Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prosim ne citirati Filipa ker potem vidim njegove umotvore


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz sem tak CH-R vozil samo po mestu, tako da glede tega težko rečem.

Sem pa vozil tudi Corollo s tem motorjem in se kar pošteno premakne (jih imajo tudi policaji ...). Poraba okoli 5-5,5 mešane vožnje, če bo več hitre AC pa 6.

Napisano

Čisto solidno gredo te zadeve. Če bi imel čepke v ušesih, bi rekel, da kar dobro potegne. Tako pa takšno priganjanje pri nas, ki že toliko let tlačimo zemljo in smo navajeni na drugačen zvok, povzroča nek čuden občutek. Ampak če gledaš števec, vidiš, da se stvar kar dobro premika. Zanimiv je občutek z mesta, saj večinoma požene s pomočjo (ali zgolj z) elektromotorja in si v trenutku lahko pred drugimi. Najbolje, da poskusiš. Zagotovo pa boš užival, če voziš umirjeno (kar ni nujno počasi, zgolj z manj grobih priganjanj).

Napisano

Ima pa Toytota pri Corolli kot kaže še novejši motor 2.0 z 196km....to je pa že zelo zanimiva zadeva, bo treba iti probat 👍

Napisano
pred 1 uro je sportman333 napisal:

Ima pa Toytota pri Corolli kot kaže še novejši motor 2.0 z 196km....to je pa že zelo zanimiva zadeva, bo treba iti probat 👍

Preverjeno, raketa

Napisano
pred 48 minutami je scania napisal:

Preverjeno, raketa

Zelo zelo mi je všeč Corolla z GR paketom in to mašino, sem jo dodal v ožji izbor, ko se bom v bližnji prihodnosti odločal za nakup novega avta (vidim, vsaj po slikah, so tudi izboljšali/polepšali tido v prejšnjih verzijah "grozno" prestavno ročico....je sedaj malo bolj estetska)....in tudi karavan je še vedno na voljo. Ali ima kdo izkušnje (brati se mi drobnega tiska trenutno še ne da :)) s temi Toyota garancijami, torej 10.let baterija in mislim da je sedaj 185k prevoženih km....kaj to pomeni, če redno servisiraš na uradnem servisu, v primeru okvare/težave menjajo baterijo free of charge, itd.....

Napisano

Pred nekaj dnevi sem za eno mladenko preletel tisti dokument o desetletnem jamstvu (sicer je garancija triletna). In me je pozitivno presenetilo, da je večina stvari bila kar naštetih. Se sicer (razumljivo) zavarujejo za marsikaj, ampak se mi je zelo, da zelo korektno. Je torej kar blizu tovarniške garancije (pač s to izjemo, da jamstvo ponuja Toyota Adria).

Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

Zelo zelo mi je všeč Corolla z GR paketom in to mašino, sem jo dodal v ožji izbor, ko se bom v bližnji prihodnosti odločal za nakup novega avta (vidim, vsaj po slikah, so tudi izboljšali/polepšali tido v prejšnjih verzijah "grozno" prestavno ročico....je sedaj malo bolj estetska)....in tudi karavan je še vedno na voljo. Ali ima kdo izkušnje (brati se mi drobnega tiska trenutno še ne da :)) s temi Toyota garancijami, torej 10.let baterija in mislim da je sedaj 185k prevoženih km....kaj to pomeni, če redno servisiraš na uradnem servisu, v primeru okvare/težave menjajo baterijo free of charge, itd.....

Meni je pri Toyoti všeč da imaš objavljen PDF s servisi, kaj vse je treba menjat in tudi okvirno ceno.

 

 

Kolikor spremljam so te Corolle BP, to so že tako uveljavljeni hibridni sistemi da nimaš kaj, baterije zdržijo med 300-500 kkm. Nemoreš verjet ko bereš.

 

Napisano

Ma, baterije v teh Toyota hibridih so ponavadi fuč med 100.000 in 150.000 km (odvisno kako pogosto je priganjan in stoji na vročem soncu), samo avto tega takrat ne javi. Dobra stvar je, da ne gorijo in da so popravljive.

 

Kako veš, da je baterija fuč? Poraba znatno naraste (ker ni toliko pomoči elektrike). Kako je s prepričevanjem prodajalca/uvoznika, da baterija ni več okej, če avto ne pokaže napake, pa ne bi vedel. Verjetno je bolj podobno boju z mlini na veter.

 

Napisano
pred 57 minutami je dvorjan napisal:

Ma, baterije v teh Toyota hibridih so ponavadi fuč med 100.000 in 150.000 km (odvisno kako pogosto je priganjan in stoji na vročem soncu), samo avto tega takrat ne javi. Dobra stvar je, da ne gorijo in da so popravljive.

 

Kako veš, da je baterija fuč? Poraba znatno naraste (ker ni toliko pomoči elektrike). Kako je s prepričevanjem prodajalca/uvoznika, da baterija ni več okej, če avto ne pokaže napake, pa ne bi vedel. Verjetno je bolj podobno boju z mlini na veter.

 

Baterija ni fuč po 150000km, treba je naredit umerjanje baterije vsak drug servis in je to to. V nasprotnem primeru se laksna celica prej izprazni ali napopni kot druge zato ima omejeno kapaciteto. Glede garancije pa je toyota top, res brez skrbi.

