Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tako kot se nas večina tu vozi so bolj kot ne vse gume dobre, če pa kdo dirka bo moral pa še avto menjat ne samo gume.... 😁😉

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

Tako kot se nas večina tu vozi so bolj kot ne vse gume dobre, če pa kdo dirka bo moral pa še avto menjat ne samo gume.... 😁😉

Resnična :jupiii:

  • Všeč 1
  • Hvala 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 15 urami je Alex napisal:

Sem imel na stari 6-ki nexen letne, res da le pol leta, ker sem jo potem prodal. Kot sem takrat napisal, guma je bila  dobra v mokrem in precej tiha. Se je pa že poznala dokaj hitro, po par mescih večja obraba (premehki robovi gume). Prej sem imel na istem avtu conti in so bile precej boljše v vseh segmentih vožnje.Še prej pa GY F1  assimetroc 5, ki so bile superiorne v vseh pogledih. Edino razpok na bokih so imele več. 😊Najbrž bi naredil z Conti tudi veliko več kilometrov kot z nexen. 

Sicer pa vsak naj kupi in da na avto kar hoče. Avto je njegov. 😊

 

Jaz imam Nexen N'fera SU4 letne gume. Lahko potrdim napisano, je pa seveda od stila vožnje tudi precej odvisno. Ampak tudi meni so se zunanji robovi čisto znucali, medtem ko je sredina gume še odlično ohranjena po 3 sezonah. Jih bom še imel eno leto, potem pa bo čas za nove. Seveda grem sedaj bolj previdno v ovinek, če je mokra cesta - jim ne zaupam več toliko kot ko so bile nove.

Je pa zanimivo, tišja in bolj varčna (avto pije 0.3 več pozimi) guma od zimskih Michelin alpin PA4, čeprav mislim da na netu ravno obratno piše. 

Popravljeno od Jaka32
Napisano
10 hours ago, jacques33 said:

S tem se tudi jaz strinjam, kvaliteta se pokaže na dolgi rok. Pri mojem načinu vožnje sem jaz premium gumo vedno zamenjal zaradi starosti in nikoli zaradi obrabe.

Drugače premium letna guma 19 col za Mazdo 6 pride cca 200 EUR po kosu, zgoraj ste pisali, da je npr. pol cenejša guma lahko samo za 20% slabša v kakovosti od premium. Včasih te lahko ravno ta razlika v kakovosti reši v kočljivi situaciji, zdaj ali razlika v ceni odtehta razliko v kakovosti, pa naj vsak presodi zase.

 

To je res, ampak po tej logiki ena stvar vedno ne bo dovolj dobra, ker obstaja nekaj še boljšega. OD drugega avta, ki bi se hitreje ustavil z močnejšimi bremzami, do tega zakaj ti je nekdo sploh pritekel čez cesto, do vremena...

Zaradi tega sindroma 'kaj pa če' maš lahko življenje precej zaj*****. Tko je. 

 

Tako smo narejeni in tako se svet vrti. Po drugi strani bi lahko naredili statistiko, koliko nesreč se zgodi na avtih s premijskimi gumami? Zna bit podobna zgodba kot na 4x4 avtih, ko je marsikdo mislil, da se mu ne more nič zgoditi. Pri gumah pa...hja, jaz mam premijske gume to ma da gre skozi ovinke ipd...dokler enkrat pač ne znese več.

 

Zgolj kot misel. Nekdo je nekaj postov višje rekel, da se v testih neka razlika v tistih količnikih v praksi skorajda ne pozna. Je pa mogoče ta količnik tam v tabeli dovolj, da ima zaradi tega (upravičeno) višjo ceno. Pa smo spet tam kjer ni muh. 

 

Jaz skušam kupit nek optimum. Ker best of the best...kaj pa je sploh best of the best? Ali smo mi ki sedemo za volan tudi vedno 'best of the best' in z glavo na cesti. Pomoje je potem boljše sklenit kompromis pa gumo zamenjati kako leto prej, kot pa premijske gonit do konca in tekmovat koliko je kdo prevozil z njo. Sem slišal že dosti zgodbic od premijske znamke, ki so po parih letih postale nevarno trde - Michellin recimo. Laho da je to že zgodovina, ampak lej nikoli ne veš kje te tudi premijske znamke lahko presenetijo -  ne samo pri ceni :)

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Tako kot se nas večina tu vozi so bolj kot ne vse gume dobre, če pa kdo dirka bo moral pa še avto menjat ne samo gume.... 😁😉

 

Verjetno ne spadam v to večino :)

Podpis.png

 

Napisano
pred 6 minutami je SpEkTr napisal:

 

To je res, ampak po tej logiki ena stvar vedno ne bo dovolj dobra, ker obstaja nekaj še boljšega. OD drugega avta, ki bi se hitreje ustavil z močnejšimi bremzami, do tega zakaj ti je nekdo sploh pritekel čez cesto, do vremena...

Zaradi tega sindroma 'kaj pa če' maš lahko življenje precej zaj*****. Tko je. 

 

Tako smo narejeni in tako se svet vrti. Po drugi strani bi lahko naredili statistiko, koliko nesreč se zgodi na avtih s premijskimi gumami? Zna bit podobna zgodba kot na 4x4 avtih, ko je marsikdo mislil, da se mu ne more nič zgoditi. Pri gumah pa...hja, jaz mam premijske gume to ma da gre skozi ovinke ipd...dokler enkrat pač ne znese več.

