Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Men že ene pol leta ne izklaplja. Sem mel čez zimo kable v avtu za vsak slučaj. Ampak zju3 pa komot zalaufa tudi v hladnem.

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

A ve kdo mogoče kak nizki SOC pri redni uporabi, da vedet, da akumulator dušo spušča?

Napisano
pred 4 urami je godlike napisal:

A ve kdo mogoče kak nizki SOC pri redni uporabi, da vedet, da akumulator dušo spušča?

Pa takrat, ko mu napetost pade pod 12V, ko avto odkleneš in vrata odpreš.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Lahko kak komentar na Topla EFB? Kak razlog, da ta akumulator ne bi bil ok? Kdo preizkušal?

 

Svinčeni akumulatorji sicer izgubijo tam cca 5% kapacitete letno samo zaradi staranja. Zato je pomembno, da je akumulator svež, neglede na znamko.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Čim lažjega :D Malo šale, nimam izkušenj z Topla EFB, vsaj njihovi AGM niso ne vem kaj, če doseže 5 let je že dosti.

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)
dne 22. 11. 2023 ob 12:47 je dvorjan napisal:

Ma, tale internet sem tudi že jaz preklikal prej, pa sem našel tegale:

WWW.AGROIZBIRA.SI

Cena velja ob vračilu starega. TAB MAGIC STOP & GO EFB izboljšane nalite baterije (EFB = enhanced flooded) so namenjene za uporabo v...

 

Če ne bo ugodnejše ponudbe, se bom pač v Kranj zapeljal. 😃

 

Sem šel v Kranj in prodajalec je zatrdil, da ta model v CX-5 ne paše (naj bi bil prenizek) - mora biti višine 220mm. Ustreznega nimajo ... da ne bo kdo hodil zaman.

 

 

Popravljeno od borelij
Napisano

CX5 dizel ima najverjetneje precej večji akumulator? Najbolje, da odpreš pokrov motorja in trenutnega premeriš ter prebereš, kaj piše na njem ...

Napisano
dne 25. 11. 2024 ob 8:49 je borelij napisal:

Sem šel v Kranj in prodajalec je zatrdil, da ta model v CX-5 ne paše (naj bi bil prenizek) - mora biti višine 220mm. Ustreznega nimajo ... da ne bo kdo hodil zaman.

 

 

100ah rabiš

Če rabiš pomoč piši zs

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Je kdo že menjal akumulator (start and stop) na Mazdi CX-30, ali se dobi kakšno sporočilo na armaturki, da gre akumulator h koncu življenske dobe......

Napisano
pred 20 minutami je sportman333 napisal:

A na CX-30 se to tudi menja....ahhhh

Sem mislil, da je lifetime😁

  • Všeč 1
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Potrošni material pač. Verjetno sploh ni tako draga. Kot tudi svečke ne. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jah, ne vem, če je res tako. Ker sam funkcioniram po načelu "zdrava kmečka pamet", mi osnovnošolska matematika daje vedeti, da je EV primernejša izbira zame. Pa naredim med 15.000 in 20.000 km letno.   Pri čemer ekonomski vidik zame sploh ni na prvem mestu, temveč občutki v vožnji. Mene navdušujeta hipna odzivnost in pospešek, ki verjetno zapečkarjem ne pomenita kaj dosti.   A v tej temi se v glavnem oglašajo tisti, ki bi radi prevozili z EV 1000 km v enem kosu, čeprav po tem resnično ni nobene potrebe. Za vsakodnevne potrebe povprečnega Slovenca je pa prav vsak EV na našem trgu zadosten.   In oglašajo se tudi tisti, ki EV še v življenju vozili niso, a vedo tako zelo veliko negativnega povedati o njih. In še posebej polnilni infrastrukturi.   Moj predlog: izposodite si katerikoli EV za vikend in se malo zapeljite okoli. Mogoče bo kdo kaj novega ugotovil - pa če bo to pozitivno ali negativno.
    • Mi zna kdo pomagati... Prestavil sem se iz A1 na Telekom, sedaj pa mi pri klicateljih ne kaze vec imena in priimka iz imenika, pac pa samo stevilke, ki se zacnejo s +386 31 ... v imeniku imam shranjeno 031 ... Zanimiv poseg v telefon, bi rekel...
    • Lahko vprašaš ChatGPT, Gemini, Copilot, DeepSeek ali kakšno drugo digitalno pamet, ampak dejstva, ki sem jih naštel, odražajo "krčmarji", kot je rekel @ignacij in zdrava kmečka pamet (+ finance).
    • Ne kupujte posteljnine, preden ne zmerite postelje!   Samo poglejte, kako se reva muči, da jo napne...    
    • Kar verjemite, da "lobiji" delajo v obe smeri. Pri čemer je naftaški lobij daleč največji na planetu ... ker mu to omogočate.   Lobiji, ki zagovarjajo avtomobile z motorji na notranje zgorevanje (ICE), imajo več ekonomskih, političnih in strateških interesov. Glavni razlogi za njihovo vztrajanje pri ICE vozilih so: 1. Gospodarski interesi avtomobilske in naftne industrije Ogromne investicije v ICE tehnologijo – Avtomobilske korporacije so desetletja vlagale v razvoj in proizvodnjo motorjev z notranjim zgorevanjem. Prehod na elektrifikacijo bi zahteval prestrukturiranje proizvodnje in odpust zaposlenih. Naftna industrija – Z elektrifikacijo se zmanjšuje povpraševanje po nafti. Naftni giganti, kot so ExxonMobil, Shell in BP, lobirajo proti hitremu prehodu na EV. Avtomobilska poprodaja in servisi – ICE vozila potrebujejo več servisiranja (olje, filtri, izpušni sistem), kar je ključen vir dohodka za avtosalone in mehanične delavnice. 2. Politični vpliv in regulativa Zaviranje strožjih emisijskih standardov – Lobiji pritiskajo na vlade, da ne uvajajo prehitrih omejitev za ICE vozila ali da ponujajo izjeme. Geopolitični interesi – Nafta ostaja ključen vir moči za številne države (Rusija, Savdska Arabija, ZDA). Elektrifikacija zmanjšuje njihovo globalno ekonomsko vlogo. Subvencije in davčne ugodnosti – Naftni in avtomobilski lobiji si prizadevajo za ohranitev davčnih ugodnosti za gorivo in ICE vozila. 3. Psihološki in kulturni vidiki Čustvena navezanost na ICE vozila – Mnogi ljubitelji avtomobilov imajo raje zvok, moč in tradicijo motorjev z notranjim zgorevanjem. Skepticizem do novih tehnologij – Določeni krogi (zlasti konservativni) nasprotujejo hitrim spremembam in želijo ohraniti status quo. Strah pred izgubo delovnih mest – Prehod na EV lahko ogrozi številna delovna mesta v proizvodnji motorjev, menjalnikov in povezanih komponent.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.