Skoči na vsebino

Mazda6 diesel 2019

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Lep pozdrav,

sem pred nakupom novega rabljenega avtomobila in ciljam na Mazdo6 karavan Revolution, letnik 2019 z okoli 50.000 prevoženimi km, 184 konjskih moči.


Preletel sem debate o bencinskih vs dizelskih motorjih, vendar je debata skoraj vedno o avtomobilih starejših od 2019. Zanima me kakšno mnenje imate o facelift 3 dizlih, ki če se ne motim, uporabljajo AdBlue. Jih pestijo enake težave, kot prejšnje generacije? Avto bo vožen 1x do 2x na teden MB-LJ-MB, ostalo pa tu in tam 4 km do trgovine in nazaj ter kak izlet. Hvala za kakršenkoli odgovor.

Popravljeno od ronson
typos
Napisano

Z rednim vzdrževanjem in z pretiranim vzdrževanjem je dizel čist ok. za 4 km do trgovine je smrt, ostalo kar si napisal pa ok. Olje menjuješ redno na max 10000km.  Z ketnami mislim da ti letniki več nimjao težav, drugače se pa da zadevo spremljat s pomočjo testerja. Olje v menjalniku menjuj redno na max 100000km. Peskanje sesalnih kanalov na 150000km, ali pa egr off. V glavnem se da marsikateri težavi izognit z preventivnim vzdrževanjem. Aja za sesalne kanle pa odviješ tlačni senzor na sesalnem kolektorju in če je poln saj je ready za čiščenje. Na 150000km reskiraš ko se dela mali servis da karter odstranijo in preverijo stanje na situ čist preventivno da vidiš kaj se dogaja, če se na situ pojavi 'garež' od zažganega olja menjaš podložke na injektorjih.

Huhhh zdaj ko to pišem nwm če si nebom enega dizla mazda 6 letnik 2013 omislim za popoldanski hobi :D :D 

 

  • Všeč 8
  • Haha 1
Napisano

@ronson: Za ta režim voženj bo dizel čisto v redu.

 

@scania: 2.2 dizla pred koncem 2015 ne kupuj, še raje 2016 (ker so bili itak izdelani kak mesec preden so se prodali)

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je dvorjan napisal:

@ronson: Za ta režim voženj bo dizel čisto v redu.

 

@scania: 2.2 dizla pred koncem 2015 ne kupuj, še raje 2016 (ker so bili itak izdelani kak mesec preden so se prodali)

To bi mel za hobi, celi motor porihtal sčistil, menjalnik lepo na izi poservisiral, ventile zamenjal, mehatroniko sčistil. V glavnem vse te napake zrihtal pol pa opazoval kako dolgo vi šel.

Popravljeno od scania
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je scania napisal:

To bi mel za hobi, celi motor porihtal sčistil, menjalnik lepo na izi poservisiral, ventile zamenjal, mehatroniko sčistil. V glavnem vse te napake zrihtal pol pa opazoval kako dolgo vi šel.

Ne bi bilo slabo, da bi scania naredil test, ali se da tega dizla z rednim vzdrževanjem voziti brez problemov in to  velikoooo kilometrov, ali pa, da je ta Mazdin dizel, ljub rednemu in picajzlastemu vzdrževanju - pacient, ki mu ni pomoči. 😊

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Malo sem se igral in v autodocu nametal v košarico vseee za dizla za generalno obnovo celotnega avta, podvozje, vzmetenje, zavore, menjalnik, generalka motorja, šobe, turbo, klima kompresor, alternator, štarter, verigi, vglavnem tuto kompleto vseeee. Cena 6300€ pa ajde še drobnarije pa še kaj ko sem pozabil pa rečmo vse skupaj 7500€ materiala, pa par mesecev hobi popoldanskega dela, še karoserijsko kaj porihtat in imas generalno obnovljen avto. 🙂

 

IMG_20231107_184054.jpg

Napisano

Pri mojih kilometrih bi razlika v porabi bencin G194 - dizel CD150 znašala 300 eur, sepravi 7500 eur/300 = 25 let??? 

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Zmeden 1
Napisano

Samo v teh 7500€ je res vse, amortizeri, vzmeti, tesnila celega motorja, turbo, res vse, tudi kar ni v okvari. 

V smislu kot da vi restavriral avto.

Napisano
pred 2 minutama je scania napisal:

Samo v teh 7500€ je res vse, amortizeri, vzmeti, tesnila celega motorja, turbo, res vse, tudi kar ni v okvari. 

V smislu kot da vi restavriral avto.

Tako, ampak v 15 letih bi prevozil 450kkm :lol:

Napisano (urejeno)

Cena delov, katere bi menjal če bi kupil 6 ko dizel z 200000km +, ni restavriranje ampak en orenk servis da ves pri cem si in da si brez skrbi.

Diski ploscice spredaj zadaj, vsi filtri in tekočine, veriga komplet, mikro jermen s španarjem, vodna črpalka, termostat, žarilne svečke, tesnilo pokrova ventilov, egr ventil, podložke injektorjev, semering glavna in odmična gred. Vse to 1500€. 

