Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, 

 

upam da ni še nihče odprl omenjene teme oziroma se ne ponavljam. 

 

Vem da gre za rebadged oziroma kopirani verziji. 

 

Poznam oboje lastnike in moram reči da so oboji zadovoljni ter da omenjena modela tako kot večina (starejših) japoncev ni problematična. 

 

Kakšne so pa kaj vaše izkušnje ter kateri motor je po vaše najboljša izbira ?

 

Ima kdo od vas verzijo z (pol)avtomatskim menjalnikom?

 

Hvala za pomoč. 

Napisano
pred 1 minuto je g.Wankel napisal:

A ne gre za rebadge zgolj pri hibridni verziji?

''Navadna'' je še vedno od Mazde osnova :) 

Ne za navadno mislim. 

A osnova je Mazdina, Yaris pa je samo preznačkana verzija ali so še drugi detajli?

Napisano

Kakor razumem:

 

 

tole je ''Navadna'', z 1.3 (bencin) in 1.5 motorjem(bencin, dizel) šasija vzeta od CX-5(?)

Hatchback (second facelift)

 

Tole pa hibridna na osnovi Yaris.

undefined

 

Zanimiva tema, ker smo se ravno zadnjič s kolegi pogovarjal o tem :D

Podpis.png

 

Napisano
pred 59 minutami je scania napisal:

Mazda 2 je mazda 2. Mazda 2 hybrid je pa toyota yaris preznačkana.

A želiš povedati da se je to zgodilo šele z ponudbo hibridnih verzij, prej med klasiki pa tega ni bilo?

Napisano

Tako je…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

https://www.mazda.si/vozila/mazda2-hybrid/

 

Tale hybrid je yaris z mazdino značko (kar sicer ni nič narobe). Sam , da je men navadna Mazda lepša :)

 

Za naslednje leto bo pa mal spremenjena

https://www.netcarshow.com/mazda/2024-2_hybrid/

 

 

Moja ima yarisa 2018 letnik in je drugač super zadevca. Vozi se relacija logatec-ljubljana in ima porabo okrog 4l. Edini minus mi je cvt menjalnik, ker zna bit avto kar hlasen v notranjosti pri pospeševanjih. Sej novejši modeli imajo boljšo zvočno izolacijo, pa tud tukaj ni to lih nekaj, kar bi jo odvrnilo od nakupa :)

Napisano (urejeno)

Zanimivo.

 

Pa si drugače pristaš avtomatike?

 

Moraš vedeti da je to brezstopenjski menjalnik tako kot na skuterjih in da to ni za divjanje, hkrati pa imaš tudi malega hibrida ki je bolj za mestne vožnje in ne za avtocesto ter vleko prikolice

Popravljeno od DonFelipe
Napisano (urejeno)

Pri nas imamo 2022 letnik yaris hybrid in 2017 chr hybrid in je v glasnosti menjalnika velika razlika, 2022 je doooosti tišji, je tehnologija 5 generacije in jma čist drugo olje in pa boljšo izolacijo. 

Glede mestnih voženj ni res, smo bili dve lani v Belgiji in Nizozemski, letos pa secerni in zahodni del Francije, voznja po avtocestah in je vrhunski, poraba lani 3,6 letos 3,7.

Glede cen mazda z vstopnim modelom pure je primerljiva z toyoto stella. Mazda je okrog 2200€ toyota 21400€, pa še garancija mislim da ima mazda 6let ali 150000km, toyota pa 10let ali 185000km.  Pa garancija pri toyoti zgleda brez prepricevanja in prosjačenja ter dokazovanja kot velikokrat pri mazdi.

Pri tem modelu yaris ali 2 hybrid mislim da yaris zmaga, čeprav mi je mazda zelooo pri srcu.

