2D, l.2011 z 207kkm in zrelo za t.i. veliki servis. Kako vem? Torej, na pooblaščenem servisu so mi pred cca. 8kkm izmerili nekakšen kot (odmične gredi?), ki bi naj bil indikator (max 11 stopinj) za tovrsten poseg na avtu in je bil takrat 9,5 stopinj. Rekli so, da imam še cca. 5-10kkm lufta. In tu smo zdaj... Na uradnem servisu je poseg boleče drag, glede na to, da avto ne bo vreden po tem prav nič več... Moj dosedanji mehanik pa je pred kratkim dal "obrt nazaj", osebni razlogi in ne dela več... Drugi kolegi in znanci in usposobljeni mehaniki imajo težavo, ker nimajo specialnih orodij ki se menda potrebujejo za tak servis... Skratka, imam problem!

Po forumu sem uspel najti objavo s kontaktom nekega Aljaža/alex iz Velenja, vendar je objava iz l.2014... Če je kje kak stručko ki zna in lahko to uredi, po možnosti za razumno ceno, še posebej če je mogoče iz sp. Savinjske doline ali po možnosti iz bližine, bi prosil za kontakt... Hvala!

Napisano

Hvala! Da, iskreno, njega tudi ne moreš zgrešiti med objavami, ampak sem bolj ciljal na neuradne mojstre. Se pa strinjam, da če že firma, bo najbolj ziher prav Pelko... 

Napisano (urejeno)
  dne 20. 9. 2023 ob 9:00 je TomM6 napisal:

Hvala! Da, iskreno, njega tudi ne moreš zgrešiti med objavami, ampak sem bolj ciljal na neuradne mojstre. Se pa strinjam, da če že firma, bo najbolj ziher prav Pelko... 

Razširi  

 

Samo da ne bo na koncu ta servis dražji od pooblaščenega, ker ga boš delal 2x.

 

Te Mazde so v marsičem specifične, tako da menda še mehaniki različnih pooblaščeni servisov v določenih zadevah med seboj komunicirajo in izmenjujejo izkušnje. Vsekakor lahko pride račun o opravljeni tako dragi storitvi še kako prav - za uveljavljanje morebitne reklamacije na popravilo.

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

In kaj točno bodo naredili, da popravijo t.i. kot odmičnih gredi? Menjava odmičnih ali?

Prvič slišim za tako hibo...:blink:

N7rRRL1.jpg

Napisano
  dne 20. 9. 2023 ob 9:00 je TomM6 napisal:

Hvala! Da, iskreno, njega tudi ne moreš zgrešiti med objavami, ampak sem bolj ciljal na neuradne mojstre. Se pa strinjam, da če že firma, bo najbolj ziher prav Pelko... 

Razširi  

Saj ni uradni serviser je pa takoj za njimi in baje ok.....🤗😉

Napisano
  dne 20. 9. 2023 ob 9:00 je TomM6 napisal:

Hvala! Da, iskreno, njega tudi ne moreš zgrešiti med objavami, ampak sem bolj ciljal na neuradne mojstre. Se pa strinjam, da če že firma, bo najbolj ziher prav Pelko... 

Razširi  

Jaz tega ne bi delal pei neuradnih mojstrih. Predvidevam, da je to lep izraz za fuš mojstre oz. delo na črno. Pri takih posegih je res smiselno imeti račun.

Napisano
  dne 20. 9. 2023 ob 10:32 je FuManchu napisal:

In kaj točno bodo naredili, da popravijo t.i. kot odmičnih gredi? Menjava odmičnih ali?

Prvič slišim za tako hibo...:blink:

Razširi  

Mogoče pa samo menjava verige.

Saj z raztegom verige, se verjetno ena odmična malo zamakne.

Napisano

Kot prikazuje samo raztegnjenost verige. Ko pade pod 9 stopinj se prižge lučka, takrat je potreba menjava le te+ verižnikov in ostale periferije. Veriga je vedno enako nategnjena, za to poskrbi natezalec verige, zato ni zamikanja pri odpiranju ventilov.

Menjava verige odmične gredi + menjava verige oljne črpalke z pogoni.

 

WWW.EBAY.CO.UK

Find many great new & used options and get the best deals for Timing Chain Oil Pump Sprocket Kit MAZDA R2AA-12-231 MZR-CD 2.2 DIESEL 3 6 CX-7 at the best online prices at eBay! Free delivery for many...

 

 

Napisano

Moj nasvet; zberi več konkurenčnih ponudb (tistih ki vejo o čem govorijo), ker sicer te znajo ogulit do maksimuma. :(

  • Všeč 4
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 20. 9. 2023 ob 14:46 je godlike napisal:

Jaz tega ne bi delal pei neuradnih mojstrih. Predvidevam, da je to lep izraz za fuš mojstre oz. delo na črno. Pri takih posegih je res smiselno imeti račun.

