Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Naredil optiko. V bistvu je bila bolj kot ne kontrola. Tip je rekel, da imajo mazde eno izmed boljših podvozij. Zelo v redu in močno narejeno. Izmeril je optiko in rekel, da pri skoraj nobenem avtu ne izgleda tako dobro vse skupaj. Vse je bilo v zelenem polju. Pa sem zadnjič, ko sem bil v Kranjski Gori orenk naletel na globoko luknjo v makadamu. Sem mislil, da mi je pol prejme odtrgalo. Še rezultati. 

 

 

IMG_20210908_141848__01__01.jpg

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 15 urami je Alex napisal:

Naredil optiko. V bistvu je bila bolj kot ne kontrola. Tip je rekel, da imajo mazde eno izmed boljših podvozij. Zelo v redu in močno narejeno. Izmeril je optiko in rekel, da pri skoraj nobenem avtu ne izgleda tako dobro vse skupaj. Vse je bilo v zelenem polju. Pa sem zadnjič, ko sem bil v Kranjski Gori orenk naletel na globoko luknjo v makadamu. Sem mislil, da mi je pol prejme odtrgalo. Še rezultati. 

 

 

IMG_20210908_141848__01__01.jpg

 

Podvozje pri Mazdi so takrat razvijal skupi s Fordom, trend ostaja še s tistih časov, ker so že takrat mel eno izmed boljših podvozij :)

Napisano

To je bilo 20 let nazaj. Upam, da je sedaj še boljše, ker proti AR ni bilo bogve kaj...... 😁

Napisano

@Alex, teb pa res mehaniki na dušo pihajo, zdej ne vem zakaj 🙂

 

Mi je pa zadnjič razlagal eden izmed direktorjev na firmi,  da on pri vsakem avtu tudi stekanje popravlja, da potem je to šele avto, da se pelje kot se more. Vse ostalo je brez veze. To je rekel po tem, ko je razlagal da pač so edini pravi avti SUVi, vse ostalo so 'smetišnce' 🙂

  • Haha 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 22 minutami je SpEkTr napisal:

@Alex, teb pa res mehaniki na dušo pihajo, zdej ne vem zakaj 🙂

 

Mi je pa zadnjič razlagal eden izmed direktorjev na firmi,  da on pri vsakem avtu tudi stekanje popravlja, da potem je to šele avto, da se pelje kot se more. Vse ostalo je brez veze. To je rekel po tem, ko je razlagal da pač so edini pravi avti SUVi, vse ostalo so 'smetišnce' 🙂

Saj je meni tale možakar povedal podobno. Zato se je pa čudil, ko je dal moj avto gor in je bilo vse zeleno. Rekel je, da boljše ne more biti. Dvakrat je resetiral stroj in vedno je bil enak rezultat. 

 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

To je bilo 20 let nazaj. Upam, da je sedaj še boljše, ker proti AR ni bilo bogve kaj...... 😁

 

Uf 159-ka je pa res držala v ovinke, to pa

Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

Uf 159-ka je pa res držala v ovinke, to pa

Lahko potrdim. Pa sem peljal čisto serijsko na hrenovkah (beri ozkih gumah).

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Lahko potrdim. Pa sem peljal čisto serijsko na hrenovkah (beri ozkih gumah).

 

Js pa tut pozimina 16kah, poleti na 18kah,obojeje drzalo, ko pra**** 😁

Ko je bla pa na h&r-kah pa sploh, drzalo full, mi je blo pa pol zal, da sm jo nizal, ker sm povsod pluzu po tleh, kjer je blo mal jamce na cesti, pa se optike ni znal noben nastelat vec, vedno mi je po notranji strani pobiral sprednje gume, sm jih menjavu 2x na leto

Popravljeno od Deeyan
  • Haha 1
  • Začuden 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 11 urami je Alex napisal:

Saj je meni tale možakar povedal podobno. Zato se je pa čudil, ko je dal moj avto gor in je bilo vse zeleno. Rekel je, da boljše ne more biti. Dvakrat je resetiral stroj in vedno je bil enak rezultat. 