Ps: razen bremz 😁😁😁😁

Popravljeno od scania
  • Všeč 4
  • Haha 1
Napisano

Zelo podobno kot pravi predhodnik Scania.
Tudi pri naši hiši je (poleg dveh Mazd) Toyota Yaris hibrid (letnik 2021). To je res odličen avto za tiste, ki se radi vozijo umirjeno. Toyotini hibridi (sploh te zadnje generacije) so odlični, vožnja uživaška. RAZEN - če nisi eden tistih, ki grobo pritiskajo na pedalko za plin in sovražijo skuterski glas. Avto seveda čisto konkretno potegne, ampak za tistega to preprosto ni. Če pa voziš normalno, boš s takim avtom res užival. Poraba je res nizka (mislim, da mi je žena pred dnevi rekla, da ima porabe na rezervoar tam med 2,6 in 3,6), poleg triletne garancije je še desetletno jamstvo (ki pokriva večino stvari, ki jih pač pričakuješ od jamstva/garancije).
Je pa dejstvo, da se mi zdijo materiali občutno slabši in se občuti, da Toyota varčuje na vseh koncih. Infotainment so v zadnjih letih vsaj nekoliko uredili, seveda pa bi bil lahko boljši. Skratka - avto (predvsem vožnja po mestih, med mesti in po vaških koncih) je vsem voznikom v hiši tako všeč, da tudi za očeta gledamo, da bi vzeli Yaris Cross. Po kakovosti izdelave pa ne dosega Mazde, to si upam trditi. Kot tudi Toyota RAV4 ni tako kakovostno narejena v notranjosti kot Mazda CX-5.

Napisano

Zanimiva opažanja.

Torej Mazda zmaga, Yaris je bolj za racionaliste.

Ko pa že omenjaš Toyota RAV4 ti lahko povem da ni več pravi terenec kot je bil še pred leti, ampak da se pa posebej naročiti off-road paket. Pa ti resno verjameš v porabo 2,6 l/100km? Spomni se kako so nategovali folk pred 22 leti z VW Lupo 3L pri katerem je bila poraba v resnici najmanj še enkrat višja.

 

Napisano

Za RAV4 vem, da je vse bolj šminkast. Nisem pa vedel, da obstaja off-road paket. Nikoli nisem gledal novega, ker so enostavni predragi. Rabljene pa že malo čakam :-)
V porabo pa več kot verjamem, ker ga pogosto vozim (čez pol ure ga bom spet vzel, ker je moja CX-5 ravno pred regeneracijo, vožnja pa bo bolj kratka :D).
No, 2,6 je res bolj nizka, ki jo je dosegla prejšnji teden, zato mi je to sploh omenila. Brez težav pa se vozi tam okrog 3,5 na daljše obdobje.

Napisano
pred 10 urami je DonFelipe napisal:

Zanimivo.

 

Pa si drugače pristaš avtomatike?

 

Moraš vedeti da je to brezstopenjski menjalnik tako kot na skuterjih in da to ni za divjanje, hkrati pa imaš tudi malega hibrida ki je bolj za mestne vožnje in ne za avtocesto ter vleko prikolice

Ja, avtomatik je zakon. Upam,da bo tudi moj naslednji avto avtomatik. Vem, da inajo novejsi avti dosti boljso zvocno izolacijo, pa tudi mocnejsi avti hitreje dosezejo hitrost in cvt ni tolk motec.

 

Ce bi inel denar, bi si kupil subaru outbacka, ki ima isto cvt menjalnik.

Napisano
dne 8. 10. 2023 ob 9:23 je kacnje napisal:

Zelo podobno kot pravi predhodnik Scania.
Tudi pri naši hiši je (poleg dveh Mazd) Toyota Yaris hibrid (letnik 2021). To je res odličen avto za tiste, ki se radi vozijo umirjeno. Toyotini hibridi (sploh te zadnje generacije) so odlični, vožnja uživaška. RAZEN - če nisi eden tistih, ki grobo pritiskajo na pedalko za plin in sovražijo skuterski glas. Avto seveda čisto konkretno potegne, ampak za tistega to preprosto ni. Če pa voziš normalno, boš s takim avtom res užival. Poraba je res nizka (mislim, da mi je žena pred dnevi rekla, da ima porabe na rezervoar tam med 2,6 in 3,6), poleg triletne garancije je še desetletno jamstvo (ki pokriva večino stvari, ki jih pač pričakuješ od jamstva/garancije).
Je pa dejstvo, da se mi zdijo materiali občutno slabši in se občuti, da Toyota varčuje na vseh koncih. Infotainment so v zadnjih letih vsaj nekoliko uredili, seveda pa bi bil lahko boljši. Skratka - avto (predvsem vožnja po mestih, med mesti in po vaških koncih) je vsem voznikom v hiši tako všeč, da tudi za očeta gledamo, da bi vzeli Yaris Cross. Po kakovosti izdelave pa ne dosega Mazde, to si upam trditi. Kot tudi Toyota RAV4 ni tako kakovostno narejena v notranjosti kot Mazda CX-5.

Mene pri vseh teh mini avtkih jezi kratka medosna razdalja - se potem pelješ po avtocesti in skače kot neka zgonjena kobila. Verjamem pa, da se lahko vsak pelje s 4 litri na 100kmh. Dokler ne greš na AC....