Naredil bi še peskanje kanalov, čiščenje dpf, obnova injektorjev, obnova turba. Rečmo cca 2500 - 3000€. Pa je globalno mir 200000km (vmes redni servisi motorja, menjalnika pa enkrat na 150000 peskanje). 

IMG_20231107_205256.jpg

Popravljeno od scania
Napisano (urejeno)

Zdej a sem jaz čuden, ampak tud 3k ni malo. A ni boljše imeti bencinarja pa se izogneš takim visokim stroškom🤷‍♂️. Jz sem bil že zgrožen ko sem mogu svecke menjati😆

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

A ko pa kupiš avto za 30k€ ali več pa ni problema? Bolj logično je dat 3 jurje not pa ga vozit brezskrbno še več let, kot pa zaradi strahu, da bo šlo kaj narobe, samo zato zamenjat za novega. :nevem:

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Npr za bencinarja en ornk servis. Vsi filtri tekocine, svecke, vzigalne tuljave, ketna komplet, diski ploscice spredaj zadaj, komplet napenjalec mikro jermen, vodna crpalka, termostat, tesnilo pokrova ventilov, tesnilo glavne in odmicne gredi. Cena materiala 1250€ dodas preventivno čiščenje sesalnih kanalov in ventilov pa drobni material in se kaj pozabljenega pa prides na 2000€. 

Evo pa je razlike 1000€ bencin proti dizlu. 

Meni se nezdi velika razlika, v obeh primer si potem na vec kot varni strani ce to naredis pri mazdah dizel in benz nad 250000km.

IMG_20231108_073934.jpg

IMG_20231108_074645.jpg

Popravljeno od scania
Napisano

to je res, ampak @scania to bi ti naredil v svojem prostem času za svoj avto, torej je delo = 0 € (pač tvoj čas, ki bi ga v to investiral), če bi delal nekdo, ki tega znanja nima, moraš prišteti verjetno še 1x toliko za delo oz. ne vem koliko ur bi recimo za tako delo porabil? (in potem množiti z recimo 30-40€/h kot imajo mehankarji) in prideš potem na realen skupen strošek...., ki pa na koncu ni več zanemarljiv oz. verjetno polovica vrednosti avta....

Napisano
pred 18 minutami je sportman333 napisal:

to je res, ampak @scania to bi ti naredil v svojem prostem času za svoj avto, torej je delo = 0 € (pač tvoj čas, ki bi ga v to investiral), če bi delal nekdo, ki tega znanja nima, moraš prišteti verjetno še 1x toliko za delo oz. ne vem koliko ur bi recimo za tako delo porabil? (in potem množiti z recimo 30-40€/h kot imajo mehankarji) in prideš potem na realen skupen strošek...., ki pa na koncu ni več zanemarljiv oz. verjetno polovica vrednosti avta....

Se strinjam, v mojih primerjavah je povdarek na lastnem delu kot hobi.

Napisano (urejeno)

Hvala za prva dva odgovora glede Mazde 2.2. Letnik 2019, ker vse ostalo je za mene čisto nerelevantno. Avto kupujem, da ga bom vozil in ne popravljal doma. Za kaj takšnega nimam niti časa, še manj pa znanja.

 

Dobil sem občutek, da bom z nakupom Mazde dobil predvsem težave. A se motim ali pa nisem na pravem forumu? Moj pojem avta je vožnja od A do B s čim manj stroški in težavami (ob rednem servisu) in ne popravljanje.

 

Skratka predvsem me je zanimalo če je Mazda 6 2.2. dizel letnik 2019 tudi tako občutljiva na vse težave, kot prejšnje izvedbe pred facelift 3 oz. če so jih uspeli kaj ublažiti oz. izboljšati? Govorim o avtu, ki ima manj kot 50k in je bil redno sevisiran glede na interval. Sicer ste mi v prvih dveh odgovorih dali precej informacij, pa vseeno, ima še kdo kakšno izkušnjo ali mnenje?

 

Hvala

Popravljeno od ronson
Napisano

Sorry da sem ti zasmetil temo, pac se bolj posvetim avtom da trajajo. Vsak nov dizel ti nebo zdržal samo z rednim vzdrževanjem, ni to samo mazda. Vedno bolj opažam da moraš za novejše dizle imet občutek, ni to tako kot včasih tankaj vozi. Lahko kupis mercedes s dizel pa so tam tudi velikiii problemi. Če vzdržuješ mazdo dizla kot smo opisali se boš vozil brez težav, z rednimi servisi kar je premalo, ze menjava olja na 20000km je dizaster, pa bodo slej ko prej težave, ampak ponovno ponavljam pri vseh je tako.

Predlog glede na to da zelis minimalno vlozit v avto, kupi nov avto zvozi v garanciji in menjaj.

Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je ronson napisal:

Hvala za prva dva odgovora glede Mazde 2.2. Letnik 2019, ker vse ostalo je za mene čisto nerelevantno. Avto kupujem, da ga bom vozil in ne popravljal doma. Za kaj takšnega nimam niti časa, še manj pa znanja.