 

to je tako kot grem jaz na zdr.pregled in na testu kapacitete pihnem cca.6,5-7l, in mi sestra pravi da je nekaj z strojem narobe, ga bo resetirala in bova še 1x probala :)....pa še1x isto, potem pa vpraša "a ste vi kaj trenirali v mladih letih".....odgovor "da, pol-profi plavanje 14.let" :)......in podobno je pri ekg (oz. pri ceplenju :), sem imel pulza 38, me je vprašala če sem OK ? :):)

pa je tudi meni uspelo zasmetiti temo o gumah z nebulozo :):), se posipam z pepelom......

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

evo pridem mal pogledat kaj pisete o gumah, in spet boss..

boss pa kaj te moti, ce alex naredi rotacijo na vsakih 2000km  (btw rotacija se naredi na krizen nacin, se pravi spredaj desno gre zadaj levo itd).

 

Ja eni jih naredijo rotacijo prej, eni pa ne, eni centrirajo gume ko jih menjajo po sezoni eni jih ne...tko je to

 

Drugace pa je nova michelin crossclimate 2 (celoletna) in po prvih testih ima se boljse rezultate kot prejsnja. Katero sem imel 2x.

Tipicna michelin guma, prvo sezono je izjemna, mokro sneg suho karkol brez tezav. Drugo sezono se gre nekak. Tretjo sezono pa via odpadni center direkt.

 

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Mimogrede, a je kdo že sprobal Sailun Ice Blazer za SUV? Namen imam menjati Cx5ko za Outlander PHEV pa bom mogu kupit gume pa mal gledam in se mi ne zdijo dost slabe .,:)

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Napisano

odvisno, naceloma ce nimas outside pa direction naj bi jih menjal krizno

sej pravim, mislim da je brezveze vsak naredi kakor zeli...

jaz jih tudi ne rotiram, jih pa centriram vsakic ko menjam zimske/letne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
1 hour ago, J.J. said:

Mimogrede, a je kdo že sprobal Sailun Ice Blazer za SUV? Namen imam menjati Cx5ko za Outlander PHEV pa bom mogu kupit gume pa mal gledam in se mi ne zdijo dost slabe .,:)

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

Mas prav, zelo slabe so :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ok, ve povedal. Pol ostanem na Kumho ali pa Hankook...

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Napisano
Mas prav, zelo slabe so
Kwa pa Nexen? Zdj mi nudijo al 400€ popusta al pa nove zimske gume Nexen 225 55 18.

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Napisano

Nexen so ok, se posebej letne. Oni so se zelo izboljšali, ce pogledas tudi nekateri evropski avti jih majo kot prvovgradnjo.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz jih ne rotiram levo:desno... Sploh nisem vedel,da to še kdo počne. A ni bilo to aktualno 30let nazaj?

 

Ob sezonski menjavi se jih označi in naslednje leto gredo prednje zadaj in obratno. V 5000km kolikor jih naredim v sezoni, jih prednje pobere za 1mm več kot zadnje. Recimo da bi delal po 10.000.km ali več  na sezono , bi jih še 1x med sezono zamenjal spredaj -zadaj. Ker nočem priti do tega,da ima en par 3mm, drug par pa 5mm. 

 

Tu lahko zdaj začnemo kregancijo,kam dati gume z več profila :) jaz pa imam vseeno raje vse gume z 4mm,kot ene  3mm in druge s 5mm.

 

Sem pa po 4ih letih lastništva dal trdo in profila polno zimsko Savo za rezervo . Bolje to kot stara letna Michelinka.

 

Aktualno : zdaj bo tretja zima z GY UG8 in se mi zdi več kot ok guma. 

 

Hankook smo imeli letne na Santa Fe-ju in so bile ok. Nasplosno so me do sedaj daleč najbolj razočarale zimske Michelin ,najbolj pozitivno presenetile pa Sava intensa HP.

