Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 9 urami je 50keda napisal:

@Alex kaj pa če so vse te žaube krive?

Ne verjamem. To se mi ni godilo še pri nobeni drugi znamki. Mislim, da je kvaliteta same gume bolj poljubna. Kolikor se razumem na gumarske stvari je ravno nevzdrževanje, ko se guma izsuši, vzrok za pokanje. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Ne verjamem. To se mi ni godilo še pri nobeni drugi znamki. Mislim, da je kvaliteta same gume bolj poljubna. Kolikor se razumem na gumarske stvari je ravno nevzdrževanje, ko se guma izsuši, vzrok za pokanje. 

Sam nikoli nisem mazal gum z nobenimi "žavbami", pa teh težav ni bilo. Res pa je, da tudi gume niso bile GY.

 

Mogoče so pa krive vroče primorske ceste? 

Napisano
pred 52 minutami je Janez007 napisal:

Sam nikoli nisem mazal gum z nobenimi "žavbami", pa teh težav ni bilo. Res pa je, da tudi gume niso bile GY.

 

Mogoče so pa krive vroče primorske ceste? 

... ali preveč navora in moči? 

Kolikor sem zasledil, benzinarji nimajo teh problemov, ko  ležerno krujzajo po cestah. 

Zna bit, da pride do torne obremenitve, ko hoče velik navor "strgati" gumo s feltne. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

... ali preveč navora in moči? 

Kolikor sem zasledil, benzinarji nimajo teh problemov, ko  ležerno krujzajo po cestah. 

Zna bit, da pride do torne obremenitve, ko hoče velik navor "strgati" gumo s feltne. 

.... samo kadar so premalo napumpane.... 😁😀

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

.... samo kadar so premalo napumpane.... 😁😀

Je problem če so premalo ali neredno napumoane, ja... 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Pri meni enako - imam večino GY gume gor in to že zadnjih 15 let sigurno pa niti ena ni bila nikoli napokana. Je pa res, da GY sem vedno polnil kar precej, 2.6 bara in več. Prve GY Eagle tiste na smrekco je blo treba tud 3.0 polnit, ker drugače je samo robove pobralo.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 19 minutami je Boss napisal:

Pri meni enako - imam večino GY gume gor in to že zadnjih 15 let sigurno pa niti ena ni bila nikoli napokana. Je pa res, da GY sem vedno polnil kar precej, 2.6 bara in več. Prve GY Eagle tiste na smrekco je blo treba tud 3.0 polnit, ker drugače je samo robove pobralo.

Saj zimske Michelin-ke ravno tako... 

Napisano

To sm ravno včer gledu, k sma se s @Husky1290 dobla, on ma 245/35 gor pa pravi da ma 2.4 pumpan in niso nič natlačene skupi, jst pa bridgestonke 225/55 pa mam 2.6 pumpan, pa še kr so stlačene skupi in zgleda kot da bi mel pumpane pod 2 bara o.O

 

@Boss ti tut maš zdej letne bridgestone ... če so original ne? Kolk pumpaš spredi?

Napisano

Ja logično, Husky ma 20 colarce gor z izredno nizkimi bočnicami, ti maš pa 17 colarce z ogromnimi bočnicami. In seveda zaradi tega se vidi ta stlačenost gume. Tud, če boš dal 3.0 not se bo še vedno videlo.

 

 

Spredaj hladne 2.6, zadaj 2.5.

33112_1.png

Napisano

Jaz dimenzijo 245/40r19 GY, pumpam spredaj in zadaj na 2,6 bar. In je ravno prav.

 

 

Napisano

Sem malo prečekiral forum in ugotovil, da so te razpoke na Goodyear assimetric 3 zelo pogost pojav. In to ravno na letniku 2017. Celo na samo deset mesecev starih se je to že pojavljalo. In najbolj mi je zanimiv tale odgovor. 

"It's not unusual to see a Goodyear crack. You also have to be careful putting tire shine on as that will cause the sidewalls to crack as well. All tires will dry rot over time. I'd say Michelin and Goodyear are the two I most frequently see with cracked sidewalls". 🤔

 

  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano
20 hours ago, Boss said:

Ja logično, Husky ma 20 colarce gor z izredno nizkimi bočnicami, ti maš pa 17 colarce z ogromnimi bočnicami. In seveda zaradi tega se vidi ta stlačenost gume. Tud, če boš dal 3.0 not se bo še vedno videlo.

 

 

Spredaj hladne 2.6, zadaj 2.5.