 

Dobil sem občutek, da bom z nakupom Mazde dobil predvsem težave. A se motim ali pa nisem na pravem forumu? Moj pojem avta je vožnja od A do B s čim manj stroški in težavami (ob rednem servisu) in ne popravljanje.

 

Skratka predvsem me je zanimalo če je Mazda 6 2.2. dizel letnik 2019 tudi tako občutljiva na vse težave, kot prejšnje izvedbe pred facelift 3. Govorim o avtu, ki ima manj kot 50k in je bil redno sevisiran glede na interval. Sicer ste mi v prvih dveh odgovorih dali precej informacij, pa vseeno, ima še kdo kakšno izkušnjo ali mnenje?

 

Hvala

 

Mazde bencinarji so hvaljeni ravno zaradi napisanega. Z dizel Mazdami so nekateri tudi zelo zadovoljni (en moj sodelavec jo ima letnik 2016 s 120.000 km, pa nikoli nobenih težav, le redni  servisi na 20.000 km). 

 

Meni so Mazda dizla odsvetovali mehaniki na 2 pooblaščenih servisih in tudi Pelko. Je pa res, da serviserji najraje delajo samo redne servise, pri katerih se najmanj umažejo. In morda zato ne priporočajo dizla. Poznam pa 2 s pooblaščenega servisa, ki vozita Mazdo dizel, govorita pa da je ne priporočata. 😂

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 15 minutami je ronson napisal:

Hvala za prva dva odgovora glede Mazde 2.2. Letnik 2019, ker vse ostalo je za mene čisto nerelevantno. Avto kupujem, da ga bom vozil in ne popravljal doma. Za kaj takšnega nimam niti časa, še manj pa znanja.

 

Dobil sem občutek, da bom z nakupom Mazde dobil predvsem težave. A se motim ali pa nisem na pravem forumu? Moj pojem avta je vožnja od A do B s čim manj stroški in težavami (ob rednem servisu) in ne popravljanje.

 

Skratka predvsem me je zanimalo če je Mazda 6 2.2. dizel letnik 2019 tudi tako občutljiva na vse težave, kot prejšnje izvedbe pred facelift 3 oz. če so jih uspeli kaj ublažiti oz. izboljšati? Govorim o avtu, ki ima manj kot 50k in je bil redno sevisiran glede na interval. Sicer ste mi v prvih dveh odgovorih dali precej informacij, pa vseeno, ima še kdo kakšno izkušnjo ali mnenje?

 

Hvala

Ja tvoj odgovor na prvotno vprašanje je pritrdilen. CD184 je manj problematičen iz vidika vzdrževanja kot CD150/175.

 

Vseeno ti svetujem, da vzameš takšnega, ki je imel servise opravljene na prej kot 20kkm, torej da je bil interval med servisi med 10 in 15kkm prevoženimi.

 

Soforumaš drugače prodaja 2019 letnik, https://www.mazda-si.net/topic/17586-prodam-mazda-6-skyactivd-2019/

 

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
dne 8. 11. 2023 ob 15:21 je ronson napisal:

Hvala za prva dva odgovora glede Mazde 2.2. Letnik 2019, ker vse ostalo je za mene čisto nerelevantno. Avto kupujem, da ga bom vozil in ne popravljal doma. Za kaj takšnega nimam niti časa, še manj pa znanja.

 

Dobil sem občutek, da bom z nakupom Mazde dobil predvsem težave. A se motim ali pa nisem na pravem forumu? Moj pojem avta je vožnja od A do B s čim manj stroški in težavami (ob rednem servisu) in ne popravljanje.

 

Skratka predvsem me je zanimalo če je Mazda 6 2.2. dizel letnik 2019 tudi tako občutljiva na vse težave, kot prejšnje izvedbe pred facelift 3 oz. če so jih uspeli kaj ublažiti oz. izboljšati? Govorim o avtu, ki ima manj kot 50k in je bil redno sevisiran glede na interval. Sicer ste mi v prvih dveh odgovorih dali precej informacij, pa vseeno, ima še kdo kakšno izkušnjo ali mnenje?

 

Hvala

Ja nič, si bom malo reklame naredil. Vzemi 2.5l bencinarja pa ne boš imel pomislekov in težav z vzdrževanjem, hkrati pa je motor dovolj močan, da zadovolji tudi bolj zahtevnega voznika. Vglavno, sedi in vozi do rednega servisa in nato ponovi interval, to je vse kar moraš vedeti. Porabo pa okoli 7l. povprečje. Svojo prodajam, je sicer letnik 2017, @ronson lahko pa prideš pogledat pa probat, da boš vsaj videl če je za tebe.

Popravljeno od ignacij
Napisano

Jaz imam CD 184 na cx5 in letnik 2019. Prevoženih 151.000 km in zaenkrat brez težav, je pa vzdrževana in olje menjavo na 12-15.000 km, ker kilometri pač letijo.

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
    • Odvisno kje je poškodba. Če je v vidnem polju direkt pred tabo pol menjat če pa je kje bolj nemoteče pa bo tu popravilo OK.
    • Zmagali bodo, ti samo navijaj... tud če bo zgledal, da je bolj podobno baletu to ni balet in ne rabiš bit tiho.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.