Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 20 minutami je Janez007 napisal:

Glede na vremensko prognozo kaže, da bodo vsaj do sredine novembra temperature bolj všeč letnim gumam. Zato bom v prtljažnik s 15. novembrom vrgel verige in raje počakal z zimskimi.

 

image.png

Te temperature so že kar ok za zimske,če jih ravno ne šparaš.....😉 Bi rekel,da se po občutku bolje držijo ceste pri teh temperaturah kot letne.....👍

Ne delam pa kaj veliko km tako,da nebo velike škode.....😊

pred 24 minutami je Alex napisal:

Midva z Gelipterjem pa bova ta teden to storila...Isti dan...V isti delavnici... Isti mehanik... Enake zimske feltne... Enake zimske gume...

.....enak avto,samo barva druga....😉😂🤣👌

Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je Janez007 napisal:

Glede na vremensko prognozo kaže, da bodo vsaj do sredine novembra temperature bolj všeč letnim gumam. Zato bom v prtljažnik s 15. novembrom vrgel verige in raje počakal z zimskimi.

 

image.png

jst tudi razmišljam o nogavičkah al pa kaj,..morš že bit mal mahnjen, da daš pri takih temperaturah kot jih imamo na primorskem zimske gor

Popravljeno od TiEn
  • Všeč 1
  • Haha 1

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 32 minutami je Bini napisal:

Te temperature so že kar ok za zimske,če jih ravno ne šparaš.....😉 Bi rekel,da se po občutku bolje držijo ceste pri teh temperaturah kot letne.....👍

 

Ahm ja, ti si očitno prvi, ki je to ugotovil po občutku, medtem, ko ni še nihče na nobenem testu to dokazal. Temperatura 7°C je mit, drugo pa so prave zimske razmere, led, sneg, brozga... tam se šele pokaže smisel zimskih.

  • Všeč 1
  • Haha 3

33112_1.png

Napisano
pred 39 minutami je Boss napisal:

 

Ahm ja, ti si očitno prvi, ki je to ugotovil po občutku, medtem, ko ni še nihče na nobenem testu to dokazal. Temperatura 7°C je mit, drugo pa so prave zimske razmere, led, sneg, brozga... tam se šele pokaže smisel zimskih.

Čitaj natančno in ne delaj se pametnega,nekateri zgodaj vstanemo in se tudi pri 4 stopinjah zjutraj vozimo ne samo čez opoldan pri 13.....😊

Ti pa kar čakaj na 7 čez dan in zjutraj na -5 ......😊😂🤣

Napisano

Se pravi vsi lažejo in edino Bini pozna resnico... hja nič pa naj bo tako pa čeprav smo nekateri sami naredili ta test pred kar precej leti. Opisano tudi tukaj na forumu.

33112_1.png

Napisano
pred 12 minutami je Boss napisal:

Se pravi vsi lažejo in edino Bini pozna resnico... hja nič pa naj bo tako pa čeprav smo nekateri sami naredili ta test pred kar precej leti. Opisano tudi tukaj na forumu.

Škoda,da mi ne verjameš. :nevem:Ni povsod mesto in AC,ker pri nas so take ceste trenutno da se lahko drsaš.....🛷 V senčnih legah je zelo hladno in mokro in verjemi mi,da z letnimi odletiš iz ovinka ko šus pri taki cesti,ti pa samo šparaj zimske za januar in februar....😊😉👍

Napisano
pred 8 minutami je Bini napisal:

Škoda,da mi ne verjameš. :nevem:Ni povsod mesto in AC,ker pri nas so take ceste trenutno da se lahko drsaš.....🛷 V senčnih legah je zelo hladno in mokro in verjemi mi,da z letnimi odletiš iz ovinka ko šus pri taki cesti,ti pa samo šparaj zimske za januar in februar....😊😉👍

prav imaš, nismo vsi v prestolnici doma kjer se največ rihtajo ceste :)

danes zjutraj je bilo pri nas 4,8°C. čez dan pa max 13,4

se je že kr parkrat zgodilo da smo imeli sneg v začetku novembra, pa čeprav je do večera skopnel.

 

 

Napisano

Lej Bini, Alex ti je že namignil, da gume, ki jih imate na CX-30 so slabe, on pravi celo za v kanto. Ampak to je verjetno problem dotične gume in verjemi, da ni splošno pravilo. Ok, če sem narobe razumel in si mislil zgolj svoje gume pol bi verjetno bilo res za razmislit za menjavo letnih spomladi, ker letne gume ne v mokrih ne v suhih razmerah ne glede na nizke temperature, se v primerjalnih testih vedno izkažejo kot boljše.

 

Seveda pa v zimskih razmerah je slika popolnoma obrnjena in takrat letne res nimajo za burek. Zato pa jih dajemo gor, in si delamo dodatne stroške.

 

Drugač pa vseeno hvala za skrb in verjemi, da bom pravočasno zamenjal gume in da ne bom čakal na januar. Ker imam oba kompleta tako kot ti nisem vezan na gnečo pri vulkanizerjih in lahko to uredim takoj, ko se bo izkazalo, da je neugodna vremenska napoved in nizka temperatura pred vrati. A bo to naslednji vikend al mogoče kak teden kasneje pa bomo še videli. Drugače pa ja, mene datumi kej dost ne brigajo tako, da sem jih dajal gor že bistveno pred datumom in menjal nazakj na letne tudi mesec ali celo več po 15. marcu, če vremenske še niso bile OK.

