Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri?el bo ?as za menjavo gum. Trenutne Goodyear Eagle so po 4h sezonah kljub zadosti profila za odmet ker se v mokrem ne dr?ijo prakti?no ni?...

 

Testi so ?e zunaj, ampak jim vsako leto manj verjamem...

 

Kdor je poznavalec, kaj bi bila dobra izbira (cena/kaj dobi?) za M6 karavan 2.0 (obstoje?e 215/50/17 91w)

Napisano

Jaz sem lani kupil fulda sportcontrol, so bile ene ti?jih po testih..na?eloma v suhem ok, stabilnost kar v redu, po de?ju pa nisem imel nekega zaupanja :)

Napisano

sirius, malo me cudi tako razmisljanje ampak ok...

bi ti pa priporocal michelin crossclimate, take sem dal na bencinarko in so letne gume, ki imajo snezinko...

po snegu ne vem se, ampak po suhem in mokrem se peljejo kot vsaka dobra letna guma (sploh preseneca dober obcutek na volanu, verjetno pomaga dejstvo, da so W hitrost in XL nosilnost)

Kak?ne so izku?nje v zimskih razmerah s to gumo?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Naredil sem z njimi zdaj ca 8000km, kar ni neka huda cifra ampak

Po suhem in pisebej mokrem so zelo dobre.

Sneg: vse je ok, ne mara pa naglih manevrov. Ni isto kot prava zimska guma, kjer lahko po snegu peljes ostre cikcake in drzi. Drugace speljevanje tud po klancu ok, zaviranje tudi.

 

Kak?ne so izku?nje v zimskih razmerah s to gumo?

Pri?el bo ?as za menjavo gum. Trenutne Goodyear Eagle so po 4h sezonah kljub zadosti profila za odmet ker se v mokrem ne dr?ijo prakti?no ni?...

 

Testi so ?e zunaj, ampak jim vsako leto manj verjamem...

 

Kdor je poznavalec, kaj bi bila dobra izbira (cena/kaj dobi?) za M6 karavan 2.0 (obstoje?e 215/50/17 91w)

Pirelli P7 blue, good year eff grip performance, dunlop bluresponse

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Naredil sem z njimi zdaj ca 8000km, kar ni neka huda cifra ampak

Po suhem in pisebej mokrem so zelo dobre.

Sneg: vse je ok, ne mara pa naglih manevrov. Ni isto kot prava zimska guma, kjer lahko po snegu peljes ostre cikcake in drzi. Drugace speljevanje tud po klancu ok, zaviranje tudi.

 

 

Torej je za novodobne zime s kratkimi sne?nimi obdobji, brez smu?arskih dopustov, dober kompromis za umirjene ?oferje.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Absolutno, zato sem jo tudi kupil, ker snezne situacije sem imel letos 2x, od tega enkrat voznja po mestu...
Najbolj mi je vsec to, da odpade tisto letenje po vulkanizerjih in premontaze itd
 

 



Torej je za novodobne zime s kratkimi sne?nimi obdobji, brez smu?arskih dopustov, dober kompromis za umirjene ?oferje.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

 

 



Absolutno, zato sem jo tudi kupil, ker snezne situacije sem imel letos 2x, od tega enkrat voznja po mestu...
Najbolj mi je vsec to, da odpade tisto letenje po vulkanizerjih in premontaze itd

kaj pa Estimated range....jo kaj pobira al bo treba poletje pocakat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

So far so good, ampak do zdaj samo 8000km.

Se pa lepo peljejo tudi pri 38C

 

 

kaj pa Estimated range....jo kaj pobira al bo treba poletje pocakat

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Danes 15. Moje letne pa ze 5,5k gor od bozica :)

Glede na tempo in to da zadnje case kupujem neznane gume, je odlocitev kar pravilna, dve letni sezoni cca 40k pol pa podoben pit stop

 

Trenutno so na slabih 20k pa so se tip tip

post-2637-0-40215400-1458027792_thumb.jpeg

post-2637-0-06736800-1458027809_thumb.jpeg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mene pa zanima ?e je dovoljeno imeti gume z vi?jim hitrostnim razredom kot je to vpisano v karton?ku, trenutno je najvi?ji hitrostni razred W jaz bi dal pa gori Y

 

Zanima me ?e kaj pomeni ?e pi?e na gumi ZR18 in XL.

 

Hvala za odgovore.

Napisano

Mene pa zanima ?e je dovoljeno imeti gume z vi?jim hitrostnim razredom kot je to vpisano v karton?ku, trenutno je najvi?ji hitrostni razred W jaz bi dal pa gori Y

 

Zanima me ?e kaj pomeni ?e pi?e na gumi ZR18 in XL.

 

Hvala za odgovore.

bolje je ?e bolj?e seveda, predpisi govorijo o minimumu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

XL je Extra Load .. pomeni, da imajo lahko ve?jo obremenitev. Posledi?no pa to pomeni tr?o gumo, ki ima mo?nej?e bo?nice in temu primerno je tudi manj udobna.

33112_1.png

Napisano

To se pravi da lahko dam ta hitrostni razred, mogo?e ve? kaj je razlika med R18 in ZR18 in kaj pomeni XL.

G U G L

http://www.vulkanizerstvo-lasic.si/info/4/nasveti

http://info.promopnevmatike.si/?cid=122

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Danes 15. Moje letne pa ze 5,5k gor od bozica :)

Glede na tempo in to da zadnje case kupujem neznane gume, je odlocitev kar pravilna, dve letni sezoni cca 40k pol pa podoben pit stop

 

Trenutno so na slabih 20k pa so se tip tip

vidim da si na Aeolus gumah. Tudi sam sem jih vozil in z njimi super zadovoljen. Grip v suhem in mokrem zelo dober. Vozil sem jih skoraj 3 cele sezone. 0koli 35k km. Kolega jih je lani iz firbca montiral na Clio RS in je tudi on bil pozitivno presene?en.  B) 

 

?e jih kdo ?eli,mu jih zrihtam po zelo ugodni ceni  ;)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kaj bi kaj priporo?ili maherji v dimenziji 225/60R17 Gume so za mati, ki dela precej malo km na leto, ampak bi vseeno neko solidno in ne predrago gumo.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Zdravo,

kdo lahko priporo?a kje bi najcenej dobil kake goodyear effgrip performance naprimer? A tale ''gume.si'' stran je legit, pozna kdo? Bol? najt kako varianto za par ? ve?, pa gratis premonta?a? imajo to kje? :) Ma kdo veze in poznanstva za kake druge solidne gume?

Hvala

Napisano

GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE 91V v dimenziji 205/55R16 pridejo 67? po kosu. ?e te zanima...Malo "mo?nej?e" GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE 91W pa 68,30? po kosu...

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.