 

Zgolj kot misel. Nekdo je nekaj postov višje rekel, da se v testih neka razlika v tistih količnikih v praksi skorajda ne pozna. Je pa mogoče ta količnik tam v tabeli dovolj, da ima zaradi tega (upravičeno) višjo ceno. Pa smo spet tam kjer ni muh. 

 

Jaz skušam kupit nek optimum. Ker best of the best...kaj pa je sploh best of the best? Ali smo mi ki sedemo za volan tudi vedno 'best of the best' in z glavo na cesti. Pomoje je potem boljše sklenit kompromis pa gumo zamenjati kako leto prej, kot pa premijske gonit do konca in tekmovat koliko je kdo prevozil z njo. Sem slišal že dosti zgodbic od premijske znamke, ki so po parih letih postale nevarno trde - Michellin recimo. Laho da je to že zgodovina, ampak lej nikoli ne veš kje te tudi premijske znamke lahko presenetijo -  ne samo pri ceni :)

Jaz zamenjam "premijske" gume običajno po treh sezonah. Pač je za moj okus takrat čas za menjavo pa četudi niso gume trde. Tako bom letos zamenjal prednji dve GY na mazdi 6 z novima GY F1 assimetric 6. Ni toliko štos v tem, da divjaš z avtom ampak občutek sigurnosti do izrabljenosti. Pa robovi se na takšnih gumah nikoli ne obrabijo nesorazmerno z sredino. 

 

 

Napisano

Super, samo obrabo robov vpliva tudi koliko je napihnjena guma, optika vozila, pa seveda način vožnje :). A pa je to dobro da menjaš samo polovico gum al kako je s tem?

Napisano
pred 30 minutami je g.Wankel napisal:

 

Verjetno ne spadam v to večino :)

Mogoče res.....😉

Napisano
pred 33 minutami je SpEkTr napisal:

Super, samo obrabo robov vpliva tudi koliko je napihnjena guma, optika vozila, pa seveda način vožnje :). A pa je to dobro da menjaš samo polovico gum al kako je s tem?

Letos znamenjam sprednje, ki so bolj obrabljene, drugo leto še drugi par. 

Nove gume montiram zadaj, zadnje dam na prvo os. Zadaj morajo biti vedno boljše gume. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Jaka32 napisal:

 

Jaz imam Nexen N'fera SU4 letne gume. Lahko potrdim napisano, je pa seveda od stila vožnje tudi precej odvisno. Ampak tudi meni so se zunanji robovi čisto znucali, medtem ko je sredina gume še odlično ohranjena po 3 sezonah. Jih bom še imel eno leto, potem pa bo čas za nove. Seveda grem sedaj bolj previdno v ovinek, če je mokra cesta - jim ne zaupam več toliko kot ko so bile nove.

Je pa zanimivo, tišja in bolj varčna (avto pije 0.3 več pozimi) guma od zimskih Michelin alpin PA4, čeprav mislim da na netu ravno obratno piše. 

Očitno nekatere gume ne pašejo na naše Mazde,ker tudi Bridgestonke in še katere se preveč obrabljajo po robovih pa čeprav so kao  PREMIUM gume......:hohoho:

Popravljeno od Bini
Napisano

Jaz imam turanzo na avtu, pa se mi zdijo robovi mogoče mal bolj obravljeni. Lahko da se mi samo zdi tako, bom poslikal ob priliki. Sicer nekih pripomb čez njih nimam, razen tega da so pač 'glasne'.

Napisano
pred 5 minutami je SpEkTr napisal:

Jaz imam turanzo na avtu, pa se mi zdijo robovi mogoče mal bolj obravljeni. Lahko da se mi samo zdi tako, bom poslikal ob priliki. Sicer nekih pripomb čez njih nimam, razen tega da so pač 'glasne'.

Sej turanzo mamo vsi zaradi prve vgranje. In isto, rob je pobran, na sredini je pa še 5mm

Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Aha, zanimivo.

Pri večini je tako le pri tistih ne, ki pumpa jo nad 2.8 bara, kar pa ni udobno in niti ne po priporočilih Mazde 😉👍

Napisano

Jaz pumpam okoli 2.5-2.6, kar je še vedno več kot piše v navodilih se mi zdi da je nekje 2.2 oz 2.3 bara.

Napisano

Jaz pumpam na 6-ki zadaj  2.6, spredaj 2,7. Na premium cx30 spredaj in zadaj 2,5.

 

 

 

Napisano
pred 34 minutami je Alex napisal:

Jaz pumpam na 6-ki zadaj  2.6, spredaj 2,7. Na premium cx30 spredaj in zadaj 2,5.

 

Enako le,da 6tke nimam....:prstgor:

Napisano

Hmm, kaj je to cx30 premium. Kakšna posebna oprema? Kakšna je razlika od klasične cx30?

  • Haha 10
Napisano
pred 6 urami je NevLado napisal:

Moj nečak montira na vse (divje in športne) avte vedno in le te gume. Sedaj jih ima na na škodi RS in jih vedno hvali.

  • Začuden 1
  • Ljubim 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.