Napisano

Ja, peljati mali avto res ni za avtoceste in dolge ture, ampak res za kratke razdalje po mestnih ulicah oziroma vpadnicah, da o prostoru ne govorimo. 

Verjameš v porabo 4l/100km? Toliko je meni kazalo v Opel Astra G 1,7 DTi ko sem taksiral, realna pa je bila 8l/100km ko sem na koncu delovnika zabeležil omenjeno z klasično izračunico. Potovalnemu računalniku ni za verjeti. 

Napisano

Aha, ja, seveda, zato pa mi s staro Fiatovo Pando nismo šli dlje kot do Uppsale pri Stockholmu...

 

In poraba 4 litre na 100 km je bila tako, no...

Saj je bilo res štiri litre.

Pa še osem decilitrov zraven...

Napisano
pred 31 minutami je Slivka napisal:

Aha, ja, seveda, zato pa mi s staro Fiatovo Pando nismo šli dlje kot do Uppsale pri Stockholmu...

 

In poraba 4 litre na 100 km je bila tako, no...

Saj je bilo res štiri litre.

Pa še osem decilitrov zraven...

Ja, no vidiš. 

S starimi škatlami si lahko prišel povsod, z temi novodobnimi pa si bolj utesnjen in so namenjene samo šminkiranju tako kot večina današnjih vozov. 

Napisano
pred 50 minutami je DonFelipe napisal:

Ja, no vidiš. 

S starimi škatlami si lahko prišel povsod, z temi novodobnimi pa si bolj utesnjen in so namenjene samo šminkiranju tako kot večina današnjih vozov. 

Daj vsedi se v yarisa pa se pelji, ne nabijaj na pamet. Imam 110kg pa komot sedim v yarisu, dolge ture gredo komot skoz. Glede porabe pa si zračunaj z 31 litri sem naredil 862km. 

Ti nekaj vprasas, mnenje tako al tako ze imas ustvarjeno in isces potrditve svojega mnenja na forumu. Če si fiksen da je to poden po tvoje pol ne sprašuj. V letu in 4mesecih smo naredili z njim 39000km, tako da avtek gre in je top.

Drugace pa ce ti je premali glej corollo al pa corollo cross, al pa highlanderja ce pa je se to premalo ima pa setra tudi nekaj opcij 😉

Napisano
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Ja, no vidiš. 

S starimi škatlami si lahko prišel povsod, z temi novodobnimi pa si bolj utesnjen in so namenjene samo šminkiranju tako kot večina današnjih vozov. 

 

Sem že mislil, da boš imel v tej temi celo normalno debato.

  • Haha 4
  • Zmeden 1

Podpis.png

 

Napisano
pred 24 minutami je g.Wankel napisal:

 

Sem že mislil, da boš imel v tej temi celo normalno debato.

Wankel, praktično vedno zaidemo v stranske tematike na vseh forumih.

 

Drugače pa vidim da je v tej debati vaga prevešena na obe strani ; japonci so pač za nas tradicionaliste in tiste kateri iščemo kvaliteto ter dolgotrajnost, ne pa šminko in bahanje. 

Mazda je pač glede opreme v prednosti, v komfortu pa Toyota ; danes je žal večina kopij oziroma badge copy tako da pravih pristašev znamk ni več. Zanimivo da so tudi prenehali izdelovati 3-vratne verzije ter da pri nas ponujajo samo 5-vratno, ostalih pa žal ne. 

Napisano
pred 46 minutami je DonFelipe napisal:

Wankel, praktično vedno zaidemo v stranske tematike na vseh forumih.

 

Drugače pa vidim da je v tej debati vaga prevešena na obe strani ; japonci so pač za nas tradicionaliste in tiste kateri iščemo kvaliteto ter dolgotrajnost, ne pa šminko in bahanje. 

Mazda je pač glede opreme v prednosti, v komfortu pa Toyota ; danes je žal večina kopij oziroma badge copy tako da pravih pristašev znamk ni več. Zanimivo da so tudi prenehali izdelovati 3-vratne verzije ter da pri nas ponujajo samo 5-vratno, ostalih pa žal ne. 

Evo 3 vratno verzijo:

https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=18680309

Napisano


 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
    • Kak dobra tekma? Meni je dobra tekma, da gre v obroč žoga, da se ujame žoga pri skoku, da je ekipa, za katero navijam, gospodar na igrišču. Če bi bila dobra tekma, nebi bila izjava, da jo treba pozabit. O dobri tekmi se govori... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.