Ne ne 17" so mi jasne, zdej mam 19" in presek 45. Grem dans zopet preverit, lahk pa da je kej spustl :P

Napisano

Mogoče komu zanimivo

 

ne sponzoriram ali karkoli, sam sem rekel da grem tudi sam preverit na bolho :)

 

goodyear-eagle-f1-asymmetric-3-2021-225-
WWW.BOLHA.COM

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 2021 NOVO 225/45/19 - Gratis dostava Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Dimenzija: 225 45 19 96W

 

Napisano
pred 2 urama je 50keda napisal:

Ne ne 17" so mi jasne, zdej mam 19" in presek 45. Grem dans zopet preverit, lahk pa da je kej spustl :P

Hja napisal si 225/55 in kot vem so to 17 colarke :nevem:

33112_1.png

Napisano
dne 3. 6. 2021 ob 10:40 je 50keda napisal:

To sm ravno včer gledu, k sma se s @Husky1290 dobla, on ma 245/35 gor pa pravi da ma 2.4 pumpan in niso nič natlačene skupi, jst pa bridgestonke 225/55 pa mam 2.6 pumpan, pa še kr so stlačene skupi in zgleda kot da bi mel pumpane pod 2 bara o.O

 

@Boss ti tut maš zdej letne bridgestone ... če so original ne? Kolk pumpaš spredi?

Nimaš ojačanih bočnic in to je to...👍

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Nimaš ojačanih bočnic in to je to...👍

Se strinjam. Sicer je vožnja s takimi gumami bolj udobna a izgubiš na preciznosti. 

 

 

Napisano (urejeno)
49 minutes ago, Hixxy said:

Mogoče komu zanimivo

 

ne sponzoriram ali karkoli, sam sem rekel da grem tudi sam preverit na bolho :)

 

goodyear-eagle-f1-asymmetric-3-2021-225-
WWW.BOLHA.COM

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 2021 NOVO 225/45/19 - Gratis dostava Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Dimenzija: 225 45 19 96W

 

 

Ni slaba cena to matr, kaj pa je narobe s temi gumami. Da je star model, nova je ca 160.

Popravljeno od SpEkTr
Napisano
pred 18 minutami je SpEkTr napisal:

 

Ni slaba cena to matr, kaj pa je narobe s temi gumami. Da je star model, nova je ca 160.

Cena za kos...? 🤔

Napisano

125 na kos, je kr ok cena, sicer ne vem kok so kej glasne te goodyear-ke, kot vidim naj bi bile med tistimi manj glasnimi.

Napisano

Pomojm so OK gume, telefon v roke in zavrtet številko :)

Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Hixxy napisal:

Pomojm so OK gume, telefon v roke in zavrtet številko :)

Jaz ne bi bil tako hiter. 

Evo par slik mojih gum, da vam bo bolj jasno, kako izgledajo razpokane. 😬

 

 

IMG_20210604_192930-02.jpeg

IMG_20210604_192828-01.jpeg

IMG_20210604_192751-01.jpeg

Popravljeno od Alex
  • Začuden 2
  • Žalosten 1

 

 

Napisano (urejeno)
dne 4. 6. 2021 ob 20:48 je Alex napisal:

Jaz ne bi bil tako hiter. 

Evo par slik mojih gum, da vam bo bolj jasno, kako izgledajo razpokane. 😬

IMG_20210604_192930-02.jpeg

IMG_20210604_192828-01.jpeg

IMG_20210604_192751-01.jpeg

Ojej, a jih z nafto mažeš? :blink:

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 28 minutami je Janez007 napisal:

Ojej, a jih z nafto mažeš? :blink:

Kot da bi bile gume stare vsaj 10 let.

Saj pravim, da tako slabih gum še nisem imel. Mažem jih pa z preverjenimi sredstvi za gume. Do sedaj nisem na nobeni drugi znamki imel tako razpokanih gum po štirih sezonah. 🤔

 

 

Napisano (urejeno)

Očitno ta preventivna sredstva toliko učinkoviteje varujejo gumo, kot "dobro" motorno olje mašino (recimo Motul v primerjavi z Mazdinim) 😁

 

Popravljeno od Janez007
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Janez007 napisal:

Očitno ta preventivna sredstva toliko učinkoviteje varujejo gumo, kot "dobro" motorno olje mašino (recimo Motul v primerjavi z Mazdinim) 😁

@Alex, jaz bi šel v trgovino in zahteval denar nazaj (reklamiral preventivno sredstvo). 🤣

....ali pa v trgovino gum in zahteval nove gume oziroma kupnino. Izgleda, da je kvaliteta GY gum šla v maloro. Na srečo obstaja en kup drugih tudi dobrih gum. Z continental imam same dobre izkušnje. Danes jih dobim pa bomo videli, kake bodo čez štiri leta. 

Bom pa mimogrede povprašal na GY, če se jim zdijo njihove gume kvalitetne. 

Popravljeno od Alex

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.