Napisano
pred 21 urami je J.J. napisal:

Kwa pa Nexen? Zdj mi nudijo al 400€ popusta al pa nove zimske gume Nexen 225 55 18.

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

Vzemi popust in kupi Kleber, so boljše! 👍Jaz sem dal 105 €za gumo s poštnino vred. (215 55 18) 

Napisano
pred 14 urami je Bini napisal:

Vzemi popust in kupi Kleber, so boljše! 👍Jaz sem dal 105 €za gumo s poštnino vred. (215 55 18) 

Se definitivno strinjam.

 

Do sedaj imel z 2 kompleta Nexen gum tezave, vibracije. 

Centrirali na hunter masinah, iskali vse mozne pozicije na platiscih in na koncu resil vse tezave z menjavo gum 😜

 

Moji avti jih vec ne vidijo!

Napisano
Pred eno uro je FrX186 napisal:

Se definitivno strinjam.

 

Do sedaj imel z 2 kompleta Nexen gum tezave, vibracije. 

Centrirali na hunter masinah, iskali vse mozne pozicije na platiscih in na koncu resil vse tezave z menjavo gum 😜

 

Moji avti jih vec ne vidijo!

Kor sem že napisal, kolegu je zimsko nexen razneslo in raztrgalo na prafaktorje pri 130/uro na avtocesti.

Na Mazdi 6. Obenem mu je razbilo  tudi notranjo plastilično zaščito blatnika. 

Guma, ki je opletala na feltni pa je še poškodovala še barvo na zunanji strani blatnika, katerega je bilo potrebno komplet  prebarvati. Dobro, da ni šel v železno ograjo. 

Takoj je zamenjal vse z novim kompletom zimskih gum Dunlop, katere sem mu sam svetoval. Rekel je, da nexen gum noče videti  več niti blizu svojega avta. 🤔

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za ti leta star telefon taka cena? Optimistično...
    • A n piše lepo, da je med top tremi tv v letu 24? Med vsemi? Dej, preberi še enkrat ves članek. Obstaja pa tudi en lušten pripomoček za pomoč - Google translate. 😉
    • Pojavila se mi je nova težava... Ko sem avto kupil je imel kar precej iztrošene zavore, tako diske kot ploščice, pa še treslo je ob zaviranju. Komplet diske in ploščice sem zamenjal na vseh štirih koncih. Kupil sem brembo robo. Vse je bilo super približno 3 mesece oz 2500km, potem pa je začelo spet tresti, tokrat še huje kot prej. Ugotovil sem, da je sprednji levi disk skrivljen. Vsa pesta in podvozje so v dobrem stanju, tako da je dejansko samo en sprednji disk kriv. Po pogovoru z kar nekaj mehaniki ter dobavitelji delov so vsi rekli, da je brembo zadnja leta kar slaba roba.    Katere znamke diskov ter ploščic priporočate? S katerimi imate dobre izkušnje?   Hvaprej hvala vsem!
    • UPDATE: Končno sem vztrajnik in sklopko zamenjal. Na koncu sem vselej zamenjal pri Burji v Kamniku. Čakal sem dobra dva do tri mesece da sploh dobi vztrajnik, ki enostavno ni bil dobavljiv. Ko je bil na voljo smo šli takoj v akcijo. Nekaj težav je bilo pri razstavljanju (trmasti vijaki), po sestavi je bilo potreno narediti optiko, saj je bilo potrebno podreti most. Na koncu me je vse skupaj stalo 1900€ (vztrajnik, set sklopke, potrošni material, optika in delo). Novi vstrajnik nič ne trese, avto se pelje bistveno bolj udobno.   Overall izkušnja je kar dobra, se da vse zmeniti in normalno pogovarjati, edino lahko bi bili bolj odzivni na telefon in bolj dosledni s poročanjem novosti pri iskanu delov in tekom menjave, ampak glede na naval in gužve, ki so jo imeli jim ne zamerim.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.