Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je ignacij napisal:

Sem enkrat imel nokian zimske, mislim da D4, pa sem bil razočaran.

Kaj pa te je zmotilo? Mi smo imeli take in je bil super oprijem, ampak res ogromna obraba. Čigumi. 

Napisano
pred 4 urami je ignacij napisal:

Sem enkrat imel nokian zimske, mislim da D4, pa sem bil razočaran.

 

Finci pač delajo gume primerne za svoje razmere. Tistih njihovih -1000 Stopinj... :D

Za naše razmere mora biti zimska guma dobra v mokrem. Ker tiste prave zime, v stilu "finske", pri nas ne obstajajo (več).

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

... Finci pa rusko vodko. :nevem:

... Kitajci pa vse ostalo. 😊

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ker ne najdem teme glede tpms ventilckov si bom tu sposodil ( upam da ne bo kaj narobe☹️)... 

 

Nabavil sem nove 19 col felgne za mazdo 6, 2017... zdaj bom kupil se gume, pa me zanima ali se da z racunalnikom resetirat opozorila na armaturki v primeru da dam navadne ventilcke in ne tpms? 

Napisano (urejeno)
pred 50 minutami je David Cegler napisal:

Kaj to pomeni pol da ima navadne ventilcke in da je prrk ABSa vezano al kako? 

Preko ABS ti meri obrate kolesa in če je guma prav napumpana oziroma enako vse gume je opozorilnik za tlak tiho! Kakšne pa imaš na 17kah?🤔

Popravljeno od Bini
Napisano

In to je to, ne vem zakaj so šli spet na te ventilčke. Najbrž zaradi regulative, ti pa zaradi biznisa...:)

Napisano

Ce imas tipko "SET" za kalibracijo TPMS sistema, potem je merjenje preko ABS senzorjev in nimas TPMS ventilckov... ce te tipke nimas, potem imas TPMS senzorje v ventilckih, ki se sami kalibrirajo ... 

 

mazda6-sport-combi-karavan-4_gallery960x700.jpg.24756f73d0214733fc1a99a5246fb4e4.jpg

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Preko ABS ti meri obrate kolesa in če je guma prav napumpana oziroma enako vse gume je opozorilnik za tlak tiho! Kakšne pa imaš na 17kah?🤔

Pojma nimam... Mama sele 2 tedna avto... Na prejsnjih 3 mazdah sn meu tpms... 

pred 2 urama je Jest napisal:

Ce imas tipko "SET" za kalibracijo TPMS sistema, potem je merjenje preko ABS senzorjev in nimas TPMS ventilckov... ce te tipke nimas, potem imas TPMS senzorje v ventilckih, ki se sami kalibrirajo ... 

 

mazda6-sport-combi-karavan-4_gallery960x700.jpg.24756f73d0214733fc1a99a5246fb4e4.jpg

 

 

Okej... Preverim ko pridem iz sluzbe... Hvala 

pred 3 minutami je David Cegler napisal:

Pojma nimam... Mama sele 2 tedna avto... Na prejsnjih 3 mazdah sn meu tpms... 

Okej... Preverim ko pridem iz sluzbe... Hvala 

Sn kr zdle pogledu na sliki, ko je se avto arhiviram na avto. Net in ma to tipko set... Sicer je mal drugac pozicionirana, ampak je ta tipka... 

Napisano
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

In to je to, ne vem zakaj so šli spet na te ventilčke. Najbrž zaradi regulative, ti pa zaradi biznisa...:)

 

To smo sicer že pred časom predelali. Merjenje preko ABS je problem, ker imaš lahko obe gume na isti osi premalo napumpane. Recimo imaš obe na 1,5 bara pa se ne bo nič oglašalo in zato ta zadeva zgubi smisel. TPMS z ventilčkom pa dejansko meri tlak v vsaki posamezni gumi in mislim, da je nastavljeno tako, da če pade pod 1,9 bara, da imapš piskanje in lučko na armaturki.

33112_1.png

Napisano

@SpEkTrja@SpEkTrja vsako kolo ima svoj abs senzor ki meri hitrost.

In če sta recimo na sprednji osi obe gumi napumpani na 1bar, ti ne bo javljalo da so premalo napumpane, ker je hitrost levega in desnega abs senzorja enaka. 😉

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Aha, ja to štekam ja. Ok, logično, ampak če bi bil pameten, bi rekel okej spredaj levo je obratov (se zmišljujem) 1500, zadaj levo 1490, na desnji strani je pa povsod 2200. Torej  bi bil to že lahko nek alarm, za prižig lučke in kontrolo, tudi če imata obe gumi na eni strani premalo tlaka. Zgleda da potem ne deluje tako :) V tem primeru ima za referenco nasprotno stran, je pa res, da tudi tam ni rečeno, da je tlak pravilen.

