Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ej...po dolgem premi?ljevanju bom tudi jaz naro?l zimske gume

Dunlop wintersport 5 .pri gumax.

Naj pohvalim na?ega Labija za strokovno pomo? in inf.nasveti za gume..hvala.in hvala tudi Robertos664 za inf in pomo?.

Je pa res da vsak vulkanizer in prodajalec gum hvali svoje gume

Pol je pa cela JEBA..ne ve? kaj kupit...he he zato rabimo take mojstre na forumu..da ti pravilno svetuje...lp

Napisano

Jaz sem bil z Contitentalom (zimske, TS850), zdaj je ?e nov model zunaj, izredno zadovoljen. Poleg dobrega oprijema na mokrem, sem bil presene?en nad majhno obrabo. Pa?, pol to odtehta ceno, ?e jih lahko brez te?av vozi? sezono dlje kot nekatero konkurenco (v mojem primeru Goodyear).

Aja so pa bile kar glasne, sploh ko si se vozil po mokri cesti.

Napisano

Ne pozabit o ceni PORO?AT!  :jupiii:

Ewo, bil v Klagenfurtu pr treh vilkanizerjih in noben ?e ni sli?al za te gume, a na nem?kih testih, ki jih vsi kopirajo, so vedno v TOP 5. O?itno so res v prodaji samo v Nem?iji. Kdo ve kaj ve? o tem?

 

In zdej vidim, da sem ?e enkrat odgovoril. Jao, demenca me daje.. sory

Napisano

te nokian se obnesejo kako proti tem yokohamam?:

 

https://www.zaverski.eu/pnevmatike/R1630

mel sem sicer Nokian WR A3D in so bile super na Mazdi 6. Edin tretjo sezono so ble ?e mal trde in kdaj zdrsnile na mokrem.

Jst sem mel Conti TS830 in so bile top. Dunlop WS5 pa trenutno na 6ki in nimam kaj re?i, dobra guma, ampak Conti mi je bila bolj vodljiva po ob?utku.

Napisano

Vpra?anje. A je kdo ?e imel ?anso vozit pozimi Sava Eskimo HP2? Kako so se kej obnesle?

 

LP, Janez

Napisano

sem ih vozil nekaj krat, so cist ok...razen, da mal zvizgajo po mokrem, pa rahlo drsijo (ampak avto pa je bil giuletta z 200timi konji)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kumho Wintercraft WP51 je dobra guma?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sava Eskimo HP2 ni na voljo v XL, tako da odpade, pa ?e v mokrem o?itno res niso neki ok. I??emo naprej. Zgledam, da bo padel kak Conti al pa Dunlop za na Mazda5, nimam kej za ?parat na avtu, kjer se vozijo otroc notr pa mami...

Napisano

Sava Eskimo HP2 ni na voljo v XL, tako da odpade, pa ?e v mokrem o?itno res niso neki ok. I??emo naprej. Zgledam, da bo padel kak Conti al pa Dunlop za na Mazda5, nimam kej za ?parat na avtu, kjer se vozijo otroc notr pa mami...

Sem ziher, da z Conti ne bo? mimo pihnil. 

Napisano

Se opravi?ujem ker bom malo zlorabil temo.

 

Zanima me ali gredo plati??a s sredinsko luknjo 67,04 brez te?av (in distan?nikov) na Mazdo 3, ki ima predpisano 67,1. Sicer je razlika res totalno majhna vendar pa me vseeno zanima ali je zanemarljiva in ali je lahko kaj narobe?

 

Hvala

Napisano

?e je tako natan?no potem ne gredo gor ker je premajhna luknja. Je pa vse odvisno od toleranc, najbolje je pa probati.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

No pocasi bo zima.....moje 4 leta stare continental 830p pa nekako niso vec ok (profila je se dovolj, toda na mokrem ni NIC oprijema).

 

Nekako so me continental malo razocarale tako, da bi sedaj nekaj drugega. Razmislam o Goodyear Ultragrip 8 ali pa Dunlop Winter Sport 5. Bi jih pa ze kar sedaj narocil ker nekako pri letnih sem se nategnil in malo zamudil ter je cena skocila za 20eur/kom.

 

Aja dimenzije so pa 205/60R16

Napisano

Mojster za gume...LabiGT...

Zanimam se za nakup LETNIH gum...pa me zanima, ?e je TOYO dobra izbira za dimenzijo 215/50/17...

Hvala.

 

LP

Napisano

Evo lih sem horu napisati glede Toyo, Proxes CF2, ki jih mam tudi sam od aprila.

 

Po mokrem niso najboljse, zacnejo drset (understeer) ce gres malo hitreje po ovinkih. Zaviranje medtem je odlicno.

Obcutek na volanu tudi dober, guma je trda, kar je tudi ok.

 

Ne bi jih pa spet kupil, ceprav so ble le 80 eur po kosu.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kaj pa rang TOYO, razmerje med kakovostjo in ceno?

?e i??em med 75 in 100?...kaj vzet?

Sedaj imel SAVA intensa...so TOYO bolj?e?

Napisano

Kaj pa rang TOYO, razmerje med kakovostjo in ceno?

?e i??em med 75 in 100?...kaj vzet?

Sedaj imel SAVA intensa...so TOYO bolj?e?

Intensa ti niso bile ok? Jaz imam intensa hp 185 /65 15, sedaj tretjo sezono, ?ele zdaj opazam na mokrem pri pretiravanju understeer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.