 

 

pred 4 minutami je TBA napisal:

se je že kr parkrat zgodilo da smo imeli sneg v začetku novembra, pa čeprav je do večera skopnel.

absolutno, če je napovedan sneg ali zmrzal, seveda ni več nobenega smisla odlašat.

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Evo kolesa zamenjana,letna za zimske....👍

Malo sem se poigral in jih malo zvagal in poslikal za primerjavo,letne Bridgestonke imajo 23kg,zimske Klebrce pa 24kg,verjetna razlika zaradi več profila,letne 5mm,zimske 7mm.Vizualno so mi všeč obojne čeprav svetle bolj izstopajo in mi nekako večja zgledajo zaradi srebrne barve. Pregledal sem malo zavore (ate) in so kot nove.....😊 

Na koncu pa ena fotka med CX-30 vs X CEED ,ko so ravno tako bile parkirane,so pa drugače v istem velikostnem razredu....😉

IMG_20221106_140121.jpg

IMG_20221106_141600.jpg

IMG_20221106_151023.jpg

IMG_20221106_153658.jpg

IMG_20221106_142359.jpg

IMG_20221106_152407.jpg

Čeljust ti hoče že rjavet. Wd-40 pa zobna ščetka!!

Napisano
pred 31 minutami je Matick napisal:

Se mal boljsi test v razlicnih pogojih.

 

https://youtu.be/bKtnczk8Mxk

 

Ta test je načeloma ok, a ima eno napako. Pri zaviranju so uporabili stoječo vodo na cestišču. Se pravi, da mora precej deževati za take pogoje, da voda že stoji in tukaj je že precej večja vloga samega dezena kot gumene zmesi. V stoječi vodi imajo globlji profili s kanali za odvajanje velik večjo prednost kot pa sama zmes gume.

 

Če bi recimo uporabili le mokro cesto (kar je pogosta situacija) brez stoječe vode (kar je navadno silno redka situacija) bi bil rezultat kar precej drugačen. Ja drži, da so lahko tudi taki pogoji, samo roko na srce, ko takole pada, da stoji voda na cestišču verjetno vsaj velika večina ljudi zavestno in tudi podzavestno vozi počasneje.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je NevLado napisal:

Čeljust ti hoče že rjavet. Wd-40 pa zobna ščetka!!

Ni čeljust ampak sponka, brez skrbi😉👍

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

 

Ta test je načeloma ok, a ima eno napako. Pri zaviranju so uporabili stoječo vodo na cestišču. Se pravi, da mora precej deževati za take pogoje, da voda že stoji in tukaj je že precej večja vloga samega dezena kot gumene zmesi. V stoječi vodi imajo globlji profili s kanali za odvajanje velik večjo prednost kot pa sama zmes gume.

 

Če bi recimo uporabili le mokro cesto (kar je pogosta situacija) brez stoječe vode (kar je navadno silno redka situacija) bi bil rezultat kar precej drugačen. Ja drži, da so lahko tudi taki pogoji, samo roko na srce, ko takole pada, da stoji voda na cestišču verjetno vsaj velika večina ljudi zavestno in tudi podzavestno vozi počasneje.

 

recmo da je tole veliko stojece vode, samo ni pa za 20% razlike pri 2 stopinjah.
continental pravi da letna guma pri 80kmh izpodrine ~30l vode na sekundo (nova, z 8mm profila), naj bi pa letna vec vode izpodrivala kot zimska, tako da jest bi se vseeno strinjal z testom, da v suhem je letna kralj, v mokrem + nizke temperature, pa rabis zimsko
 

WWW.CONTINENTAL-TYRES.ASIA

Driving in the wet? Watch out for aquaplaning

 

Napisano

Na Vranskem kjer imajo tisto vodno oviro so ugotavljali, da ne glede na temperature zimska bolj zvozi zadevo, ker odriva vodo ne samo spredaj zadaj ampak tudi bočno iz profila tako kot je predvideno za brozgo pozimi. Zato imajo vedno na tisti deski, ki sproži zanašanje, prednost vozila z zimaki pa ne glede al je test pozimi ali poleti. Ne vem kje si sicer slišal da zimske odrinejo manj vode kot letne, saj vsak, ki je kdaj s hitrostjo zapeljal v lužo čuti razliko kako letna bolj zabremza avto, ker težje odrine vodo saj jo ta ustavlja, kot zimska. To seveda govorimo še predno pride do akvaplaninga, kjer pa vsi vemo, da avto naenkrat rata silno "lahek", ko zglisira.

33112_1.png

Napisano
pred 21 minutami je Bini napisal:

Pri nas pa 6 stopinj.....😳

Pri nas danes zjutraj 3°C. Za vklop gretje sedeža je bilo super :bravo:

  • Všeč 3
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Včeraj so se menjale gume na službenih avtih.... :jupiii:

Danes se je pri 4stopinjah čist drugače peljalo... 👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.