Napisano (urejeno)

Ekola, malo izsekov iz moje knjige o hibridnih vozilih. Kaj se dogaja s časom v bateriji. Torej SOC (state of charge) v posamezni celici pada. In ko celica z najnižjo vrednostjo doseže minimalno vrednost se začne polnjenje, kljub temu da ostale celice niso dosegle minimalne vrednosti. Ko se prične polnjenje se pa polni dokler celica z maksimalno vrednostjo ne doseže maksimalne vrednosti polnjenja, čeprav še ostale celice niso napolnjenje. Baterijo se uravnoteži s testerjem, sedaj novejše baterije imajo že samostojno uravnoteženje ko vrednost med celicami preseže 5% in sicer s kurjenjem energije z namenom balansiranja ali pa z usmerjanjem toka skozi upor med polnjenjem da se posameznem blok počasneje polni z namenom balansiranja.

Pri toyoti bi naj baterije zdržale okrog 300000km, težava je samo hlajenje baterije, če bi bilo vodno hlajenje bi bilo dosti boljeee, vendar lahko sami pripomoremo tako da pred vklopom prezračimo avto in s tem znižamo temepraturo potem zaženeš klimo in počakaš malo da se kabina ohladi. Najbolj obremnejen baterijski modul pri toyoti yaris je srednji modul baterijskega sklopa zaradi izvedbe hlajenja. Je pa tudi fajn pri toyotah redno odstranit bočni filter zadaj levo in ga spihat. Glede življenjske dobe baterije je pa pomemben SOH (state of health), ko le ta doseže 70% je baterija zrela za menjavo, lahko pa pri vsakem servisu dobiš izpis vrednosti SOH.

Ok zdaj pa spodaj par slikic z moje knjige, kjer je zraven tudi mala razlaga. Upam, da je zanimivo :)

Vrstni red slikic za ogled je od spodaj navzgor :) 

Slika6.png

Slika5.png

Slika4.png

Slika3.png

Slika2.png

Slika1.png

Popravljeno od scania
  • Všeč 5
  • Hvala 4
  • 6 mesecev kasneje...
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Ojej, kaka cena... slabe 5 let nazaj sem za 6-ko dal celo nekoliko manj. Zdaj pa za pičipokija pa ne glede, da je hibrid hočejo 30K. Noro

 

WWW.AVTOMANIJA.COM

Nekoč je bila Mazda 2, naslednik škatlastega Demia in potem, ko se lasten razvoj Mazdi zaradi usihajočega razreda malčkov ni več...

 

  • Zmeden 1
  • Žalosten 2

33112_1.png

Napisano

Cene so nerealno poskočile, vse kar ni SUV klasa oziroma kvazi terenec pa je praktično izumrlo.

 

Če se mene vpraša bi moralo biti pri nas več japonske in ameriške ponudbe in manj teh novodobnih EV jajc

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Zanimivo da razlike v dizajnu in ostalem praktično ni, ampak v vožnji pa dam plus Toyoti ; vse pa igra na karte pripadnosti znamki, ampak japonska vzdržljivost in kvaliteta zmagata v prid obema.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To pa pišeš, kot da te boli da ga nimajo Ameri? Sej ne vem, če je treba razlagat zakaj Afriške države iščejo povezave raje s Kitajsko, Rusijo, Turčijo, Iranom kot pa z bivšimi imperialističnimi državami, ki še vedno vedno razmišljajo o Afriki kot koloniji. Ameri tudi, verjetno jim k priljubljenosti ne pomagajo tudi delanje pučov v Libiji, Tuniziji, Egiptu....   Človekove pravice pa v Afriki kršijo domala vsi, ki se tam znajdejo, še največ pa Afričani sami. Ampak, da je to tam tako ima pa zadeva dolgo brado. Tako, da danes razlagat kdo je boljši in kdo slabši zunanji partner za Afričane je bolj tko tko...
    • Napačna primerjava.   Sosed se poroči s tvojo sestro. Potem en dan popiva s svojimi prijateljčki, se vrne domov in pijan nabunka tvojo sestro. TI popizdiš in mu zagroziš, da ga boš nalomil, če bo to spet naredil. Ker si karateist in izvedenec v borilnih veščinah se te sosed ustraši in podpiše ter overovi sporazum, da bo s tvojo sestro lepo ravnal... celo 2x, ker mu je prvič mal ušlo izpod nadzora. Nakar njegovi pivski bratci ga nagovarjajo, da ga bodo skupaj natrenirali v borilnih veščinah in da mu bodo pomagali, če mu boš naslednjič spet težil.   Pol ti tko malo ene 8 let psihično, včasih s kakšno focko maltretira tvojo sestro še naprej. Skos mu prigovarjaš naj neha in kličeš policijo za ukrepanje a en od njegovih pivskih kolegov je policaj in zavrača tvoje prijave. Pol pa ga enkrat spet pijejo in ko se vrne pijan domov zagrozi tvoji sestri, da jo bo prebunkal na polno. Sestra te pokliče in teb je dost sranje ter uletiš v njegovo bajto da zaščitiš sestro. Tam so pa že njegovi pivski bratci, ki držijo sosedu štango, da naj te kar na gobec in če ga boš nazaj, da ga bodo sprejeli v svojo borilno bratovščino in da te bodo s skupnimi močmi nalomili.   Tkole bolj avtentično zgleda prikaz tvoje zgodbe s sosedom. A si mel pravico priti v sosedovo bajto brez dovoljenja in povabila... NE. A si mel pravico in dolžnost zaščititi sestro, DA.    
    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.