Napisano
Pred eno uro je David Cegler napisal:

Pojma nimam... Mama sele 2 tedna avto... Na prejsnjih 3 mazdah sn meu tpms... 

Okej... Preverim ko pridem iz sluzbe... Hvala 

Sn kr zdle pogledu na sliki, ko je se avto arhiviram na avto. Net in ma to tipko set... Sicer je mal drugac pozicionirana, ampak je ta tipka... 

To je to, napumpaš na predpisan tlak in na mestu z gumbom potrdiš. Če kakorkoli ABS zazna spremembo te opozori. Obe gumi ti tako nikoli ne puščajo enako. Pri meni že piska pri menjavi letne-zimske ali obratno, ker je različen obseg! Osnova je pravilen tlak pri pumpanju, potem pa meri ABS odstopanje. 

Napisano

No, jaz sem ravno zamenjal kolesa in je vse mirno. Se mi nikoli ne prižge lučka, ko menjam. Enkrat se mi je, ko sem povozil žebelj in je pričela guma puščat. To pa je namen tega sistema ane?

Napisano
pred 48 minutami je Gregster napisal:

No, jaz sem ravno zamenjal kolesa in je vse mirno. Se mi nikoli ne prižge lučka, ko menjam. Enkrat se mi je, ko sem povozil žebelj in je pričela guma puščat. To pa je namen tega sistema ane?

Meni se je po nekaj kilometrih cc100. Je pa odvisno od obsega gum in ti imaš verjetno tako malo odstopanja med letnimi in zimskimi.😊

Napisano

Možno ja. 1x se mi je lučka prižgala in pregledam vse gume pa ni bilo sprememb. Sem resetiral in je bilo ok.

Napisano
pred 6 minutami je Gregster napisal:

Možno ja. 1x se mi je lučka prižgala in pregledam vse gume pa ni bilo sprememb. Sem resetiral in je bilo ok.

Ja tako je.👍

Napisano

Zanima me kako se obnesejo celoletne gume. Ali jih kdo vozi celo leto? 

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma kaki bateriji neki. Baterija je izredno zanesljiv del EV. In bo preživela skoraj vse EV-je ... To vas naftni lobij straši, da bo vse pocrkalo.   Glede cen pa - kaj pa je 10€/100 km (čeprav si predpostavil izredno visoko povprečje 25 kWh/100 km), če to rabiš občasno. Drugače imaš tudi Petrolovo naročnino, ki ti ceno zbije vse do 0,30€ za kWh, ampak potem si prikovan na Petrolove polnilnice (ki pa jih izven Slovenije skoraj ni).
    • Če je cena 0,39-0,45€/kWh to pomeni najmanj 10€ na 100 km, če je je poraba 25 kWh/100 km. Torej če prav razumem, plačaš naročnino, čakaš na polnilnici, na koncu te stane pa enako kot bencin?   Tudi če polniš doma ni neke računice, sploh sedaj ko so še omrežnino dvignili za večje odjemalce. Za 25 kWh plačaš okoli 5EUR, za 7l goriva pa 10EUR, torej si v plusu 5 EUR na vsake 100 prevoženih km. Če letno narediš 20.000 km to pomeni, da si vsako leto prišparaš 1000EUR.   Znesek ni zanemarljiv, problem je ker si v osnovi vozilo toliko preplačal napram ICE, da rabiš 7 let da to razliko dobiš notri, potem pa je počasi potrebno razmišljati o novi bateriji...pa smo spet v minusu.   Sklep: Če kdo trenutno kupi EV z mislijo, da bo prišparal se je zmotil.    
    • Kako že pravjo? Boljš bit živa reva kot mrtvi heroj, hehe. Zelo zanimiva trasa izgleda tole, pohvale fanta, Mazdaša.
    • moraš vedet da sta gospoda že v letih🤣🤣 drugače bi tud tist potoček lahko prevozla tole pa mora bit klanec , da ga z turbo ne zvoziš
    • Kdor se z EV veliko vozi po AC pač kupi mesečno naročnino na Tesla ali Ionity DC polnilnice (strošek 10-12€/mesec) in potem pretaka elektriko po 0,39-0,45€/kWh po super duper hitrostih. To je vsa umetnost.   Za kaj sproti dofilat na sestanku, kosilu, nakupovanju ipd. so pa tudi AC polnilnice čisto v redu. Pa še nekoliko cenejše.   Sicer pa EV se najbolj splača tistim, ki ga lahko polnijo doma. Tudi brez sončne elektrarne. Že n-krat povedano in napisano.   Da bi se pa obremenjeval s ceno DC polnjenja na avtocesti za tiste dvakrat kot povprečen Slovenec prevozi razdaljo, daljšo od 500 km, pa nima smisla. Itak toliko čez leto prihraniš, da ni par malce dražjih polnjenj omembe vrednih. Mene tudi ko grem v Nemčijo pride strošek pogonskega goriva z EV ceneje kot z ICE.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.