Razširi  

Mogoče res, sploh če ne poznaš človeka. Tukaj nisem a priori mislil na fuš mojstre, pač pa dajem bolj prednost zagotovilom preko ljudi ki jih ali poznam in/ali jim, recimo, lahko zaupam v zvezi s tem. Čeprav ti tudi uradni račun sam po sebi ne prinese vedno garancije uspeha. Sem že reševal takšen izziv in sem uspel dokazati svoj prav šele ko jim je isto kot jaz ponovil še tržni inšpektor - seveda kot pravite, brez računa niti ne bi imel možnosti. Imajo pa tudi uradni servisi veliiiko težav s praktično usposobljenostjo kadra (bojda zaradi pomanjkanja le tega?!), sploh pri bolj "tricky" izzivih in tudi zato, poleg stroškovnega vidika, poizvedujem po recimo temu alternativnih možnostih...

Napisano (urejeno)

Ravno za to smo te obrnili na Pelkota.

 

Uradni servis je baje v Celju dober.

Popravljeno od godlike
Napisano
  dne 20. 9. 2023 ob 10:32 je FuManchu napisal:

In kaj točno bodo naredili, da popravijo t.i. kot odmičnih gredi? Menjava odmičnih ali?

Prvič slišim za tako hibo...:blink:

Razširi  

Ni hiba, kolikor razumem - pa nisem stroka😉, gre za indikacijo stanja motorja. Ko je kot na odmični gredi 11 stopinj je menda (zadnji) čas, da se naredi veliki servis, v nasprotnem lahko slej ko prej pride do hujše okvare motorja...

Napisano
  dne 28. 9. 2023 ob 7:19 je godlike napisal:

Ravno za to smo te obrnili na Pelkota.

 

Uradni servis je baje v Celju dober.

Razširi  

 

  dne 20. 9. 2023 ob 7:18 je TomM6 napisal:

Se opravičujem, če dupliciram temo, ampak res nisem uspel najti ustrezne! Torej, imam M6 2.2D, l.2011 z 207kkm in zrelo za t.i. veliki servis. Kako vem? Torej, na pooblaščenem servisu so mi pred cca. 8kkm izmerili nekakšen kot (odmične gredi?), ki bi naj bil indikator (max 11 stopinj) za tovrsten poseg na avtu in je bil takrat 9,5 stopinj. Rekli so, da imam še cca. 5-10kkm lufta. In tu smo zdaj... Na uradnem servisu je poseg boleče drag, glede na to, da avto ne bo vreden po tem prav nič več... Moj dosedanji mehanik pa je pred kratkim dal "obrt nazaj", osebni razlogi in ne dela več... Drugi kolegi in znanci in usposobljeni mehaniki imajo težavo, ker nimajo specialnih orodij ki se menda potrebujejo za tak servis... Skratka, imam problem!

Po forumu sem uspel najti objavo s kontaktom nekega Aljaža/alex iz Velenja, vendar je objava iz l.2014... Če je kje kak stručko ki zna in lahko to uredi, po možnosti za razumno ceno, še posebej če je mogoče iz sp. Savinjske doline ali po možnosti iz bližine, bi prosil za kontakt... Hvala!

Razširi  

Hvala za vse nasvete! Sem govoril z mojstrom Pelkom in mi je pojasnil, da ni tako hudo kot so mi nekateri govorili. Na veliki servis bi se naj šlo šele, ko se prižge lučka DPF in utripa. Je rekel, da pred 250k načeloma verige ne menjajo, tako da sva se zmenila, da mu pripeljem avto na naslednji redni servis, pa bova potem dorekla kako naprej! Hvala vsem in veliko varnih kilometrov želim! 

Napisano
  dne 2. 10. 2023 ob 7:43 je TomM6 napisal:

 

Hvala za vse nasvete! Sem govoril z mojstrom Pelkom in mi je pojasnil, da ni tako hudo kot so mi nekateri govorili. Na veliki servis bi se naj šlo šele, ko se prižge lučka DPF in utripa. Je rekel, da pred 250k načeloma verige ne menjajo, tako da sva se zmenila, da mu pripeljem avto na naslednji redni servis, pa bova potem dorekla kako naprej! Hvala vsem in veliko varnih kilometrov želim! 

Razširi  

Jaz bi na tvojem mestu menjal verigo oziroma delal velik servis, če boš imel avto še 100-150kkm,saj je brezveze sedaj vlečt do 250 in se trest potem pa čez 100kkm prodat! Menjat jo boš tako moral.... :nevem:

Napisano
  dne 2. 10. 2023 ob 7:43 je TomM6 napisal:

 

Hvala za vse nasvete! Sem govoril z mojstrom Pelkom in mi je pojasnil, da ni tako hudo kot so mi nekateri govorili. Na veliki servis bi se naj šlo šele, ko se prižge lučka DPF in utripa. Je rekel, da pred 250k načeloma verige ne menjajo, tako da sva se zmenila, da mu pripeljem avto na naslednji redni servis, pa bova potem dorekla kako naprej! Hvala vsem in veliko varnih kilometrov želim! 

Razširi  

 

:) Tukaj marsikdo pretirava v marsičem :)

Napisano
  dne 2. 10. 2023 ob 8:36 je Bini napisal:

Ok to sem mislil ja, ampak takrat vse menjaš.... :nevem:

Razširi  

Ja, če si @scania. 😃 Večinoma pa tudi po mojem ni potrebe in je metanje denarja stran.

 

Ja, kupiš avto za naslednjih 150.000 km, pa bo res tako? Tudi sam sem pred leti kupil Mazdo CD175 za naslednjih 150.000 km. Pa sem jo po prevoženih 30.000 km prodal - mi ni sedla. Lahko bi mi sedla, pa bi jo recimo razbil.  A ni škoda nekaj menjati na rezervo, sploh pa, ker vsako šraufanje tudi krajša življenjsko dobo (lahko se zgodijo tudi napake). 

Napisano
  dne 2. 10. 2023 ob 8:44 je Janez007 napisal:

Ja, če si @scania. 😃 Večinoma pa tudi po mojem ni potrebe in je metanje denarja stran.

 

Ja, kupiš avto za naslednjih 150.000 km, pa bo res tako? Tudi sam sem pred leti kupil Mazdo CD175 za naslednjih 150.000 km. Pa sem jo po prevoženih 30.000 km prodal - mi ni sedla. Lahko bi mi sedla, pa bi jo recimo razbil.  A ni škoda nekaj menjati na rezervo, sploh pa, ker vsako šraufanje tudi krajša življenjsko dobo (lahko se zgodijo tudi napake). 

Razširi  

Kar je treba je treba, jaz nikoli ne čakam do konca in zato mirneje spim... 😉

Napisano
  dne 2. 10. 2023 ob 11:23 je Bini napisal:

Kar je treba je treba, jaz nikoli ne čakam do konca in zato mirneje spim... 😉

Razširi  

 

Ne vem, jaz bi Pelkotu ali pooblaščenemu servisu, kar se tega vprašanja tiče, kar zaupal. Je pa res, da je recimo pri dizlih Mazdin interval menjave olja 20.000 km, menda predolg in ga je priporočljivo menjati na 10-15.000 km, kot to predpisuje Mazda za nekatere druge trge.

Napisano
  dne 2. 10. 2023 ob 11:45 je NevLado napisal:

Menjaj olje na 15-20k, vozi, tankaj, repeat

Razširi  

 

Ga menjam na 10.000 do 15.000 km.

Vprašal sem za "hardware". Zdaj pri 175.000 km sem menjal napenjalec in oba jermena, vodno črpalko in vse tekočine, diske, ploščice, vse filtre.

Pa eno fedro, ker sem imel počeno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Na moji 2017 so bile leta 2021 samo za v kanto, isto se dovolj profila ampak drsalnica   mislim da sem si shranil eno za rezervo
    • Sicer smo se o tem pogovarjali že pred časom, ampak je verjetno razlika tudi kateri letnik so in dimenzija same gume. Jaz mam letnik 2019 prva vgradnja na dimenziji 225/45 R19. Preko 50.000 prevoženih, pa še niti blizu ni profil proti koncu (zame je konc tam nekje proi okoli 3,5mm). Se pravi nobene ekscesne obrabe in to na navorniku. V suhem super, v mokem povprečna pa se mi še ni zgodilo, da bi ABS zapel. Drugače pa zdrsne tam, kjer zdrsnejo tudi vse ostale gume, ki sem jih imel.   Tako, da po moje je res odvisno bolj od serije oziroma kolk so šparal.
    • Tudi recimo, ko grem v Ljubljano je tam enako. 
    • Mislim, da se te slabe lastnosti Bridgestonk 005A pri vas na obali bolj odražajo, ker je pri vas bolj gladek asfalt in tudi redkeje dežuje in zato je tudi bolj spolzka cesta, ko po dlje časa pade dež. Pri nas se obnašajo kot neke povprečne gume, ki so cenovno razred nižje! Jaz jih kupil sigurno nebi...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.